Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.quote:
Ik vind dat te spannend. Kan er niet naar kijken. Als zo'n balk eraf flikkert zit ik elke keer zo voor de buis:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dressuur niet, ik snap het niet en kijk het dus ook gewoon niet. Springen wel, dat is tenminste spannend
Op de internet stream ligt de NOS (hier) nooit voor op de ES player streamquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar zap naar de NOS, die liggen echt 5 seconden voor.
Alleen het springen. Van de rest ontken ik het bestaan. Normaal alleen interessant voor de medaillespiegel. Maar zelfs dat nu niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Is er überhaupt iemand die paardensport kijkt trouwens?
Mijn buurvrouw zit al maanden in een rolstoel om ze haar voet heeft verbrijzeld na een val van een paard. Levensgevaarlijk!
Vorige Spelen waren er zelfs users daar die dat zweep meppen van Jur Vrieling gingen verdedigenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen in het paardensport topic, want dat is het niet.
Dressuur is inderdaad gewoon een belachelijk iets. Kan je imo net zo goed ook een caviarace gaan houden op de spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat geen los onderdeel is, mag het dressuur wel vervangen
Mensen die voor hun plezier naar dressuur kijken zijn aparte mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas echt dierenmishandeling ja. Smetje op het genot van de moderne vijfkamp.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Paardrijden bij de Moderne vijfkamp is ook altijd zo treurig.
Niet gekeken, vertel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:17 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook 5 'valse' starts zoals op de Amerikaanse trials?
Dat is een sport trouwens die ik in ruim 30 jaar nog geen minuut van gezien heb op de Spelen (waarschijnlijk daarmee de enige sport).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar blijft het raar dat je gewoon alles kan vergooien omdat je een paard krijgt wat er geen zin in heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef zorro28 het volgende:
Dat is ook altijd van die overtrokken onzin inderdaad, erg jammer dat de finales daar niet in onze nacht zijn zodat er minder dagjesmensen dIeReNmIsHaNdElInG konden roepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de Amerikaansen, toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:17 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook 5 'valse' starts zoals op de Amerikaanse trials?
Dit zegt wel genoeg. Volgens Wikipedia is dit paardrijden:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is pas echt dierenmishandeling ja. Smetje op het genot van de moderne vijfkamp.
Vooral als je een paard krijgt wat de vorige keer alleen door een zogenaamde 'atletenfout' echt helemaal op hol is. Die regels daaromtrent blijven wel matig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar blijft het raar dat je gewoon alles kan vergooien omdat je een paard krijgt wat er geen zin in heeftVerder wel een mooie sport
Nou ja, heel vaak vals dus. Eén heat op de 100m horden (volgens mij) kende zeker vier of vijf starts, en daarna op de 400m horden ook. Terwijl niemand vals leek te zijn en pas de laatste keer iemand een DQ kreeg omdat ze toch íemand eruit moesten gooien.quote:
Zou dat nog net verder zijn dan de Letse op de 800m gisteren?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:20 schreef Szura het volgende:
Toch maar mooi een olympisch toernooi van 30 meter
Nederland heeft nog niet gelopen.quote:
Als ze mijn Ta Lou maar met rust latenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Blessing Okagbare positief. En niet op COVID.
Moet ze nou alweer jouw water pakken?quote:
Oeiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Blessing Okagbare positief. En niet op COVID.
Fles alweer halfleeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |