Nog beter!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:05 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Er is al niks meer om in te vriezen *burp![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
[ afbeelding ]
Coop broodbox voor ¤2,99:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 half wit biologisch vloerbrood
- 1 half volkoren vloerbrood
- 1 heel volkoren vloerbrood
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
- 1 Wit tarwebrood met zonnebloempitten
Een fantastische waarde in het pakket! Het was een goed idee om de kapper en too good to go te combineren
Ga je het invriezen? Wat gigaveel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
Een fantastische waarde in het pakket! Het was een goed idee om de kapper en too good to go te combineren
Ja. Ik heb voorlopig genoeg broodquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ga je het invriezen? Wat gigaveel!
Wat een inhoud zeg! Hele goede boxquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
- 6 Witte puntjes
- 4 Spelt bakkersbollen
- 4 meergranenbollen
- 1 heel wit maisbrood
- 1 heel waldkorn brood
Dit was er zo een van 2,99? Prima boxquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn groente en fruitvoorraad dreigde op te raken
Hm, ik zou hier een melding van maken. Ik vind zo'n verfuckt frikadelbroodje ook niet netjes om zo mee te geven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dit was er zo een van 2,99? Prima box
Ik had er vandaag 1 van de broodjeszaak voor 3,99; iets minder blij mee, qua waarde denk ik krap 7 euro (volgens hun eigen menu prijzen).![]()
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
1x italiaanse bol (zonder beleg)
Dat klopt nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 1 van de broodjeszaak voor 3,99; iets minder blij mee, qua waarde denk ik krap 7 euro (volgens hun eigen menu prijzen).![]()
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
lolquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Jemig, bij een supermarkt bake-off zonder aanbieding is dit zelfs goedkoper. Had een aantal belegde luxe broodjes wel verwachtquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Vraag me af of je er nog iets mee gedaan hebt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x saucijzenbroodje
1x frikandelbroodje
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord hadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vraag me af of je er nog iets mee gedaan hebt?
Nice, daar zijn ze dus ook makkelijk in. Hopelijk krijgt de verkoper ook een waarschuwing.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord had
*edit*
Full refund![]()
![]()
Yesss. Terecht ook. Waar was het?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ja, had klacht aangemaakt bij TGTG maar wacht nog steeds op reply van ze. Was van plan om te posten als ik een antwoord had
*edit*
Full refund![]()
![]()
Lokale broodjeszaak hier tegenover het station in Enschede.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesss. Terecht ook. Waar was het?
Misschien was je de laatste en kreeg je de allerlaatste kruimels ofzo. Of had de medewerker zelf al een paar broodjes gesnaaidquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lokale broodjeszaak hier tegenover het station in Enschede.
Hebben ook gewoon een hoge rating (88% 4/5 sterren) op basis van 85 reviews.
Mja, geen idee. Was een klein ophaalvenster (15 minuutjes) en ik was stipt op tijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien was je de laatste en kreeg je de allerlaatste kruimels ofzo. Of had de medewerker zelf al een paar broodjes gesnaaid
Nog nooit. Wist niet eens dat dat kon. Maar ik reserveer niet zo heel veel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie eigenlijk dat een winkel de bestelling afzegt omdat "er niks over is"?
Is me nu in 3 dagen al 2 keer gebeurd (Sligro en Spar)
Alleen bij de hema meerdere keren. En dat werd dan al om 08:30 of zo geannuleerd, wat ik wel vreemd vond. Hoe weten ze zo vroeg al dat er niks over zal zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie eigenlijk dat een winkel de bestelling afzegt omdat "er niks over is"?
Is me nu in 3 dagen al 2 keer gebeurd (Sligro en Spar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |