Wat slechtquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Deze aanbieding, iemand geīnteresseerd?![]()
[ afbeelding ]
Hmzzz ben nu in Oudenbosch. Had 'm even op Steenbergen gezet met 5km afstand maar krijg alleen Lidl en AH te zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij Steenbergen in de buurt. 4,99![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hmzzz ben nu in Oudenbosch. Had 'm even op Steenbergen gezet met 5km afstand maar krijg alleen Lidl en AH te zien.
Tnx had 'm al gevondenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:54 schreef Yinny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op 10km afstand zetten...
Kan uit zo'n pakket komen om bijv soep te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Had gisteren bij de Lidl oa een losse knoflookteen in de box![]()
Lekker manquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Morgen vrij en gelijk 2 boxen besteld. Een doos van 30 worstenbroodjes van betere kwaliteit om zelf af te bakken en weer een box brood&banket gemaakt door studenten van het Zadkine College. Succes gegarandeerd!
Van het Zadkine College heb ik eerder foto's geplaatst hier. Dit wordt geloof ik mijn 4e box bij hun, dus ik heb een goed idee wat te verwachten. En dat is veel en van zeer goede kwaliteit (ze worden er op beoordeeld).quote:
voetbalmanager2 is een breezersletjequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van het Zadkine College heb ik eerder foto's geplaatst hier. Dit wordt geloof ik mijn 4e box bij hun, dus ik heb een goed idee wat te verwachten. En dat is veel en van zeer goede kwaliteit (ze worden er op beoordeeld).
En die worstenbroodjes zijn van een koffietent waar ze al maanden allerlei horecaproducten verkopen. Ik heb er eerder kroketten, ijsthee, sorbetijs en Bacardimixdrankjes van gekocht
CUL / Too good to go #11 Veel voor weinig!
Of ik gebruik die dingen bij breezersletjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
voetbalmanager2 is een breezersletje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of ik gebruik die dingen bij breezersletjes
Ridderkerk, naast hotel? Had ook een pakket van hen vandaag, ongeveer hetzelfde zat erin! Je kunt bij hen ook gewoon een versbestelling plaatsen trouwens! Ik haal daar elke 2 weken sowieso een groente/fruitpakket.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef Myraela het volgende:
Belachelijk groot pakket voor 5 euro opgehaald.Was een groente en fruit groothandel/distributiecentrum.
[ afbeelding ]
Ratatouille groenten
Rauwkostmix
Soepgroenten
Broccoli
Couscoussalade
Hollandse krieltjessalade
Tomaten
Peper
Avocado
Ui
Venkel
Selderij
Ja, klopt inderdaad! Ohja, zie het nu op hun website. Leuk wel. Ga het onthouden.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef caroro het volgende:
Ridderkerk, naast hotel? Had ook een pakket van hen vandaag, ongeveer hetzelfde zat erin! Je kunt bij hen ook gewoon een versbestelling plaatsen trouwens! Ik haal daar elke 2 weken sowieso een groente/fruitpakket.
Iedereen die op de facebookgroep zit zo'n beetjequote:Op zaterdag 13 maart 2021 05:42 schreef amp25 het volgende:
Heeft iemand al een keer zo'n big bazaar box gedaan via wish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |