Cocktails maken waar limoen/citroen (sap) in gaatquote:Op zondag 28 november 2021 11:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik had weer een Lidl gister. Met 2 netjes citroenen.
Van de vorige keren lagen er nog 7 citroenen en 7 limoenen.
What to do now?
Uitpersen en in een ijsblokjesvorm invriezen. Altijd vers citroensap in huis of lekker een blokje in je water of colaquote:Op zondag 28 november 2021 11:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik had weer een Lidl gister. Met 2 netjes citroenen.
Van de vorige keren lagen er nog 7 citroenen en 7 limoenen.
What to do now?
De eerste gin tonics zien er al inquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Cocktails maken waar limoen/citroen (sap) in gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond ongeveer op 2/3e.
Leverde dit op
Ik had twee pakketten, of ik chocolade of truffel wilde. Doe maar allebei![]()
Je kunt er ook los bijkopen. Heb ik vanaf gezien, ik denk dat ik met ruim anderhalve kilo chocolade voorlopig wel vooruit kan
Toen door naar La Place
Erwtensoep, smoothie, broodjes, appelflap, zoet broodje. Dikke prima.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-12-2021 17:32:02 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren en vandaag TGTG rondje gemaakt.
Gisteren HEMA…. Van tijd tot tijd probeer ik het , maar het is toch nét niks… voor mij dan. Twee plakken paté, zak chips, pak melk (wat ik niet drink), doosje olijven (wat ik niet lust). En dan ben ik nog wat vergeten, maar geen foto gemaakt.
Vandaag ging ik naar een chocolatier in Valkenswaard. Ze boden 5+ pakketten aan op de site.
Zeg maar 50 pakketten. De rijDie in Valkenswaard is altijd prima eigenlijk. Binnenkort ook weer eens gaan (heb een hele rits mensen die ook willen als ik toch die kant uit ga aangezien ze vorige keer vrij jaloers waren op hetgeen ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond ongeveer op 2/3e.
Leverde dit op
[ afbeelding ]
Ik had twee pakketten, of ik chocolade of truffel wilde. Doe maar allebei![]()
Je kunt er ook los bijkopen. Heb ik vanaf gezien, ik denk dat ik met ruim anderhalve kilo chocolade voorlopig wel vooruit kan
Toen door naar La Place
[ afbeelding ]
Erwtensoep, smoothie, broodjes, appelflap, zoet broodje. Dikke prima.)
Ik snap datquote:Op donderdag 16 december 2021 17:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Die in Valkenswaard is altijd prima eigenlijk. Binnenkort ook weer eens gaan (heb een hele rits mensen die ook willen als ik toch die kant uit ga aangezien ze vorige keer vrij jaloers waren op hetgeen ik had)
quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
voor 4,99 verwacht ik er niet zo heel veel van
quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest.
[...]
dit is geen 14.99 waard.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest. Ik verwachtte er niet zo heel veel van, maar ik vind dit wel een beetje zielig
[ afbeelding ]
Ene bakje rijst, daar zit surimi in en in het gele bakje rijst daar zitten alleen doperwten inHeb er een fles siroop naast gelegd zodat het duidelijk is dat het om kleine bakjes gaat.
Ik ben niet zo van het klagen, maar dit is geen 14.99 waard.
Je koop wat voor 4,99 omdat het producten betreft die bijna over de datum gaan. Mocht je dit kopen met langere houdbaarheid, dan zou je 14,99 kwijt zijn.quote:
Woeh, dit is wel echt heel karig 😟quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dusja, ik ben geweest. Ik verwachtte er niet zo heel veel van, maar ik vind dit wel een beetje zielig
[ afbeelding ]
Ene bakje rijst, daar zit surimi in en in het gele bakje rijst daar zitten alleen doperwten inHeb er een fles siroop naast gelegd zodat het duidelijk is dat het om kleine bakjes gaat.
Ik ben niet zo van het klagen, maar dit is geen 14.99 waard.
Ja hč... En sinds vanmiddag staan er ook het aantal sterren bij de winkel. Hij staat nu op 2.0. Ik gok dat meer mensen zoiets hebben gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Woeh, dit is wel echt heel karig 😟
Lekker! Ik dacht dat daar voornamelijk chocoladeletters en Sint artikelen inzaten?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef H_T het volgende:
Hema feestdagenbox vlees 2 personen opgehaald net. De inhoud: emmertje wildsoep, emmertje kreeftensoep, bakje stoofvlees, twee biefstukken en twee minirookworstjes. Op de worsten zag ik geen datum staan, de rest is nog minimaal een week goed
Ze hadden meerdere soorten in de app staan hier, en per stuk ook vrij veel. De correcte naam is 'Kerst Box 2 Personen Vlees' (niet wat ik eerder tikte) dus ik ging al niet uit van chocoladelettersquote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lekker! Ik dacht dat daar voornamelijk chocoladeletters en Sint artikelen inzaten?
Voor de HEMA een goede box.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef H_T het volgende:
Hema feestdagenbox vlees 2 personen opgehaald net. De inhoud: emmertje wildsoep, emmertje kreeftensoep, bakje stoofvlees, twee biefstukken en twee minirookworstjes. Op de worsten zag ik geen datum staan, de rest is nog minimaal een week goed
Die Cheetos zijn mijn favo chips, die zijn idd al 6 euro de zak (of 10 euro voor 2 zakken). Misschien toch de Jamin weer eens in de gaten houdenquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef hilliebillie het volgende:
Vrijdag bij de jamin afgehaald om eens te proberen. Koste ¤4,99 en zou een mix zijn van buitenlandse producten en feestdagen producten. Dus mijn verwachting was dat het wel eens heel weinig zou kunnen zijn omdat de buitenlandse producten daar behoorlijk duur zijn. Aan de andere kant een uitgelezen kans om eens te proberen omdat ik die buitenlandse producten zo duur vind maar soms wel nieuwsgierig ben.
Voor de prijs die ik er voor betaald heb vond ik het een prima pakket, inderdaad maken de buitenlandse producten dat je al snel aan de waarde van ¤15,00 zit
Inhoud:
- een kleine chocolade letter
- een grote unicorn regenboog chocoladeletter (dochter was hier heel blij mee)
- een zak (normaal formaat) Cheetos met cheddar smaak
- twee kleine zakjes Cheetos ook met een andere smaak dan hier in nl standaard is maar weet het niet meer
- een doosjes mintjes met appel smaak
Vooral de kinderen vonden het een leuk pakket en daar heb ik het ook met name voor gedaan die willen binnenkort nog een keer een verrassingspakket van de jamin
Yep, daarom snap ik wel dat de waarde aan de ¤15,00 zit maar als ik het vergelijk met een zak chips die je gewoon in de supermarkt haalt is het erg duur.quote:Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die Cheetos zijn mijn favo chips, die zijn idd al 6 euro de zak (of 10 euro voor 2 zakken). Misschien toch de Jamin weer eens in de gaten houdenWel weer iets anders dan anders, zo'n pakketje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |