12 uur ertussen, lijkt me meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:00 schreef Max23 het volgende:
Oh die finale mixed relay is morgenmiddag (onze tijd) al.
Bol loopt vannacht ook al de series van de 400m horden. Zal ze dan die finale relay wel gaan lopen?
Hij zag niets, moest maar naar de fysio. Geprobeerd maar niet het idee dat dat hielp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het vHij zolgende:
[..]
Ze konden er niets mee? Als in niets gevonden?
Die ging ook nog even liggen.quote:
Ah dat is wel matig. Wellicht ander doktertje of fysio proberen? Of steunzolen (podotherapie)?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zag niets, moest maar naar de fysio. Geprobeerd maar niet het idee dat dat hielp.
Volgens mij is dat echt altijd zo rond dat middenweekeindequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Szura het volgende:
Ik vind het echt strontvervelend dat er een paar dagen overlap is tussen atletiek en zwemmen, de twee grootste sporten op de Spelen. Ik kan het me niet zo goed herinneren van vorige keren, was het toen ook altijd zo?
Altijd zo geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Szura het volgende:
Ik vind het echt strontvervelend dat er een paar dagen overlap is tussen atletiek en zwemmen, de twee grootste sporten op de Spelen. Ik kan het me niet zo goed herinneren van vorige keren, was het toen ook altijd zo?
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.quote:
Ja. Al zou het een stuk schelen als ze de laatste zondag ook gewoon gebruiken. Maar het is schijnbaar verboden om buiten de marathon nog iets te doen op de laatste dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt altijd zo rond dat middenweekeinde
Beide programma's zijn gewoon net wat te lang om ze na elkaar te doen.
Dat lijkt mij nog altijd Sifan Hassan, maar dit is nog steeds een mooie kans.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef dz5b604 het volgende:
Hoop wel dat de coaches het niet gaan verkloten met opstellingen want je hebt gewoon een goede kans op goud en daar moet je dan ook vol voor gaan. Misschien zelfs wel 1 van de beste kansen morgen op goud bij de hardlopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |