NOS schakelt nu naar reclame.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS
Ik hoop dat het altijd lelijke USA beide benen breekt.
Kan iemand effe zeggen waar ik om 2 uur veilig kan inschakelen zonder meteen het resultaat van de triatlon in mijn beeld te zien?Ik ben pas om 1.30 begonnen met kijken
En andere zenders? Belg, Mof en Beeb zullen allemaal wel uitzenden met teams die serieuze kans makenquote:
Duitsland zit in het atletiekstadion, Belg heeft nog fietsloopzwemmen. BBC ook nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En andere zenders? Belg, Mof en Beeb zullen allemaal wel uitzenden met teams die serieuze kans maken
Zwemfietslopen is dan correcter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duitsland zit in het atletiekstadion, Belg heeft nog fietsloopzwemmen. BBC ook nog.
Gummibeer genot. Klinkt als een pedofiele Studio 100 acteur allen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:00 schreef Szura het volgende:
Wij hebben Stekelenburg, de Belgen hebben Gummibeer. Godenduo.
Kijk dat nooit.quote:
Er is straks gewoon BMX?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:01 schreef Szura het volgende:
Wel prima dat we nu iets rustiger atletiek kunnen kijken zonder BMX
Huh watquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:05 schreef Szura het volgende:
Die startlijst van de 4x400 is nog steeds niet aangepast, zouden er nog tegenprotesten zijn ingediend nu de VS en Dominicaanse Republiek weer mogen meedoen?
https://olympics.com/toky(...)ixed-fnl-000100-.htm
Je zou maar door die twee samen worden geïnterviewd. Dan ben je daarna toch elk vertrouwen in de mensheid kwijtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:00 schreef Szura het volgende:
Wij hebben Stekelenburg, de Belgen hebben Gummibeer. Godenduo.
Laten we het hopen. Chaos, spanning en sensatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:05 schreef Szura het volgende:
Die startlijst van de 4x400 is nog steeds niet aangepast, zouden er nog tegenprotesten zijn ingediend nu de VS en Dominicaanse Republiek weer mogen meedoen?
https://olympics.com/toky(...)ixed-fnl-000100-.htm
Het zou zo zijn dat een official heeft gezegd dat mensen daar moeten staan. Waar die van de VS dus stondquote:
Oh ja dat heb jij niet mee gekregen.quote:
Yup, ben wel benieuwd.quote:
We zijn genaaid. Collectief genaaid.quote:
Pff, het voordeel van het zijn van de VS. Alsof hetzelfde was gebeurd als pak 'm beet Nigeria was gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mogen allebei weer meedoen ja omdat het blijkbaar als fout van de officials werd gezien
Echt kansloos jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, het voordeel van het zijn van de VS. Alsof hetzelfde was gebeurd als pak 'm beet Nigeria was gediskwalificeerd
NOS is inmiddels ook livequote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Bij ES1 wel gewoon sport i.p.v. een pratende lampenkap.
Belg ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Dat valt nog mee.quote:
Ja inderdaad. Lekker handig weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:08 schreef Redefine het volgende:
Waarom valt dat paard dan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Is er überhaupt iemand die paardensport kijkt trouwens?
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Nee paardje hoppen is geen sportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hooguit morgen even op een tweede of derde scherm de Cross Country.
Cross country vind ik nog wel geinig, dressuur is echt gruwelijk saai.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |