quote:Testikels – ‘Kleine getuigen’ in de Romeinse rechtszaal
Het woord testikel, een mannelijke zaadbal, betekent letterlijk ‘kleine getuige’. Deze term danken we aan een bijzonder Romeins gebruik uit de Oudheid.
Wanneer twee Romeinse mannen elkaar een officiële belofte deden of eed zwoeren, pakten ze ter bevestiging elkaars klokkenspel vast. Ook was het in de Romeinse tijd gebruikelijk dat mannen, voordat ze de rechtbank ingingen om een getuigenis af te leggen, hun rechterhand op hun balzak legden ten teken dat ze een betrouwbaar getuigenis zouden afleggen. [...]
Artikel gaat verder...
https://historiek.net/testikel/64849/
Het hoeft echter niet opnieuw ingevoerd te worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:29 schreef Meridiaan het volgende:
Dit vind ik wel een feitje om te onthouden
Verklaart wel waarom je twee getuigen nodig hebt bij je trouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hoeft echter niet opnieuw ingevoerd te worden.
Dus het wordt dan oef die skateboarder knakt daar met zijn twee kleine getuigen vol op de relingquote:
Was te verwachten na vorige race natuurlijk. Hij heeft het wel over zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef molloot200 het volgende:
Boegeroep van het Nederlandse F1 publiek naar Hamilton, meh.
Maar hoe hij net deed op de baan was ook niet tofBelooft nog wat voor de rest van het seizoen.
Klopt, dan nog blijf ik geen fan van het geboeroep nu nog. Dat wordt nog wat op Spa en nog meer op Zandvoort...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was te verwachten na vorige race natuurlijk. Hij heeft het wel over zichzelf afgeroepen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Advocaat wordt bondscoach van Irak.
Waren dat Nederlanders of Hongaren?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef molloot200 het volgende:
Boegeroep van het Nederlandse F1 publiek naar Hamilton, meh.
Maar hoe hij net deed op de baan was ook niet tofBelooft nog wat voor de rest van het seizoen.
Kon ik niet per sé zien maar de kans lijkt me groot dat het Nederlanders warenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren dat Nederlanders of Hongaren?
Wtfquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja als het Hongaren zijn, dan roepen die weer om andere redenen boequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kon ik niet per sé zien maar de kans lijkt me groot dat het Nederlanders waren
Hij kan het ook niet laten hè. Cor Pot, en Zeljko Petrovic toch zeker mee als assistent?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij moet bijna een hekel hebben aan zijn vrouw. Maar vooral heel erg verzot op geld.quote:
In de vacaturebeschrijving voor de assistent stond babbelzieke Joegoslaaf dus vast wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij kan het ook niet laten hè. Cor Pot, en Zeljko Petrovic toch zeker mee als assistent?
Oh, dit heb ik niet helemaal meegekregen? Wat heeft hij gezegd?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het Hongaren zijn, dan roepen die weer om andere redenen boeEn voor die boeroepers sta ik toch echt aan de kant van Hamilton met zijn statement voor LGBTQ+
Er zijn geen landen die in die categorie vallen die EN Advocaat op deze leeftijd nog willen hebben EN een hoeveelheid geld bieden waar je geen nee tegen kunt zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:44 schreef Em31 het volgende:
Irak ook echtzijn toch nog genoeg betere andere kutlanden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn geen landen die in die categorie vallen die EN Advocaat op deze leeftijd nog willen hebben EN een hoeveelheid geld bieden waar je geen nee tegen kunt zeggen.
Alleen die oliesjeiks kunnen en willen dat betalen. En die komen bijna altijd uit nogal dubieuze landen.
En dan nog naar Irak willen.quote:Volgens de laatste schattingen komt het vermogen van Advocaat neer op zo'n 23 miljoen euro.
Even de eerste link gepakt: Hamilton slams Hungary's anti lgbt law as owardlyquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, dit heb ik niet helemaal meegekregen? Wat heeft hij gezegd?
Je wilt dan ook wel heel graag geld als je besluit naar Irak wilquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn geen landen die in die categorie vallen die EN Advocaat op deze leeftijd nog willen hebben EN een hoeveelheid geld bieden waar je geen nee tegen kunt zeggen.
Alleen die oliesjeiks kunnen en willen dat betalen. En die komen bijna altijd uit nogal dubieuze landen.
Oh thanks. Ja wat dat betreft ben ik het ook wel eens met Hamilton. Al vraag ik me ook wel een beetje af hoeveel Hongaren daadwerkelijk achter deze wet staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even de eerste link gepakt: Hamilton slams Hungary's anti lgbt law as owardly
Ja wij snappen dat niet. En dan is het ook nog iet iemand die het heel breed laat hangen. Schijnt nog best zuinig te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de vacaturebeschrijving voor de assistent stond babbelzieke Joegoslaaf dus vast wel.
Ik heb begrepen op boosrechts twitter dat Nederland daar ook bij hoort.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:44 schreef Em31 het volgende:
Irak ook echtzijn toch nog genoeg betere andere kutlanden.
Het is ook een opmerking naar de regering he, niet naar het Hongaarse volk. Hetzelfde als de spelers en sponsoren deden bij het EK.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh thanks. Ja wat dat betreft ben ik het ook wel eens met Hamilton. Al vraag ik me ook wel een beetje af hoeveel Hongaren daadwerkelijk achter deze wet staan.
Die lopen nu massaal achter Derksen aan dat we een kutland zijn ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen op boosrechts twitter dat Nederland daar ook bij hoort.
Ja, snap ik. Maar daarom vraag me nog wel af hoe een groot deel van de Hongaren Hamilton om deze uitspraken uit zouden joelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook een opmerking naar de regering he, niet naar het Hongaarse volk. Hetzelfde als de spelers en sponsoren deden bij het EK.
Nou dan donderen ze toch lekker op naar een ander land. Wordt het hier nog beter van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die lopen nu massaal achter Derksen aan dat we een kutland zijn ja.
Er komen naar elke sportwedstrijd mensen die niet helemaal op de zuivere graad zitten. Tel daarbij nog een paar opportunisten, gooi er vanaf vroeg een zooi drank in er is alle potentie tot boe roeppers.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar daarom vraag me nog wel af hoe een groot deel van de Hongaren Hamilton om deze uitspraken uit zouden joelen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Booslinks vindt Nederland ook niet echt briljant hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Hij hoort gewoon op het veld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Ongelofelijk, waar je zin in hebt![]()
Al denk ik oprecht wel dat behalve het financiële aspect Dickie gewoon niet thuis kan zitten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Heb ik iets gemist?
Ik heb niet meer zo opgelet sinds ik iemand hoorde zeggen dat we juist een heel tof land zijn.
Waarbij aangetekend ik mij toch wel afvraag welke doelgroep ze hebben gevraagd om deze entiquette te beantwoorden.quote:Nederland is er het afgelopen jaar niet vrolijker op geworden, vinden de meeste inwoners. Sterker nog, gevraagd naar of zij het eens zijn met de uitspraken van Johan Derksen in De Oranjezomer waarin hij ons land bestempelde als een 'kutland', is een ruime meerderheid van de Nederlanders (70 procent) het daarmee eens.
Uiteraard niet. En daar zitten ook bijzonder achterlijke figuren bij. Wel met verschil dat boosrechts wat meer vertegenwoordigd is en/of een grotere mond heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Booslinks vindt Nederland ook niet echt briljant hoor
Een poll van Hart van Nederland zie ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Waarbij aangetekend ik mij toch wel afvraag welke doelgroep ze hebben gevraagd om deze entiquette te beantwoorden.
Want zeven op de tien Nederlanders die Nederland tegenwoordig een kutland vinden, vind ik vrij opmerkelijk.
Afvoerputje van Nederland inderdaad. Maar desalniettemin vraag ik mij toch af wat voor mensen dat hebben ingevuld.quote:
Daar kan je idd je vraagtekens wel bij hebben, zullen wel alleen kijkers van dat programma zijn geweest die het wel lollig vonden om het daarmee eens te zijn. Dat soort cijfers zou ik al amper verwachten als je dit in een poll in NWS zou vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Waarbij aangetekend ik mij toch wel afvraag welke doelgroep ze hebben gevraagd om deze entiquette te beantwoorden.
Want zeven op de tien Nederlanders die Nederland tegenwoordig een kutland vinden, vind ik vrij opmerkelijk.
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:58 schreef Em31 het volgende:
Sowieso Twitterik kwam een tweet tegen van iemand (geen Nederlander) met een foto van dat aquaduct hier die altijd 1000 keer per maand gedeeld wordt en hoe geweldig dat was van Nederland. Klik ik erop, allemaal reacties van Nederlanders hoe kut het hier is met allemaal opmerkingen naar andere situaties. Man man man, kritisch is altijd goed maar de zelfhaat
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.
Maar ondertussen kunnen er duizenden mensen niet rondkomen, maar de hoge heren in Den Haag doen daar niks aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]Dit is zo'n foto die eens in de zoveel tijd weer gedeeld wordt
![]()
[ afbeelding ]
Met dat soort dingen ben ik er wel van overtuigd imiddels eigenlijk dat die aan alle kanten gemanipuleerd worden. Zulke discrepantie met de fatsoenlijk uitgevoerde onderzoeken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Afvoerputje van Nederland inderdaad. Maar desalniettemin vraag ik mij toch af wat voor mensen dat hebben ingevuld.
Nouja, 40.000 daklozen is ook wel iets om een beetje heel boos over te mogen worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar ondertussen kunnen er duizenden mensen niet rondkomen, maar de hoge heren in Den Haag doen daar niks aan
Zal wel uitgevoerd zijn door de Hond. Of de vragen waren heel sturend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik er wel van overtuigd imiddels eigenlijk dat die aan alle kanten gemanipuleerd worden. Zulke discrepantie met de fatsoenlijk uitgevoerde onderzoeken.
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsjaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, 40.000 daklozen is ook wel iets om een beetje heel boos over te mogen worden natuurlijk.
Nee, true.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsja
Er zit bijzonder volk op Twitterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsja
Wanneer is iets een aquaduct en wanneer is iets een tunneltje ha ik me hier afvragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]Dit is zo'n foto die eens in de zoveel tijd weer gedeeld wordt
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, deze foto ken ik wel. Ziet er vaag uit altijd.quote:
Ja, dat. Iedereen die 2 lessen onderzoeksvaardigheden heeft gehad snapt dat dat misschien de boel wel eens kan beïnvloeden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel uitgevoerd zijn door de Hond. Of de vragen waren heel sturend.
Wat vindt u van Nederland nu?
Het gaat echt fantastisch, kan niet beter, ga zo door.
Het is ontzettend kut!
Om die reden kom ik dus ook nooit in de Randstad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Als je dat soort slag op twitter, maar ook diverse mensen op dit forum, moet geloven, dan vliegen de kogels mij om de oren zodra ik buiten de deur zou stappen. En moet ik de hele dag knielen voor allah.
Terwijl we weten dat eigenlijk dat dat alleen maar op internetfora zo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Als je dat soort slag op twitter, maar ook diverse mensen op dit forum, moet geloven, dan vliegen de kogels mij om de oren zodra ik buiten de deur zou stappen. En moet ik de hele dag knielen voor allah.
Dat niet alleen, niemand heeft nog een auto in dit land, want die worden om de haverklap in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Toch fijn dat er ondertiteling is voor de mensen die niet kunnen zien dat er snel geschoten wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl we weten dat eigenlijk dat dat alleen maar op internetfora zo is.
DUS KNIELEN JIJ NU!
[ afbeelding ]
Een goede vraag, Google vertelt mijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer is iets een aquaduct en wanneer is iets een tunneltje ha ik me hier afvragen.
[..]
Oh ja, deze foto ken ik wel. Ziet er vaag uit altijd.
Nooit op twitter gezien though.
quote:Het grote verschil is dat in het geval van een aquaduct de waterweg door een betonnen bak stroomt, terwijl bij een tunnel slechts sprake is van een constructie onder de oorspronkelijke bedding door.
De tunnelconstructie bestaat uit geprefabriceerde losse afzinkelementen, gemaakt op een bouwdok en (over het water) gesleept naar de bouwplaats. Hier worden de elementen stuk voor stuk afgezonken.
Het grote verschil is dus de manier van aanleg. Alleen een betonnen bak of een constructie (is uit twee of meer delen samengevoegd).
Wat een trage docent, dat klusje moet toch wel in minder dan vijf minuten gedaan kunnen zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb serieus een keer een college statistiek gehad waarbij de docent drie kwartier lang Maurice de Hond afmaakte
WOOOOW I NEVER MENT TO BRAG!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef ijs_beer het volgende:
BUT GOOD FOR YOU LOOK HAPPY AND HEALTHY!
Oeh, ok. Dit is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een goede vraag, Google vertelt mij
[..]
Er waren veel slides, zeer gefrustreerd was hij met zijn werkwijze. En ging ons zo uitleggen hoe het niet moest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een trage docent, dat klusje moet toch wel in minder dan vijf minuten gedaan kunnen zijn?
Ik was er na mei echt even helemaal 'uit', maar heb van de week weer een groot deel van de finale teruggekeken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:32 schreef molloot200 het volgende:
Fijn dat we hier meer dan 2 maanden na het festival zelf zoveel 2021 liefde nog zien
Wat dat laatste betreft: helemaal eensquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was er na mei echt even helemaal 'uit', maar heb van de week weer een groot deel van de finale teruggekeken.
Wat een productie was het toch heZo geweldig in beeld gebracht. (Je zou eigenlijk ook nooit meer publiek op de vloer moeten hebben die veel shots verpesten met vlaggen
)
Welke omschrijving vindt u beter bij Nederland passen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel uitgevoerd zijn door de Hond. Of de vragen waren heel sturend.
Wat vindt u van Nederland nu?
Het gaat echt fantastisch, kan niet beter, ga zo door.
Het is ontzettend kut!
Of:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke omschrijving vindt u beter bij Nederland passen?
-een vleesgerecht uit de Russische keuken, bestaande uit dunne blokjes gesauteerde biefstuk of ander rood rundvlees met een pittige saus, de Stroganoffsaus.
-een kutland
Ik heb zelf nog weinig teruggekeken (behalve de eerste dagen erna dan). Dat zal denk ik wel eind september of oktober komen. Eerst was er nog het EK en de Tour, nu de Olympische Spelen en dan begin september nog met vakantie. Tussendoor nog even mijn eigen Top 2000 gemaakt. Dus ik zat/zit wel 'vol'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:32 schreef molloot200 het volgende:
Fijn dat we hier meer dan 2 maanden na het festival zelf zoveel 2021 liefde nog zien
LIKE A DAMN SOCIOPATHquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef ijs_beer het volgende:
BUT GOOD FOR YOU LOOK HAPPY AND HEALTHY!
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
1719 Het jaar van de Carolean Death March
Een leger van 10.000 man, vertrokken vanuit het Zweedse Duved, zag zich na een mislukte campagne in Noorwegen genoodzaakt in de winter terug te trekken richting Zweden. Het leger van nu nog zo'n 6.000 man, slecht gekleed en verzwakt na een maandenlange campagne, probeerde door de bergen van Tydol terug naar Zweden te komen.
De toch werd nog bemoeilijkt door de extreem koude temperaturen die winter, de meerdere sneeuwstormen hielpen ook niet, en slechts de helft van soldaten zouden uiteindelijk aankomen in het stadje Handöl om van daar verder naar Duved te gaan. Ruim 3.000 man vroor dood in de bergen en nog eens 700 waren er zo slecht aan toe dat ze binnen enkele dagen alsnog overleden.
Uiteindelijk zouden slechts 2.300 soldaten in Duved aankomen, waarvan er nog eens zo'n 600 ontslagen zouden worden omdat ze zo veel lichamelijke schade hadden opgelopen dat ze niet langer in dienst konden blijven.
[ afbeelding ]
Het Karolinermonumentet in Duved, ter nagedachtenis aan de soldaten die in 1719 de dood vonden in de bergen tijdens deze dodenmars.
Waar vanaf? Het wisselvallige weer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt 1 Vandaag en het lijkt erop dat we er nooit meer van af komen.![]()
covidquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar vanaf? Het wisselvallige weer?
Ik heb het niet helemaal goed gevolgd maar volgens mij hebben Italië, Griekenland, Turkije en de Balkan landen meer last van de extreme hitte op dit moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we niet een beetje hitte uit Spanje hierheen halen, zodat we allemaal een fijne zomer hebben?
Oh zo. Daar komen we uiteindelijk wel vanaf. Maar het duurt wat langer dan we gedacht hadden. Waarbij het uiteindelijk nog wel snel gegaan is met het ontwikkelen van de vaccins. Maar je had eigenlijk nu wel verwacht dat de hoge vaccinatiegraad al voldoende zou zijn.quote:
Griep en verkoudheidsvirussen komen we ook nooit vanafquote:
Ikzelf geloof wel dat we over een jaar in een redelijk normale situatie zitten eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Griep en verkoudheidsvirussen komen we ook nooit vanafIk geloof niet dat we over vijf jaar nog steeds in lockdownsituatie zitten hoor
Lijkt mij ook niet. Het is puur wat maandjes opschuiven t.o.v. de verwachtingen eerder dit jaar. Waarbij ik de situatie nu ook prima te doen vinden t.o.v. een jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Griep en verkoudheidsvirussen komen we ook nooit vanafIk geloof niet dat we over vijf jaar nog steeds in lockdownsituatie zitten hoor
Meer nieuws vanuit het EBU hoofdkwartier over technische dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah dus ook de technische kant. Tof! Dat vond ik heel leuk om te zien dit jaar.
''All we need is lightning with power and might''
Meke snoert hier indirect onze mond.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:10 schreef Meke het volgende:
Ik zag net dit topic, genoeg mensen met meningen hier over FOK! Dus ik stel voor dat je in het vervolg alleen nog maar mag klagen over dingen die je ook in dit topic genoemd hebt![]()
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
Besmettelijk maakt niet zoveel uit zolang de vaccinaties goed beschermenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar is de Delta-variant met vaccinatie nog steeds even besmettelijk.
Ik ken eigenlijk veel te weinig van Kate. Maar wat ik ken is zo goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Dit vind ik trouwens een prachtige prachtige práchtige nummer.
@:usagi414 hou je hier een beetje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |