één of twee keer?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie eigenlijk dat een winkel de bestelling afzegt omdat "er niks over is"?
Is me nu in 3 dagen al 2 keer gebeurd (Sligro en Spar)
Er zit een domino's bij mij in de buurt, maar die zie ik niet in de lijst. Wat zit er bij hun in het pakket dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:16 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie al een too good to go van domino's pizza gehad en zo ja wat is de ervaring met deze?
Volgens mij hebben ze een ander doel hiermee dan waar too good to go voor bedoeld is.
Commercieel belang om hun nieuwste smaak pizza te promoten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zit een domino's bij mij in de buurt, maar die zie ik niet in de lijst. Wat zit er bij hun in het pakket dan?
Hier staat de Domino's er ook tussen, maar zoals ik het begrijp zouden ze gebruik maken van de ingredienten die over zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Commercieel belang om hun nieuwste smaak pizza te promoten.
Maar ben benieuwd of dit alleen mijn ervaring is of dat meer mensen dat idee hebben, ze doen nu hier een week mee dus misschien komt het nog bij jou.
Of ze willen juist altijd hun klanten kunnen helpen, en daardoor altijd meer voorraad dan wat ze standaard zouden verkopen. Ik vind het niet zo gek hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Heb die app ook sinds kort op mijn phone.
Zit eens even te kijken wat er zoal aangeboden wordt in mijn omgeving...
Wat mij ook opvalt dat sommige bakkerijen ALTIJD pakketten hebben... 5 of 10 stuks...
Ik verdenk ze ervan dat ze dat als extra omzet zien en die pakketten op voorhand maken...
Dat is eigenlijk niet de gedachte erachter lijkt mij...
Neuh bakkers niet echt, die hebben vrijwel alleen maar dagverse producten en ze zijn heel afhankelijk van de hoeveelheid klanten die op een dag binnen komen. Zie ik hier ook bij de bakker dat ze dan soms aan het einde van de middag nog een paar pakketten online gooien omdat het een rustige dag was.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Heb die app ook sinds kort op mijn phone.
Zit eens even te kijken wat er zoal aangeboden wordt in mijn omgeving...
Wat mij ook opvalt dat sommige bakkerijen ALTIJD pakketten hebben... 5 of 10 stuks...
Ik verdenk ze ervan dat ze dat als extra omzet zien en die pakketten op voorhand maken...
Dat is eigenlijk niet de gedachte erachter lijkt mij...
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:18 schreef H_T het volgende:
Je kan het ook voor wat reclame gebruiken natuurlijk. Als je net speltbrood in het assortiment hebt maar het loopt nog niet dan kan je het promoten door een paar keer in zo'n box te doen
Ja, inderdaad... Maar ik zie ook al pakketten online voor de volgende dag... (eind van de dag...)quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh bakkers niet echt, die hebben vrijwel alleen maar dagverse producten en ze zijn heel afhankelijk van de hoeveelheid klanten die op een dag binnen komen. Zie ik hier ook bij de bakker dat ze dan soms aan het einde van de middag nog een paar pakketten online gooien omdat het een rustige dag was.
Gaaf zo veel vlees!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
Makro vleespakket (¤9,99)![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
• 1,0kg Kogelbiefstuk
• 1,1kg Hollandse biefstuk
• 0,8kg rundvlees burgers
• 0,8kg runder ezel
• 0,4kg BBQ worst
• 0,4kg Parelhoen
• 0,3kg Kwartel
• 0,3kg kiphaasjes
• 0,2kg Kip cordon bleu
• 0,2kg vega 'steak'
Vriezer zit weer vol![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
Makro vleespakket (¤9,99)![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
• 1,0kg Kogelbiefstuk
• 1,1kg Hollandse biefstuk
• 0,8kg rundvlees burgers
• 0,8kg runder ezel
• 0,4kg BBQ worst
• 0,4kg Parelhoen
• 0,3kg Kwartel
• 0,3kg kiphaasjes
• 0,2kg Kip cordon bleu
• 0,2kg vega 'steak'
Vriezer zit weer vol![]()
Het liesstuk, smaakvol en mager.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:24 schreef soapie het volgende:
[..]Mooi pakket hoor! Maar wat is in goedsnaam runder ezel??
Die kunnen tot kort voor de afhaaltijd nog geannuleerd worden, vaak genoeg gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ja, inderdaad... Maar ik zie ook al pakketten online voor de volgende dag... (eind van de dag...)
Ik één keer, toen ik net geparkeerd had om dat ding op te halenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die kunnen tot kort voor de afhaaltijd nog geannuleerd worden, vaak genoeg gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |