Dat is een hele vreemde aanname.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Omdat jullie challengen gewoon hypocriet is. Wel vragen stellen bij alles dat zogenaamd MSM is, maar niet bij Willem Engel en consorten..
Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom wil je dat weten? Mogen alleen volleerde experts ergens iets over zeggen? Zou ik wel waarderen overigens.. Maar dan valt 99,9% van wappiesland al af.
Uiterst selectief tekst interpreteren.quote:
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.quote:
Dat is wat ik merk van discussies met mensen die wappie zijn maar zichzelf alleen maar kritisch vinden.quote:
Daarom zitten er in de besturen die Nederland nu besturen ook mensen van allerlei vakgebieden..quote:Iedereen die een zinnige overtuiging heeft en die goed kan delen is van toegevoegde waarde voor een wetenschappelijk debat.
Niemand is een expert overigens in alle vakgebieden die corona beleid raken, deze filosofie zou dus het land onbestuurbaar maken, het is verder ook gewoon een dikke middelvinger naar de ratio en het gezonde verstand dat alleen iemand met een titel zinnige dingen te zeggen heeft.
Het is hoogstens een hele goede indicatie dat iemand ergens bovengemiddeld verstand van heeft.
Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom? Summers beweerde dat het vreemd was dat "je bent ziek maar je voelt het niet"... Terwijl zij dan met bepaalde ziekten om de oren geslagen wordt die je inderdaad niet voelt maar je bent wel ziek, en dan zegt ze "boring"... Dan wil je het gewoon niet weten lijkt me. Met precies dezelfde argumenten is ze drie weken geleden ook om de oren geslagen maar het is nog niet ingedaald.
Nogmaals, en dit heb ik ook geschreven: Het gaat niet om het vergelijken van de ziektes aangezien covid vele malen erger is.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga anders Covid-19 met HIV vergelijken.
Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:31 schreef Berjan3 het volgende:
Het gaat erom dat zij nu al tig keer beweerd dat "je bent ziek maar je merkt het niet" iets raars is.
Weinig selectiefs aan, gezien de onzinnige bewering die gedaan werd.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiterst selectief tekst interpreteren.
Ook dat is een leugen...quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:
"Virus niet door mensen gemaakt"
Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor.Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
Nogmaals, je kan ziek zijn zonder dat je het weet. En als je dit ontkent heb je weinig verstand van zaken. Dit is wat Summers deed en gewoon door verschillende mensen gedebunked is....quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klopt dat de risico's wat heter opgediend worden dan ze werkelijk zijn.
Wat? Dat het als optie beschouwd wordt dat het ontsnapt is uit het labquote:
Eens kijken wat de experts daarover zeggenquote:Op zondag 25 juli 2021 21:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Last van cognitieve dissonantie?
Nogal hè
Het gaat niet om onze gezondheid. Is ook gezegd.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef ludovico het volgende:
"Virus niet door mensen gemaakt"
Maar dat het ontsnapt is uit een lab is nu toch een behoorlijke optie schijnt, ik weet het niet meer hoor.Sterk overtuigt deze gast van alles wat hem gevoerd wordt.
https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7Aquote:Antivaxxers zien in de beelden – ten onrechte – een bewijs dat vaccins onveilig zouden zijn: trillend en met zwikkende benen strompelt een vrouw door haar huis. Maar het lijkt erop dat zij is getroffen door een zeldzame aandoening die na medische ingrepen, ook na vaccinatie, kan optreden.
https://www.nu.nl/adverto(...)echt.html?redirect=1quote:De experts van Volvo vertellen het eerlijke verhaal.
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)dJBzpj6MnOk-etZ9OJ7A
Je moet wel journalist zijn dat een bepaald narratief moet uitstralen anders zou je niet zo selectief domme onzin kunnen opschrijven toch?
1+1 = 5, zegt de journalist.
9/11... Maar natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 21:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Eens kijken wat de experts daarover zeggen
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.
Je kan niet meer terug met je mening. Ze worden steeds bozer of zoiets.
Een soort van onzekerheid toch hoor. Ze gunnen jou die spuit ook zo graag mocht het fout gaan
Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?
Dacht het niet
Alweer een dag voorbij zonder dat ik dood ben gegaan of ziek ben geworden van mijn vaccinatie....
Schiet niet op met die spike eiwitten.
Ook niet zo raar trouwens omdat mijn lijf er prima mee om kan gaan met die eiwitten.
Anders waren mensen allang allemaal al dood gegaan aan de verkoudheid
Geniet ervan, meen ikquote:Op zondag 25 juli 2021 22:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom zou ik van mening willen veranderen? Op basis van de onzin die jij verspreidt en gelooft ?
Dacht het niet
Alweer een dag voorbij zonder dat ik dood ben gegaan of ziek ben geworden van mijn vaccinatie....
Schiet niet op met die spike eiwitten.
Ook niet zo raar trouwens omdat mijn lijf er prima mee om kan gaan met die eiwitten.
Anders waren mensen allang allemaal al dood gegaan aan de verkoudheid
Lol, week of wat terug al gezien maar wilde het niet plaatsen want "te eng" voor velen. Prolly nu fake news voor diezelfde mensenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.
Wie dit niet kan volgen tot het eind en alles goed beluisterd en niets mee doet is niet meer te helpen.
https://www.bitchute.com/video/NyfSHvCploB8/
Dus wat zou ik dan nog moeite doen met een paar zinnen zoals deze. Je moet het allemaal alleen doen gap. Helemaal alleen bedenken wat het beste is voor jou. Net als ik
Mee eens maaar daar houd ik dan ook rekening mee bij elke postquote:Op zondag 25 juli 2021 21:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Of je bent onherstelbaar biased wanneer je reeds een injectie hebt ondergaan.
Je kan niet meer terug met je mening. Ze worden steeds bozer of zoiets.
Een soort van onzekerheid toch hoor. Ze gunnen jou die spuit ook zo graag mocht het fout gaan
Jij bent nog bedachtzamer dan ikquote:Op zondag 25 juli 2021 22:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Mee eens maaar daar houd ik dan ook rekening mee .
Wacht maar tot de winter hier, dan ben je blij dat je niet gevaccineerd bentquote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Monomeism het volgende:
Ja en dan dit weer. Alweer een bericht dat vaccins weinig doen voor je bescherming.
Het lijkt er bijna op of je meer vatbaar wordt.
Bijna 7.000 Belgen toch nog besmet na dubbele vaccinatie.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210725_94713727
Ja heel bijzonder. Kneiterblind voor het totalitaire systeem wat wordt opgetuigtquote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, week of wat terug al gezien maar wilde het niet plaatsen want "te eng" voor velen. Prolly nu fake news voor diezelfde mensen
Hadden de mensen weer gelijk die het niet vertrouwden .quote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Monomeism het volgende:
Ja en dan dit weer. Alweer een bericht dat vaccins weinig doen voor je bescherming.
Ik weet niet of ik blij ben hoor. Wat een klote tijd. Ik ken mensen om wie ik veel geef. Ik hoop dat het allemaal wel mee valt eerlijk gezegd. Maar de genetica-rommel injecteren doe ik sowieso echt nooit. Ook als het allemaal hopelijk wel mee valt.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot de winter hier, dan ben je blij dat je niet gevaccineerd bentof altijd mondkapjes hebt gedragen... Je immuunsysteem leeft nog
Mochten we een nieuw klein Nederland moeten optuigen nomineer ik @Summers als onze nieuwe leider tot we verkiezingen gaan houden, ze is up to date in deze shit en een vrouw in het begin is denk ik beter zodat de zwakkere overblijvers ook een kans krijgen. Opbouwen weer...quote:Op zondag 25 juli 2021 22:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij ben hoor. Wat een klote tijd. Ik ken mensen om wie ik veel geef. Ik hoop dat het allemaal wel mee valt eerlijk gezegd. Maar de genetica-rommel injecteren doe ik sowieso echt nooit. Ook als het allemaal hopelijk wel mee valt.
7000 op 8.000.000quote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Monomeism het volgende:
Ga nou maar leren wat er allemaal in je lichaam zit.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
7000 op 8.000.000
0,088%
Tegen jullie 2% die in het ziekenhuis of IC belandt.
If 75% die ziek wordt zonder in het ziekenhuis te komen
Ik zeg, vaccinatie werkt
Dit is toch logisch. Ik heb ieder jaar griep... Antistoffen langdurige bescherming van dit type muterende virussen is onzin.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Monomeism het volgende:
Jan is enorm prettig om naar te luisteren.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit net dit te kijken... Jan is wel duidelijk:
Je zit verschillende getallen met elkaar te vergelijken...quote:Op zondag 25 juli 2021 22:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
7000 op 8.000.000
0,088%
Tegen jullie 2% die in het ziekenhuis of IC belandt.
If 75% die ziek wordt zonder in het ziekenhuis te komen
Ik zeg, vaccinatie werkt
Ik heb nooit griep, 1x Covid gehad en daarna in close contact geweest met besmette gevallen omdat ik daar de boodschappen ging brengen en ff koffie drinken en nooit meer last gehadquote:Op zondag 25 juli 2021 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is toch logisch. Ik heb ieder jaar griep... Antistoffen langdurige bescherming van dit type muterende virussen is onzin.
Ik wil hier toch nog even op ingaan, als jij een influenza B virus hebt doorgemaakt zou jouw lichaam de varianten hierop vrij snel moeten oppikken en onschadelijk maken. Dit heet kruis immuniteit, of dit voor influenza A ook van toepassing is na een B besmetting weet ik ook niet. Maar kan ook wat anders dan de griep zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is toch logisch. Ik heb ieder jaar griep... Antistoffen langdurige bescherming van dit type muterende virussen is onzin.
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Hadden de mensen weer gelijk die het niet vertrouwden .
Ik stel voor de winter af te wachten of je nog wel een immuunsysteem hebt na de prikquote:
En waarom zou ik die niet meer hebben?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stel voor de winter af te wachten of je nog wel een immuunsysteem hebt na de prik
Omdat niemand het weet of je die nog hebt, de voor en tegenstanders van deze prikken niet. Mooi experiment om aan mee te werken toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom zou ik die niet meer hebben?
Misschien heb ik van de winter wel een 2e piemel. Zowel de voorstanders als de tegenstanders weten dat nietquote:Op zondag 25 juli 2021 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat niemand het weet of je die nog hebt, de voor en tegenstanders van deze prikken niet. Mooi experiment om aan mee te werken toch?
In beide gevallen gaat het om geconstateerde besmettingenquote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zit verschillende getallen met elkaar te vergelijken...
Geconstateerde besmettingen hebben beide groepen evenveel kans op. Kans bestaat wel dat mensen die niet vaccineren minder geneigd zijn om te testen. Anderzijds zijn mensen die volledig gevaccineerd zijn allicht ook minder geneigd om te testen want "ik ben gevaccineerd ik kan het niet meer krijgen" dussss... Anyhow, totaal geen bewijs dat er minder mensen besmet raken na vaccinatie. Kans lijkt praktisch even groot. Logisch ook overigens.
En als dat de massale bijwerking is wil ik die prik nog niet, ben tevreden met mijn piemelquote:Op maandag 26 juli 2021 00:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Misschien heb ik van de winter wel een 2e piemel. Zowel de voorstanders als de tegenstanders weten dat niet
Ah meneer vollemelk... De man die gigantische hoeveelheden donaties binnenharkt en waar niemand meer wat van hoortquote:Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.
Wie dit niet kan volgen tot het eind en alles goed beluisterd en niets mee doet is niet meer te helpen.
https://www.bitchute.com/video/NyfSHvCploB8/
Dus wat zou ik dan nog moeite doen met een paar zinnen zoals deze. Je moet het allemaal alleen doen gap. Helemaal alleen bedenken wat het beste is voor jou. Net als ik
deze grote denker gaat het nog ver schoppen bij de npo, let maar op.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:
6800 views, Devlin is vaste kijker, is Devlin Harry Hol?
Joh, net als het Wuhan institute donaties binnen geharkt heeft funded by the mighty USAquote:Op maandag 26 juli 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah meneer vollemelk... De man die gigantische hoeveelheden donaties binnenharkt en waar niemand meer wat van hoort
Nee dank je
Ah whataboutisme... Je kunt ook gewoon toegeven dat ik het bij het rechte eind heb zonder in drogredenen te vervallenquote:Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, net als het Wuhan institute donaties binnen geharkt heeft funded by the might USAdromer...
Een held deze man.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef Orwell het volgende:
[..]
deze grote denker gaat het nog ver schoppen bij de npo, let maar op.
True, als je gelijk zou hebben... kijk die video en volg de patenten... Je kan ze naderhand opzoeken.. Succes om dat te debunkenquote:Op maandag 26 juli 2021 00:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah whataboutisme... Je kunt ook gewoon toegeven dat ik het bij het rechte eind heb zonder in drogredenen te vervallen
Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat over het algemeen best wel snel...quote:Op zondag 25 juli 2021 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat niemand het weet of je die nog hebt, de voor en tegenstanders van deze prikken niet. Mooi experiment om aan mee te werken toch?
Zeker komend najaar en winterquote:Op maandag 26 juli 2021 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat over het algemeen best wel snel...
Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat te laat.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat over het algemeen best wel snel...
Sorry, maar zoals ik hierboven al laat zien is meneer füllmilch al zo vaak op liegen betrapt dat hij mijn tijd niet waard isquote:Op maandag 26 juli 2021 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
True, als je gelijk zou hebben... kijk die video en volg de patenten... Je kan ze naderhand opzoeken.. Succes om dat te debunken
Net zo als alle medici die voor de "pandemie" hoog aangeschreven stonden en nu zij hun bedenkingen hebben kwakzalvers of oplichters zijn?quote:Op maandag 26 juli 2021 00:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sorry, maar zoals ik hierboven al laat zien is meneer füllmilch al zo vaak op liegen betrapt dat hij mijn tijd niet waard is
Waarom dan pas? Als een groot aantal mensen opeens geen immuun systeem meer zouden hebben hadden we dat ondertussen allang gemerkt.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeker komend najaar en winterHey, begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat ik het fout heb.
Rome hasn't been destroyed in a day 😃quote:Op maandag 26 juli 2021 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Als een groot aantal mensen opeens geen immuun systeem meer zouden hebben hadden we dat ondertussen allang gemerkt.
De meerderheid steunt dus de nieuwe maatregelen en steunt juist niet de demonstranten. Onthou dat als je weer met een 'het volk is het nu echt zat en kan elk moment in opstand komen' post wil maken.quote:De Franse president Emmanuel Macron noemt mensen die zich bewust niet laten vaccineren "onverantwoordelijk en egoïstisch". Hij zei dat tijdens zijn werkbezoek aan Polynesië. "Als u morgen uw vader of moeder besmet, zijn zij het slachtoffer van de vrijheid die u opeist. Terwijl er iets bestaat om uzelf en anderen te beschermen", aldus de Franse president, doelend op de vaccins tegen covid-19. "Vrijheid zonder verplichtingen jegens anderen bestaat niet. Vrijheid komt met wederzijdse plichten."
De regering gaat daarom meer voordelen geven aan mensen die beide prikken hebben gehad. In de nieuwe wet staat dat zij straks bijvoorbeeld cafés en restaurants in mogen, en ook zijn ze welkom op andere plekken waar veel mensen bijeen zijn. Mensen zonder vaccin moeten daarvoor steeds een recent testbewijs laten zien.
De Fransen staan in meerderheid achter de nieuwe maatregelen. Volgens een recente peiling steunt tweederde van de bevolking zowel de vaccinatie- of testplicht in de horeca als de vaccinatieplicht voor zorgmedewerkers. Uit een peiling die vandaag verscheen, blijkt dat 35 procent van de Fransen achter de demonstranten staat die de straat opgaan tégen de nieuwe wet. 49 procent keurt de demonstraties af en 16 procent is 'onverschillig'.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-zaait-verdeeldheid
Wel eens van AIDS gehoord? Het gaat goed mis met je als je geen immuunsysteem meer hebt.quote:
vroeg of "laat" idd.quote:Op maandag 26 juli 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel eens van AIDS gehoord? Het gaat goed mis met je als je geen immuunsysteem meer hebt.
LOL het deugt inderdaad niet. CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah meneer vollemelk... De man die gigantische hoeveelheden donaties binnenharkt en waar niemand meer wat van hoort
Nee dank je
Laat me raden... "Pcr deugd niet" en " virus is niet geïsoleerd" etcetera
Doet het ook, ben ook bijna nooit erg ziek ofzo, 1-2 dagen en klaar..quote:Op zondag 25 juli 2021 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil hier toch nog even op ingaan, als jij een influenza B virus hebt doorgemaakt zou jouw lichaam de varianten hierop vrij snel moeten oppikken en onschadelijk maken. Dit heet kruis immuniteit, of dit voor influenza A ook van toepassing is na een B besmetting weet ik ook niet. Maar kan ook wat anders dan de griep zijn.
Nope. Probeer het nog maar eens.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om geconstateerde besmettingen
Typisch D66 gedachtegoed maar echt vol met dogma's. Maar als dogma's sociaal geaccepteerd zijn is men opeens niet meer kritisch op bewijslast.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef Orwell het volgende:
[..]
deze grote denker gaat het nog ver schoppen bij de npo, let maar op.
Het loont BIG TIME om echt kritisch te zijn in plaats van steeds achter de gevestigde orde aan te hobbelen als een kip zonder kopquote:Op maandag 26 juli 2021 06:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
LOL het deugt inderdaad niet. CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.
https://www.cdc.gov/csels(...)CoV-2_Testing_1.html
Maar geeft niet. Ik snap je reeds ingespoten positie wel. Staar je vooral blind en vergeet anders gewoon helemaal waar ze het over hebben. Je immuunsysteem is immers al eugenetisch geholpen. Dus hey ..... waarom zou je je inderdaad nog druk maken over wat de mensen in de video vinden. Je kan toch al niet meer terug
Je neemt aan dat dit onderzoek goed uitgevoerd is en representatief is.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De meerderheid steunt dus de nieuwe maatregelen en steunt juist niet de demonstranten. Onthou dat als je weer met een 'het volk is het nu echt zat en kan elk moment in opstand komen' post wil maken.
Ze werken niet maar het bekendste gezicht van de wereld is er heilig van overtuigd. Dan mis je echt een stuk interpretatie vermogen, ik ken geen enkele universiteit in Nederland die met deze redenaties mee zou gaan...quote:Op maandag 26 juli 2021 05:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
![]()
Hoop dat dit verhaal bullshit is: https://rumble.com/vk3k5e(...)lVO98ivm8Sg_Klaq4P8Y
Propaganda viert hoogtij in deze dagenquote:Op maandag 26 juli 2021 07:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je neemt aan dat dit onderzoek goed uitgevoerd is en representatief is.
Je gaat voorbij aan het feit dat als er grof rechten worden geschonden de tegenpartij een stuk radicaler wordt. Al gaat 1% demonstreren iedere dag, je complete land kan zo worden stilgelegd, geef ze genoeg reden en het gaat los. Maar deze apartheid zou hier juridisch al op zwakke voeten staan.
Echt hoor. Dat zwarte pieten verhaal is doorgedrukt door nog geen 0.001% van de samenleving.quote:Op maandag 26 juli 2021 07:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Propaganda viert hoogtij in deze dagen, elke dag , dag in dag uit . Je hebt ook helemaal geen meerderheid nodig voor verandering . 100 monkeyeffect
Waar precies staat dat van de "hoge onbetrouwbaarheid" ?quote:Op maandag 26 juli 2021 06:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
LOL het deugt inderdaad niet. CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.
De "Spaansche griep" is verspreid door een injectienaald .. surequote:Op maandag 26 juli 2021 08:21 schreef KNAK het volgende:
https://herstelderepublie(...)cineerden-op-de-ics/
alleen mensen met een vaccin liggen plat op hun rug in het ziekenhuis volgens deze gebrilde Australische topper
Nou vrij snel hoor. Klein sneetje bij het werken in de tuin oid en bacteriën hebben een feestjequote:Op maandag 26 juli 2021 01:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
vroeg of "laat" idd.
Zolang duurt het niet tot de R weer in de maand is.
Ja nu zie ik het ook in de uncut versiequote:Op maandag 26 juli 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:
Oh en hier de uncut versie met transcript
Daar is er precies 1 van. Schetters, en zijn collega's snappen er ook de ballen van waarom hij zo raar aan het doen isquote:Op maandag 26 juli 2021 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net zo als alle medici die voor de "pandemie" hoog aangeschreven stonden en nu zij hun bedenkingen hebben kwakzalvers of oplichters zijn?
Goed punt wel van je, volg je gevoel... Ik ga morgen werken dus slaap lekker.
Zelfde jasje dasjequote:Op maandag 26 juli 2021 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook in de uncut versie![]()
Andere stropdas, andere vertaalster doven en slechthorenden ...
Bedankt om dit uit te klaren !
Hoe zou dat nu komen ?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:05 schreef devlinmr het volgende:
Daar is er precies 1 van. Schetters, en zijn collega's snappen er ook de ballen van waarom hij zo raar aan het doen is
maar ze zijn er welquote:Dokters die vaccins in twijfel trekken worden strenger aangepakt: al enkele artsen kregen sanctie
De Orde der Artsen gaat dokters die de werking van coronavaccins in twijfel trekken strenger aanpakken. Een paar artsen hebben al een sanctie gekregen die kan leiden tot een maandenlange schorsing. Vaak zaaien ze twijfel op de sociale media en dat is nefast voor de strijd tegen corona.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)vaccins-strenger-aa/
quote:Een op de drie artsen wil zichzelf én patiënten niet laten vaccineren: ‘Slecht signaal naar bevolking’
Meer dan een derde (37 procent) van de Belgische artsen wil zich niet laten vaccineren tegen het coronavirus, blijkt uit een enquête van de Artsenkrant. En slechts 68 procent zou het vaccin aanbevelen aan hun patiënten, terwijl de regering voor de vaccinatiecampagne net op het advies van artsen rekent. ‘Er wacht de experts nog veel werk om artsen te informeren’, zegt Dirk Scheveneels van vakorganisatie BVAS.
Ow ja, ik vergeet nogal eens dat alleen jouw versie de juiste is ... stupid mequote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef devlinmr het volgende:
Zelfde jasje dasje
Vertaalster in jullie versie is p.i.p. en kan dus inderdaad gewoon een andere zijn.
Is niet heel vreemd als er meer dan 1 is
Bron van dat laatste ajbquote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen ?
[..]
maar ze zijn er wel
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ja, ik vergeet nogal eens dat alleen jouw versie de juiste is ... stupid me
Ik zou even beter lezen, ze stoppen met een bepaald type PCR maar blijven een ander type PCR gebruiken..quote:Op maandag 26 juli 2021 06:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar geeft niet. Ik snap je reeds ingespoten positie wel. Staar je vooral blind en vergeet anders gewoon helemaal waar ze het over hebben. Je immuunsysteem is immers al eugenetisch geholpen. Dus hey ..... waarom zou je je inderdaad nog druk maken over wat de mensen in de video vinden. Je kan toch al niet meer terug
Grappig.. uit jouw artsenkrantquote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen ?
[..]
maar ze zijn er wel
[..]
hm ...quote:
zeg dan gewoon niet dat het de uncut versie want dat is het nietquote:Vertaalster in jullie versie is p.i.p. en kan dus inderdaad gewoon een andere zijn.
Is niet heel vreemd als er meer dan 1 is
26 november 2020quote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)bevolking~b43d40657/
"Een beperkt groepje artsen blijft erg wantrouwig."quote:Op maandag 26 juli 2021 09:17 schreef devlinmr het volgende:
Grappig.. uit jouw artsenkrant
https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1627283796
quote:Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hm ...
en welke kleur heeft zijn hemd volgens jou ?
[..]
zeg dan gewoon niet dat het de uncut versie want dat is het niet
4 maart 2021 ... sancties worden opgedreven en verstrengdquote:Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef devlinmr het volgende:
26 november 2020
Er is veel veranderd sindsdien
ok bedankt voor je standaard reactie "als je het niet meer weet"quote:
Vaccins zijn prima voor zij die dat willen. Niks mis mee om het te promoten allicht zelfs. Binnen een eerlijk verhaal mensen lekker zelf laten kiezen, bon.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
4 maart 2021 ... sancties worden opgedreven en verstrengd
Dokters die vaccins in twijfel trekken worden strenger aangepakt: al enkele artsen kregen sanctie
Het begeleidende artikel van dezelfde zender als de cut versionquote:Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hm ...
en welke kleur heeft zijn hemd volgens jou ?
[..]
zeg dan gewoon niet dat het de uncut versie want dat is het niet
Maar blijf lekker ontkennen en in je bubbel leven zou ik zeggen. Als je anderen maar niet aansteekt met je onzinquote:There are currently 139 people in NSW hospitals with COVID-19.
37 are in intensive care and 17 are on ventilators. 55 of those are under 55.
Only one person with the virus in ICU is partially vaccinated. The others have not had any doses.
Ga jij nou net niet even gaan zeggen wat ik moet doenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:17 schreef devlinmr het volgende:
Maar blijf lekker ontkennen en in je bubbel leven zou ik zeggen. Als je anderen maar niet aansteekt met je onzin
kiek maar uit, zijn ze hier niet zo happig op!quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat betreft het "onderzoek" van complotdenkers, dat schiet nogal te kort volgems deze site:
https://www.mariusengelbr(...)orieen-niet-kloppen/
Het overgrote deel van alle complotverhalen is onbewijsbaar en historisch onjuist. Er wordt van alles beweerd zonder het te onderbouwen. Bijna nooit worden er bronnen genoemd waar je beweringen kunt controleren. En als er wel een bron genoemd wordt is dat doorgaans een andere complotsite waar hetzelfde staat. Zelf ben ik opgeleid en gepromoveerd als historicus en wordt dus geacht een beetje te weten hoe onderzoek in elkaar steekt. Je hebt een idee en wilt dat uitzoeken. Daarvoor ga je met mensen praten, duikt in archieven, lees je vooral ook alle tegenargumenten, en probeert je idee aannemelijk te maken. Lukt dat niet, dan moet je je idee bijstellen of laten vallen. Elke stap hoort voor anderen controleerbaar te zijn. Een onderzoeksjournalist werkt hetzelfde. Natuurlijk is nieuws ook gekleurd. Er zijn linkse en rechtse onderzoekers, kritische en wat meer meegaande. Maar je kunt hun stappen nagaan, je kunt een historicus of journalist bellen of mailen, je kunt zelf de bronnen napluizen. Als ik dan lees dat complotdenkers ‘voelen’ dat een theorie klopt want ze hebben een paar sites bezocht die hetzelfde zeggen, en dat wetenschap ‘ook maar een mening is’, dan rijzen mij de haren te berge. Dan kun je alles beweren en alles geloven. ‘Bill Gates wil 10 miljoen mensen uitroeien’, ‘Corona is het wapen van een rijke joodse elite’, ‘Kissinger zei dat als de kudde gevaccineerd is de mensen zijn uitgespeeld; dan zullen ze alles accepteren’. Je kunt deze uitspraken terugzoeken en je komt van de ene op de andere complotsite terecht, maar nooit bij een betrouwbare bron. Kissinger heeft veel goeds en ook veel slechts gedaan, maar heeft zich niet over vaccinatie uitgelaten.
wow zeg nou nog es dat wij met wazige sites afkomen ...quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat betreft het "onderzoek" van complotdenkers, dat schiet nogal te kort volgems deze site:
Dat klinkt inderdaad nogal zweverig enquote:Op maandag 26 juli 2021 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wow zeg nou nog es dat wij met wazige sites afkomen ...
mariusengelbrecht ...
- helende stem workshop
- oerzang
- kracht van stemexpressie
Sorry maar zo'n lang artikel op zo'n zweverige site ga ik echt niet volledig lezen en ontkrachten ... zou jij ook niet doenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:07 schreef devlinmr het volgende:
Dat klinkt inderdaad nogal zweverig enen
![]()
Maar vwb zijn opiniestuk, waar heeft hij het precies mis volgens jou?
Ik zou het artikel eens lezen en beoordelen op de inhoud.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wow zeg nou nog es dat wij met wazige sites afkomen ...
mariusengelbrecht ...
- helende stem workshop
- oerzang
- kracht van stemexpressie
Jammer. Want er wordt zeer nauwkeurig uitgelegd hoe die complottheorieën zijn ontstaan en dat ze vaak antisemitisch van aard zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sorry maar zo'n lang artikel op zo'n zweverige site ga ik echt niet volledig lezen en ontkrachten ... zou jij ook niet doen
Want?quote:
Ehhhhhh, naja het zal wel, leuk verhaal.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef An_0_Niem het volgende:
Het overgrote deel van alle complotverhalen is onbewijsbaar en historisch onjuist. Er wordt van alles beweerd zonder het te onderbouwen. Bijna nooit worden er bronnen genoemd waar je beweringen kunt controleren. En als er wel een bron genoemd wordt is dat doorgaans een andere complotsite waar hetzelfde staat. Zelf ben ik opgeleid en gepromoveerd als historicus en wordt dus geacht een beetje te weten hoe onderzoek in elkaar steekt. Je hebt een idee en wilt dat uitzoeken. Daarvoor ga je met mensen praten, duikt in archieven, lees je vooral ook alle tegenargumenten, en probeert je idee aannemelijk te maken. Lukt dat niet, dan moet je je idee bijstellen of laten vallen. Elke stap hoort voor anderen controleerbaar te zijn. Een onderzoeksjournalist werkt hetzelfde. Natuurlijk is nieuws ook gekleurd. Er zijn linkse en rechtse onderzoekers, kritische en wat meer meegaande. Maar je kunt hun stappen nagaan, je kunt een historicus of journalist bellen of mailen, je kunt zelf de bronnen napluizen. Als ik dan lees dat complotdenkers ‘voelen’ dat een theorie klopt want ze hebben een paar sites bezocht die hetzelfde zeggen, en dat wetenschap ‘ook maar een mening is’, dan rijzen mij de haren te berge. Dan kun je alles beweren en alles geloven. ‘Bill Gates wil 10 miljoen mensen uitroeien’, ‘Corona is het wapen van een rijke joodse elite’, ‘Kissinger zei dat als de kudde gevaccineerd is de mensen zijn uitgespeeld; dan zullen ze alles accepteren’. Je kunt deze uitspraken terugzoeken en je komt van de ene op de andere complotsite terecht, maar nooit bij een betrouwbare bron. Kissinger heeft veel goeds en ook veel slechts gedaan, maar heeft zich niet over vaccinatie uitgelaten.
Kort stukje dan ...quote:Op maandag 26 juli 2021 12:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik zou het aartikel eens lezen en beoordelen op de inhoud.
zeer nauwkeurig uitgelegd ? door iemand die oerzang-lessen geeft ?quote:Jammer. Want er wordt zeer nauwkeurig uitgelegd hoe die complottheorieën zijn ontstaan en dat ze vaak antisemitisch van aard zijn.
1: is dat zo 1/3e? Lijkt me stug.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:48 schreef theguyver het volgende:
Nja wat ik frappant vind is dat nu zo'n beetje 1/3 van de wereld bevolking gevaccineerd is!
Dan had nu zo'n beetje wel wat hele grote effecten moeten zien dacht ik zo!
Hoe ze zijn ontstaan? Lol... Jeetje.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Jammer. Want er wordt zeer nauwkeurig uitgelegd hoe die complottheorieën zijn ontstaan en dat ze vaak antisemitisch van aard zijn.
Haha, nou, tis wat. Zoals in de volksmond gedefinieerd is dat het inderdaad, maar die conclusie dat die definitie zo is gesteld kan je niet trekken op basis van de argumentatie die hij bezigt.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:33 schreef An_0_Niem het volgende:
Een ander patroon dat steeds terugkomt is dat complotdenkers alleen naar de plannen en maatregelen van politici kijken en niet naar de redenen die daar de aanleiding toe geven. Ze kijken dus niet naar de context en geschiedenis, de problemen die zich aandienen en waarvoor oplossingen gezocht moeten worden.
[...]
Steeds wordt dus de context weggemoffeld, de geschiedenis en alle problemen die aanleiding geven tot actie. Die doen er niet toe, die worden ontkend of gebagatelliseerd. Het is altijd een boze wil die erachter zit. Complotdenken is daarmee per definitie eenzijdig en onvolledig.
Euh nee... niet meer of minder dan bij elk vaccin of medicatie. Ze hebben al veel hevige covid infecties voorkomen waardoor vele hoogstens een loopneusje kregen ipv aan de ventilator op de IC te belanden.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: is dat zo 1/3e? Lijkt me stug.
2: we zien in westerse landen harstikke veel grote effecten.
Kap nou eens met dat selectieve interpreteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Euh nee... niet meer of minder dan bij elk vaccin of medicatie. Ze hebben al veel hevige covid infecties voorkomen waardoor vele hoogstens een loopneusje kregen ipv aan de ventilator op de IC te belanden.
Ik dacht dat je doelde op negatieve effecten, misschien handig omdat volgende keer duidelijker te maken?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat selectieve interpreteren.
Vind jij het geen groot effect dan dat het vaccin het risico om in het ziekenhuis opgenomen te worden met 80% lijtk te verlagen? Okay, prima, mag jij vinden. "groot" is immers een subjectief begrip.
Waarom vind jij het geen groot effect?
Heel veel hevige covid infecties voorkomen is geen groot effect?
quote:Op maandag 26 juli 2021 13:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op negatieve effecten, misschien handig omdat volgende keer duidelijker te maken?
Hoe je het ook wendt of keert, door die complottheorieën heb ik iemand die dichtbij me stond van een lief persoon in een verbitterde, extreem rechtse persoon zien veranderen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe ze zijn ontstaan? Lol... Jeetje.
Een complot is gewoon een samenzwering, niks meer niks minder, het ontstaat omdat mensen een gezamenlijk belang hebben om te samenzweren. Een theorie dat een complot bestaat is uiteraard een theorie, die kan je onderbouwen en als je voldoende bewijs hebt kun je eventueel zefs concluderen in voldoende overtuigende wijze dat er een complot was.
De "bekende" complottheoriën en waar men het over heeft als men de term meestal bezigt - de "volkse definitie" dus, is dat het een theorie is die alles behalve "bewezen" is. Kan je een heel leuk en lang artikel over gaan schrijven maar eigenlijk ben je dan aan het doen alsof je een nieuw begrip aan het uitvinden bent terwijl het gewoon een definitie principe is.
[..]
Haha, nou, tis wat. Zoals in de volksmond gedefinieerd is dat het inderdaad, maar die conclusie dat die definitie zo is gesteld kan je niet trekken op basis van de argumentatie die hij bezigt.
Veel mensen die ‘om’ zijn en in de Grote Samenzwering geloven, staan niet meer open voor twijfel en argumenten. Alles wordt in het grote verhaal gepast, ook tegenargumenten (‘Dat is juist wat ze ons willen doen geloven’). Feiten checken is al helemaal verdacht (‘Dus jij gelooft de media’). Zo wordt discussiëren erg lastig. Terwijl het open gesprek en het feitelijke onderzoek de enige manieren zijn om erachter te komen wat er aan de hand is.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik zou het artikel eens lezen en beoordelen op de inhoud.
Zo ik heb mijn best gedaanquote:Op maandag 26 juli 2021 12:07 schreef devlinmr het volgende:
Maar vwb zijn opiniestuk, waar heeft hij het precies mis volgens jou?
Wat moet de MSM dan? Figuren als Willem Engel uitnodigen die rabiate nonsens verkondigen? Lijkt me geen goed plan.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Veel mensen die ‘om’ zijn en in de Grote Samenzwering geloven, staan niet meer open voor twijfel en argumenten. Alles wordt in het grote verhaal gepast, ook tegenargumenten (‘Dat is juist wat ze ons willen doen geloven’). Feiten checken is al helemaal verdacht (‘Dus jij gelooft de media’). Zo wordt discussiëren erg lastig. Terwijl het open gesprek en het feitelijke onderzoek de enige manieren zijn om erachter te komen wat er aan de hand is.
ook weer een leuke ...
wij staan niet meer open voor twijfel en argumenten ? Euh ik denk net dat wij wel juist wel twijfelen en proberen argumenteren ... de andere kant kent totaal geen twijfel en wil geen argumenten aanhoren die ingaan tegen het voorgekauwde verhaal
Discussieren wordt lastig ?
Een open gesprek ?Nou wordt ie mooi . Aan alle tv-zenders : nodig eens wat tegenstanders uit en organiseer een open gesprek.
Erachter komen wat er echt aan de hand is ? durf es iets anders te beweren dan wat er in de krant staat => WAPPIE
Maar opnieuw die effecten zijn vergelijkbaar met andere vaccins dan wel medicatie. En genoeg tieners met long-covid in de UK:quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Overigens kunnen die effecten ook groot zijn, de vaccins zijn niet met 0 risico. Bij Janssen waren de laatste berichten +- 1/100.000x dat het fout ging.
Volgens mij moet de gezonde tiener nog gevonden worden die er echt op de lange termijn iets van overhoudt (covid)...
Ik heb 26-50%+ van de bevolking zien veranderen in mensen die apartheid wel een prima idee vinden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, door die complottheorieën heb ik iemand die dichtbij me stond van een lief persoon in een verbitterde, extreem rechtse persoon zien veranderen.
Complotten zijn dus niet altijd onschuldig,maar kunnen verregaande consequenties hebben.
27.2% of the world population has received at least one dose of a COVID-19 vaccine, and 13.8% is fully vaccinated. sorry ik had niet goed gelezen!quote:Op maandag 26 juli 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: is dat zo 1/3e? Lijkt me stug.
2: we zien in westerse landen harstikke veel grote effecten.
Nou gebruik dan geen woorden als : een open gesprek, discussie, argumenten ...quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat moet de MSM dan? Figuren als Willem Engel uitnodigen die rabiate nonsens verkondigen? Lijkt me geen goed plan.
Kvind die Engel maar vaag.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat moet de MSM dan? Figuren als Willem Engel uitnodigen die rabiate nonsens verkondigen? Lijkt me geen goed plan.
"long covid"quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar opnieuw die effecten zijn vergelijkbaar met andere vaccins dan wel medicatie. En genoeg tieners met long-covid in de UK:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7927578/
27.2% joh? Lijkt me echt heel veel, waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
27.2% of the world population has received at least one dose of a COVID-19 vaccine, and 13.8% is fully vaccinated. sorry ik had niet goed gelezen!
Tot nu toe zie ik inderdaad veel effecten, een aantal wat te maken had met bepaalde ziektes die sommige mensen al hebben, en de basic klachten die na 1/2 dagen voorbij is!
voor de rest...
Maarten Keulemans maakte natuurlijk wel enigszins gehakt van onze culturele held bij Café Welschmertz.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:27 schreef UncleScorp het volgende:
En eigenlijk is het gewoon ronduit DOM om de tegenpartij niet uit te nodigen tot een open gesprek. Voor mij betekent dat dat je niet stevig in je schoenen staat, anders maakt die complottie zichzelf toch belachelijk ? Beter reclame kan je niet wensen maar toch durven ze de uitdaging niet aan ?
quote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
27.2% joh? Lijkt me echt heel veel, waar heb je dat gelezen?
al of niet gehakt maken op CafeWeltschmerz telt niet mee hé. Dat wordt hier afgedaan als een kanaal voor de complotties.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:35 schreef ludovico het volgende:
Maarten Keulemans maakte natuurlijk wel enigszins gehakt van onze culturele held bij Café Welschmertz.
Maar het zijn geen experts, danwel andere mensen met wat credentials en écht weten waar ze het over hebben, maarja dat laatste... Wie weet snapt Maarten Keulemans het beter dan Koopmans.... Gedrocht baseert der mening ook op onderbuik immers.
Netjes, die website.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]op het internet!
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
Je moet Jan Bonte of die hartchirurg bij BlckBx maar eens uitnodigen. Of Carla Peeters ofzo, over mondkapjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef UncleScorp het volgende:
En experts ... valt mij op dat vele van de aangehaalde experts/virologen in hun job uiteindelijk ook maar gesponsord worden door pharma en vaccin bedrijven. Dus voor mij lijken het eerder verkopers/vertegenwoordigers
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Netjes, die website.
68% hier gevaccineerd... Komt er nog 30% bij van de ongevaccineerden die het wel opgelopen heeft op natuurlijke wijze... Kom je uit op 0,68 + 0,3* 0,32 = 78% met antistoffen tegen Covid.
Daar hou ik dus rekening mee door te rekenen met het percentage ongevaccineerden * 30% (als zijnde 30% heeft het op natuurlijke wijze opgelopen).quote:Op maandag 26 juli 2021 14:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.
Je weet dondersgoed waar long covid voor staat. Maar je speelt weer paniekvoetbal omdat de bewijzen en feiten rondom long covid nu aardig sluitend zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
"long covid"
Wat is dat? Is dat een eenduidige definitie van een eenduidig symptoom?
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar long covid voor staat. Maar je speelt weer paniekvoetbal omdat de bewijzen en feiten rondom long covid nu aardig sluitend zijn.
Long Covid ontkennen is net zoals beweren dat aarde plat is.
Ludo weet het allemaal beter dan de experts en als die expert iets anders beweren dan Ludo, dan zijn de experts niet goed en zijn het gedrochten...quote:Op maandag 26 juli 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.
Dat is "seksueel misbruik" definieren als een hand op de schouder tot verkrachting. Allemaal leuk en aardig maar de term wordt totaal onbruikbaar om de ernst van een probleem te duiden.
Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want?
Niet toegelaten worden tot allerlei normale voorzieningen om arbitraire zaken is nou net wat apartheid is, maar dan natuurlijk als onderscheid kleur.
Nu is het onderscheid ongevaccineerd. Het zou er helemaal niet toe moeten doen of je gevaccineerd bent of niet, als er noodzaak is heb je nog enige poot om op te staan maar dat noodzaak argument is flinterdun.
De website word per uur ge-update,quote:Op maandag 26 juli 2021 14:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.
Experts zeggen wat anders? Denk dat het gewoon expliciet staat omschreven in de onderzoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ludo weet het allemaal beter dan de experts en als die expert iets anders beweren dan Ludo, dan zijn de experts niet goed en zijn het gedrochten...
Again long covid niet erkennen is hetzelfde als het beweren dat de aarde plat is..
Yeh. Maar dat betekent niet per definitie dat het geen reëel probleem is.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Apartheid is een wreed systeem met als doel de systematische onderdrukking van een bevolkingsgroep.
Dat heeft echt niks te maken met de consequenties die je vaccinatiekeuze kan hebben.
Waarom? Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
Mensen mogen niet de bus in?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
Het gaat om symptomen die het dagelijks leven flink kunnen beïnvloeden is dat al niet genoeg?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Experts zeggen wat anders? Denk dat het gewoon expliciet staat omschreven in de onderzoeken.
Ik "ontken" helemaal niks, ik ontken ook geen seksueel misbruik, ik zeg wel dat de term nogal aan kracht verliest als je "hand op de schouder" gaat meetellen. En er een gevaar ligt dat de media ermee aan de haal gaat zonder de nuance ervan op te merken.
Voor de groep die het ernstig treft is het altijd een reeel probleem. En de groep is groot genoeg om - als dat kan - behandeling op te optimaliseren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yeh. Maar dat betekent niet per definitie dat het geen reëel probleem is.
Jij kan van alles vinden, feit is dat jij geen wetenschapper bent.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor de groep die het ernstig treft is het altijd een reeel probleem. En de groep is groot genoeg om - als dat kan - behandeling op te optimaliseren.
En dat alles op een grote hoop wordt gegooid vind ik onwetenschappelijk.
Wacht maar af wat er gaat gebeuren.quote:
Lees nu even goed wat ik zeg: apartheid is een wreed systeem met als doel de systematische onderdrukking van een bevolkingsgroep.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb 26-50%+ van de bevolking zien veranderen in mensen die apartheid wel een prima idee vinden.
Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt?quote:
Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het gaat om symptomen die het dagelijks leven flink kunnen beïnvloeden is dat al niet genoeg?
Euh nee... beter lezen..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.
Serieus de vraag is in veel van die onderzoeken gewoon "na 14 dagen nog last van symptoom x"
En het wordt meegeteld in de statistiek.
Puur de onderbuik die spreektquote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt?
Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Altijd weer dat eeuwige wacht maar af
Alsof jullie de toekomst kunnen voorspellen.
Ik heb daar minder moeite mee dan de 26% die het wel prima vind om mensen zelfs uit winkels te weren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?
Iedereen die radicaal is, links of rechts, keur ik af. Ik heb niks met populisme
Ga jij maar beter lezen.quote:
Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.
Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?quote:
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jij kan van alles vinden, feit is dat jij geen wetenschapper bent.
Weet je wat arbitrair betekent?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?
Je kan alles wel belangrijk benoemen maar dan kijk je niet naar het totaal plaatje.
Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom? Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..
Geen idee wanneer je jezelf wetenschapper mag noemen, maar wat jij hier allemaal eruit kraamt maak ik op dat je iig geen bent.. Of een mislukte zoals Engel.
Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.
Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.
Kan alle kanten opvallen, maar weet niet waarom je denkt dat 50% kans aan iets geven een enorme overtuigingskracht met zich meeneemt. Ik zou er wel een kratje bier op wedden maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.
Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Ik ben enkel bereid om:quote:Op maandag 26 juli 2021 14:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.
Geldt +- voor iedereen.
Risico van de schadelijkheid per besmetting is dan niet meer bijzonder, blijft alleen het stukje besmettelijkheid nog over, maar zo vreemd is dit virus niet is mijn overtuiging dus dat zal ook gewoon loslopen.
Dat is zo, als je de nevenschade niet zo hoog inschat dan is vindt men het allemaal acceptabel nu, maar ze zijn blind voor de hypocrisie in de behandeling voor Covid in dat geval t.o.v. hoe we altijd met influenza hebben omgegaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tolquote:Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk komquote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Daar kan ik er wel meer van opnoemen. Jij niet overigens, met jou kan ik de dialoog aangaan zonder daarna voor rotte vis uitgemaakt te worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
Ehh wat? Harry Tol?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
Maar je kan oudgereformeerden niet altijd herkennen van de buitenkant. Als er een vrouw met zwarte kouse en zo'n jurk de bus in stapt, ren je dan gillend weg? Ze komen namelijk soms ook wel buiten hun eigen woonplaatsen. Ze wonen zelfs in de randstad, bijvoorbeeld in Capelle aan den IJssel heb je ze ook en dat zit aan Rotterdam vast.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk kom
Zeker niet als daar mazelen of polio heerst
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen?
Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh wat? Harry Tol?
Als je afgestudeerd ben op een universiteit ben je wetenschapper?
Ik ben inhoudelijk kritisch op methodologie van onderzoeken, ik krijg vervolgens persoonlijke sneren naar mijn kop, cognitieve dissonantie uit zich in een vorm van rare agressie, want twijfelen aan de eigen overtuigingen is niks natuurlijk.
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?quote:
AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig hoe Bill Gates gedemoniseerd wordt.
Ook dit is weerlegt:
https://www.mariusengelbr(...)loppen/#Bill%20Gates
Maar wappies blijven vasthouden aan hun idiote waanideeen.
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.
Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ?
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.
Harry Tol is een journalist.
Het idee ... maar blijkbaar toch niet de praktijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.
jaja maar wat is nou het verschil tussen eventuele besmetting door een wel of niet gevaccineerde ?quote:De kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt zou véél lager zijn.
Typisch dat ik wappies nog wel veel ergere dingen heb horen zeggen en zien doen.Doodsverwensingen/bredeigingen aan pro vaxxers zijn helaas het nieuwe normaal geworpen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!
Na het oergezang kan je hier terecht voor alle wijsheid en waarheid
-----------
en wappies , idiote waanideeen ... schelden is een bewijs van zwakheid
Men noemt dat (terecht) niet zo bij influenza, dus laten we dat ook svp niet doen met Corona.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
Sorry, ik typ op mijn mobiel en dat gaat nog weleens mis. Harry Hol inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?
Sowieso, hogere viral load, maar ehh, totale waanzin natuurlijk om zo te gaan leven.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.
Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ?
86% weleens gehoord, maar tegen Delta variant 30% minder (?) volgens Israel...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
De kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt zou véél lager zijn.
Maar ehh, Harry moeten we serieus nemen? En die hartchirurg of Carla Peeters niet? Bij Blackbox?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
De Spaanse griep sloeg heel snel om zich heen daarom eiste het zo ontzettend veel slachtoffers.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben enkel bereid om:
1. te sterven aan corona. Gezien mijn leeftijd en gezondheid erg onwaarschijnlijk
2. De pandemie te overleven zonder vaccinatie. Of ik dan ziek word door corona of gewoon gezond blijf, dat maakt me dan niet uit. Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario.
Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
Het verschil is dat bij gevaccineerden de symptomen minder ernstig zijn. De kans op overlijden is significant lager.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Veel besmettelijker? Of is de wereld nu anders?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Spaanse griep sloeg heel snel om zich heen daarom eiste het zo ontzettend veel slachtoffers.
Dat virus was vele malen besmettelijker dan covid-19 ook in Nederland vielen er toen in verhouding heel veel slachtoffers 38.000 op +- 7 miljoen inwoners, dus nu komen we er nog heel makkelijk van af als je het met deze groep variant vergelijkt.
Klopt , als de huidige covid zo ernstig was , zou ik ook geen antivaxxer zijn geworden.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Veel besmettelijker? Of is de wereld nu anders?
Sowieso was de groep die er last van had vanwege de leeftijd van die personen nogal wat zwaarwichtiger dan de gemiddelde Covid dode.
Als jij ze serieus wilt nemen mag dat. Weet alleen dat er een tegengeluid is en wees dan zo eerlijk om ook de andere kant te onderzoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar ehh, Harry moeten we serieus nemen? En die hartchirurg of Carla Peeters niet? Bij Blackbox?
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:41 schreef An_0_Niem het volgende:
Als jij ze serieus wilt nemen mag dat. Weet alleen dat er een tegengeluid is en wees dan zo eerlijk om ook de andere kant te onderzoeken.
Ik ben 3 maanden zelf wap geweest en ken al die kanalen. Heb ze gretig tot me genomen en ken hun inhoud goed. Ik heb er bewust afstand van genomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.
Heb ik jullie nog niet veel weten doen eerlijk gezegd.
Is er momenteel een mazelen epidemie ?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar je kan oudgereformeerden niet altijd herkennen van de buitenkant. Als er een vrouw met zwarte kouse en zo'n jurk de bus in stapt, ren je dan gillend weg? Ze komen namelijk soms ook wel buiten hun eigen woonplaatsen. Ze wonen zelfs in de randstad, bijvoorbeeld in Capelle aan den IJssel heb je ze ook en dat zit aan Rotterdam vast.
Heel verstandigquote:Kabinet zet definitief streep door festivalseizoen, verplichte test bij terugkeer vakantie
Meerdaagse festivals zoals Lowlands mogen deze zomer niet doorgaan. Nu al zijn dergelijke festivals verboden tot begin augustus, maar het kabinet trekt het verbod door voor festivals met een camping tot 1 september.
Het is één van de besluiten die het kabinet vandaag heeft genomen, na nieuw overleg over corona. Een ander is dat vakantiegangers die terugkeren uit Europese landen die nu geel kleuren op de coronakaart en niet volledige gevaccineerd zijn, vanaf 8 augustus voor terugreis naar Nederland moeten aantonen dat ze corona-vrij zijn. De regel geldt nu al voor mensen die uit Spanje, Portugal, Cyprus of Andorra komen. Het gaat om iedereen vanaf 12 jaar. Mensen die volledig gevaccineerd zijn, of hersteld zijn van corona, hoeven geen test te doen, maar kunnen de CoronaCheck-app gebruiken.
https://www.ad.nl/politie(...)vakantie~a968f37a2f/
Wat vind je van dit stuk dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.
Heb ik jullie nog niet veel weten doen eerlijk gezegd.
Over zweverig gesprokenquote:Responding to the plasticity of nature and the human body, we developed an innovative working method: Personalised Integrative Care. A simple and effective method to support the body naturally towards recovery with the right intervention at the right time. The program is a guidance program for personal leadership with nutrition, lifestyle and meaning tailored to the body and situation to a resilient body with a strong immune system.
En wie gaat alle onkosten betalen?quote:
Die zijn er niet zo heel lang geleden wel geweest. Zat je toen ook kwaad te typen over dat je niet met oudgereformeerden i nde zelfde bus wil zitten? Er was zo recent als 2013 nog een mazelenepidemie in de omgeving Barneveld.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is er momenteel een mazelen epidemie ?
Nee he, beetje onzinnige vergelijking dus
Dat bedrag is veel lager dan wanneer we, zoals jij vaak roept, 'alles maar los gooien'quote:
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?quote:
Tuurlijk, verlies aan levensgeluk waarderen we op 0, en men mag niet ziek worden want die kosten zijn oneindig.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat bedrag is veel lager dan wanneer we, zoals jij vaak roept, 'alles maar los gooien'
Je kan weleens ziek zijn, ik ga liever naar een festival met risico op een snotneus dan niet naar een festival en geen snotneus.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?
Ook nu zit ik niet kwaad te typen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo heel lang geleden wel geweest. Zat je toen ook kwaad te typen over dat je niet met oudgereformeerden i nde zelfde bus wil zitten? Er was zo recent als 2013 nog een mazelenepidemie in de omgeving Barneveld.
https://www.barneveldsekr(...)braak-mazelen-574220
Want ernstig ziek in het ziekenhuis komen of long covid oplopen gaat niet ten koste van levensgelukquote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tuurlijk, verlies aan levensgeluk waarderen we op 0, en men mag niet ziek worden want die kosten zijn oneindig.
In welk universum is dit een antwoord op de vraag?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan weleens ziek zijn, ik ga liever naar een festival met risico op een snotneus dan niet naar een festival en geen snotneus.
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?
Ik betaal toch lekker zelf de kosten van ziek zijn omdat ik een snotneus heb.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In welk universum is dit een antwoord op de vraag?
Maar als veel mensen tegelijk ziek worden dan krijg je weer maatregelen en wie gaat dat betalen danquote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.
Vaccinatie verlaagt die kans met ruim 90% en voorkomt dat als je toch besmet raakt je ernstig ziek word. Lijkt me wel de moeite om daarvoor even een prik te halen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.
Daar kan je jezelf tegen beschermen met een vaccin, als je bewust die keuze niet neemt dat is prima, maar dan ligt die verantwoording bij het individu, dat is geenszins een risico waar je de samenleving voor op slot gaat gooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Want ernstig ziek in het ziekenhuis komen of long covid oplopen gaat niet ten koste van levensgeluk
Zou er voor zorgen dat niet iedereen tegelijk ziek gaat worden, dat hebben we wel aardig opgelost nu met de vaccinaties.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar als veel mensen tegelijk ziek worden dan krijg je weer maatregelen en wie gaat dat betalen dan?
Zegt Ludo die iedereen die met bewijs of feiten komt die zijn waarheid tegenspreken; meteen maar dom noemt. Daar nog buiten gelaten hoe je experts wegzet..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
Gaan we weer. De enige maatregelen die wij hebben in NL zijn dat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten en er geen festivals zijn deze zomer. Met je 'samenleving op slot gooien'quote:Op maandag 26 juli 2021 16:26 schreef ludovico het volgende:
dat is geenszins een risico waar je de samenleving voor op slot gaat gooien.
Voor het gros van de mensen is dit zeker waar, of dat zo is voor de groep gezond en 20- of zelfs 30- wil ik in twijfel trekken.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vaccinatie verlaagt die kans met ruim 90% en voorkomt dat als je toch besmet raakt je ernstig ziek word. Lijkt me wel de moeite om daarvoor even een prik te halen.
Ik kaart aan waarom ik methodologie in onderzoek fout vind, danwel de interpretatie van de resultaten fout vind. Vaak te vinden in externe validiteit van het onderzoek. Gewoon inhoudelijk dus.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zegt Ludo die iedereen die met bewijs of feiten komt die zijn waarheid tegenspreken; meteen maar dom noemt. Daar nog buiten gelaten hoe je experts wegzet..
Sorry maar dat op de man spelen lok je toch echt zelf uit, en je doet er net zo hard aan mee.
Er zijn heel veel berichten, filmpjes en statistieken voorbij gekomen van jonge mensen, ook twintigers, die ernstig ziek zijn geworden door corona, in het ziekenhuis zijn beland of die na een half jaar of langer nog steeds tegen long covid strijden.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor het gros van de mensen is dit zeker waar, of dat zo is voor de groep gezond en 20- of zelfs 30- wil ik in twijfel trekken.
Bedoel, zo ingewikkeld is het ook weer niet om mij te overtuigen, laat maar zien dat het gezonde 20'ers zijn in het ziekenhuis, laat maar zien wat dat risico is voor dat risicoprofiel op ernstige Covid, misschien overtuig je me wel.
Als ik kijk naar de grafiek van Robin Fransman is het risico nihil.
Jij mag de kosten 0 vinden, als het geen rationele grondslag heeft is het pure schade gebaseerd op willekeur, geen rechter die dat okay gaat vinden, maar er komen al rechtzaken....quote:Op maandag 26 juli 2021 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan we weer. De enige maatregelen die wij hebben in NL zijn dat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten en er geen festivals zijn deze zomer. Met je 'samenleving op slot gooien'
De IHR ligt om en nabij de 0.01%. Zie bovenstaande grafiek, ik geloof er niks van, die filmpjes zijn anekdotisch "bewijs" natuurlijk zijn die er, bij influenza zijn er ook pechvogels die op de IC behandeld moeten worden die te boek staan als bere gezond.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn heel veel berichten, filmpjes en statistieken voorbij gekomen van jonge mensen, ook twintigers, die ernstig ziek zijn geworden door corona, in het ziekenhuis zijn beland of die na een half jaar of langer nog steeds tegen long covid strijden.
Kom dan met echte statistiekenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij hebt dat allemaal al afgedaan als propaganda, onzin en ongeloofwaardig.
Dus nee, dat ga ik niet nog een keer doen bij jou. Blijf maar geloven dat die groep hoogstens een snotneus kan oplopen door corona.
Gelukkig heeft het wel een rationale reden.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij mag de kosten 0 vinden, als het geen rationele grondslag heeft is het pure schade gebaseerd op willekeur.
Zeker. Maar het wappentrollenleger op Twitter gaat alweer los, want totalitaire staat bladieblaquote:
Die niet van de (buiten) festivals afkwamen maar van de clubs en kroegen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het wel een rationale reden.
Nederland heeft van alle Europese landen zo'n beetje de minste maatregelen. En het stoppen van de festivals en feesten kwam er pas nadat er een heuse golf aan besmette feestvierende jongeren kwam waarna Rutte zijn excuses aanbod voor het schrappen van die maatregel. Hij werd door een voldongen feit gedwongen om die maatregel terug te draaien. Niet omdat hij dat graag wou of zoals jullie roepen 'omdat hij ondernemers kapot wil maken'.
Een internationaal onderzoek naar long covid, waar je minstens 2 maanden later nog klachten moest hebben, gaf aan dat 3 op de 10 jongeren long covid op zou lopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
De IHR ligt om en nabij de 0.01%. Zie bovenstaande grafiek, ik geloof er niks van, die filmpjes zijn anekdotisch "bewijs" natuurlijk zijn die er, bij influenza zijn er ook pechvogels die op de IC behandeld moeten worden die te boek staan als bere gezond.
Ik zeg het nog expliciet, wat is long-covid dan? Alle symptomen worden op een grote hoop gegooid.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een internationaal onderzoek naar long covid, waar je minstens 2 maanden later nog klachten moest hebben, gaf aan dat 3 op de 10 jongeren long covid op zou lopen.
Al gebeurd. Ook die noem jij onzinnig. Dan houd het snel op voor mij.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kom dan met echte statistieken![]()
Met echte ernstige symptomen, niet met wazige termen als "long Covid" - wat ik beargumenteerd een schandalige term vind voor wetenschappers om zich mee te bezigen in het politieke debat.
Ik ben niet zo kort door de bocht ik geef er argumenten bij.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al gebeurd. Ook die noem jij onzinnig. Dan houd het snel op voor mij.
Werd duidelijk genoemd in dat onderzoek. Maar omdat kleinere andere onderzoeken andere criteria gebruiken vind jij het hoe dan ook onzinnig. Ook grote internationale onderzoeken zoals degene waarnaar ik refereer.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg het nog expliciet, wat is long-covid dan? Alle symptomen worden op een grote hoop gegooid.
Welke jongeren --- zeg eens wat over de externe validiteit.
Ja onzinnige. Als een onderzoek niet bevalt dan ga jij er andere eisen bij verzinnen en discrediteer jij daarmee elk onderzoek. En als een onderzoek dan wel aan jouw eerdere eisen voldoet dan verzin jij er weer nieuwe eisen bij.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kort door de bocht ik geef er argumenten bij.
Ik heb hier een onderzoek gezien ja, waar alle symptomen op de grote hoop werden gegooidquote:Op maandag 26 juli 2021 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Werd duidelijk genoemd in dat onderzoek. Maar omdat kleinere andere onderzoeken andere criteria gebruiken vind jij het hoe dan ook onzinnig. Ook grote internationale onderzoeken zoals degene waarnaar ik refereer.
Noemen we kritisch denken, ik beargumenteer wat er mis mee is en waar er biases zitten, dat noemen we in de wetenschappelijke wereld "wetenschappelijk". Niet gewoon maar aannemen maar kritisch denken, dat leren ze je note bene op de Erasmus Universiteit waar Koopmans bij aangesloten is.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja onzinnige. Als een onderzoek niet bevalt dan ga jij er andere eisen bij verzinnen en discrediteer jij daarmee elk onderzoek.
Iedereen die braaf mee doet met uitsluiting en discriminatie van andere groepen moet zich gaan schamen . Degenen die er iets van zeggen hoeven zich niet te schamen .quote:
Voorbeeldje De disco in Enschede waren er 165 besmet misschien wel meer.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die niet van de (buiten) festivals afkwamen maar van de clubs en kroegen.
En er zijn ook indicaties dat die testen voor toegang systemen niet waterdicht zijn.
Daarnaast, waarom doet het er toe dat men besmet raakt? Laten we daar SVP mee kappen, het risico van een besmetting is helemaal niet zo hoog.
Ik heb nooit gezegd dat 2-3 maanden criterium niet goed is, gezien de beperkte info en tijdsduur van de data kan je ook niet veel langer dan 2-3 maanden criterium gaan ook, dan ga je observaties verliezen.... Maakt het statistisch gezien allemaal een zwakker verhaal, iedere maand verder in de toekomst kan je alleen wel met dezelfde groep mensen meer observaties meenemen in een langere periode.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo riep jij eerder dat het onzin was om iedereen die 2 weken nadat ze beter zijn en nog klachten had onder long covid te scharen. Een paar dagen terug werd dat internationale onderzoek hier geplaatst waar ze pas van long covid spraken 2 of 3 maanden na corona, en toen was het weer niet goed voor jou.
Jij begint alleen met 'kritisch denken' wanneer een tekst, bewering of onderzoek een uitslag bevat die jou niet bevalt. En dan is de uitkomst van dat 'kritische denken' altijd dat die tekst, bewering of onderzoek onzin is, niet kan kloppen of niet voldoet aan 100 extra eisen die je ter plekke bedenkt.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Noemen we kritisch denken, ik beargumenteer wat er mis mee is en waar er biases zitten, dat noemen we in de wetenschappelijke wereld "wetenschappelijk". Niet gewoon maar aannemen maar kritisch denken, dat leren ze je note bene op de Erasmus Universiteit waar Koopmans bij aangesloten is.
Dat gebeurt helaas ook met influenza, maar de kans dat het met Covid gebeurt nadat opa en oma gevaccineerd zijn is nog een tandje marginaler, dit zijn risico's die je niet kan ontwijken als je normaal wilt leven.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voorbeeldje De disco in Enschede waren er 165 besmet misschien wel meer.
Laten we er op houden dat de helft er van nog thuis woont dus 80 die gaat naar huis en besmet gezin en etc etc..
waarom doet het er toe? zoals je zelf al aan geeft zijn het de ouderen die meeste last ervaren van Covid-19 en hetzij dus in dit geval ook de jongeren die de ouderen besmetten!
Dus het kan zo zijn dat tiener niet van de ouders naar de disco mag, gaat toch besmet ouders, en ouder word heel erg ziek en overlijd misschien..
Je zal het maar op je geweten hebben omdat je zo nodig naar een disco moet!!!
Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kaart aan waarom ik methodologie in onderzoek fout vind, danwel de interpretatie van de resultaten fout vind. Vaak te vinden in externe validiteit van het onderzoek. Gewoon inhoudelijk dus.
Jullie groep doet even hard mee aan uitsluiting en demonisering. Twitter staat er vol mee en ik ken een user uit dit topic die er ook niet vies van is, wederom op Twitter.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen die braaf mee doet met uitsluiting en discriminatie van andere groepen moet zich gaan schamen . Degenen die er iets van zeggen hoeven zich niet te schamen .
Neehoor, een onderzoek moet gewoon extern valide zijn, met dus een goede steekproef en duidelijke definities van symptomen zodat je de schadelijkheid / economische significantie te kunnen interpreteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij begint alleen met 'kritisch denken' wanneer een tekst, bewering of onderzoek een uitslag bevat die jou niet bevalt. En dan is de uitkomst van dat 'kritische denken' altijd dat die tekst, bewering of onderzoek onzin is, niet kan kloppen of niet voldoet aan 100 extra eisen die je ter plekke bedenkt.
Het grote verschil met influenza en covid is dat hij influenza je geen of amper incubatie tijd hebt.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat gebeurt helaas ook met influenza, maar de kans dat het met Covid gebeurt nadat opa en oma gevaccineerd zijn is nog een tandje marginaler, dit zijn risico's die je niet kan ontwijken als je normaal wilt leven.
Als je na mijn uitleg nog steeds niet inziet waarom het beleid omtrent testen en vaccineren totaal niet te vergelijken is met het apartheidsregime dan moet je je ook schamen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen die braaf mee doet met uitsluiting en discriminatie van andere groepen moet zich gaan schamen . Degenen die er iets van zeggen hoeven zich niet te schamen .
Ik ga note bene inhoudelijk op de onderzoeken in, reageer dan ook inhoudelijk op mijn kritiek, ipv in de cognitieve dissonantie te zwijmelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..
Wie zegt er hier dat je opa en oma op moet zoeken als je grieperig bent? Helemaal niemand.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het grote verschil met influenza en covid is dat hij influenza je geen of amper incubatie tijd hebt.
Als ik wat grieperig ben blijf ik altijd bij ouderen uit de buurt.
Maar schijnbaar kan jij daar niet veel mee zitten of wel?
Precies. En daarom heeft discussiëren in dit topic geen enkele zin. Niemand komt nader tot elkaar, de sfeer verhard alleen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..
Och ik vind het eng dat je op basis van je onderbuik - maar okay, maanden lange propaganda aan vooraf gegaan natuurlijk - mensen wilt uitsluiten van de normale dingen in de wereld terwijl ze niks verkeerds doen nog een gevaar vormen dat andere individuen zelf kunnen mitigeren.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Precies. En daarom heeft discussiëren in dit topic geen enkele zin. Niemand komt nader tot elkaar, de sfeer verhard alleen.
Want zij zijn immers wakker *klik* en wij achterlijke schapen immers niet #sarcasme
Wat is de naam van die hart chirurg en wat is zijn track record?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat wetenschappers svp lekker kritisch tegen elkaar zijn en open in debat met elkaar gaan ipv dit gecensureer wat we zo nu en dan zien, youtube heeft ook weer een filmpje verwijderd van een hart-chirurg met een eerlijk verhaal op Blackbox.
https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrolquote:Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is de naam van die hart chirurg en wat is zijn track record?
Voor de geinteresseerden:quote:Op zondag 25 juli 2021 20:17 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Dat word nu al meer dan een jaar beweerd, maar er is nog niemand die het beweerde die er ook bewijs voor heeft geleverd.
Feiten. Maar daarin wordt niks gezegd over long covid, ik vind het daarom eenzijdig belicht.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit feitelijk of zijn dit meningen?
Er zijn statistisch te ondersteunen argumenten te vinden dat we sneller mensen Corona dode zijn gaan noemen dan voorheen werd gedaan met griep. Maar dat hele probleem haal je er eigenlijk al enigszins uit door gewoon naar oversterfte te gaan kijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor de geinteresseerden:
In Maart 2020, vlak na de 'pandemic' publicatie(computer model) van crooked wetenschaaper Dr.Neil Ferguson*,de doodverklaring process helemaal versoepeld was.
Dat het gros van 'corona' doden allemaal andere ziekten hadden geen geheim is hoor. Ik ken er 3 opgeschreven als corona doden....2 oude dames van 80+ en 'n vriendin van 56, die allemaal jarenlang ziek waren.
* Prof. Ferguson (ook government adviseur en betrapt op 'n weekendje met z'n getrouwde vriendinnetje was, dus heeft corona regels gebroken en ontslag genomen) Die gast heeft 'n geschiedenis van het maken foute, paniekzaaijende plandemic computer modellen, maar nog steeds vaak te horen/zien op TV/Radio chatshows is.
ik geef alleen aan dat je bij griep besmetting heel snel symptomen voelt.. gok een dag.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie zegt er hier dat je opa en oma op moet zoeken als je grieperig bent? Helemaal niemand.
Shame on you dat je alles dus maar goedpraat omdat jij toch niet bij de groep hoort die gediscrimineerd word .quote:Op maandag 26 juli 2021 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je na mijn uitleg nog steeds niet inziet waarom het beleid omtrent testen en vaccineren totaal niet te vergelijken is met het apartheidsregime dan moet je je ook schamen.
Okay.........quote:Op maandag 26 juli 2021 17:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Feiten. Maar daarin wordt niks gezegd over long covid, ik vind het daarom eenzijdig belicht.
Het wordt inderdaad niet uitgelegd door youtube:quote:Op maandag 26 juli 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrol
In tegenstelling tot influenza? Bron?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik geef alleen aan dat je bij griep besmetting heel snel symptomen voelt.. gok een dag.
Covid-19 7 dagen ... en dan kan nog zijn dat je niet eens ziek voelt.
en je kan dus onbewust je je opa en oma dus besmetten zonder dat je het door hebt.
In tegenstelling tot influenza!
Ik zeg alleen dat paralellen trekken met apartheid belachelijk is. Daarmee laat je zien dat je werkelijk geen flauw idee hebt van wat apartheid was.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Shame on you dat je alles dus maar goedpraat omdat jij toch niet bij de groep hoort die gediscrimineerd word .
Mag je vinden, maar dat heeft allemaal he-le-maal niks met apartheid van doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och ik vind het eng dat je op basis van je onderbuik - maar okay, maanden lange propaganda aan vooraf gegaan natuurlijk - mensen wilt uitsluiten van de normale dingen in de wereld terwijl ze niks verkeerds doen nog een gevaar vormen dat andere individuen zelf kunnen mitigeren.
Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad niet uitgelegd door youtube:
https://www.tubantia.nl/e(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik snap wel dat dat steekt. Ik weet evenmin de beweegreden, ik ken de beste man niet en heb ook geen idee waarom blckbx zijn opvattingen niet via MSM mag ventileren.
Maar dat ze een staatsgevaarlijke gek als Engel geen podium geven begrijp ik wel.
Ja - jij heb de Belgische variantquote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat neem ik niet meer serieus van you tube , facebook, twitter enz , de regels breken is niks meer dan tegen de staatpropaganda ingaan onder het mom van iets wat lekker legitiem klinkt . Ordinaire censuurquote:Op maandag 26 juli 2021 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.
Das (oprecht) jammer voor je. Ik nooit. Ik ken ook geen 'wappies'. (Wat 'n ontzettende domme term is dat- was het niet die totaal niet grappig, dikke, schreeuwende 'cabaratier' die heeft t verzonnen en 'n stomme liedje over gemaakt?)quote:Op maandag 26 juli 2021 16:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden zelf wap geweest en ken al die kanalen. Heb ze gretig tot me genomen en ken hun inhoud goed. Ik heb er bewust afstand van genomen.
De wappen die ik kende waren verbitterde mensen, boos op alles en iedereen. Alleen al daarom was afstand van hen nemen nemen het beste, want ik merkte dat ik ook de hele tijd boos was op alles en iedereen. Ik werd besmet met hun zwartgalligheid.![]()
Geloof je dat niet, vind je dat triest of bedoel je iets anders met die smiley?quote:
Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat paralellen trekken met apartheid belachelijk is. Daarmee laat je zien dat je werkelijk geen flauw idee hebt van wat apartheid was.
Wappie is een term die in de jaren 90 in zwang is geraakt bij de gabberhouse scenequote:Op maandag 26 juli 2021 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Das (oprecht) jammer voor je. Ik nooit. Ik ken ook geen 'wappies'. (Wat 'n ontzettende domme term is dat- was het niet die totaal niet grappig, dikke, schreeuwende 'cabaratier' die heeft t verzonnen en 'n stomme liedje over gemaakt?)
'Positief getest' niet 'besmet'.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voorbeeldje De disco in Enschede waren er 165 besmet misschien wel meer.
Laten we er op houden dat de helft er van nog thuis woont dus 80 die gaat naar huis en besmet gezin en etc etc..
waarom doet het er toe? zoals je zelf al aan geeft zijn het de ouderen die meeste last ervaren van Covid-19 en hetzij dus in dit geval ook de jongeren die de ouderen besmetten!
Dus het kan zo zijn dat tiener niet van de ouders naar de disco mag, gaat toch besmet ouders, en ouder word heel erg ziek en overlijd misschien..
Je zal het maar op je geweten hebben omdat je zo nodig naar een disco moet!!!
Als je positief getest bent, ben je besmet geraakt.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Positief getest' niet 'besmet'.
Maar niemand doodgegaan is.
Dan kan je de meeste video's van blckbx al uitsluiten. En medische beweringen doen die onzin zijn mag ook niet van YT. Misschien moeten al die sites als offguardian, blckbx en ninefornews maar een eigen streamingplatform beginnen.quote:YouTube verwijdert video’s Bolsonaro over corona
‘Onze regels staan geen inhoud toe waarin staat dat hydroxychloroquine of het medicijn ivermectin effectief zijn bij de bestrijding van het coronavirus of het voorkomen van een coronabesmetting’, schrijft YouTube in de verklaring, erbij vermeldend dat ‘de functie of politieke ideologie van Bolsonaro hier geen rol bij speelden’.
https://www.nd.nl/varia/v(...)olsonaro-over-corona
Leg anders even uit waarom je het zo'n treffende vergelijking vindt?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .
Het verschil zit hem er in dat de zwarte bevolking van Zuid-Afrika nou niet echt konden kiezen tussen wel of niet een kleurtje maar wel de consequenties van het zwart zijn in een door een blanke minderheid geleid Z-Afrika moesten ondergaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .
tsja - volgens die test.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je positief getest bent, ben je besmet geraakt.
Of je besmettelijk bent is wat anders
Ojee - maar dankje.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wappie is een term die in de jaren 90 in zwang is geraakt bij de gabberhouse scene
Het betekende zoveel als onder invloed van veel drank en drugs helemaal uit je dak gaan (helemaal wappie gaan)
Ter illustratie:
https://www.facebook.com/(...)31692/?extid=SEO----
Youp van 't Hek heeft de term niet verzonnen, hij heeft wel zijn nummer Flappie van nieuwe tekst voorzien.
Kary Mullis dacht er anders over. Maar is goed zo, dat hebben we al 18 maanden geleden over gehad.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die test wordt al tientallen jaren gebruikt. Twijfelen aan de werking er van is onzinnig.
klopt.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kary Mullis dacht er anders over. Maar is goed zo, dat hebben we al 18 maanden geleden over gehad.
Daar gaan we vast naar toe want er hoort helemaal niemand te vertellen wat je wel en niet mag bekijken tenzij je een ouder bent met een kind onder de 18 .quote:Op maandag 26 juli 2021 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle videos die het gebruik van hydroxychloroquine of ivermectin aanprijzen worden standaard verwijderd. Ongeacht wie die video maakt.
[..]
Dan kan je de meeste video's van blckbx al uitsluiten. En medische beweringen doen die onzin zijn mag ook niet van YT. Misschien moeten al die sites als offguardian, blckbx en ninefornews maar een eigen streamingplatform beginnen.
Ook al gezien, ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien even opzoeken wat de beste man over AIDS dacht?
En je hebt ook keuze om Feyenoord supporter te zijn, je te bekeren tot de Islam, etc etc etc.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het verschil zit hem er in dat de zwarte bevolking van Zuid-Afrika nou niet echt konden kiezen tussen wel of niet een kleurtje maar wel de consequenties van het zwart zijn in een door een blanke minderheid geleid Z-Afrika moesten ondergaan.
Jij hebt de keuze tussen wel en niet vaccineren, je weet de consequenties. Vaccineer je niet dan heb je nog als alternatief dat je je kunt laten testen en daarmee kunt doen wat je wil.
Daarom gaat de vergelijking met apartheid of Jodenvervolging dus ongelooflijk scheef. Zij hadden geen keuze. Jij wel.
Ik weet dat ie al dood was, ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
klopt.
Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Mullis dat ooit heeft gezegd daar hij al dood was voor Corona uitbrak
Tsja, weet ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen probleem, we zijn op deze aarde om elkaar te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |