Geld zal hierbij ook wel een rol spelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het niet beetje gek dat je moet gaan hazen in een OS finale? Je wil toch zelf ook kans maken
Ze kunnen niet altijd Bram Som inzettenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het niet beetje gek dat je moet gaan hazen in een OS finale? Je wil toch zelf ook kans maken
Dat zal vooraf wel besproken zijn lijkt me, om dan 'kopman' te zijn had je maar moeten laten zien dat je beter bent. Van Avermaet knechtte toch ook gewoon in de wegkoers?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, geen series.quote:
10km hebben ze geen series neequote:
Sporza.quote:
Als je weet dat je kansloos bent maar je kan een landgenoot helpen om te winnen dan kan ik mij dat wel voorstellen dat je gaat hazen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mja, Krek wist dat ie kansloos was op zo'n parcoursquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal vooraf wel besproken zijn lijkt me, om dan 'kopman' te zijn had je maar moeten laten zien dat je beter bent. Van Avermaet knechtte toch ook gewoon in de wegkoers?
Sporzaquote:
Ja en Kissa weet dat hij hier kansloos isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, Krek wist dat ie kansloos was op zo'n parcours
Oke okequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en Kissa weet dat hij hier kansloos is
Canada ookquote:
Fischer heet hij.quote:
Viktor?quote:
12 uur ertussen, lijkt me meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:00 schreef Max23 het volgende:
Oh die finale mixed relay is morgenmiddag (onze tijd) al.
Bol loopt vannacht ook al de series van de 400m horden. Zal ze dan die finale relay wel gaan lopen?
Hij zag niets, moest maar naar de fysio. Geprobeerd maar niet het idee dat dat hielp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het vHij zolgende:
[..]
Ze konden er niets mee? Als in niets gevonden?
Die ging ook nog even liggen.quote:
Ah dat is wel matig. Wellicht ander doktertje of fysio proberen? Of steunzolen (podotherapie)?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zag niets, moest maar naar de fysio. Geprobeerd maar niet het idee dat dat hielp.
Volgens mij is dat echt altijd zo rond dat middenweekeindequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Szura het volgende:
Ik vind het echt strontvervelend dat er een paar dagen overlap is tussen atletiek en zwemmen, de twee grootste sporten op de Spelen. Ik kan het me niet zo goed herinneren van vorige keren, was het toen ook altijd zo?
Altijd zo geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Szura het volgende:
Ik vind het echt strontvervelend dat er een paar dagen overlap is tussen atletiek en zwemmen, de twee grootste sporten op de Spelen. Ik kan het me niet zo goed herinneren van vorige keren, was het toen ook altijd zo?
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.quote:
Ja. Al zou het een stuk schelen als ze de laatste zondag ook gewoon gebruiken. Maar het is schijnbaar verboden om buiten de marathon nog iets te doen op de laatste dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt altijd zo rond dat middenweekeinde
Beide programma's zijn gewoon net wat te lang om ze na elkaar te doen.
Dat lijkt mij nog altijd Sifan Hassan, maar dit is nog steeds een mooie kans.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef dz5b604 het volgende:
Hoop wel dat de coaches het niet gaan verkloten met opstellingen want je hebt gewoon een goede kans op goud en daar moet je dan ook vol voor gaan. Misschien zelfs wel 1 van de beste kansen morgen op goud bij de hardlopers.
Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef dz5b604 het volgende:
Hoop wel dat de coaches het niet gaan verkloten met opstellingen want je hebt gewoon een goede kans op goud en daar moet je dan ook vol voor gaan. Misschien zelfs wel 1 van de beste kansen morgen op goud bij de hardlopers.
Ja buiten Hassan, zat in mijn hoofd meer aan de sprinters te denken, vergat even Hassan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog altijd Sifan Hassan, maar dit is nog steeds een mooie kans.
50.37 om 50.39quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?
Nagenoeg gelijk: 50.3quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?
Dat is wel een hele lage drempel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van Dobber, als hij niet als startloper loopt, is dat hij als 800m-loper in elk geval volop ervaring heeft met het lopen in een groepje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.
Hm dan hebben ze zelf een luxeprobleem. Want Dobber leek ook erg goed. En bij de vrouwen moeten ze maar bekijken wie er uit gaat voor Bolquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.
Zouden ze echt zo simpel alleen maar gedacht hebben: laten we de man zo ver mogelijk doorrennen.quote:
Dat lijkt mij wel. Nederland is ook niet direct favoriet. Maar het wordt zeker een interessante wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Maar bij de concurrentie zal ook nog wel gewisseld worden toch? Al is de grote kandidaat voor goud er sowieso al uit natuurlijk
Ook wel lekker voor die man die na 400 meter kapot zit en dan nog een kwart bocht door moet.quote:
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?quote:
Ik kan het me niet voorstellen, dat zou zó overduidelijk zijn (en dat blijkt), zo dom zijn ze niet....toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Zouden ze echt zo simpel alleen maar gedacht hebben: laten we de man zo ver mogelijk doorrennen.
Omdat ‘ze zich toch wel plaatsen’ geven ze geen fuck om die estafette trainen, lijkt het daar wel. Pure arrogantie, niet de eerste keer dat het op een hele domme manier misgaat bij de VS.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:56 schreef Marcoss het volgende:
Zeker bij de Amerikanen verwacht je in zo'n halve finale dat ze alle risico's uitsluiten omdat ze zich toch wel plaatsen
Ja, ik vind het ook bijzonderquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, dat zou zó overduidelijk zijn (en dat blijkt), zo dom zijn ze niet....toch?
Ik denk het wel, misschien dachten dat ze voor de witte lijn moesten wisselen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?
Zal mij benieuwen. Aan de ene kant, als je het hard kan maken dat je van een official daar moest staan. Dan heeft het protest nog best wel kans op slagen. Maar tegelijkertijd heb je toch ook nog wel de plicht om na te bedenken dat je wel op een hele rare plek staat.quote:
Stukje schouder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.
Kijkend naar de beste seizoentijden zal de keuze voor Klaver toch wel gemaakt worden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm dan hebben ze zelf een luxeprobleem. Want Dobber leek ook erg goed. En bij de vrouwen moeten ze maar bekijken wie er uit gaat voor Bol
Ik had van mijn leven niet kunnen bedenken dat ik ooit nog zou zeggen dat we een luxeprobleem zouden hebben op de 4x400 meterOké ik had ook tot vijf jaar geleden niet geweten dat er een mixed event kwam, maar dan alsnog.
Ah dank je. Dan vertekend mijn beeld een beetje dat Klaver dit jaar wat minder is en de Witte beter. Dan zou je voor Klaver moeten kiezen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kijkend naar de beste seizoentijden zal de keuze voor Klaver toch wel gemaakt worden?
[ afbeelding ]
Eerst de vraag of ze Bol gaan opstellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dank je. Dan vertekend mijn beeld een beetje dat Klaver dit jaar wat minder is en de Witte beter. Dan zou je voor Klaver moeten kiezen.
Bij de vrouwen nog steeds jammer dat de vierde vrouw niet sterk genoeg is.
Uiteraard. Al zou je denken van wel, gezien het verschil in mogelijke tijd. Maar Bol en haar coach moeten het altijd nog zelf verstandig vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst de vraag of ze Bol gaan opstellen.
Waarschijnlijk zijn bitje.quote:
Tijden van vandaag waren wel redelijk vergelijkbaar, las ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kijkend naar de beste seizoentijden zal de keuze voor Klaver toch wel gemaakt worden?
[ afbeelding ]
Ja, het is allemaal wat minder soepel dan we mischien van Japan hadden verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:45 schreef Redefine het volgende:
Hoe dan ook, zijn het Spelen die bol staan van de gekke incidenten vanuit de organisatie.
Ja heel gek. Natuurlijk is het lastig met Corona. En zal het daardoor ook wel op die manier blijven hangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat minder soepel dan we mischien van Japan hadden verwacht.
Die Braziliaanse komt inderdaad nog vanaf de parkeerplaats teruggelopen om op de juiste startpositie terug te komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef Montov het volgende:
Brazilie en Frankrijk corrigeerden hun initiele startpositie in de heat waar NL ook in zat:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)ngde-estafette-4x400
Vanaf 40 seconden in het filmpje van de NOS.
Zoals verwacht wel. Als de officials dat zo hebben aangegeven, dan sta je sterk. En gezien diverse andere landen ook eerst op de verkeerde plek stonden, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat de officials dat ook echt gedaan hebben.quote:
Maar dan moeten ze nu ook Braziliė en Italiė toevoegen want die zijn op eenzelfde manier genaaid door de officials.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals verwacht wel. Als de officials dat zo hebben aangegeven, dan sta je sterk. En gezien diverse andere landen ook eerst op de verkeerde plek stonden, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat de officials dat ook echt gedaan hebben.
Zat maar 2 honderdste tussen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijden van vandaag waren wel redelijk vergelijkbaar, las ik
Want zilver en brons is opeens niet meer interessantquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
ffs, nou dan hoeft Bol ook niet meer ingevlogen te worden.
Tja die renden net op tijd terug....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze nu ook Braziliė en Italiė toevoegen want die zijn op eenzelfde manier genaaid door de officials.
Op zijn minst een run-off tussen die drie landen. Kan mooi in de ochtend, in de avond is dan de finale. Heb je hetzelfde resultaat, VS in de finale, maar zijn ze wel ietsje meer vermoeid.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze nu ook Braziliė en Italiė toevoegen want die zijn op eenzelfde manier genaaid door de officials.
Dat is nog wel een verschil. Die zijn niet gediskwalificeerd, wat dan rechtgetrokken is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Het leken wel Polen op de 800 meter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik zag er al een paar op het allerlaatst aan komen rennen, zag er al zo vreemd uit.
Dus ze hadden beter verderop kunnen blijven staan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog wel een verschil. Die zijn niet gediskwalificeerd, wat dan rechtgetrokken is.
Achteraf misschien wel. Maar het is maar de vraag wat een groter nadeel was geweest. Dat ze snel terug moesten of dat de loper daarvoor nog eens 50 meter extra moet lopen na helemaal kapot te zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus ze hadden beter verderop kunnen blijven staan?
Opmerkelijk is vooral ook geen DQ bij DOM bij de een en bij de ander wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef Szura het volgende:
https://olympics.com/toky(...)xed-rnd1-000100-.htm
Als ik nu hier kijk, staat er geen DSQ meer voor VS en Dominicaanse Republiek, maar hier wel:
https://olympics.com/toky(...)----RND1000100--.pdf
Spanje toch? Die ging nu als tijd snelste door. En Duitsland was sneller.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef dz5b604 het volgende:
Als ik het goed snap dan valt Duitsland nu af voor de finale.
Dominicaanse republiek is nu ook weer reinstated, dus beide eruit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje toch? Die ging nu als tijd snelste door. En Duitsland was sneller.
Een man 50 meter laten doorlopen is altijd sneller.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Achteraf misschien wel. Maar het is maar de vraag wat een groter nadeel was geweest. Dat ze snel terug moesten of dat de loper daarvoor nog eens 50 meter extra moet lopen na helemaal kapot te zitten.
Meestal wel. Al ligt dan wel aan of die man niet al teveel heeft gegeven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Een man 50 meter laten doorlopen is altijd sneller.
VS heeft voordeel nu gekregen door niet de regels te volgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wel. Al ligt dan wel aan of die man niet al teveel heeft gegeven.
Maar in dat geval hebben ze niet echt iets waarmee ze recht op hebben. Het zou wat anders zijn als iedereen te ver stond en zij als enigen zijn teruggelopen.
Ja, maar die andere twee kunnen daar weinig uithalen lijkt mij. Hooguit zouden ze een herziening kunnen aanvragen waarmee ze alsnog eruit gegooid worden. Maar dan hebben zij er zelf niks aan.Het was namelijk niet in hun heat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
VS heeft voordeel nu gekregen door niet de regels te volgen.
En al hadden ze nadeel gehad, de regels zijn niet gevolgd. Klaar. Als je 1 teen op de lijn zet in een bocht lig je er ook uit, maar dit mag dan wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
VS heeft voordeel nu gekregen door niet de regels te volgen.
Je zou denken van wel. Het is ook niet voor het eerst dat er een estafette 400 meter wordt gelopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:37 schreef franklop het volgende:
Maar op de baan staat er bij de strepen toch welke streep voor welke afstand is? Dus ook voor de 4x400....
Inderdaad. Met hoeveel $$$ is daar weer niet gegoocheld ...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat een poppenkast om de VS gewoon in de race te houden om dit nummer een boost te geven
NOS schakelt nu naar reclame.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS
Ik hoop dat het altijd lelijke USA beide benen breekt.
Kan iemand effe zeggen waar ik om 2 uur veilig kan inschakelen zonder meteen het resultaat van de triatlon in mijn beeld te zien?Ik ben pas om 1.30 begonnen met kijken
En andere zenders? Belg, Mof en Beeb zullen allemaal wel uitzenden met teams die serieuze kans makenquote:
Duitsland zit in het atletiekstadion, Belg heeft nog fietsloopzwemmen. BBC ook nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En andere zenders? Belg, Mof en Beeb zullen allemaal wel uitzenden met teams die serieuze kans maken
Zwemfietslopen is dan correcter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duitsland zit in het atletiekstadion, Belg heeft nog fietsloopzwemmen. BBC ook nog.
Gummibeer genot. Klinkt als een pedofiele Studio 100 acteur allen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:00 schreef Szura het volgende:
Wij hebben Stekelenburg, de Belgen hebben Gummibeer. Godenduo.
Kijk dat nooit.quote:
Er is straks gewoon BMX?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:01 schreef Szura het volgende:
Wel prima dat we nu iets rustiger atletiek kunnen kijken zonder BMX
Noemenswaardig BMX danquote:
Huh watquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:05 schreef Szura het volgende:
Die startlijst van de 4x400 is nog steeds niet aangepast, zouden er nog tegenprotesten zijn ingediend nu de VS en Dominicaanse Republiek weer mogen meedoen?
https://olympics.com/toky(...)ixed-fnl-000100-.htm
Je zou maar door die twee samen worden geļnterviewd. Dan ben je daarna toch elk vertrouwen in de mensheid kwijtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:00 schreef Szura het volgende:
Wij hebben Stekelenburg, de Belgen hebben Gummibeer. Godenduo.
Laten we het hopen. Chaos, spanning en sensatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:05 schreef Szura het volgende:
Die startlijst van de 4x400 is nog steeds niet aangepast, zouden er nog tegenprotesten zijn ingediend nu de VS en Dominicaanse Republiek weer mogen meedoen?
https://olympics.com/toky(...)ixed-fnl-000100-.htm
Het zou zo zijn dat een official heeft gezegd dat mensen daar moeten staan. Waar die van de VS dus stondquote:
Oh ja dat heb jij niet mee gekregen.quote:
Yup, ben wel benieuwd.quote:
We zijn genaaid. Collectief genaaid.quote:
Pff, het voordeel van het zijn van de VS. Alsof hetzelfde was gebeurd als pak 'm beet Nigeria was gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mogen allebei weer meedoen ja omdat het blijkbaar als fout van de officials werd gezien
Echt kansloos jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, het voordeel van het zijn van de VS. Alsof hetzelfde was gebeurd als pak 'm beet Nigeria was gediskwalificeerd
NOS is inmiddels ook livequote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Bij ES1 wel gewoon sport i.p.v. een pratende lampenkap.
Belg ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Dat valt nog mee.quote:
Ja inderdaad. Lekker handig weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Waarom valt dat paard dan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Is er überhaupt iemand die paardensport kijkt trouwens?
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Nee paardje hoppen is geen sportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.
Cross country vind ik nog wel geinig, dressuur is echt gruwelijk saai.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.quote:
Ik vind dat te spannend. Kan er niet naar kijken. Als zo'n balk eraf flikkert zit ik elke keer zo voor de buis:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannend
Op de internet stream ligt de NOS (hier) nooit voor op de ES player streamquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
Alleen het springen. Van de rest ontken ik het bestaan. Normaal alleen interessant voor de medaillespiegel. Maar zelfs dat nu niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige Spelen waren er zelfs users daar die dat zweep meppen van Jur Vrieling gingen verdedigenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.
Dressuur is inderdaad gewoon een belachelijk iets. Kan je imo net zo goed ook een caviarace gaan houden op de spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangen
Mensen die voor hun plezier naar dressuur kijken zijn aparte mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas echt dierenmishandeling ja. Smetje op het genot van de moderne vijfkamp.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Paardrijden bij de Moderne vijfkamp is ook altijd zo treurig.
Niet gekeken, vertel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:17 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook 5 'valse' starts zoals op de Amerikaanse trials?
Dat is een sport trouwens die ik in ruim 30 jaar nog geen minuut van gezien heb op de Spelen (waarschijnlijk daarmee de enige sport).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar blijft het raar dat je gewoon alles kan vergooien omdat je een paard krijgt wat er geen zin in heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Dat is ook altijd van die overtrokken onzin inderdaad, erg jammer dat de finales daar niet in onze nacht zijn zodat er minder dagjesmensen dIeReNmIsHaNdElInG konden roepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de Amerikaansen, toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:17 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook 5 'valse' starts zoals op de Amerikaanse trials?
Dit zegt wel genoeg. Volgens Wikipedia is dit paardrijden:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas echt dierenmishandeling ja. Smetje op het genot van de moderne vijfkamp.
Vooral als je een paard krijgt wat de vorige keer alleen door een zogenaamde 'atletenfout' echt helemaal op hol is. Die regels daaromtrent blijven wel matig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar blijft het raar dat je gewoon alles kan vergooien omdat je een paard krijgt wat er geen zin in heeftVerder wel een mooie sport
Nou ja, heel vaak vals dus. Eén heat op de 100m horden (volgens mij) kende zeker vier of vijf starts, en daarna op de 400m horden ook. Terwijl niemand vals leek te zijn en pas de laatste keer iemand een DQ kreeg omdat ze toch ķemand eruit moesten gooien.quote:
Zou dat nog net verder zijn dan de Letse op de 800m gisteren?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:20 schreef Szura het volgende:
Toch maar mooi een olympisch toernooi van 30 meter
Nederland heeft nog niet gelopen.quote:
Als ze mijn Ta Lou maar met rust latenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Blessing Okagbare positief. En niet op COVID.
Moet ze nou alweer jouw water pakken?quote:
Oeiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Fles alweer halfleeg.quote:
Misschien hep Jorinde niet zo goed gegooidquote:
Niet mijn Blessing. Erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Die beginnen pas 2.30quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien hep Jorinde niet zo goed gegooid
Aiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Positief over kwalificatie?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook, en het dak waait van het huis.quote:
Pak 'm aan, luie donder.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Werd oud, ze moest toch wat.quote:
De weg naar de halve finales had open gelegenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:25 schreef Szura het volgende:
Wat had Dafne Schippers hier gekund na de DSQ van Okagbare?!??!??!
Nee. Zal wel een andere sport zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien hep Jorinde niet zo goed gegooid
21quote:
Toch gegaan, hij maakt tijdens de OS ook altijd het ontbijtquote:
Ah ok, dan mag hetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch gegaan, hij maakt tijdens de OS ook altijd het ontbijt
Zeker in de series.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:28 schreef Redefine het volgende:
Een valse start bij dit soort nummers vind ik nogal dom.
vooral in de seriesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:28 schreef Redefine het volgende:
Een valse start bij dit soort nummers vind ik nogal dom.
Ja, zo werkt het met valse starts.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:28 schreef RipCity het volgende:
Wtf mag je dan meteen niet meer meedoen?jaren getraind en meteen eruit? :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |