abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195236404
Mager lidl pakket dit keer(zakje wortels, spruitjes, sperziebonen en bakje peren)
Ik noemde het even, en hop die jongen achter de kassa loopt naar achter en pakt zo nog wat erbij(bleekselderij, wortels, sperziebonen, bakje paprikaatjes, zak appels), nou toch weer een enorm pakket *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator donderdag 24 september 2020 @ 17:18:26 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195236542
Net het Lidl pakket opgehaald, ik ben zeer tevreden *O*



Lekker veel fruit ook, jammie :9 Zelf nog nooit cactusvijgen op dus leuk om eens te proberen ^O^ Het enige wat ik niet lust zijn de paddenstoelen maar daar maak ik mijn man wel weer blij mee :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_195237988


Lidl ook... Loopt bijna de spuigaten uit dit :D Ook allemaal dingen die we eerlijk gezegd nog nooit gegeten hebben dus ben heel benieuwd!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_195238532
Morgen een pakket ophalen bij het Zadkine College. Dat zijn vaak de beste pakketten omdat hun eten niet hun werk is, maar slechts het bijproduct van hun werk. Ben benieuwd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195238735
Hoe laat gaan die Lidl pakketen online?
Moeten zij weten
pi_195238870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe laat gaan die Lidl pakketen online?
10 minuten voor je postte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195239110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

10 minuten voor je postte.
:o
Moeten zij weten
pi_195247513
Er zit best veel verschil tussen de pakketten als je een keertje op Facebook of hier kijkt, zowel in hoeveelheid als in variatie.

Ik heb er tot nu toe alleen twee van de Lidl gehad, van twee verschillende vestigingen.
Ik vind het verrassingseffect best leuk, er zitten soms dingen in die ik niet zo snel zou kopen. De kwaliteit was ok.

Laatst zag ik bij een plaatselijke bakker 5+ staan....heeft die dan echt zo veel over of zijn de pakketten dan "aan de krappe kant"?

Vooral bij supermarktpakketten zie je vaak 35 of 50 % kortingsstickers op de producten, dat is dan toch dubbel werk, eerst alles afprijzen en dan nog too good to go pakketten van maken.
De zuivelverpakkingen op de foto's lijken vaak allemaal al "opgeblazen". Ik durf het nog niet aan zo een pakket te kopen, nadat ik laatst zag dat er een varkenspoot inzat of 3 1-liter verpakkingen met zuivel dat snel op moet en niet mijn smaakvariant is.

Bij de Lidl had ik zelfs trouwens nog geen geluk in de 0,25 en 0,50 ¤ bakken, die zijn altijd leeg wanneer ik kom en ze hebben nog steeds producten die met 30% afgeprijsd zijn, dus misschien ligt er sowieso nooit wat in.
  Moderator vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:25 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195248125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:46 schreef Lutte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lidl ook... Loopt bijna de spuigaten uit dit :D Ook allemaal dingen die we eerlijk gezegd nog nooit gegeten hebben dus ben heel benieuwd!
Dit zijn toch allemaal hele gangbare producten? Wat voor groenten eet je normaal dan :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_195248475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit zijn toch allemaal hele gangbare producten? Wat voor groenten eet je normaal dan :D
Kiwibessen nog nooit op. Vijgen / granaatappel / passievrucht wel in gerechten, maar niet los dat ik me kan herinneren.
Is vrij duur fruit ook natuurlijk, als (tot voorkort) student hield ik t bij andere soorten ;)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator vrijdag 25 september 2020 @ 12:24:43 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195248623
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:12 schreef Lutte het volgende:

[..]

Kiwibessen nog nooit op. Vijgen / granaatappel / passievrucht wel in gerechten, maar niet los dat ik me kan herinneren.
Is vrij duur fruit ook natuurlijk, als (tot voorkort) student hield ik t bij andere soorten ;)
Ik las "allemaal dingen" als dat je alles nog nooit op had. Ik dacht al, je hebt toch wel tomaten/lenteui/sperziebonen etc op :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_195249300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:58 schreef Zana het volgende:Laatst zag ik bij een plaatselijke bakker 5+ staan....heeft die dan echt zo veel over of zijn de pakketten dan "aan de krappe kant"?
Die heb ik hier ook. Eén van de bakkers gaf me een keer twee broden en een slagroomschnitt mee. Als ze gebak over hebben, gaat het al heel snel met het aantal aangeboden pakketten.
pi_195250814
Hoe werkt het nou precies? Ik zie dag bij ons een restaurant een mysterybox aanbiedt, en dan staat erbij 19.30-20.00 uur, is het dan dus de bedoeling dat je de box in dat half uur op moet halen?
pi_195250922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef klavertje-4 het volgende:
Hoe werkt het nou precies? Ik zie dag bij ons een restaurant een mysterybox aanbiedt, en dan staat erbij 19.30-20.00 uur, is het dan dus de bedoeling dat je de box in dat half uur op moet halen?
Yep!
pi_195250934
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef klavertje-4 het volgende:
Hoe werkt het nou precies? Ik zie dag bij ons een restaurant een mysterybox aanbiedt, en dan staat erbij 19.30-20.00 uur, is het dan dus de bedoeling dat je de box in dat half uur op moet halen?
Klopt. Je moet dus altijd een beetje plannen of je het wel op kan halen.

Mijn pakket van het Zadkine College:



Inhoud: een zak met...
-Melkpuntjes
-Kaasbroodjes
-Witte puntjes
-Broodjes met zaden erop

Verder een doosje kaaskoekjes, een soort worstenbroodje die er net niet op staat
-Een doosje bonbons en een grote boterkoek.

Voorlopig heb ik genoeg brood en banket in huis :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195251333
Bedankt! Toch maar eens proberen dan!
De box hierboven ziet er goed uit!
pi_195253771
Ik check net de app en ik zie dat 2 lidl's pas vanmorgen om 10.15 uitverkocht waren :o Zou de hype een beetje over zijn?
pi_195253786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik check net de app en ik zie dat 2 lidl's pas vanmorgen om 10.15 uitverkocht waren :o Zou de hype een beetje over zijn?
Ik denk eerder dat iemand ze geannuleerd heeft om 10.15 en ze opnieuw in de verkoop kwamen
pi_195253795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:43 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat iemand ze geannuleerd heeft om 10.15 en ze opnieuw in de verkoop kwamen
Dat kan ook ja :)
pi_195253865
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik las "allemaal dingen" als dat je alles nog nooit op had. Ik dacht al, je hebt toch wel tomaten/lenteui/sperziebonen etc op :D
Whaha nee! Alhoewel... :D
Nee was bedoeld als 'allerlei / van allerhande' inderdaad
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_195258639
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik check net de app en ik zie dat 2 lidl's pas vanmorgen om 10.15 uitverkocht waren :o Zou de hype een beetje over zijn?
Of ze hebben vastgesteld dat ze producten voor nog meer pakketten over hebben...
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2020 @ 22:07:22 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195258730
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:58 schreef Zana het volgende:
Vooral bij supermarktpakketten zie je vaak 35 of 50 % kortingsstickers op de producten, dat is dan toch dubbel werk, eerst alles afprijzen en dan nog too good to go pakketten van maken.
De zuivelverpakkingen op de foto's lijken vaak allemaal al "opgeblazen". Ik durf het nog niet aan zo een pakket te kopen, nadat ik laatst zag dat er een varkenspoot inzat of 3 1-liter verpakkingen met zuivel dat snel op moet en niet mijn smaakvariant is.
Met die 35% stickers ligt het eerst nog in de winkel zodat het gewoon verkocht kan worden, dat levert meer op dan het in een tgtg-pakket doet. Als het dan tegen het einde van de houdbaarheidsdatum nog niet is verkocht moet het of 's avonds de container in (=derving) of ze kunnen er nog een klein beetje geld voor krijgen door het in een tgtg-pakket te stoppen.

En wat er in zit is natuurlijk het hele idee erachter, dat het een verrassing is, dat zal niet altijd jouw smaak zijn ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195268779
Vorige week een ''meh'' groentebox van de Lidl, vandaag een 5-sterren fruitbox gehaald _O_
O.a. sinaasappels, mandarijntjes, appels, limoen, (punt)paprika's en 2 maiskolven. Helemaal blij O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:30:24 #49
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195269093
quote:
81s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Vorige week een ''meh'' groentebox van de Lidl, vandaag een 5-sterren fruitbox gehaald _O_
O.a. sinaasappels, mandarijntjes, appels, limoen, (punt)paprika's en 2 maiskolven. Helemaal blij O+
Nice!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_195269276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nice!!!
6 puntpaprika's en 4 gewone lopen snijden, heb nu een mooi voorraadje in de vriezer :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')