27.2% of the world population has received at least one dose of a COVID-19 vaccine, and 13.8% is fully vaccinated. sorry ik had niet goed gelezen!quote:Op maandag 26 juli 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: is dat zo 1/3e? Lijkt me stug.
2: we zien in westerse landen harstikke veel grote effecten.
Nou gebruik dan geen woorden als : een open gesprek, discussie, argumenten ...quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat moet de MSM dan? Figuren als Willem Engel uitnodigen die rabiate nonsens verkondigen? Lijkt me geen goed plan.
Kvind die Engel maar vaag.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat moet de MSM dan? Figuren als Willem Engel uitnodigen die rabiate nonsens verkondigen? Lijkt me geen goed plan.
"long covid"quote:Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar opnieuw die effecten zijn vergelijkbaar met andere vaccins dan wel medicatie. En genoeg tieners met long-covid in de UK:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7927578/
27.2% joh? Lijkt me echt heel veel, waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
27.2% of the world population has received at least one dose of a COVID-19 vaccine, and 13.8% is fully vaccinated. sorry ik had niet goed gelezen!
Tot nu toe zie ik inderdaad veel effecten, een aantal wat te maken had met bepaalde ziektes die sommige mensen al hebben, en de basic klachten die na 1/2 dagen voorbij is!
voor de rest...
Maarten Keulemans maakte natuurlijk wel enigszins gehakt van onze culturele held bij Café Welschmertz.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:27 schreef UncleScorp het volgende:
En eigenlijk is het gewoon ronduit DOM om de tegenpartij niet uit te nodigen tot een open gesprek. Voor mij betekent dat dat je niet stevig in je schoenen staat, anders maakt die complottie zichzelf toch belachelijk ? Beter reclame kan je niet wensen maar toch durven ze de uitdaging niet aan ?
quote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
27.2% joh? Lijkt me echt heel veel, waar heb je dat gelezen?
al of niet gehakt maken op CafeWeltschmerz telt niet mee hé. Dat wordt hier afgedaan als een kanaal voor de complotties.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:35 schreef ludovico het volgende:
Maarten Keulemans maakte natuurlijk wel enigszins gehakt van onze culturele held bij Café Welschmertz.
Maar het zijn geen experts, danwel andere mensen met wat credentials en écht weten waar ze het over hebben, maarja dat laatste... Wie weet snapt Maarten Keulemans het beter dan Koopmans.... Gedrocht baseert der mening ook op onderbuik immers.
Netjes, die website.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]op het internet!
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
Je moet Jan Bonte of die hartchirurg bij BlckBx maar eens uitnodigen. Of Carla Peeters ofzo, over mondkapjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef UncleScorp het volgende:
En experts ... valt mij op dat vele van de aangehaalde experts/virologen in hun job uiteindelijk ook maar gesponsord worden door pharma en vaccin bedrijven. Dus voor mij lijken het eerder verkopers/vertegenwoordigers
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Netjes, die website.
68% hier gevaccineerd... Komt er nog 30% bij van de ongevaccineerden die het wel opgelopen heeft op natuurlijke wijze... Kom je uit op 0,68 + 0,3* 0,32 = 78% met antistoffen tegen Covid.
Daar hou ik dus rekening mee door te rekenen met het percentage ongevaccineerden * 30% (als zijnde 30% heeft het op natuurlijke wijze opgelopen).quote:Op maandag 26 juli 2021 14:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.
Je weet dondersgoed waar long covid voor staat. Maar je speelt weer paniekvoetbal omdat de bewijzen en feiten rondom long covid nu aardig sluitend zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
"long covid"
Wat is dat? Is dat een eenduidige definitie van een eenduidig symptoom?
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar long covid voor staat. Maar je speelt weer paniekvoetbal omdat de bewijzen en feiten rondom long covid nu aardig sluitend zijn.
Long Covid ontkennen is net zoals beweren dat aarde plat is.
Ludo weet het allemaal beter dan de experts en als die expert iets anders beweren dan Ludo, dan zijn de experts niet goed en zijn het gedrochten...quote:Op maandag 26 juli 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.
Dat is "seksueel misbruik" definieren als een hand op de schouder tot verkrachting. Allemaal leuk en aardig maar de term wordt totaal onbruikbaar om de ernst van een probleem te duiden.
Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want?
Niet toegelaten worden tot allerlei normale voorzieningen om arbitraire zaken is nou net wat apartheid is, maar dan natuurlijk als onderscheid kleur.
Nu is het onderscheid ongevaccineerd. Het zou er helemaal niet toe moeten doen of je gevaccineerd bent of niet, als er noodzaak is heb je nog enige poot om op te staan maar dat noodzaak argument is flinterdun.
De website word per uur ge-update,quote:Op maandag 26 juli 2021 14:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kul berekening daar de mensen die het al hebben opgelopen ook gevaccineerd kunnen zijn ondertussen.
Experts zeggen wat anders? Denk dat het gewoon expliciet staat omschreven in de onderzoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ludo weet het allemaal beter dan de experts en als die expert iets anders beweren dan Ludo, dan zijn de experts niet goed en zijn het gedrochten...
Again long covid niet erkennen is hetzelfde als het beweren dat de aarde plat is..
Yeh. Maar dat betekent niet per definitie dat het geen reëel probleem is.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Long Covid, is niet eens fatsoenlijk gedefinieerd, en is een gigantische paraplu term in de onderzoeken waar het wel als term wordt gebruikt.
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Apartheid is een wreed systeem met als doel de systematische onderdrukking van een bevolkingsgroep.
Dat heeft echt niks te maken met de consequenties die je vaccinatiekeuze kan hebben.
Waarom? Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
Mensen mogen niet de bus in?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
Het gaat om symptomen die het dagelijks leven flink kunnen beïnvloeden is dat al niet genoeg?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Experts zeggen wat anders? Denk dat het gewoon expliciet staat omschreven in de onderzoeken.
Ik "ontken" helemaal niks, ik ontken ook geen seksueel misbruik, ik zeg wel dat de term nogal aan kracht verliest als je "hand op de schouder" gaat meetellen. En er een gevaar ligt dat de media ermee aan de haal gaat zonder de nuance ervan op te merken.
Voor de groep die het ernstig treft is het altijd een reeel probleem. En de groep is groot genoeg om - als dat kan - behandeling op te optimaliseren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yeh. Maar dat betekent niet per definitie dat het geen reëel probleem is.
Jij kan van alles vinden, feit is dat jij geen wetenschapper bent.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor de groep die het ernstig treft is het altijd een reeel probleem. En de groep is groot genoeg om - als dat kan - behandeling op te optimaliseren.
En dat alles op een grote hoop wordt gegooid vind ik onwetenschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |