• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:59 schreef Myraela het volgende:
Bij het bakkertje in Den Haag voor 4.75 euro:
[ afbeelding ]
1 stokbrood
2 hele broden
zak met verschillende harde broodjes
2 eierkoeken
3 grote koeken
1 pecanbroodje
4 mueslibollen
Sommigen behandelen je dan als een vierderangs klant. Ik kom bij die winkels dan niet meer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!
Ik vind dat ze bij de Lidl echt heel klantvriendelijk zijn bij het overhandigen van de box. Ik heb weleens gehad dat ik niet met een fijn weg gevoel ging (vooral bij de HEMA). Daar werd ik heel onplezierig geholpen.
Ik kom daar niet meer inderdaad. Dat was eens maar nooit weer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommigen behandelen je dan als een vierderangs klant. Ik kom bij die winkels dan niet meer.
Hier in de buurt doen de bakkers wel mee. Maar ik zoek eigenlijk vooral TGTG uit als ik naar kantoor ga. Er zitten toch gewoon toffere bakkers in de stad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!
Verschilt soms ook heel erg per vestiging van een keten. Bij de Hema heb ik bij eentje gehad dat ze echt dat pakket met een zucht gaven en me nog net niet de winkel uitkeken en bij een andere dat ze helemaal blij waren en ik zelf het pakket mocht samenstellen met de taart en gebak dat nog in de vitrine lag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze bij de Lidl echt heel klantvriendelijk zijn bij het overhandigen van de box. Ik heb weleens gehad dat ik niet met een fijn weg gevoel ging (vooral bij de HEMA). Daar werd ik heel onplezierig geholpen.
Het zal ook per vestiging verschillen inderdaad. Normaal gezien kom ik graag bij de HEMA, want kinderkledingquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt soms ook heel erg per vestiging van een keten. Bij de Hema heb ik bij eentje gehad dat ze echt dat pakket met een zucht gaven en me nog net niet de winkel uitkeken en bij een andere dat ze helemaal blij waren en ik zelf het pakket mocht samenstellen met de taart en gebak dat nog in de vitrine lag.
Ja, twee keer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand trouwens eens een box bij Starbucks opgehaald?
Dat tweede pakket. Je zal maar net ongesteld moeten wordenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, twee keer.
Met de eerste keer was ik blij, uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
Tweede bij een andere locatie waren alleen maar zoete dingen. Alsnog prima waarde met iets van 6 dingen, maar dat zijn dingen die ik normaal niet koop, dus vond ik toch wat meer tegenvallen. Twee soorten chocolade broodjes, kaneelbroodje, millionaire shortbread. Dat soort dingen.
Ik was die avond alleen thuis, dus ik haalde na werk een pakket bij de Ekoplaza en de Starbucks, in de hoop dat ik er een avondmaaltijd van kon maken. Bij de Ekoplaza kreeg ik alleen maar dingen met vlees en vis (was m'n vriend de volgende dag blij mee) en bij de Starbucks dus zoetigheid.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat tweede pakket. Je zal maar net ongesteld moeten worden![]()
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, twee keer.
Met de eerste keer was ik blij, uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
Tweede bij een andere locatie waren alleen maar zoete dingen. Alsnog prima waarde met iets van 6 dingen, maar dat zijn dingen die ik normaal niet koop, dus vond ik toch wat meer tegenvallen. Twee soorten chocolade broodjes, kaneelbroodje, millionaire shortbread. Dat soort dingen.
Hee joh wat geinig om terug te kijken! En een tikje confronterendquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eens in m'n bestelgeschiedenis gekeken. Ik heb nu precies 50 keer iets van TGTG opgehaald.De eerste was 3 jaar geleden.
Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Hier zijn de pakketten van Bakkerij 't Stoepje echt heel goed. Voldoende zoet en hartig en altijd een speciaal broodje voor in het weekend. Gun die man ook wat dus neem dan ook een zak worstenbroodjes mee
Dat deden ze in mijn vorige woonplaats ook! Er zijn wel meer toko's die dat doen... dan weet je iig dat je als reguliere klant ook veel teveel betaald.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.
Meh. Zelfs als het verder leuke producten zouden zijn, zou dat voor mij de charme van TGTG wel echt verpesten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef Lutte het volgende:
Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.
Exact de reden waarom ik daar niet meer bestel, sinds dit zo duidelijk werd. Overigens vond ik de producten ook maar mwoah maar das een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meh. Zelfs als het verder leuke producten zouden zijn, zou dat voor mij de charme van TGTG wel echt verpesten.
Winst maken en producten voor een prikkie verkopen gaan meestal niet samen. Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:38 schreef bijdehand het volgende:
Helaas hadden jullie gelijk. Lagen veel tassen en heb het idee dat het gewoon voor de extra winst is.
Ik bestel naar niet meer -pakket viel nu ook tegen- en hou het voortaan bij supermarkten, restaurants en kleine bakkers
Iets inleveren van de ruime marges. Maar door de bulk nog steeds veel omzetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Winst maken en producten voor een prikkie verkopen gaan meestal niet samen. Hoe zie je dat?
3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:01 schreef _flore het volgende:
Hoe zit het ook weer qua waarde?
Ik had een pakketje bij de Shell hier vlakbij opgehaald. Voor 3,99 zaten er twee mueslirepen in, zo'n stazak drop van Klene en een literfles colalight. Ik wil niet ondankbaar overkomen en het was allemaal einde houdbaarheidsdatum, dus wat dat betreft helemaal prima. Ook heel aardige mensen. Maar ik was toch wel teleurgesteld over de inhoud. Het lijkt zo weinigIs dat raar?
Dank! Dat dacht ik ook al onthouden te hebben van ooit, maar ik kon het nergens vinden op de TGTG site.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.
Lekkere gebakjesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef borisz het volgende:
De bakker GETGTG'ed
[ afbeelding ]
Let niet op de zooi
Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.
Weet ik. En dat is bij lange na geen ¤12 normaal hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig klopt
Ja dat is wel waar idd... Het waren 4 dingen. Dan moet dus elk product gemiddeld minimaal 3,- hebben gekost. Zou kunnen maar zou ook kunnen van niet. Nouja, benieuwd wat TGTG er zelf van vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig klopt
Ik gok zomaar dat een mueslireep gpedkoper is dan 3 euro.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef _flore het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar idd... Het waren 4 dingen. Dan moet dus elk product gemiddeld minimaal 3,- hebben gekost. Zou kunnen maar zou ook kunnen van niet. Nouja, benieuwd wat TGTG er zelf van vindt.
Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datumquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoe groot is de kans dat er veel
vlees zit in een magic box van de supermarkt? En zit daar ook wel eens melk en yoghurt bij? Ik vind het als vegetariėr net iets te riskant maar ergens ben ik wel.heel benieuwd. Vandaar de vraag
Ik had dat laatst precies andersom, hoopte op gewoon brood, was alleen maar zoete broodjesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datum![]()
Maar ook wel eens veel groente en fruit. Nu ook steeds meer winkels die aangeven dat het een vega(n)box is.
Ik had gisteren een broodbox en hoopte ook op bijzondere broodjes en zoetigheid van de broodafdeling, maar het was echt alleen brood. Stom dat het dan toch een beetje een teleurstelling is
Dat hoort zo. Dan blijft het zeewier krokant.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:55 schreef drakin het volgende:
Toch weer een ah to go pakje gehad gister, wel een leuk pakje, veel broodjes dit keer, druiven, smoothie en een soort driehoekig stuk zal sushi waar het zeewier los om zat en droog was. Ik snap waarom die dus niet verkocht werd.
Moet dat krokant blijven? Ik haal wel eens verse sushi en dan is dat nooit, dit was rottig eetbaar. Zo onhandig ook onderweg. Wel lekker, maar gelukkig thuis op een bordje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoort zo. Dan blijft het zeewier krokant.
Ik heb een paar keer een pakket bij een bakker besteld in de hoop dat ik wat luxe broodjes of gebak mee zou krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datum![]()
Maar ook wel eens veel groente en fruit. Nu ook steeds meer winkels die aangeven dat het een vega(n)box is.
Ik had gisteren een broodbox en hoopte ook op bijzondere broodjes en zoetigheid van de broodafdeling, maar het was echt alleen brood. Stom dat het dan toch een beetje een teleurstelling is
Als je het anders wel eens gebruikt kan je het misschien invriezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:22 schreef drakin het volgende:
Groente fruit pakket van de lidl weer eens, en meteen heerlijke verse tomatensoep gemaakt vanavond.
Iemand een idee wat te doen met 2 zakken dille?
Rest van het pakket is weer erg fijn
Ik wil het niet bewaren, ik wil het gebruiken, maar 2 zakken zijn wel wat veel in 1 keer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het anders wel eens gebruikt kan je het misschien invriezenAls je nooit dille gebruikt heeft bewaren ook niet echt zin
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ook besloten maar eens een eerste poging te wagen bij TGTG, bij de lokale Avia pomp…..
Lijkt altijd alsof bakkers daar een soort stiekeme radar voor hebben. Als je zit te hopen op brood om even de vriezer aan te vullen krijg je een heel pakket met lekkers en misschien een halfje brood en als je hoopt op wat lekkers krijg je alleen maar broodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een pakket bij een bakker besteld in de hoop dat ik wat luxe broodjes of gebak mee zou krijgenDan krijg je ineens vijf hele broden mee wat ruimschoots aan de waarde voldoet, maar waar ik niet echt op zit te wachten
Dus nu al een hele tijd niets meer bij bakkers besteld, zodat de mensen er gebruik van kunnen maken die er ook echt wat aan hebben
Invriezen werkt perfect. Ik heb altijd een zak van de Makro in de vriezer voor door tzaziki, over sla, bij vis of wanneer Ottolenghi er weer eens om vraagt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil het niet bewaren, ik wil het gebruiken, maar 2 zakken zijn wel wat veel in 1 keer.
Goed idee, om dan 1 zak in te vriezen, morgen maar even receptjes zoeken, iets met vis kan sowieso heel goed met dille
Volgens brandstoffabrikant BP blijft brandstof in een afgesloten container bij een temperatuur van 30 graden drie maanden goed. Bij 20 graden is dat al meteen zes maanden. Het laatste gevaar voor de houdbaarheid is condenswater in de tank doordat ethanol water aantrekt.quote:
Daar kan ik 3 dagen van etenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ook besloten maar eens een eerste poging te wagen bij TGTG, bij de lokale Avia pomp. Best tevreden mee voor 5 euro(al hadden ze het fruit mogen houden
)
[ afbeelding ]
2 fruit salades
1 Half stokbrood HAWAII
1 Half stokbrood BBQ RIBS
1 pistolet filet americain
Goed diner had je van de AHquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij![]()
Pakket van de bakker (¤4,99), niet heel blij mee, hoopte op meer brood en minder (dure) zoete meuk
[ afbeelding ]
3x Monchou gebakje
2x Tompouce
4x Volkoren bollen
1x Desem volkoren
Pakket van de AH to GO (¤3,99) best wel prima tevreden mee
[ afbeelding ]
Verkopen ze daar gewoon brood?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:05 schreef H_T het volgende:
Voor morgen (technisch vanavond, maar) eentje gereserveerd bij Dunkin Donuts
Ik héb een vermoeden wat daar in gaat zitten.
Zal je zien dat ik ineens weer met drie volkorenbroden opgescheept zit
Voor zover ik weet niet. Mijn ervaring met brood/gebakpakketten is dat er bij mij steeds HEEL VEEL brood in zat en heel weinig gebakquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Verkopen ze daar gewoon brood?
Of gewoon 3 croissantjes en een paar flesjes vruchtensapquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Mijn ervaring met brood/gebakpakketten is dat er bij mij steeds HEEL VEEL brood in zat en heel weinig gebakWat dat betreft zou het mooi in het straatje passen als ik vol verwachting een pakket haal bij Dunkin Donuts en daar blijken dan vooral volkoren broden, beschuit en crackers in te zitten
Ja, of drie liter ijskoffie die binnen een dag op moet. Ach, de verrassing is ook een deel van de charmequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon 3 croissantjes en een paar flesjes vruchtensap
Ik hoop lekker veel donuts. Laat even wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Mijn ervaring met brood/gebakpakketten is dat er bij mij steeds HEEL VEEL brood in zat en heel weinig gebakWat dat betreft zou het mooi in het straatje passen als ik vol verwachting een pakket haal bij Dunkin Donuts en daar blijken dan vooral volkoren broden, beschuit en crackers in te zitten
Mooie luxe pakkettenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef Knipoogje het volgende:
Kaaszaak in Delluf:
[ afbeelding ]
11.99¤
Die speciaalkaasjes kosten al ¤11-14p.s. In totaal voor ruim 50¤ aan best goed houdbaar voer
Zelfde winkel:
[ afbeelding ]
4.99¤
7 Luxe reepjes die ¤2.25 los kosten.
Ja, normaal is dit toeristenspul, maar gezien dat extreem is ingezakt moeten ze er toch vanaf. Voordeel: Die kaasjes en luxe mosterd gaan ingepakt nog heeeel lang meequote:
En de inhoud was: zes donuts. Eigenlijk wat ik ook verwachttequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop lekker veel donuts. Laat even weten
6 donuts voor 17 euro? Teringquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En de inhoud was: zes donuts. Eigenlijk wat ik ook verwachtteEen doos van zes kost op hun site 17, nog wat en ging via de app voor 5 euro mee. Het zijn zes verschillende smaken. Op het oog: pistache, red velvet, crunchy Nutella, meringue party, banana pudding en iets met melkchocola bovenop.
Binnen stond een hele toren van die dozen al klaarIk was de vierde in de rij die voor een box kwam, en dan heb ik nog even gewacht omdat het rond de start van de afhaaltijd opvallend druk was en ik niet in de rij wilde staan
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En de inhoud was: zes donuts. Eigenlijk wat ik ook verwachtteEen doos van zes kost op hun site 17, nog wat en ging via de app voor 5 euro mee. Het zijn zes verschillende smaken. Op het oog: pistache, red velvet, crunchy Nutella, meringue party, banana pudding en iets met melkchocola bovenop.
Binnen stond een hele toren van die dozen al klaarIk was de vierde in de rij die voor een box kwam, en dan heb ik nog even gewacht omdat het rond de start van de afhaaltijd opvallend druk was en ik niet in de rij wilde staan
Ik heb niet heel erg op het bord gelet, maar zal wel iets in die richting zijn ja. Gaat mij wat te ver om regelmatig te halen voor die prijsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Pistache en meringue party lijken me heerlijk.
Gewone prijs is wel erg zeg. Hoeveel kost een donut dan wel niet los? Ruim 3 euro wellicht
Dit soort pakketten kan ik als alleenwonende weer niet zoveel mee. Al dat broodbeleg kan na een paar dagen de prullenbak in...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Makro pakket van ¤4,99, heel blij mee
[ afbeelding ]
Het is soms ontdekken welke pakketten voor jou geschikt zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit soort pakketten kan ik als alleenwonende weer niet zoveel mee. Al dat broodbeleg kan na een paar dagen de prullenbak in...
Wel mooi pakket voor die prijs!
Vleeswaren kan je invriezen...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit soort pakketten kan ik als alleenwonende weer niet zoveel mee. Al dat broodbeleg kan na een paar dagen de prullenbak in...
Wel mooi pakket voor die prijs!
Er is al niks meer om in te vriezen *burpquote:
Nog beter!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:05 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Er is al niks meer om in te vriezen *burp![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
[ afbeelding ]
Coop broodbox voor ¤2,99:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 half wit biologisch vloerbrood
- 1 half volkoren vloerbrood
- 1 heel volkoren vloerbrood
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
- 1 Wit tarwebrood met zonnebloempitten
Een fantastische waarde in het pakket! Het was een goed idee om de kapper en too good to go te combineren
Ga je het invriezen? Wat gigaveel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
Een fantastische waarde in het pakket! Het was een goed idee om de kapper en too good to go te combineren
Ja. Ik heb voorlopig genoeg broodquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ga je het invriezen? Wat gigaveel!
Wat een inhoud zeg! Hele goede boxquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
Dit was er zo een van 2,99? Prima boxquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn groente en fruitvoorraad dreigde op te raken
Hm, ik zou hier een melding van maken. Ik vind zo'n verfuckt frikadelbroodje ook niet netjes om zo mee te geven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dit was er zo een van 2,99? Prima box
Ik had er vandaag 1 van de broodjeszaak voor 3,99; iets minder blij mee, qua waarde denk ik krap 7 euro (volgens hun eigen menu prijzen).![]()
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
1x italiaanse bol (zonder beleg)
Dat klopt nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 1 van de broodjeszaak voor 3,99; iets minder blij mee, qua waarde denk ik krap 7 euro (volgens hun eigen menu prijzen).![]()
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
lolquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Jemig, bij een supermarkt bake-off zonder aanbieding is dit zelfs goedkoper. Had een aantal belegde luxe broodjes wel verwachtquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Vraag me af of je er nog iets mee gedaan hebt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord hadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vraag me af of je er nog iets mee gedaan hebt?
Nice, daar zijn ze dus ook makkelijk in. Hopelijk krijgt de verkoper ook een waarschuwing.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord had
*edit*
Full refund![]()
![]()
Yesss. Terecht ook. Waar was het?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord had
*edit*
Full refund![]()
![]()
Lokale broodjeszaak hier tegenover het station in Enschede.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesss. Terecht ook. Waar was het?
Misschien was je de laatste en kreeg je de allerlaatste kruimels ofzo. Of had de medewerker zelf al een paar broodjes gesnaaidquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lokale broodjeszaak hier tegenover het station in Enschede.
Hebben ook gewoon een hoge rating (88% 4/5 sterren) op basis van 85 reviews.
Mja, geen idee. Was een klein ophaalvenster (15 minuutjes) en ik was stipt op tijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien was je de laatste en kreeg je de allerlaatste kruimels ofzo. Of had de medewerker zelf al een paar broodjes gesnaaid
Nog nooit. Wist niet eens dat dat kon. Maar ik reserveer niet zo heel veel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie eigenlijk dat een winkel de bestelling afzegt omdat "er niks over is"?
Is me nu in 3 dagen al 2 keer gebeurd (Sligro en Spar)
Alleen bij de hema meerdere keren. En dat werd dan al om 08:30 of zo geannuleerd, wat ik wel vreemd vond. Hoe weten ze zo vroeg al dat er niks over zal zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie eigenlijk dat een winkel de bestelling afzegt omdat "er niks over is"?
één of twee keer?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Er zit een domino's bij mij in de buurt, maar die zie ik niet in de lijst. Wat zit er bij hun in het pakket dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:16 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie al een too good to go van domino's pizza gehad en zo ja wat is de ervaring met deze?
Volgens mij hebben ze een ander doel hiermee dan waar too good to go voor bedoeld is.
Commercieel belang om hun nieuwste smaak pizza te promoten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zit een domino's bij mij in de buurt, maar die zie ik niet in de lijst. Wat zit er bij hun in het pakket dan?
Hier staat de Domino's er ook tussen, maar zoals ik het begrijp zouden ze gebruik maken van de ingredienten die over zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Commercieel belang om hun nieuwste smaak pizza te promoten.
Maar ben benieuwd of dit alleen mijn ervaring is of dat meer mensen dat idee hebben, ze doen nu hier een week mee dus misschien komt het nog bij jou.
Of ze willen juist altijd hun klanten kunnen helpen, en daardoor altijd meer voorraad dan wat ze standaard zouden verkopen. Ik vind het niet zo gek hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Heb die app ook sinds kort op mijn phone.
Zit eens even te kijken wat er zoal aangeboden wordt in mijn omgeving...
Wat mij ook opvalt dat sommige bakkerijen ALTIJD pakketten hebben... 5 of 10 stuks...
Ik verdenk ze ervan dat ze dat als extra omzet zien en die pakketten op voorhand maken...
Dat is eigenlijk niet de gedachte erachter lijkt mij...
Neuh bakkers niet echt, die hebben vrijwel alleen maar dagverse producten en ze zijn heel afhankelijk van de hoeveelheid klanten die op een dag binnen komen. Zie ik hier ook bij de bakker dat ze dan soms aan het einde van de middag nog een paar pakketten online gooien omdat het een rustige dag was.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Heb die app ook sinds kort op mijn phone.
Zit eens even te kijken wat er zoal aangeboden wordt in mijn omgeving...
Wat mij ook opvalt dat sommige bakkerijen ALTIJD pakketten hebben... 5 of 10 stuks...
Ik verdenk ze ervan dat ze dat als extra omzet zien en die pakketten op voorhand maken...
Dat is eigenlijk niet de gedachte erachter lijkt mij...
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:18 schreef H_T het volgende:
Je kan het ook voor wat reclame gebruiken natuurlijk. Als je net speltbrood in het assortiment hebt maar het loopt nog niet dan kan je het promoten door een paar keer in zo'n box te doen
Ja, inderdaad... Maar ik zie ook al pakketten online voor de volgende dag... (eind van de dag...)quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh bakkers niet echt, die hebben vrijwel alleen maar dagverse producten en ze zijn heel afhankelijk van de hoeveelheid klanten die op een dag binnen komen. Zie ik hier ook bij de bakker dat ze dan soms aan het einde van de middag nog een paar pakketten online gooien omdat het een rustige dag was.
Gaaf zo veel vlees!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
Makro vleespakket (¤9,99)![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
• 1,0kg Kogelbiefstuk
• 1,1kg Hollandse biefstuk
• 0,8kg rundvlees burgers
• 0,8kg runder ezel
• 0,4kg BBQ worst
• 0,4kg Parelhoen
• 0,3kg Kwartel
• 0,3kg kiphaasjes
• 0,2kg Kip cordon bleu
• 0,2kg vega 'steak'
Vriezer zit weer vol![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
Makro vleespakket (¤9,99)![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
• 1,0kg Kogelbiefstuk
• 1,1kg Hollandse biefstuk
• 0,8kg rundvlees burgers
• 0,8kg runder ezel
• 0,4kg BBQ worst
• 0,4kg Parelhoen
• 0,3kg Kwartel
• 0,3kg kiphaasjes
• 0,2kg Kip cordon bleu
• 0,2kg vega 'steak'
Vriezer zit weer vol![]()
Het liesstuk, smaakvol en mager.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:24 schreef soapie het volgende:
[..]Mooi pakket hoor! Maar wat is in goedsnaam runder ezel??
Die kunnen tot kort voor de afhaaltijd nog geannuleerd worden, vaak genoeg gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ja, inderdaad... Maar ik zie ook al pakketten online voor de volgende dag... (eind van de dag...)
Ik één keer, toen ik net geparkeerd had om dat ding op te halenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die kunnen tot kort voor de afhaaltijd nog geannuleerd worden, vaak genoeg gehad.
Hoeveel was die, 5 euro?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:21 schreef Poppejans het volgende:
Gister bij de Jan Linders gehaald. ]
Met de rijst en mie schiet het niet zo op, maar sushi is best prijzig natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2021 22:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoeveel was die, 5 euro?
Vraagje voor allen hier, ik heb net deze opgehaald die 45 euro waard zou moeten zijn (was 15 euro). Maar ik zie het niet (lijkt net iets als een maandmenu van ~15 euro met dan 2 bakken blikfruit en komkommersushi erbij), of ligt het nou aan mij?![]()
[ afbeelding ]
Als dat van een Aziatisch (afhaal)restaurant komt dan zie ik daar zeker 45 Euro in. De bak sushi is dan al de helft. Ik hoop verder voor je dat je dat niet in je eentje of met zijn tweeėn op moet eten.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoeveel was die, 5 euro?
Vraagje voor allen hier, ik heb net deze opgehaald die 45 euro waard zou moeten zijn (was 15 euro). Maar ik zie het niet (lijkt net iets als een maandmenu van ~15 euro met dan 2 bakken blikfruit en komkommersushi erbij), of ligt het nou aan mij?![]()
[ afbeelding ]
Zo'n all you can eat aziaat (33 euro pp voor 2 uur incl fris)quote:Op donderdag 16 september 2021 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als dat van een Aziatisch (afhaal)restaurant komt dan zie ik daar zeker 45 Euro in. De bak sushi is dan al de helft.
quote:Op donderdag 16 september 2021 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik hoop verder voor je dat je dat niet in je eentje of met zijn tweeėn op moet eten.
Ehm ja, hoe moet je dat nu weer berekenenquote:Op donderdag 16 september 2021 23:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zo'n all you can eat aziaat (33 euro pp voor 2 uur incl fris)
Het zijn tien bakken in totaal. Dan zou je het bedrag halen als het gemiddelde per bak 5 euro is. Ik denk dat de meeste van die bakken daar in de losse verkoop wel boven zittenquote:Op donderdag 16 september 2021 23:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zo'n all you can eat aziaat (33 euro pp voor 2 uur incl fris)
[..]![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:27 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag een pakket bij de Lidl gehaald. Hoeveelheid viel op het eerste oog wat tegen, maar als ik het zo opsom kom ik tot de conclusie dat ik gewoon verwend ben.
- 1 tomaat
- 1 appel
- 1 nectarine
- 3 uien
- 1 zakje dille
- 1 doosje frambozen (met twee geplette frambozen)
- bosui
- paksoi met wat bruin eraan
- doosje babyspinazie
- puntpaprika (1 en een kleintje)
- groene paprika
Lidl Oudenbosch? Mooi pakket!quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had deze week een uitstekende Lidl-box:
[ afbeelding ]
Ik kocht ook een Makro-box maar die viel wat tegen. Niet qua waarde maar het sloot niet zo aan bij ons.
Er zat in: pak Optimel, filet Americain, steak tartaar met saus, selleriesalade, kilo riblappen.
Nee, ik was in Zwijndrecht dit keerquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lidl Oudenbosch? Mooi pakket!
Mijn eerste box was bij de Coop. Kreeg verschillende dingen over de datum.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga vanavond langs de Spar, Coop en (voor het eerst) AH.
Allemaal aan te rijden in een rondje vanaf huis3 dorpjes langs.
Ben weer helemaal verslaafd hoor![]()
Laatste keer was 14 juli tot afgelopen week weer eens Jumbootje had besteld en het was zo goed!
Dat ik gelijk daarna nog 2x Jumbo had en 2x een verschillende bakker.
Dat is jammer, ik ben al vaker bij de Coop en Spar geweest waar ik nu ook weer ga.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn eerste box was bij de Coop. Kreeg verschillende dingen over de datum.
Was geen leuk begin zo. Gelukkig tot nu toe de enige geweest met producten over de datum.
Mijn laatste brood-box bij de COOP was bizar veel, maar niet zo gevarieerd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier voor morgen de broodbox van de COOP besteld. Ben benieuwd...
Ook hier weinig gevarieerd: 5 hele witte broden, 1 halfje wit en een zak bruine bolletjes.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn laatste brood-box bij de COOP was bizar veel, maar niet zo gevarieerd.
Maar liefst 7 broden aan hele en halve broden en 2 zakken verschillende broodjes.
Gelukkig had ik toen ruimte in mijn vriezer over.
Ik had eerder een geweldig pakket van de Foodmaker (Den Haag), maar dit keer was het erg karig. Een kleine gemengde salade en een muffin. Ik had m'n 5 euro beter kunnen besteden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pakket van The Foodmaker Rotterdam: 2 broodjes naar keuze en een flesje sap naar keuze wat ze zelf maken.
- Spicy Avocado
- Ceasar Chicken
- Sinaasappel/aardbei
De Spicy Avocado en het drankje waren prima, maar jezus wat een prijzen vraagt men tegenwoordig voor een broodje. Ze hebben meerdere filialen en er waren meerdere klanten dus ze zullen het vast goed doen, maar met mijn dagelijkse lunchbudget zou ik daar net een drankje kunnen kopen zonder hulp van TGTG.
Maar desondanks heb ik liever wat minder van goede kwaliteit dan een hoop van bedenkelijke kwaliteit.
Ze kijken niet naar de afgeprijsde prijs, maar naar de normale prijs. Dus als de afgeprijsde prijs al heel laag was, dan zou dat kunnen. Blijft het natuurlijk rot dat het ook een eentonig pakket was.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:06 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
Een heel eenzijdig pakket en wanneer ik alle afgeprijsd-bedragen van de stickers bij elkaar optelde was er geen verschil in het bedrag dat ik moest betalen bij TGTG. Dat lijkt me dan ook niet de bedoeling van het concept.
Ook de garnalen had je in kunnen vriezen. Garnalencocktail zou ik er dan niet meer van malen maar je zou ze bijv (nog bevroren) kort mee kunnen bakken en door nasi, mihoen, pasta whatever.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:06 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
Ik zie hier vaak mooie pakketten voorbijkomen. Ik heb een tijd terug een keer bij PLUS een pakket gehaald, maar dat viel me tegen. Een heel eenzijdig pakket en wanneer ik alle afgeprijsd-bedragen van de stickers bij elkaar optelde was er geen verschil in het bedrag dat ik moest betalen bij TGTG. Dat lijkt me dan ook niet de bedoeling van het concept. Dan had ik liever zelf m'n artikelen uitgezocht. Ik had nu o.a. 3 bakjes gekookte garnalen die dezelfde dag op moesten. Ga dat maar eens in je eentje opeten. Een zak gesneden groente en nog een grote riblap. Die heb ik maar in de vriezer gedaan.
Oké dat wist ik niet. Ik denk dat ik het ook nog weleens ga proberen hoor bij andere zaken, maar ik ben ook vaak gewoon te laat.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de afgeprijsde prijs, maar naar de normale prijs. Dus als de afgeprijsde prijs al heel laag was, dan zou dat kunnen. Blijft het natuurlijk rot dat het ook een eentonig pakket was.
Soms heb je hele toffe pakketten en soms zijn het teleurstellingen. Merk bij mezelf dat ik vaak alleen de pakketten deel waar ik blij van werd, dus dat geeft soms misschien een vertekend beeld.
Goede tip. Daar heb ik niet aan gedacht om de garnalen in te vriezen. Ik wist eigenlijk niet dat je dat met die gekookte garnalen kunt doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook de garnalen had je in kunnen vriezen. Garnalencocktail zou ik er dan niet meer van malen maar je zou ze bijv (nog bevroren) kort mee kunnen bakken en door nasi, mihoen, pasta whatever.
Goed om te weten is dat dit voor alle winkels geldt. Bij sommige horecazaken zie ik het ook als waarschuwing staan. Met een pakket van 5 euro kan het dus zomaar voorkomen dat je drie broodjes krijgt die bij elkaar opgetelt bij die zaak 15 euro kosten, ook al kan je ze voor minder geld zelf makenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:13 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet. Ik denk dat ik het ook nog weleens ga proberen hoor bij andere zaken, maar ik ben ook vaak gewoon te laat.
Ze liggen ook gekookt in de winkel in de vriezerquote:Op woensdag 22 september 2021 15:13 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet. Ik denk dat ik het ook nog weleens ga proberen hoor bij andere zaken, maar ik ben ook vaak gewoon te laat.
[..]
Goede tip. Daar heb ik niet aan gedacht om de garnalen in te vriezen. Ik wist eigenlijk niet dat je dat met die gekookte garnalen kunt doen.
Ziet eruit als krentenwegge, dat ligt bij de supermarkt ook per paar plakjes in het schap en is beduidend duurder (en lekkerder en langer houdbaar) dan regulier krentenbroodquote:Op woensdag 22 september 2021 19:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
Na structureel erg fijne pakketten bij een lokale pomp, nu toch wel een uitermate matig pakket van ze gehad![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moncho taartje ¤3,00
Veggie tostie ¤.3,95
Kaneel appeltjes ¤2,00
2 bakjes Krentenbrood (2plakken pst) ¤ ?
Zou dan op 3 euro per bakje krentenbrood moeten komen om de 15 euro waarde te halen. Denk dat ze er nčt onder zitten. Niet genoeg voor een klacht iig. Maar wat een $%@(% pakket
Ik zou met zo'n winkel wel superblij zijn!quote:Op woensdag 22 september 2021 17:26 schreef H_T het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald, dit keer bij een nieuwe winkel die zich moderne melkboer vindt. Veel lokaal dus, glazen flessen, dat soort werk. Nu heb ik:
-een fles boerenchocolademelk
-een fles vanillevla (ik had ook voor kefir kunnen kiezen)
-een fles sojamelk
-een rolletje kruidenboter
-een of ander ontbijt dat naar cake zou moeten smaken maar wel gemaakt is met 40% groente
En als extraatje (officieel geen onderdeel van het pakket omdat het net over datum is): een gerookt kaasje gemaakt van cashewnoten van ongeveer 100 gram. Het meeste is nog een paar dagen houdbaar, dus dat is fijn. En ik ga nu weer wat dingen proberen die ik normaal nooit zou kopen, wat voor mij de reden was om een keer hier een pakket te halen
Ik was ook benieuwd, stond er hier ook sinds vorige week bij. Heb er hier net een gehaald (en een normale "magic" box er bij):quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:43 schreef boriq het volgende:
Ik zag dat de AH to Go hier ook gestart is met Brood boxen (3,50 twv 10.50), benieuwd wat die zo inhouden
Prima boxenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik was ook benieuwd, stond er hier ook sinds vorige week bij. Heb er hier net een gehaald (en een normale "magic" box er bij):
AH To Go broodbox (¤3,50)
[ afbeelding ]
AH To Go magicbox (¤3,99)
[ afbeelding ]
Leuk om te zien, bedankt! Ik zie ook wel heel veel plastic in de broodbox hahaquote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik was ook benieuwd, stond er hier ook sinds vorige week bij. Heb er hier net een gehaald (en een normale "magic" box er bij):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond hier een magic box gehaald van de ah to go, maar ze hebben ineens de inhoud gehalveerd. 1 salade en een paar broodjes was het.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat krijg je daar zoal? Wij hebben er hier 2 op fietsafstand, maar geen van beide zie ik op de tgtg appquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor morgen weer een box van het Zadkine College kunnen reserveren. De eerste van het nieuwe schooljaar.
Het is de banketbakkersopleiding. Je krijgt producten die je ook standaard bij een banketbakker vind zoals brood, broodjes, krentenbollen enz. Maar er zijn ook een hoop experimentele producten die je eigenlijk nooit bij een bakker vind.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat krijg je daar zoal? Wij hebben er hier 2 op fietsafstand, maar geen van beide zie ik op de tgtg app
Ohja, dat verklaart. Bij mij zit volgens mij de zorg en nog wat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is de banketbakkersopleiding. Je krijgt producten die je ook standaard bij een banketbakker vind zoals brood, broodjes, krentenbollen enz. Maar er zijn ook een hoop experimentele producten die je eigenlijk nooit bij een bakker vind.
Ik heb in deze reeks al een keer of 5 een box gefotografeerd en hier geplaatst. Zal morgen als ik tijd heb weer foto's maken.
Deze opleiding is in Rotterdam Noord trouwens.
Dit was mijn laatste:quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, dat verklaart. Bij mij zit volgens mij de zorg en nog wat.
Wel een fijn pakket!quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit was mijn laatste:
CUL / Too good to go ervaringen #12 Veel voor weinig!
Ja Starbucks hanteert horecaprijzen voor die dingen, dus kan wel kloppen of ietsjes eronder.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wel een fijn pakket!
Net mijn Starbucks pakket opgehaald. Leuk voor een keertje. Ik had een croissant ham/kaas die ik direct heb opgegetenVerder 3 plakken cake en een flinke muffin.
Ken de prijzen daar niet, zou dit 14,99 bij elkaar zijn?
Ja, bij de Starbucks zul je niet snel iets vinden voor minder dan 3 euro. Dus met 5 items zit je er zeker wel aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wel een fijn pakket!
Net mijn Starbucks pakket opgehaald. Leuk voor een keertje. Ik had een croissant ham/kaas die ik direct heb opgegetenVerder 3 plakken cake en een flinke muffin.
Ken de prijzen daar niet, zou dit 14,99 bij elkaar zijn?
Klinkt als goed en veelquote:Op woensdag 29 september 2021 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Resultaat:
-Doosje schuimgebak
-6 mini croissantjes
-Zakje witte bolletjes
-5 broodjes met kandijsuiker en een fruitvulling
-5 broodjes met spijs en krenten
-Doosje zandkoekjes
-Zak pepernoten
-Zakje met 2 soorten chocoladeslingers
-Groot pizzabrood
Iets teveel ongezonds, maar ik kan niet klagen.quote:
Fijn pakket!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:43 schreef Myraela het volgende:
Gistermiddag stonden er ineens weer Lidl dozen online. Ik dacht misschien hebben ze extra spullen die op moeten, maar ik kreeg vervolgens een doos vol met producten die nog helemaal goed waren. Overigens wel blij met het hele pakket, maar ik begrijp het gewoon niet zo goed.
Er zat in:
Doos aardbeien
Doos blauwe bessen
Doos druiven
Champignons
Paksoi
Bos radijsjes
Losse aardappelen
Verspakket couscous
Doosje basilicum
Oh, dat is al helemaal vreemd. Als je het wel eet geen enorm probleem, maar ik vind het vooral van de Lidl TGTG juist superfijn dat je alleen groenten en fruit krijgt. Misschien een nieuwe medewerker of andere reden voor een uitzondering. Dat soort producten liggen hier met 25 cent stickers en daar gaat het ook altijd wel snel genoeg op.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fijn pakket!
Ik had ook een tijd geleden een groente en fruit pakket besteld bij de lidl, maar ik kreeg er naast groente en fruit ook andere dingen in. Een bakje garnalen in olie, beleg, en nog meer van dat zulks. Ik was er blij mee, maar ik snapte het ook niet zo goed.
Is die van jou alweer 1?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:12 schreef MaJo het volgende:
De Lidl boxen zijn de beste![]()
Echt voor tientallen euro’s aan groente en fruit! Nu mijn eenjarige zoon steeds meer eet en gek is op fruit wil ik ook weer eens een box halen
Ik vergat het woordje “bijna” maar over 2 weken al jaquote:
Oh, wauw. Die dingen blijven eeuwig goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:20 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu in Aken en kijk voor de gein even op de app. Bij een winkel hier in de buurt kan je voor een tientje 2,25 kilo bonbons kopen
is hier ook een tijdje geweest, maar afgelopen week plastic tas vol!quote:Op zondag 26 september 2021 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Gisteravond hier een magic box gehaald van de ah to go, maar ze hebben ineens de inhoud gehalveerd. 1 salade en een paar broodjes was het.
Ik heb het toch maar niet gedaan. Ruim twee kilo is best veel, zelfs al kan je er een aardige tijd over doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, wauw. Die dingen blijven eeuwig goed.
Ik zou alleen te weinig zelfcontrole hebben om ze in normaal tempo op te eten.
Niet voor mij hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar niet gedaan. Ruim twee kilo is best veel, zelfs al kan je er een aardige tijd over doen
Die doen gewoon mee? Een locatie hier in de buurt tenminste wel. Ik vind Multivlaai overigens verschrikkelijk, dus ik ga hem niet testen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat net te denken, hoe hemels zou het zij als multivlaai hier aan mee zou doen![]()
![]()
Dat doen ze hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat net te denken, hoe hemels zou het zij als multivlaai hier aan mee zou doen![]()
![]()
Echt?! Die bij mij in de buurt nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die doen gewoon mee? Een locatie hier in de buurt tenminste wel. Ik vind Multivlaai overigens verschrikkelijk, dus ik ga hem niet testen.
Hier is dat bij de Lidl ook. Vroeg me af hoe andere mensen het wel altijd lukte. Maar nu lukt het me ook wat vaker door gewoon al in het Lidl-scherm te zitten wanneer ze online gaan. Niet te wachten tot je hem in de lijst ook als beschikbaar ziet. En te betalen met m'n creditcard, want dan krijg je ook niet meer de melding dat die toch al uitverkocht is.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:45 schreef Nober het volgende:
Hier zit zo'n regionale bakkerij maar daar kom je dus nauwelijks tussen. Elke dag op hetzelfde tijdstip online helpt ook niet mee. Elke keer is het binnen 1 seconde uitverkocht. Heb tot nu toe een keer geluk gehad.
Moet je niet refreshen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier is dat bij de Lidl ook. Vroeg me af hoe andere mensen het wel altijd lukte. Maar nu lukt het me ook wat vaker door gewoon al in het Lidl-scherm te zitten wanneer ze online gaan. Niet te wachten tot je hem in de lijst ook als beschikbaar ziet. En te betalen met m'n creditcard, want dan krijg je ook niet meer de melding dat die toch al uitverkocht is.
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.quote:
Ah zo. Dat doe ik ook. Heen en weer klikken zeg maar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.
Ja zo is het mij ook eens gelukt die winkel staat sowieso in mijn favorieten de hele tijd maar nu denk ik het te hebben en dan krijg ik dat vervelende 'geen boxen beschikbaar'-scherm te zien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah zo. Dat doe ik ook. Heen en weer klikken zeg maar.
Zo doe ik het ook. Net voor .15 al naar de app gaan en heen en weer blijven klikken. Dan lukt het altijd wel, ook al is het in een minuut uitverkocht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.
kiwibessenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Net voor .15 al naar de app gaan en heen en weer blijven klikken. Dan lukt het altijd wel, ook al is het in een minuut uitverkocht.
Vandaag weer een box gehaald. Exotisch tintje!
Wat moet ik met kiwibessenEn passievrucht heb ik ook nog nooit ‘wild’ gegeten.
[ afbeelding ]
Wel tegen de verspilling, maar ik gebruik de app ook om een soort verrassingspakketten te scoren en zo eens iets te proberen wat ik normaal niet uit mezelf zou kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Ineens weer allemaal A-merken Magic boxen bij mij in de app. Ik sla weer over, vind dat een beetje buiten het TGTG principe om gaan
In Hotel Van der Valk Ridderkerk zit ook een Dunkin', maar geen idee of die ook mee doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die boxen van Dunkin DonutsDaar weet ik wel raad mee
![]()
Nadeel is dat alle vestigingen hier in het centrum zijn. Dan moet ik of met het OV, of met de auto en dan een shitload aan parkeerkosten betalen.
Ik denk er even over na...
Oh echt? Ik zie 'm er niet tussen staan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Hotel Van der Valk Ridderkerk zit ook een Dunkin', maar geen idee of die ook mee doen.
https://www.dunkin.nl/sto(...)derkerk-zuid-hollandquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zie 'm er niet tussen staan.
Ahquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.dunkin.nl/sto(...)derkerk-zuid-holland
Alexandrium is inderdaad geen doen vanaf Zuid in de spits, hopelijk komt er van Ridderkerk iets.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
AhIk zie dat Alexandrium er wel bij staat, alleen is dat ophalen tussen 17.45 en 18.00. Daarom heen is het rond dat tijdstip volop spits, dus die valt sowieso wel af. Althans, doordeweeks. Ik ga eens kijken of ik er voor volgend weekend eentje kan bemachtigen
Die zag ik hier opeens ook van het weekend er tussen staan, houdbare dingen met een waarde van 30 voor 15 ... Dat gaat toch al helemaal in tegen het concept van TGTG, kun je beter gewoon 1+1 bonusaanbiedingen kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Ineens weer allemaal A-merken Magic boxen bij mij in de app. Ik sla weer over, vind dat een beetje buiten het TGTG principe om gaan
Ik las op de FB-pagina dat die box best wel een tegenvaller is.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik hier opeens ook van het weekend er tussen staan, houdbare dingen met een waarde van 30 voor 15 ... Dat gaat toch al helemaal in tegen het concept van TGTG, kun je beter gewoon 1+1 bonusaanbiedingen kopenVoor zulk soort geintjes heb je toch al dingen als de Monsterdoos en Happy Box
Dacht dat TGTG pakketten sowieso ook altijd minstens 3x de waarde moesten zijn van de prijs die je betaalt, dat is bij deze ook al nietquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik las op de FB-pagina dat die box best wel een tegenvaller is.
Ik heb het idee dat er altijd wel tomaten in een box zitten. Ik had de vorige keer zelfs 3 soorten tomaten erin zittenquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:58 schreef MaJo het volgende:
Gisteren weer een Lidl groente/fruit box weten te scoren. Er zat in:
- een pompoen risotto pakket
- 1 courgette
- 1 aubergine
- 2 peren
- bakje cherry tomaatjes
- bak met druiven
Een stuk minder dan de vorige keer dus ik was wat teleurgesteld
Nope, ik had:quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er altijd wel tomaten in een box zitten. Ik had de vorige keer zelfs 3 soorten tomaten erin zitten
Tomaten vallen hier juist vaak wel mee. Wel bijna altijd een maaltijdpakket, vooral het couscous pakket. En radijsjes, die zijn hier ook niet populair.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er altijd wel tomaten in een box zitten. Ik had de vorige keer zelfs 3 soorten tomaten erin zitten
Dat laatste zou best kunnenquote:Op maandag 1 november 2021 10:13 schreef hilliebillie het volgende:
Ik had afgelopen week bij een chocolaterie een zak met bonbons en gebroken luxe chocolade letters. Voor ¤5.
Zat 900 gram in per zak. Erg lekker (en ze hadden er super veel, volgens mij doen zij eens in de zoveel tijd alles wat niet mooi uit de vorm gekomen is in TooGoodToGo pakketten
Klanten werven om voedselverspilling tegen te gaan, nu cashen. Voedselverspilling verminderen door resten te verkopen is iets wat je niet echt kunt opschalen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:48 schreef bijdehand het volgende:
Staat nu een a-merkenbox tussen. 15 euro is me net te gortig...
Welke plaats en chocolatier?quote:Op maandag 1 november 2021 10:13 schreef hilliebillie het volgende:
Ik had afgelopen week bij een chocolaterie een zak met bonbons en gebroken luxe chocolade letters. Voor ¤5.
Zat 900 gram in per zak. Erg lekker (en ze hadden er super veel, volgens mij doen zij eens in de zoveel tijd alles wat niet mooi uit de vorm gekomen is in TooGoodToGo pakketten
Buiten het principe om, staat nu letterlijk ook alles vol met die dingen. Ik zie de normale winkels met dagverse producten amper meer tussen de muur van Unilever crapquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Helemaal mee eens! Ik denk ik ga weer eens wat bestellen en staat vol met dit soort onzin.quote:Op maandag 1 november 2021 12:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Buiten het principe om, staat nu letterlijk ook alles vol met die dingen. Ik zie de normale winkels met dagverse producten amper meer tussen de muur van Unilever crapAlleen daarom al zou die hypercommerciele zooi er weer uit moeten gaan.
[ afbeelding ]
Valkenswaard, Winters chocolaterie (of Smaakvol daar heb ik het ook wel eens gehaald. Volgens mij is het ene de winkel en de andere waar het gemaakt wordt, maar volgens mij is het van de zelfde eigenaar maar dat weet ik niet zeker) mocht je in de buurt wonen zou ik zeker beiden in de favorieten zetten.quote:Op maandag 1 november 2021 11:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke plaats en chocolatier?
/Ik vraag dit niet voor een vriend
Ja voor mij ook een afknapper.quote:Op maandag 1 november 2021 13:05 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik denk ik ga weer eens wat bestellen en staat vol met dit soort onzin.
Een dag later lukte het zowaar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zo is het mij ook eens gelukt die winkel staat sowieso in mijn favorieten de hele tijd maar nu denk ik het te hebben en dan krijg ik dat vervelende 'geen boxen beschikbaar'-scherm te zien.
Blijven proberen dan maar,
Ik woon echt helemaal aan de andere kant van Brabantquote:Op maandag 1 november 2021 16:49 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Valkenswaard, Winters chocolaterie (of Smaakvol daar heb ik het ook wel eens gehaald. Volgens mij is het ene de winkel en de andere waar het gemaakt wordt, maar volgens mij is het van de zelfde eigenaar maar dat weet ik niet zeker) mocht je in de buurt wonen zou ik zeker beiden in de favorieten zetten.
Geen idee hoe vaak ze dit aanbieden hoor, ik open de app maar zeer af en toe tegenwoordig.
Vries je dit dan allemaal in?quote:Op maandag 1 november 2021 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Een dag later lukte het zowaar.
3,99
[ afbeelding ]
Vandaag weer eens Bakker Bart gedaan.
4,99
[ afbeelding ]
Op Rosada (of hoe dat tegenwoordig ook heet) zit er ook zo'n chocolatier die dat wel eens doet, geen idee hoe die verder isquote:Op maandag 1 november 2021 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woon echt helemaal aan de andere kant van Brabant![]()
Maar ik kan het me nog herinneren van een jaar geleden op de TGTG-facebookgroep.
Ook bergen decoratie-chocolade van Sint en Piet kregen mensen op een gegeven moment mee.
Tof dat je er 1 hebt kunnen scoren
Volgens mij heb ik die een poos geleden gedaan. Viel me toen tegen: zak vol niet echt smakelijke kleine bonbonnetjes. Maar wellicht had ik pech.quote:Op maandag 1 november 2021 16:49 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Valkenswaard, Winters chocolaterie (of Smaakvol daar heb ik het ook wel eens gehaald. Volgens mij is het ene de winkel en de andere waar het gemaakt wordt, maar volgens mij is het van de zelfde eigenaar maar dat weet ik niet zeker) mocht je in de buurt wonen zou ik zeker beiden in de favorieten zetten.
Geen idee hoe vaak ze dit aanbieden hoor, ik open de app maar zeer af en toe tegenwoordig.
Brood wel, rest in de koelkast.quote:Op maandag 1 november 2021 18:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vries je dit dan allemaal in?
Ik heb mijn kilometerstand van TGTG alleen op het dorp staan. Maar tnx, zal eens even bij Roosendaal kijken ookquote:Op maandag 1 november 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op Rosada (of hoe dat tegenwoordig ook heet) zit er ook zo'n chocolatier die dat wel eens doet, geen idee hoe die verder is
Bekende van mij had er een tijd terug ook wat minder lekkere chocolaatjes, met best veel kleurstof (en die ook smaakten naar de kleurstof of zo).quote:Op maandag 1 november 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een poos geleden gedaan. Viel me toen tegen: zak vol niet echt smakelijke kleine bonbonnetjes. Maar wellicht had ik pech.
Vandaag niet geannuleerd!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:12 schreef loveli het volgende:
Nou, gisteren eerste box gescoord, ik benieuwd. Wordt 'ie net geannuleerd![]()
/sad
Want je had zoet gehoopt?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:26 schreef loveli het volgende:
Vandaag niet geannuleerd!
5 broden voor 4 euro bij de bakker/banketbakker/chocolatier, doen we niet nog een keer
Had op variatie gehoopt, alleen m'n pa eet brood. Heb geen referentie wat normaal is bij deze/een winkel maar aan de hand van de omschrijving had ik anders verwacht. M'n ouders hebben geen ruimte in de vriezer om zoveel volume te bewaren, heb net iemand anders blij gemaakt met 2 broden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want je had zoet gehoopt?
Ik was juist erg blij met de 5 broden voor 4 euro van mijn bakker laatst. Vriezer weer vol, weken geen brood meer nodig.
Heerlijk met dit weer, ff balletje happenquote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef H_T het volgende:
De lokale oliebollenkraam staat er nu ook op
Ik stel het nog even uitquote:Op zondag 7 november 2021 17:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heerlijk met dit weer, ff balletje happen![]()
Ik heb het qua filters nu maar zo ingesteld dat alleen brood, gebak en maaltijden worden getoond. Tot die a-merken hype weer over is...quote:Op zondag 7 november 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Die a-merk dozen slaan wel een beetje door hoor, als ik de app open zijn de eerste 10(!) 'winkels' zo'n doos
Ik luv die pakketten. Met brood. Mijn bakker in de buurt heeft altijd 2,99 pakketten. Eens per maand(!) doe ik dan twee pakketjes op zaterdag vaak. Dan gelijk 8 of 9 broden. Vaak ook allemaal bruin! Hoppaquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want je had zoet gehoopt?
Ik was juist erg blij met de 5 broden voor 4 euro van mijn bakker laatst. Vriezer weer vol, weken geen brood meer nodig.
Demotiveert een beetje om iets te zoeken...quote:Op zondag 7 november 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Die a-merk dozen slaan wel een beetje door hoor, als ik de app open zijn de eerste 10(!) 'winkels' zo'n doos
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:14 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet het echt geen eer aan, maar ik kreeg echt een belachelijk goede box bij Dudok Den Haag voor 3.99 euro.
- 3 punten chocolade truffel taart
- 2 punten red velvet
- 1 punt citroen meringue
- 1 chocolade koek
- 1 borek feta spinazie
- 1 croissant
- 1 saucijzenbroodje
Ooohquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:14 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet het echt geen eer aan, maar ik kreeg echt een belachelijk goede box bij Dudok Den Haag voor 3.99 euro.
- 3 punten chocolade truffel taart
- 2 punten red velvet
- 1 punt citroen meringue
- 1 chocolade koek
- 1 borek feta spinazie
- 1 croissant
- 1 saucijzenbroodje
Voor welk bedrag al dit lekkers?quote:Op maandag 15 november 2021 17:45 schreef H_T het volgende:
AH to Go dit keer:
-twee flessen sinaasappelsap 0,5 liter
-twee flesjes aardbei/sinaasappelsap of zoiets 0,25 liter
-maaltijd tikka massala
-maaltijd pasta met mascarpone
-pak Quornstukjes (ruim een week houdbaar nog)
-pak vegan erwtengehakt (datum van gisteren, maar dat laat ik gaan)
-beker met aardbeien en blauwe bessen
3,99, dus als ik het erwtengehakt niet meetel zit ik nog steeds op een prima waardequote:
Jazeker, wat een buit voor dat geld!quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef H_T het volgende:
[..]
3,99, dus als ik het erwtengehakt niet meetel zit ik nog steeds op een prima waarde
Snoei en Zoeterette was ik van de week ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een keer een rondje gedaan.
SNOEI Rotterdam - 3,99 euro
[ afbeelding ]
- Salade met hummus en gegrilde groenten
- Yoghurt met granola en fruit
Heavenly cupcakes - 4,49 euro
[ afbeelding ]
- Drie cupcakes (smaken weet ik nog niet)
- Punt red velvet taart
Bakkerswerkplaats - 3,99 euro
[ afbeelding ]
- Drie saucijzenbroodjes
- Worstenbroodje
- Twee kaneelbroodjes
- Heel gesneden wat zwaarder brood
Zoetterette - 4,99 euro
[ afbeelding ]
- Twee zakjes amandelen
- Zak gekarameliseerde hazelnoten
- Zakje met verschillende stukjes Turks fruit
- Zakje in de smaak kokos melk met pistache
- Doosje mini stukjes
- Zakje in de smaak brownie
- Zakje in de smaak Cornflakes Aardbei en amandelen
- En een mini doosje met een chocolaatje erin.
Vooral de laatste vind ik echt supertof.Ik had nog nooit Turks fruit op, en dat was een superleuk zaakje helemaal gespecialiseerd in Turks fruit. Erg veel zin om de verschillende smaakjes te proberen.
Minst leuke vind ik de cupcakes. Ik heb een stuk van de taart en een cupcake geprobeerd, maar ik vind beide een bijsmaak hebben. Het is een volledig vegan bakkertje, maar normaal heb ik daar geen 'last' van bij vegan baksels. Overigens wel een onwijs vriendelijke mevrouw in de zaak. Dus pluspunten daarvoor. Maar zou er nooit meer iets halen, want ik heb het nu niet eens opgegeten.
En Bakkerswerkplaats is m'n favoriete bakker in Rotterdam. Ze hebben daar echt geweldige eierkoeken met hazelnoten erin.Maar dit pakketje was voor mij een tegenvaller, want ik eet geen vlees. Maar voor m'n vriend dan juist weer een leuke meevaller.
Nee, ik ging toevallig in de stad eten. Zoetterette is wel echt tof, he? Hopelijk vind ik het ook lekker, want alleen al voor het toffe zaakjes wil ik eigenlijk terug.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Snoei en Zoeterette was ik van de week ook![]()
Woon je ook in Crooswijk?
Liep je gelijk de goede deur in of moest je ook de halve winkel door om je pakket te halen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ging toevallig in de stad eten. Zoetterette is wel echt tof, he? Hopelijk vind ik het ook lekker, want alleen al voor het toffe zaakjes wil ik eigenlijk terug.
Er stond heel groot ingang op de ene deur en uitgang op de andere, dus volgens mij is het gewoon de bedoeling dat je zo loopt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Liep je gelijk de goede deur in of moest je ook de halve winkel door om je pakket te halen?
Lemoncurd maken.quote:Op zondag 28 november 2021 11:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik had weer een Lidl gister. Met 2 netjes citroenen.
Van de vorige keren lagen er nog 7 citroenen en 7 limoenen.
What to do now?
Cocktails maken waar limoen/citroen (sap) in gaatquote:Op zondag 28 november 2021 11:25 schreef Vanyel het volgende:
What to do now?
Uitpersen en in een ijsblokjesvorm invriezen. Altijd vers citroensap in huis of lekker een blokje in je water of colaquote:Op zondag 28 november 2021 11:25 schreef Vanyel het volgende:
What to do now?
De eerste gin tonics zien er al inquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Cocktails maken waar limoen/citroen (sap) in gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond ongeveer op 2/3e.
Leverde dit op
Ik had twee pakketten, of ik chocolade of truffel wilde. Doe maar allebei![]()
Je kunt er ook los bijkopen. Heb ik vanaf gezien, ik denk dat ik met ruim anderhalve kilo chocolade voorlopig wel vooruit kan
Toen door naar La Place
Erwtensoep, smoothie, broodjes, appelflap, zoet broodje. Dikke prima.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-12-2021 17:32:02 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren en vandaag TGTG rondje gemaakt.
Gisteren HEMA…. Van tijd tot tijd probeer ik het , maar het is toch nét niks… voor mij dan. Twee plakken paté, zak chips, pak melk (wat ik niet drink), doosje olijven (wat ik niet lust). En dan ben ik nog wat vergeten, maar geen foto gemaakt.
Vandaag ging ik naar een chocolatier in Valkenswaard. Ze boden 5+ pakketten aan op de site.
Zeg maar 50 pakketten. De rijDie in Valkenswaard is altijd prima eigenlijk. Binnenkort ook weer eens gaan (heb een hele rits mensen die ook willen als ik toch die kant uit ga aangezien ze vorige keer vrij jaloers waren op hetgeen ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond ongeveer op 2/3e.
Leverde dit op
[ afbeelding ]
Ik had twee pakketten, of ik chocolade of truffel wilde. Doe maar allebei![]()
Je kunt er ook los bijkopen. Heb ik vanaf gezien, ik denk dat ik met ruim anderhalve kilo chocolade voorlopig wel vooruit kan
Toen door naar La Place
[ afbeelding ]
Erwtensoep, smoothie, broodjes, appelflap, zoet broodje. Dikke prima.)
Ik snap datquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Die in Valkenswaard is altijd prima eigenlijk. Binnenkort ook weer eens gaan (heb een hele rits mensen die ook willen als ik toch die kant uit ga aangezien ze vorige keer vrij jaloers waren op hetgeen ik had)
quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
voor 4,99 verwacht ik er niet zo heel veel van
quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest.
[...]
dit is geen 14.99 waard.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest. Ik verwachtte er niet zo heel veel van, maar ik vind dit wel een beetje zielig
[ afbeelding ]
Ene bakje rijst, daar zit surimi in en in het gele bakje rijst daar zitten alleen doperwten inHeb er een fles siroop naast gelegd zodat het duidelijk is dat het om kleine bakjes gaat.
Ik ben niet zo van het klagen, maar dit is geen 14.99 waard.
Je koop wat voor 4,99 omdat het producten betreft die bijna over de datum gaan. Mocht je dit kopen met langere houdbaarheid, dan zou je 14,99 kwijt zijn.quote:
Woeh, dit is wel echt heel karig 😟quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest. Ik verwachtte er niet zo heel veel van, maar ik vind dit wel een beetje zielig
[ afbeelding ]
Ene bakje rijst, daar zit surimi in en in het gele bakje rijst daar zitten alleen doperwten inHeb er een fles siroop naast gelegd zodat het duidelijk is dat het om kleine bakjes gaat.
Ik ben niet zo van het klagen, maar dit is geen 14.99 waard.
Ja hč... En sinds vanmiddag staan er ook het aantal sterren bij de winkel. Hij staat nu op 2.0. Ik gok dat meer mensen zoiets hebben gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Woeh, dit is wel echt heel karig 😟
Lekker! Ik dacht dat daar voornamelijk chocoladeletters en Sint artikelen inzaten?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef H_T het volgende:
Hema feestdagenbox vlees 2 personen opgehaald net. De inhoud: emmertje wildsoep, emmertje kreeftensoep, bakje stoofvlees, twee biefstukken en twee minirookworstjes. Op de worsten zag ik geen datum staan, de rest is nog minimaal een week goed
Ze hadden meerdere soorten in de app staan hier, en per stuk ook vrij veel. De correcte naam is 'Kerst Box 2 Personen Vlees' (niet wat ik eerder tikte) dus ik ging al niet uit van chocoladelettersquote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lekker! Ik dacht dat daar voornamelijk chocoladeletters en Sint artikelen inzaten?
Voor de HEMA een goede box.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef H_T het volgende:
Hema feestdagenbox vlees 2 personen opgehaald net. De inhoud: emmertje wildsoep, emmertje kreeftensoep, bakje stoofvlees, twee biefstukken en twee minirookworstjes. Op de worsten zag ik geen datum staan, de rest is nog minimaal een week goed
Die Cheetos zijn mijn favo chips, die zijn idd al 6 euro de zak (of 10 euro voor 2 zakken). Misschien toch de Jamin weer eens in de gaten houdenquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef hilliebillie het volgende:
Vrijdag bij de jamin afgehaald om eens te proberen. Koste ¤4,99 en zou een mix zijn van buitenlandse producten en feestdagen producten. Dus mijn verwachting was dat het wel eens heel weinig zou kunnen zijn omdat de buitenlandse producten daar behoorlijk duur zijn. Aan de andere kant een uitgelezen kans om eens te proberen omdat ik die buitenlandse producten zo duur vind maar soms wel nieuwsgierig ben.
Voor de prijs die ik er voor betaald heb vond ik het een prima pakket, inderdaad maken de buitenlandse producten dat je al snel aan de waarde van ¤15,00 zit
Inhoud:
- een kleine chocolade letter
- een grote unicorn regenboog chocoladeletter (dochter was hier heel blij mee)
- een zak (normaal formaat) Cheetos met cheddar smaak
- twee kleine zakjes Cheetos ook met een andere smaak dan hier in nl standaard is maar weet het niet meer
- een doosjes mintjes met appel smaak
Vooral de kinderen vonden het een leuk pakket en daar heb ik het ook met name voor gedaan die willen binnenkort nog een keer een verrassingspakket van de jamin
Yep, daarom snap ik wel dat de waarde aan de ¤15,00 zit maar als ik het vergelijk met een zak chips die je gewoon in de supermarkt haalt is het erg duur.quote:Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die Cheetos zijn mijn favo chips, die zijn idd al 6 euro de zak (of 10 euro voor 2 zakken). Misschien toch de Jamin weer eens in de gaten houdenWel weer iets anders dan anders, zo'n pakketje.
Nee, bij mij niet. Daar verkopen ze toch wat betreft etenswaren alleen snoep toch?quote:Op maandag 27 december 2021 10:45 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zie ineens allemaal Big Bazar in de lijst staan. Bij jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |