Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef dz5b604 het volgende:
Hoop wel dat de coaches het niet gaan verkloten met opstellingen want je hebt gewoon een goede kans op goud en daar moet je dan ook vol voor gaan. Misschien zelfs wel 1 van de beste kansen morgen op goud bij de hardlopers.
Ja buiten Hassan, zat in mijn hoofd meer aan de sprinters te denken, vergat even Hassan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog altijd Sifan Hassan, maar dit is nog steeds een mooie kans.
50.37 om 50.39quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?
Nagenoeg gelijk: 50.3quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bovenacia voor Angela lijkt mij. En Bol voor, ik zou zeggen in huidige vorm Klaver. Maar ik heb nog niet de splits vergeleken. Wie van de twee was sneller Klaver of de Witte?
Dat is wel een hele lage drempel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van Dobber, als hij niet als startloper loopt, is dat hij als 800m-loper in elk geval volop ervaring heeft met het lopen in een groepje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.
Hm dan hebben ze zelf een luxeprobleem. Want Dobber leek ook erg goed. En bij de vrouwen moeten ze maar bekijken wie er uit gaat voor Bolquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Angela was wel zeer goed vandaag, had by far de snelste slotronde van het hele veld. en Dobber was qua tijd ook bij de beste. Wat dat betreft zeer kleine verschillen maar die lijken dan wel bij de vrouwen te halen te zijn door Bol in te brengen.
Zouden ze echt zo simpel alleen maar gedacht hebben: laten we de man zo ver mogelijk doorrennen.quote:
Dat lijkt mij wel. Nederland is ook niet direct favoriet. Maar het wordt zeker een interessante wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Maar bij de concurrentie zal ook nog wel gewisseld worden toch? Al is de grote kandidaat voor goud er sowieso al uit natuurlijk
Ook wel lekker voor die man die na 400 meter kapot zit en dan nog een kwart bocht door moet.quote:
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?quote:
Ik kan het me niet voorstellen, dat zou zó overduidelijk zijn (en dat blijkt), zo dom zijn ze niet....toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Zouden ze echt zo simpel alleen maar gedacht hebben: laten we de man zo ver mogelijk doorrennen.
Omdat ‘ze zich toch wel plaatsen’ geven ze geen fuck om die estafette trainen, lijkt het daar wel. Pure arrogantie, niet de eerste keer dat het op een hele domme manier misgaat bij de VS.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:56 schreef Marcoss het volgende:
Zeker bij de Amerikanen verwacht je in zo'n halve finale dat ze alle risico's uitsluiten omdat ze zich toch wel plaatsen
Ja, ik vind het ook bijzonderquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, dat zou zó overduidelijk zijn (en dat blijkt), zo dom zijn ze niet....toch?
Ik denk het wel, misschien dachten dat ze voor de witte lijn moesten wisselen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je daar nu staat in je eentje, denk je dan 'goh, die andere zeven zullen wel verkeerd staan', of hoe zou dit in zijn werk gaan?
Zal mij benieuwen. Aan de ene kant, als je het hard kan maken dat je van een official daar moest staan. Dan heeft het protest nog best wel kans op slagen. Maar tegelijkertijd heb je toch ook nog wel de plicht om na te bedenken dat je wel op een hele rare plek staat.quote:
Stukje schouder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer spiermassa in de schouders dan menig voetballer.
Kijkend naar de beste seizoentijden zal de keuze voor Klaver toch wel gemaakt worden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm dan hebben ze zelf een luxeprobleem. Want Dobber leek ook erg goed. En bij de vrouwen moeten ze maar bekijken wie er uit gaat voor Bol
Ik had van mijn leven niet kunnen bedenken dat ik ooit nog zou zeggen dat we een luxeprobleem zouden hebben op de 4x400 meterOké ik had ook tot vijf jaar geleden niet geweten dat er een mixed event kwam, maar dan alsnog.
Ah dank je. Dan vertekend mijn beeld een beetje dat Klaver dit jaar wat minder is en de Witte beter. Dan zou je voor Klaver moeten kiezen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kijkend naar de beste seizoentijden zal de keuze voor Klaver toch wel gemaakt worden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |