Daar kan je idd je vraagtekens wel bij hebben, zullen wel alleen kijkers van dat programma zijn geweest die het wel lollig vonden om het daarmee eens te zijn. Dat soort cijfers zou ik al amper verwachten als je dit in een poll in NWS zou vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Waarbij aangetekend ik mij toch wel afvraag welke doelgroep ze hebben gevraagd om deze entiquette te beantwoorden.
Want zeven op de tien Nederlanders die Nederland tegenwoordig een kutland vinden, vind ik vrij opmerkelijk.
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:58 schreef Em31 het volgende:
Sowieso Twitterik kwam een tweet tegen van iemand (geen Nederlander) met een foto van dat aquaduct hier die altijd 1000 keer per maand gedeeld wordt en hoe geweldig dat was van Nederland. Klik ik erop, allemaal reacties van Nederlanders hoe kut het hier is met allemaal opmerkingen naar andere situaties. Man man man, kritisch is altijd goed maar de zelfhaat
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tweet gezien met een foto van een aquaduct.
Maar ondertussen kunnen er duizenden mensen niet rondkomen, maar de hoge heren in Den Haag doen daar niks aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]Dit is zo'n foto die eens in de zoveel tijd weer gedeeld wordt
![]()
[ afbeelding ]
Met dat soort dingen ben ik er wel van overtuigd imiddels eigenlijk dat die aan alle kanten gemanipuleerd worden. Zulke discrepantie met de fatsoenlijk uitgevoerde onderzoeken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Afvoerputje van Nederland inderdaad. Maar desalniettemin vraag ik mij toch af wat voor mensen dat hebben ingevuld.
Nouja, 40.000 daklozen is ook wel iets om een beetje heel boos over te mogen worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar ondertussen kunnen er duizenden mensen niet rondkomen, maar de hoge heren in Den Haag doen daar niks aan
Zal wel uitgevoerd zijn door de Hond. Of de vragen waren heel sturend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik er wel van overtuigd imiddels eigenlijk dat die aan alle kanten gemanipuleerd worden. Zulke discrepantie met de fatsoenlijk uitgevoerde onderzoeken.
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsjaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, 40.000 daklozen is ook wel iets om een beetje heel boos over te mogen worden natuurlijk.
Nee, true.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsja
Er zit bijzonder volk op Twitterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om dat soort dingen tegen een buitenlander te roepen die een aquaduct waardeert en hij die foto daarom niet moet posten.. tsja
Wanneer is iets een aquaduct en wanneer is iets een tunneltje ha ik me hier afvragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]Dit is zo'n foto die eens in de zoveel tijd weer gedeeld wordt
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, deze foto ken ik wel. Ziet er vaag uit altijd.quote:
Ja, dat. Iedereen die 2 lessen onderzoeksvaardigheden heeft gehad snapt dat dat misschien de boel wel eens kan beïnvloeden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel uitgevoerd zijn door de Hond. Of de vragen waren heel sturend.
Wat vindt u van Nederland nu?
Het gaat echt fantastisch, kan niet beter, ga zo door.
Het is ontzettend kut!
Om die reden kom ik dus ook nooit in de Randstad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Als je dat soort slag op twitter, maar ook diverse mensen op dit forum, moet geloven, dan vliegen de kogels mij om de oren zodra ik buiten de deur zou stappen. En moet ik de hele dag knielen voor allah.
Terwijl we weten dat eigenlijk dat dat alleen maar op internetfora zo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Als je dat soort slag op twitter, maar ook diverse mensen op dit forum, moet geloven, dan vliegen de kogels mij om de oren zodra ik buiten de deur zou stappen. En moet ik de hele dag knielen voor allah.
Dat niet alleen, niemand heeft nog een auto in dit land, want die worden om de haverklap in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Redefine het volgende:
Toch fijn dat er ondertiteling is voor de mensen die niet kunnen zien dat er snel geschoten wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl we weten dat eigenlijk dat dat alleen maar op internetfora zo is.
DUS KNIELEN JIJ NU!
[ afbeelding ]
Een goede vraag, Google vertelt mijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer is iets een aquaduct en wanneer is iets een tunneltje ha ik me hier afvragen.
[..]
Oh ja, deze foto ken ik wel. Ziet er vaag uit altijd.
Nooit op twitter gezien though.
quote:Het grote verschil is dat in het geval van een aquaduct de waterweg door een betonnen bak stroomt, terwijl bij een tunnel slechts sprake is van een constructie onder de oorspronkelijke bedding door.
De tunnelconstructie bestaat uit geprefabriceerde losse afzinkelementen, gemaakt op een bouwdok en (over het water) gesleept naar de bouwplaats. Hier worden de elementen stuk voor stuk afgezonken.
Het grote verschil is dus de manier van aanleg. Alleen een betonnen bak of een constructie (is uit twee of meer delen samengevoegd).
Wat een trage docent, dat klusje moet toch wel in minder dan vijf minuten gedaan kunnen zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb serieus een keer een college statistiek gehad waarbij de docent drie kwartier lang Maurice de Hond afmaakte
WOOOOW I NEVER MENT TO BRAG!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef ijs_beer het volgende:
BUT GOOD FOR YOU LOOK HAPPY AND HEALTHY!
Oeh, ok. Dit is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een goede vraag, Google vertelt mij
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |