abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2021 @ 00:08:57 #51
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200547623
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Misschien heb ik van de winter wel een 2e piemel. Zowel de voorstanders als de tegenstanders weten dat niet
En als dat de massale bijwerking is wil ik die prik nog niet, ben tevreden met mijn piemel :)
Lach met een schone bips
pi_200547636
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ga dat verhaal ophangen aan iemand die je goed kent met dezelfde instelling als ik en ga dit gewoon maar eens kijken. Lekker objectief. Drankje erbij.

Wie dit niet kan volgen tot het eind en alles goed beluisterd en niets mee doet is niet meer te helpen.

https://www.bitchute.com/video/NyfSHvCploB8/

Dus wat zou ik dan nog moeite doen met een paar zinnen zoals deze. Je moet het allemaal alleen doen gap. Helemaal alleen bedenken wat het beste is voor jou. Net als ik
Ah meneer vollemelk... De man die gigantische hoeveelheden donaties binnenharkt en waar niemand meer wat van hoort

Nee dank je

Laat me raden... "Pcr deugd niet" en " virus is niet geďsoleerd" etcetera
  maandag 26 juli 2021 @ 00:14:15 #53
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200547649
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:

6800 views, Devlin is vaste kijker, is Devlin Harry Hol?
deze grote denker gaat het nog ver schoppen bij de npo, let maar op.
Huig
  maandag 26 juli 2021 @ 00:14:26 #54
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200547650
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah meneer vollemelk... De man die gigantische hoeveelheden donaties binnenharkt en waar niemand meer wat van hoort

Nee dank je
Joh, net als het Wuhan institute donaties binnen geharkt heeft funded by the mighty USA :) dromer...
Lach met een schone bips
pi_200547667
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Joh, net als het Wuhan institute donaties binnen geharkt heeft funded by the might USA :) dromer...
Ah whataboutisme... Je kunt ook gewoon toegeven dat ik het bij het rechte eind heb zonder in drogredenen te vervallen
pi_200547672
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

Een held deze man. O+
Ik ken hem pas een paar dagen en helemaal verslaafd aan zijn You Tube content.
  maandag 26 juli 2021 @ 00:18:10 #57
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200547673
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah whataboutisme... Je kunt ook gewoon toegeven dat ik het bij het rechte eind heb zonder in drogredenen te vervallen
True, als je gelijk zou hebben... kijk die video en volg de patenten... Je kan ze naderhand opzoeken.. Succes om dat te debunken :)
Lach met een schone bips
  maandag 26 juli 2021 @ 00:20:49 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200547686
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Omdat niemand het weet of je die nog hebt, de voor en tegenstanders van deze prikken niet. Mooi experiment om aan mee te werken toch?
Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat over het algemeen best wel snel...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 juli 2021 @ 00:22:06 #59
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200547691
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeker komend najaar en winter :) Hey, begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat ik het fout heb.
Lach met een schone bips
  maandag 26 juli 2021 @ 00:23:03 #60
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200547699
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je geen immuunsysteem hebt merk je dat te laat.
Huig
pi_200547704
Wat heeft neneer füllmilch allemaal geclaimd

- PCR is niet geschikt om wat voor virus dan ook aan te tonen.
Zullen al die mensen met HIV fijn vinden om te horen. Ja ook de PCR geeft vals positieve uitslagen. Daarom worden die 2x gedaan. Hell laat 10000 mannen een zwangerschapstest doen en er zal er altijd wel 1 zwanger zijn
- virus is niet geďsoleerd.
Behalve dan dat we het hele RNA hebben gesequenced

- who zegt zelf dat lockdowns niet werken.
Enige wat in de buurt kwam was iemand van de who die riep dat lockdowns niet de enige of geprefereerde manier is

Moet ik doorgaan of heb ik zo het gros van wat hij zegt te pakken?
pi_200547714
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

True, als je gelijk zou hebben... kijk die video en volg de patenten... Je kan ze naderhand opzoeken.. Succes om dat te debunken :)
Sorry, maar zoals ik hierboven al laat zien is meneer füllmilch al zo vaak op liegen betrapt dat hij mijn tijd niet waard is
  maandag 26 juli 2021 @ 00:28:38 #63
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200547729
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sorry, maar zoals ik hierboven al laat zien is meneer füllmilch al zo vaak op liegen betrapt dat hij mijn tijd niet waard is
Net zo als alle medici die voor de "pandemie" hoog aangeschreven stonden en nu zij hun bedenkingen hebben kwakzalvers of oplichters zijn?

Goed punt wel van je, volg je gevoel... Ik ga morgen werken dus slaap lekker.
Lach met een schone bips
  maandag 26 juli 2021 @ 00:32:54 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200547744
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Zeker komend najaar en winter :) Hey, begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat ik het fout heb.
Waarom dan pas? Als een groot aantal mensen opeens geen immuun systeem meer zouden hebben hadden we dat ondertussen allang gemerkt.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 juli 2021 @ 00:45:21 #65
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200547789
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom dan pas? Als een groot aantal mensen opeens geen immuun systeem meer zouden hebben hadden we dat ondertussen allang gemerkt.
Rome hasn't been destroyed in a day 😃
Huig
pi_200547811
quote:
De Franse president Emmanuel Macron noemt mensen die zich bewust niet laten vaccineren "onverantwoordelijk en egoďstisch". Hij zei dat tijdens zijn werkbezoek aan Polynesië. "Als u morgen uw vader of moeder besmet, zijn zij het slachtoffer van de vrijheid die u opeist. Terwijl er iets bestaat om uzelf en anderen te beschermen", aldus de Franse president, doelend op de vaccins tegen covid-19. "Vrijheid zonder verplichtingen jegens anderen bestaat niet. Vrijheid komt met wederzijdse plichten."

De regering gaat daarom meer voordelen geven aan mensen die beide prikken hebben gehad. In de nieuwe wet staat dat zij straks bijvoorbeeld cafés en restaurants in mogen, en ook zijn ze welkom op andere plekken waar veel mensen bijeen zijn. Mensen zonder vaccin moeten daarvoor steeds een recent testbewijs laten zien.

De Fransen staan in meerderheid achter de nieuwe maatregelen. Volgens een recente peiling steunt tweederde van de bevolking zowel de vaccinatie- of testplicht in de horeca als de vaccinatieplicht voor zorgmedewerkers. Uit een peiling die vandaag verscheen, blijkt dat 35 procent van de Fransen achter de demonstranten staat die de straat opgaan tégen de nieuwe wet. 49 procent keurt de demonstraties af en 16 procent is 'onverschillig'.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-zaait-verdeeldheid
De meerderheid steunt dus de nieuwe maatregelen en steunt juist niet de demonstranten. Onthou dat als je weer met een 'het volk is het nu echt zat en kan elk moment in opstand komen' post wil maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 26 juli 2021 @ 01:02:33 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200547838
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:45 schreef Orwell het volgende:

[..]

Rome hasn't been destroyed in a day 😃
Wel eens van AIDS gehoord? Het gaat goed mis met je als je geen immuunsysteem meer hebt.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 juli 2021 @ 01:09:10 #68
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200547863
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wel eens van AIDS gehoord? Het gaat goed mis met je als je geen immuunsysteem meer hebt.
vroeg of "laat" idd.
Zolang duurt het niet tot de R weer in de maand is.
Huig
pi_200548952
twitter

_O-

Hoop dat dit verhaal bullshit is: https://rumble.com/vk3k5e(...)lVO98ivm8Sg_Klaq4P8Y
pi_200549833
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dank je

Laat me raden... "Pcr deugd niet" en " virus is niet geďsoleerd" etcetera
LOL het deugt inderdaad niet. CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.

https://www.cdc.gov/csels(...)CoV-2_Testing_1.html

Maar geeft niet. Ik snap je reeds ingespoten positie wel. Staar je vooral blind en vergeet anders gewoon helemaal waar ze het over hebben. Je immuunsysteem is immers al eugenetisch geholpen. Dus hey ..... waarom zou je je inderdaad nog druk maken over wat de mensen in de video vinden. Je kan toch al niet meer terug

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 26-07-2021 06:52:21 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200550109
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik wil hier toch nog even op ingaan, als jij een influenza B virus hebt doorgemaakt zou jouw lichaam de varianten hierop vrij snel moeten oppikken en onschadelijk maken. Dit heet kruis immuniteit, of dit voor influenza A ook van toepassing is na een B besmetting weet ik ook niet. Maar kan ook wat anders dan de griep zijn.
Doet het ook, ben ook bijna nooit erg ziek ofzo, 1-2 dagen en klaar..

Maar mensen komen in aanraking en kunnen symptomen ontwikkelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200550121
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In beide gevallen gaat het om geconstateerde besmettingen
Nope. Probeer het nog maar eens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200550132
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

Typisch D66 gedachtegoed maar echt vol met dogma's. Maar als dogma's sociaal geaccepteerd zijn is men opeens niet meer kritisch op bewijslast.
  maandag 26 juli 2021 @ 07:34:38 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200550177
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 06:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]

LOL het deugt inderdaad niet. CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.

Maar geeft niet. Ik snap je reeds ingespoten positie wel. Staar je vooral blind en vergeet anders gewoon helemaal waar ze het over hebben. Je immuunsysteem is immers al eugenetisch geholpen. Dus hey ..... waarom zou je je inderdaad nog druk maken over wat de mensen in de video vinden. Je kan toch al niet meer terug
Het loont BIG TIME om echt kritisch te zijn in plaats van steeds achter de gevestigde orde aan te hobbelen als een kip zonder kop _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200550191
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meerderheid steunt dus de nieuwe maatregelen en steunt juist niet de demonstranten. Onthou dat als je weer met een 'het volk is het nu echt zat en kan elk moment in opstand komen' post wil maken.
Je neemt aan dat dit onderzoek goed uitgevoerd is en representatief is.

Je gaat voorbij aan het feit dat als er grof rechten worden geschonden de tegenpartij een stuk radicaler wordt. Al gaat 1% demonstreren iedere dag, je complete land kan zo worden stilgelegd, geef ze genoeg reden en het gaat los. Maar deze apartheid zou hier juridisch al op zwakke voeten staan.
pi_200550215
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 05:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
_O-

Hoop dat dit verhaal bullshit is: https://rumble.com/vk3k5e(...)lVO98ivm8Sg_Klaq4P8Y
Ze werken niet maar het bekendste gezicht van de wereld is er heilig van overtuigd. Dan mis je echt een stuk interpretatie vermogen, ik ken geen enkele universiteit in Nederland die met deze redenaties mee zou gaan...

Vraag me ook af waar Koopmans haar papiertje gekocht heeft.
  maandag 26 juli 2021 @ 07:38:27 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200550217
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 07:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je neemt aan dat dit onderzoek goed uitgevoerd is en representatief is.

Je gaat voorbij aan het feit dat als er grof rechten worden geschonden de tegenpartij een stuk radicaler wordt. Al gaat 1% demonstreren iedere dag, je complete land kan zo worden stilgelegd, geef ze genoeg reden en het gaat los. Maar deze apartheid zou hier juridisch al op zwakke voeten staan.
Propaganda viert hoogtij in deze dagen :O , elke dag , dag in dag uit . Je hebt ook helemaal geen meerderheid nodig voor verandering . 100 monkeyeffect _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200550238
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 07:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Propaganda viert hoogtij in deze dagen :O , elke dag , dag in dag uit . Je hebt ook helemaal geen meerderheid nodig voor verandering . 100 monkeyeffect _O_
Echt hoor. Dat zwarte pieten verhaal is doorgedrukt door nog geen 0.001% van de samenleving.
  maandag 26 juli 2021 @ 08:21:18 #79
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200550972
https://herstelderepublie(...)cineerden-op-de-ics/

:') alleen mensen met een vaccin liggen plat op hun rug in het ziekenhuis volgens deze gebrilde Australische topper
Mai pben rai~!
pi_200551133
quote:

[..]

Waar precies staat dat van de "hoge onbetrouwbaarheid" ?
pi_200551167
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 08:21 schreef KNAK het volgende:
https://herstelderepublie(...)cineerden-op-de-ics/

:') alleen mensen met een vaccin liggen plat op hun rug in het ziekenhuis volgens deze gebrilde Australische topper
De "Spaansche griep" is verspreid door een injectienaald .. sure

Oh en hier de uncut versie met transcript

https://www.skynews.com.a(...)7e5e154635955f0f8b1e
pi_200551443
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 01:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

vroeg of "laat" idd.
Zolang duurt het niet tot de R weer in de maand is.
Nou vrij snel hoor. Klein sneetje bij het werken in de tuin oid en bacteriën hebben een feestje
pi_200551743
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:
Oh en hier de uncut versie met transcript
Ja nu zie ik het ook in de uncut versie :!

Andere stropdas, andere vertaalster doven en slechthorenden ...

Bedankt om dit uit te klaren !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200551821
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Net zo als alle medici die voor de "pandemie" hoog aangeschreven stonden en nu zij hun bedenkingen hebben kwakzalvers of oplichters zijn?

Goed punt wel van je, volg je gevoel... Ik ga morgen werken dus slaap lekker.
Daar is er precies 1 van. Schetters, en zijn collega's snappen er ook de ballen van waarom hij zo raar aan het doen is
pi_200551900
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja nu zie ik het ook in de uncut versie :!

Andere stropdas, andere vertaalster doven en slechthorenden ...

Bedankt om dit uit te klaren !
Zelfde jasje dasje
Vertaalster in jullie versie is p.i.p. en kan dus inderdaad gewoon een andere zijn.
Is niet heel vreemd als er meer dan 1 is
pi_200551974
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:05 schreef devlinmr het volgende:

Daar is er precies 1 van. Schetters, en zijn collega's snappen er ook de ballen van waarom hij zo raar aan het doen is
Hoe zou dat nu komen ?

quote:
Dokters die vaccins in twijfel trekken worden strenger aangepakt: al enkele artsen kregen sanctie
De Orde der Artsen gaat dokters die de werking van coronavaccins in twijfel trekken strenger aanpakken. Een paar artsen hebben al een sanctie gekregen die kan leiden tot een maandenlange schorsing. Vaak zaaien ze twijfel op de sociale media en dat is nefast voor de strijd tegen corona.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)vaccins-strenger-aa/
maar ze zijn er wel
quote:
Een op de drie artsen wil zichzelf én patiënten niet laten vaccineren: ‘Slecht signaal naar bevolking’
Meer dan een derde (37 procent) van de Belgische artsen wil zich niet laten vaccineren tegen het coronavirus, blijkt uit een enquęte van de Artsenkrant. En slechts 68 procent zou het vaccin aanbevelen aan hun patiënten, terwijl de regering voor de vaccinatiecampagne net op het advies van artsen rekent. ‘Er wacht de experts nog veel werk om artsen te informeren’, zegt Dirk Scheveneels van vakorganisatie BVAS.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200551992
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef devlinmr het volgende:
Zelfde jasje dasje
Vertaalster in jullie versie is p.i.p. en kan dus inderdaad gewoon een andere zijn.
Ow ja, ik vergeet nogal eens dat alleen jouw versie de juiste is ... stupid me
pi_200552004
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe zou dat nu komen ?
[..]

maar ze zijn er wel
[..]

Bron van dat laatste ajb
pi_200552014
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow ja, ik vergeet nogal eens dat alleen jouw versie de juiste is ... stupid me
:')
pi_200552020
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bron van dat laatste ajb
https://www.demorgen.be/n(...)bevolking~b43d40657/
pi_200552033
quote:

[..]

Ik zou even beter lezen, ze stoppen met een bepaald type PCR maar blijven een ander type PCR gebruiken..
pi_200552089
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe zou dat nu komen ?
[..]

maar ze zijn er wel
[..]

Grappig.. uit jouw artsenkrant

https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1627283796
pi_200552125
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef devlinmr het volgende:
Zelfde jasje dasje
hm ...
en welke kleur heeft zijn hemd volgens jou ?
quote:
zeg dan gewoon niet dat het de uncut versie want dat is het niet
pi_200552131
quote:
26 november 2020

Er is veel veranderd sindsdien
pi_200552170
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:17 schreef devlinmr het volgende:
Grappig.. uit jouw artsenkrant

https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1627283796
"Een beperkt groepje artsen blijft erg wantrouwig."

wel makkelijk zonder er cijfers op te plakken.
30% is idd maar een beperkt groepje wsl
pi_200552191
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

hm ...
en welke kleur heeft zijn hemd volgens jou ?
[..]

zeg dan gewoon niet dat het de uncut versie want dat is het niet
pi_200552199
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:19 schreef devlinmr het volgende:
26 november 2020

Er is veel veranderd sindsdien
4 maart 2021 ... sancties worden opgedreven en verstrengd

Dokters die vaccins in twijfel trekken worden strenger aangepakt: al enkele artsen kregen sanctie
pi_200552220
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:22 schreef devlinmr het volgende:
ok bedankt voor je standaard reactie "als je het niet meer weet"
pi_200552575
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

4 maart 2021 ... sancties worden opgedreven en verstrengd

Vaccins zijn prima voor zij die dat willen. Niks mis mee om het te promoten allicht zelfs. Binnen een eerlijk verhaal mensen lekker zelf laten kiezen, bon.

Ik vind het vooral schaamteloos hoe makkelijk men allerlei rechten afneemt danwel inperkt op basis van besmettingen terwijl er in de ziekenhuizen ruimte is voor meer risico. Als het vaccin niet werkt tegen ziekenhuisopname dan werkt het vaccin niet. Als je de kans hebt gehad om je te beschermen dan heb je de kans gehad.

Waar doen we het nog voor? Vertragen is zinloos als iedereen het toch krijgt en er geen capaciteitsproblemen zijn. De schade is groter dan de bate.
  maandag 26 juli 2021 @ 09:58:34 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200552975
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 07:35 schreef ludovico het volgende:

deze apartheid
Ga je schamen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: