is hier ook een tijdje geweest, maar afgelopen week plastic tas vol!quote:Op zondag 26 september 2021 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Gisteravond hier een magic box gehaald van de ah to go, maar ze hebben ineens de inhoud gehalveerd. 1 salade en een paar broodjes was het.
Ik heb het toch maar niet gedaan. Ruim twee kilo is best veel, zelfs al kan je er een aardige tijd over doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, wauw. Die dingen blijven eeuwig goed.
Ik zou alleen te weinig zelfcontrole hebben om ze in normaal tempo op te eten.
Niet voor mij hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar niet gedaan. Ruim twee kilo is best veel, zelfs al kan je er een aardige tijd over doen
Die doen gewoon mee? Een locatie hier in de buurt tenminste wel. Ik vind Multivlaai overigens verschrikkelijk, dus ik ga hem niet testen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat net te denken, hoe hemels zou het zij als multivlaai hier aan mee zou doen![]()
![]()
Dat doen ze hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat net te denken, hoe hemels zou het zij als multivlaai hier aan mee zou doen![]()
![]()
Echt?! Die bij mij in de buurt nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die doen gewoon mee? Een locatie hier in de buurt tenminste wel. Ik vind Multivlaai overigens verschrikkelijk, dus ik ga hem niet testen.
Hier is dat bij de Lidl ook. Vroeg me af hoe andere mensen het wel altijd lukte. Maar nu lukt het me ook wat vaker door gewoon al in het Lidl-scherm te zitten wanneer ze online gaan. Niet te wachten tot je hem in de lijst ook als beschikbaar ziet. En te betalen met m'n creditcard, want dan krijg je ook niet meer de melding dat die toch al uitverkocht is.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:45 schreef Nober het volgende:
Hier zit zo'n regionale bakkerij maar daar kom je dus nauwelijks tussen. Elke dag op hetzelfde tijdstip online helpt ook niet mee. Elke keer is het binnen 1 seconde uitverkocht. Heb tot nu toe een keer geluk gehad.
Moet je niet refreshen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier is dat bij de Lidl ook. Vroeg me af hoe andere mensen het wel altijd lukte. Maar nu lukt het me ook wat vaker door gewoon al in het Lidl-scherm te zitten wanneer ze online gaan. Niet te wachten tot je hem in de lijst ook als beschikbaar ziet. En te betalen met m'n creditcard, want dan krijg je ook niet meer de melding dat die toch al uitverkocht is.
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.quote:
Ah zo. Dat doe ik ook. Heen en weer klikken zeg maar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.
Ja zo is het mij ook eens gelukt die winkel staat sowieso in mijn favorieten de hele tijd maar nu denk ik het te hebben en dan krijg ik dat vervelende 'geen boxen beschikbaar'-scherm te zien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah zo. Dat doe ik ook. Heen en weer klikken zeg maar.
Zo doe ik het ook. Net voor .15 al naar de app gaan en heen en weer blijven klikken. Dan lukt het altijd wel, ook al is het in een minuut uitverkocht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkel dus een paar keer aanklikken voordat die in de lijst al op beschikbaar staat.
kiwibessenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Net voor .15 al naar de app gaan en heen en weer blijven klikken. Dan lukt het altijd wel, ook al is het in een minuut uitverkocht.
Vandaag weer een box gehaald. Exotisch tintje!
Wat moet ik met kiwibessenEn passievrucht heb ik ook nog nooit ‘wild’ gegeten.
[ afbeelding ]
Wel tegen de verspilling, maar ik gebruik de app ook om een soort verrassingspakketten te scoren en zo eens iets te proberen wat ik normaal niet uit mezelf zou kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Ineens weer allemaal A-merken Magic boxen bij mij in de app. Ik sla weer over, vind dat een beetje buiten het TGTG principe om gaan
In Hotel Van der Valk Ridderkerk zit ook een Dunkin', maar geen idee of die ook mee doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die boxen van Dunkin DonutsDaar weet ik wel raad mee
![]()
Nadeel is dat alle vestigingen hier in het centrum zijn. Dan moet ik of met het OV, of met de auto en dan een shitload aan parkeerkosten betalen.
Ik denk er even over na...
Oh echt? Ik zie 'm er niet tussen staan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Hotel Van der Valk Ridderkerk zit ook een Dunkin', maar geen idee of die ook mee doen.
https://www.dunkin.nl/sto(...)derkerk-zuid-hollandquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zie 'm er niet tussen staan.
Ahquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.dunkin.nl/sto(...)derkerk-zuid-holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |