Echt kansloos jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, het voordeel van het zijn van de VS. Alsof hetzelfde was gebeurd als pak 'm beet Nigeria was gediskwalificeerd
NOS is inmiddels ook livequote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Bij ES1 wel gewoon sport i.p.v. een pratende lampenkap.
Belg ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Dat valt nog mee.quote:
Ja inderdaad. Lekker handig weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Waarom valt dat paard dan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Is er überhaupt iemand die paardensport kijkt trouwens?
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Nee paardje hoppen is geen sportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.
Cross country vind ik nog wel geinig, dressuur is echt gruwelijk saai.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.quote:
Ik vind dat te spannend. Kan er niet naar kijken. Als zo'n balk eraf flikkert zit ik elke keer zo voor de buis:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannend
Op de internet stream ligt de NOS (hier) nooit voor op de ES player streamquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
Alleen het springen. Van de rest ontken ik het bestaan. Normaal alleen interessant voor de medaillespiegel. Maar zelfs dat nu niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige Spelen waren er zelfs users daar die dat zweep meppen van Jur Vrieling gingen verdedigenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.
Dressuur is inderdaad gewoon een belachelijk iets. Kan je imo net zo goed ook een caviarace gaan houden op de spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangen
Mensen die voor hun plezier naar dressuur kijken zijn aparte mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |