abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200575936


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel

pi_200576069
Net nog een box bij de Lidl opgehaald. Ik kom er na mijn werk langs en dan vind ik het zonde om het te laten liggen :) Gister was ik al blij, maar hier werd ik nog blijer van O+

5 zespri gold kiwi's
Krop sla
Champignons
Bak abrikozen
Grote bak blauwe bessen
2 vlees tomaten
Een verpakking kleine tomaatjes
Prei

Ik heb net in combinatie met mijn pakket van gisteren een lekkere salade gemaakt.
Ik ben vooral blij met de kiwi's. Die vindt mijn zoontje zo lekker en ze zijn toch best aan de prijs. Verslavend, zo'n pakket van de Lidl. Toch hou ik het even hierbij :)
pi_200580075
Bij het bakkertje in Den Haag voor 4.75 euro:



1 stokbrood
2 hele broden
zak met verschillende harde broodjes
2 eierkoeken
3 grote koeken
1 pecanbroodje
4 mueslibollen
pi_200587499
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:59 schreef Myraela het volgende:
Bij het bakkertje in Den Haag voor 4.75 euro:

[ afbeelding ]

1 stokbrood
2 hele broden
zak met verschillende harde broodjes
2 eierkoeken
3 grote koeken
1 pecanbroodje
4 mueslibollen
Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!

Ik vind dat ze bij de Lidl echt heel klantvriendelijk zijn bij het overhandigen van de box. Ik heb weleens gehad dat ik niet met een fijn weg gevoel ging (vooral bij de HEMA). Daar werd ik heel onplezierig geholpen.
pi_200587842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!

Ik vind dat ze bij de Lidl echt heel klantvriendelijk zijn bij het overhandigen van de box. Ik heb weleens gehad dat ik niet met een fijn weg gevoel ging (vooral bij de HEMA). Daar werd ik heel onplezierig geholpen.
Sommigen behandelen je dan als een vierderangs klant. Ik kom bij die winkels dan niet meer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200589438
quote:
99s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sommigen behandelen je dan als een vierderangs klant. Ik kom bij die winkels dan niet meer.
Ik kom daar niet meer inderdaad. Dat was eens maar nooit weer.

Het pakket was prima, maar hoe die verkoopster deed (mij lang laten wachten terwijl ik wel gezien was, pakket op de toonbank gepleurd, hele attitude van verkoopster) maakte het dat ik er niet van kon genieten.
pi_200594521
Bij de bakker hier zijn ze heel vriendelijk, vandaag 4 broden voor 3 euro gekregen. Soms ook 3 broden en een zakje gemixte broodjes. Dat is dan de broodbox met brood van gisteren. Ze hebben ook een magic box aan het eind van de dag, daar zit ook een gebakje en stokbrood en dergelijke in, voor 5 euro. Die zijn ook altijd goed. En als mijn zoon mee is krijgt hij nog een krentenbolletje ook.

Vanmiddag nog naar de lidl, daar was het altijd prima maar de laatste 2 keer vond ik het iets minder, 1 keer qua hoeveelheid, andere keer 4 bakken nectarines en verder weinig. We proberen het gewoonn nog een keer.
pi_200594591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!
Hier in de buurt doen de bakkers wel mee. Maar ik zoek eigenlijk vooral TGTG uit als ik naar kantoor ga. Er zitten toch gewoon toffere bakkers in de stad.
  Redactie Frontpage woensdag 28 juli 2021 @ 12:44:28 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_200595438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lekker! Bij mij zitten er geen bakkers in de buurt die dat doen. Vind ik wel jammer!

Ik vind dat ze bij de Lidl echt heel klantvriendelijk zijn bij het overhandigen van de box. Ik heb weleens gehad dat ik niet met een fijn weg gevoel ging (vooral bij de HEMA). Daar werd ik heel onplezierig geholpen.
Verschilt soms ook heel erg per vestiging van een keten. Bij de Hema heb ik bij eentje gehad dat ze echt dat pakket met een zucht gaven en me nog net niet de winkel uitkeken en bij een andere dat ze helemaal blij waren en ik zelf het pakket mocht samenstellen met de taart en gebak dat nog in de vitrine lag.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_200595521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Verschilt soms ook heel erg per vestiging van een keten. Bij de Hema heb ik bij eentje gehad dat ze echt dat pakket met een zucht gaven en me nog net niet de winkel uitkeken en bij een andere dat ze helemaal blij waren en ik zelf het pakket mocht samenstellen met de taart en gebak dat nog in de vitrine lag.
Het zal ook per vestiging verschillen inderdaad. Normaal gezien kom ik graag bij de HEMA, want kinderkleding O+
pi_200602408
Iemand trouwens eens een box bij Starbucks opgehaald?
pi_200602987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand trouwens eens een box bij Starbucks opgehaald?
Ja, twee keer.

Met de eerste keer was ik blij, uit het vorige topic:


Tweede bij een andere locatie waren alleen maar zoete dingen. Alsnog prima waarde met iets van 6 dingen, maar dat zijn dingen die ik normaal niet koop, dus vond ik toch wat meer tegenvallen. Twee soorten chocolade broodjes, kaneelbroodje, millionaire shortbread. Dat soort dingen.
pi_200603065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, twee keer.

Met de eerste keer was ik blij, uit het vorige topic:
[ afbeelding ]

Tweede bij een andere locatie waren alleen maar zoete dingen. Alsnog prima waarde met iets van 6 dingen, maar dat zijn dingen die ik normaal niet koop, dus vond ik toch wat meer tegenvallen. Twee soorten chocolade broodjes, kaneelbroodje, millionaire shortbread. Dat soort dingen.
Dat tweede pakket. Je zal maar net ongesteld moeten worden _O_ :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200603264
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat tweede pakket. Je zal maar net ongesteld moeten worden _O_ :@
Ik was die avond alleen thuis, dus ik haalde na werk een pakket bij de Ekoplaza en de Starbucks, in de hoop dat ik er een avondmaaltijd van kon maken. Bij de Ekoplaza kreeg ik alleen maar dingen met vlees en vis (was m'n vriend de volgende dag blij mee) en bij de Starbucks dus zoetigheid.

Mijn avondeten was uiteindelijk een chocoladecroissant en een kaneelbroodje. :D :')

Ze hebben wel echt lekkere kaneelbroodjes, overigens. :9 Dat vind ik wel echt tof aan TGTG. Krijg best vaak dingen die ik zelf niet uit zou kiezen, maar die dan toch lekkerder blijken te zijn dan de dingen die ik wel zelf uit zou kiezen.
pi_200603340
Ik heb eens in m'n bestelgeschiedenis gekeken. Ik heb nu precies 50 keer iets van TGTG opgehaald. :D De eerste was 3 jaar geleden.
pi_200608246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, twee keer.

Met de eerste keer was ik blij, uit het vorige topic:
[ afbeelding ]

Tweede bij een andere locatie waren alleen maar zoete dingen. Alsnog prima waarde met iets van 6 dingen, maar dat zijn dingen die ik normaal niet koop, dus vond ik toch wat meer tegenvallen. Twee soorten chocolade broodjes, kaneelbroodje, millionaire shortbread. Dat soort dingen.
Ziet er goed uit :9 Ik zie weleens een box staan en het triggert me wel. Nog nooit één gekocht though. Ik denk dat ik er binnenkort eentje ga bestellen :9
pi_200611234
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eens in m'n bestelgeschiedenis gekeken. Ik heb nu precies 50 keer iets van TGTG opgehaald. :D De eerste was 3 jaar geleden.
Hee joh wat geinig om terug te kijken! En een tikje confronterend (8> 27 boxen in een kleine elf maanden hier.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200611506
Hier zijn de pakketten van Bakkerij 't Stoepje echt heel goed. Voldoende zoet en hartig en altijd een speciaal broodje voor in het weekend. Gun die man ook wat dus neem dan ook een zak worstenbroodjes mee :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200611917
quote:
99s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Hier zijn de pakketten van Bakkerij 't Stoepje echt heel goed. Voldoende zoet en hartig en altijd een speciaal broodje voor in het weekend. Gun die man ook wat dus neem dan ook een zak worstenbroodjes mee :)
Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200612065
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef Lutte het volgende:

[..]

Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.
Dat deden ze in mijn vorige woonplaats ook! Er zijn wel meer toko's die dat doen... dan weet je iig dat je als reguliere klant ook veel teveel betaald.

Waar ik nu (tijdelijk) woon, verkopen ze meestal 3 of 4 pakketjes, dat valt mee. De supermarkten hebben er vaak al meer.

Er zijn ook een paar boeren die hun goederen via TGTG verkopen _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200617240
Op vakantie in Belgiė ook bij 't stoepje gekocht, in een kwartier tijd inderdaad 20 pakketten, allemaal het zelfde en alles kwam van achter en niet uit de marktkraam. Ook een verdienmodel.
pi_200617416
Ik ga er eens op letten vanmiddag :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200618728
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef Lutte het volgende:
Hier helaas niet. Ze bieden 20+ pakketten aan (je ziet ze allemaal staan als je afhaalt) met elke week 80% dezelfde producten. Dat is in mijn ogen geen TGTG meer, maar een bewust verdienmodel.
Meh. Zelfs als het verder leuke producten zouden zijn, zou dat voor mij de charme van TGTG wel echt verpesten.
pi_200625228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meh. Zelfs als het verder leuke producten zouden zijn, zou dat voor mij de charme van TGTG wel echt verpesten.
Exact de reden waarom ik daar niet meer bestel, sinds dit zo duidelijk werd. Overigens vond ik de producten ook maar mwoah maar das een ander verhaal.

Hier zit van dat kaliber ook een nieuw tentje dat een specifiek product verkoopt, en direct op TGTG actief was met in de beschrijving exact wat je zou krijgen en hoeveel daarvan. Kwam ook niet TGTG over, zie nu dat de beschrijving wel ietsje is aangepast.

Goede boxen vind ik hier Coop en Jan Linders (alles duidelijk aan de datum en al met kortingssticker, maar daarmee blijkbaar niet verkocht). Dat maakt het juist zo leuk en vergt wat creativiteit met koken en eten! :Y
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200627801
Helaas hadden jullie gelijk. Lagen veel tassen en heb het idee dat het gewoon voor de extra winst is.

Ik bestel naar niet meer -pakket viel nu ook tegen- en hou het voortaan bij supermarkten, restaurants en kleine bakkers ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200628625
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 05:38 schreef bijdehand het volgende:
Helaas hadden jullie gelijk. Lagen veel tassen en heb het idee dat het gewoon voor de extra winst is.

Ik bestel naar niet meer -pakket viel nu ook tegen- en hou het voortaan bij supermarkten, restaurants en kleine bakkers ^O^
Winst maken en producten voor een prikkie verkopen gaan meestal niet samen. Hoe zie je dat?
pi_200628856
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Winst maken en producten voor een prikkie verkopen gaan meestal niet samen. Hoe zie je dat?
Iets inleveren van de ruime marges. Maar door de bulk nog steeds veel omzetten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 juli 2021 @ 16:15:07 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200658168
De bakker GETGTG'ed



Let niet op de zooi :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200660464
Hoe zit het ook weer qua waarde?

Ik had een pakketje bij de Shell hier vlakbij opgehaald. Voor 3,99 zaten er twee mueslirepen in, zo'n stazak drop van Klene en een literfles colalight. Ik wil niet ondankbaar overkomen en het was allemaal einde houdbaarheidsdatum, dus wat dat betreft helemaal prima. Ook heel aardige mensen. Maar ik was toch wel teleurgesteld over de inhoud. Het lijkt zo weinig :@ Is dat raar?
pi_200660548
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:01 schreef _flore het volgende:
Hoe zit het ook weer qua waarde?

Ik had een pakketje bij de Shell hier vlakbij opgehaald. Voor 3,99 zaten er twee mueslirepen in, zo'n stazak drop van Klene en een literfles colalight. Ik wil niet ondankbaar overkomen en het was allemaal einde houdbaarheidsdatum, dus wat dat betreft helemaal prima. Ook heel aardige mensen. Maar ik was toch wel teleurgesteld over de inhoud. Het lijkt zo weinig :@ Is dat raar?
3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200660650
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.
Dank! Dat dacht ik ook al onthouden te hebben van ooit, maar ik kon het nergens vinden op de TGTG site.

Toch maar klacht ingediend via de app. Benieuwd of ik iets hoor.

Wilde dit gewoon eens proberen voor de leuk. Gewoonlijk haal ik alleen de groente&fruit boxen van de Lidl en daar ben ik altijd dik tevreden over, dus daar hou ik het dan maar bij voortaan.
pi_200660819
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef borisz het volgende:
De bakker GETGTG'ed

[ afbeelding ]

Let niet op de zooi :+
Lekkere gebakjes :9~

Ik was bij Lidl voor een box:
2 paprika's
5 tomaten
2 citroenen
4 appels
3 sinaasappels
3 bananen
3 wortels
2 komkommers
Bak champignons
Bosje lenteui
Aubergine
Courgette
Bak witte druiven
Munt
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200660848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

3 keer de originele waarde. Terecht teleurgesteld dus.
Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig klopt
pi_200661008
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig klopt
Weet ik. En dat is bij lange na geen ¤12 normaal hoor :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200661079
Ik heb ooit een box opgehaald bij de Esso waar ook een Spar in zit en dat was echt een top pakket.

Ik zou ook wel teleurgesteld zijn denk ik.
pi_200661145
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Mwah, het was bij de shell he, daar zijn de prijzen natuurlijk veel hoger dan in een supermarkt. Dus ik denk dat de waarde wel aardig klopt
Ja dat is wel waar idd... Het waren 4 dingen. Dan moet dus elk product gemiddeld minimaal 3,- hebben gekost. Zou kunnen maar zou ook kunnen van niet. Nouja, benieuwd wat TGTG er zelf van vindt.
pi_200661189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef _flore het volgende:

[..]

Ja dat is wel waar idd... Het waren 4 dingen. Dan moet dus elk product gemiddeld minimaal 3,- hebben gekost. Zou kunnen maar zou ook kunnen van niet. Nouja, benieuwd wat TGTG er zelf van vindt.
Ik gok zomaar dat een mueslireep gpedkoper is dan 3 euro.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:18:31 #38
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200662116
Hoe groot is de kans dat er veel
vlees zit in een magic box van de supermarkt? En zit daar ook wel eens melk en yoghurt bij? Ik vind het als vegetariėr net iets te riskant maar ergens ben ik wel.heel benieuwd. Vandaar de vraag
With love :*
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:41:06 #39
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200662573
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoe groot is de kans dat er veel
vlees zit in een magic box van de supermarkt? En zit daar ook wel eens melk en yoghurt bij? Ik vind het als vegetariėr net iets te riskant maar ergens ben ik wel.heel benieuwd. Vandaar de vraag
Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datum :Y
Maar ook wel eens veel groente en fruit. Nu ook steeds meer winkels die aangeven dat het een vega(n)box is.

Ik had gisteren een broodbox en hoopte ook op bijzondere broodjes en zoetigheid van de broodafdeling, maar het was echt alleen brood. Stom dat het dan toch een beetje een teleurstelling is _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 23:32:27 #40
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_200664907
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:41 schreef Meke het volgende:

[..]

Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datum :Y
Maar ook wel eens veel groente en fruit. Nu ook steeds meer winkels die aangeven dat het een vega(n)box is.

Ik had gisteren een broodbox en hoopte ook op bijzondere broodjes en zoetigheid van de broodafdeling, maar het was echt alleen brood. Stom dat het dan toch een beetje een teleurstelling is _O-
Ik had dat laatst precies andersom, hoopte op gewoon brood, was alleen maar zoete broodjes :')
  zondag 1 augustus 2021 @ 07:55:11 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_200667938
Toch weer een ah to go pakje gehad gister, wel een leuk pakje, veel broodjes dit keer, druiven, smoothie en een soort driehoekig stuk zal sushi waar het zeewier los om zat en droog was. Ik snap waarom die dus niet verkocht werd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200668022
quote:
17s.gif Op zondag 1 augustus 2021 07:55 schreef drakin het volgende:
Toch weer een ah to go pakje gehad gister, wel een leuk pakje, veel broodjes dit keer, druiven, smoothie en een soort driehoekig stuk zal sushi waar het zeewier los om zat en droog was. Ik snap waarom die dus niet verkocht werd.
Dat hoort zo. Dan blijft het zeewier krokant.
  zondag 1 augustus 2021 @ 08:08:33 #43
370431 drakin
vurig typje
pi_200668042
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 08:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat hoort zo. Dan blijft het zeewier krokant.
Moet dat krokant blijven? Ik haal wel eens verse sushi en dan is dat nooit, dit was rottig eetbaar. Zo onhandig ook onderweg. Wel lekker, maar gelukkig thuis op een bordje.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200700448
Ook besloten maar eens een eerste poging te wagen bij TGTG, bij de lokale Avia pomp. Best tevreden mee voor 5 euro :P (al hadden ze het fruit mogen houden O-) )


2 fruit salades
1 Half stokbrood HAWAII
1 Half stokbrood BBQ RIBS
1 pistolet filet americain

[ Bericht 10% gewijzigd door Cheeseburgert op 02-08-2021 18:51:35 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_200705328
Heb al bericht terug van TGTG. Krijg mn geld terug en ze gaan de winkel even aanspreken. Snel en netjes opgelost zeg! Dat doen ze wel goed.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:09:51 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_200705511
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:41 schreef Meke het volgende:

[..]

Verschilt denk ik per winkel. Ik heb redelijk vaak boxen waar alles vlees en zuivel was, zijn natuurlijk ook snel dingen op de datum :Y
Maar ook wel eens veel groente en fruit. Nu ook steeds meer winkels die aangeven dat het een vega(n)box is.

Ik had gisteren een broodbox en hoopte ook op bijzondere broodjes en zoetigheid van de broodafdeling, maar het was echt alleen brood. Stom dat het dan toch een beetje een teleurstelling is _O-
Ik heb een paar keer een pakket bij een bakker besteld in de hoop dat ik wat luxe broodjes of gebak mee zou krijgen *) Dan krijg je ineens vijf hele broden mee wat ruimschoots aan de waarde voldoet, maar waar ik niet echt op zit te wachten |:) Dus nu al een hele tijd niets meer bij bakkers besteld, zodat de mensen er gebruik van kunnen maken die er ook echt wat aan hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:22:30 #47
370431 drakin
vurig typje
pi_200705621
Groente fruit pakket van de lidl weer eens, en meteen heerlijke verse tomatensoep gemaakt vanavond.

Iemand een idee wat te doen met 2 zakken dille?

Rest van het pakket is weer erg fijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:25:44 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_200705644
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:22 schreef drakin het volgende:
Groente fruit pakket van de lidl weer eens, en meteen heerlijke verse tomatensoep gemaakt vanavond.

Iemand een idee wat te doen met 2 zakken dille?

Rest van het pakket is weer erg fijn
Als je het anders wel eens gebruikt kan je het misschien invriezen :) Als je nooit dille gebruikt heeft bewaren ook niet echt zin
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:29:40 #49
370431 drakin
vurig typje
pi_200705660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:25 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je het anders wel eens gebruikt kan je het misschien invriezen :) Als je nooit dille gebruikt heeft bewaren ook niet echt zin
Ik wil het niet bewaren, ik wil het gebruiken, maar 2 zakken zijn wel wat veel in 1 keer.

Goed idee, om dan 1 zak in te vriezen, morgen maar even receptjes zoeken, iets met vis kan sowieso heel goed met dille
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:13:38 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200705831
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ook besloten maar eens een eerste poging te wagen bij TGTG, bij de lokale Avia pomp…..
-O- Geen benzine over datum O-)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')