abonnement Unibet Coolblue
pi_200560419
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kaart aan waarom ik methodologie in onderzoek fout vind, danwel de interpretatie van de resultaten fout vind. Vaak te vinden in externe validiteit van het onderzoek. Gewoon inhoudelijk dus.
Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..

:')
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200560456
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen die braaf mee doet met uitsluiting en discriminatie van andere groepen moet zich gaan schamen . Degenen die er iets van zeggen hoeven zich niet te schamen .
Jullie groep doet even hard mee aan uitsluiting en demonisering. Twitter staat er vol mee en ik ken een user uit dit topic die er ook niet vies van is, wederom op Twitter.
Dus nee, het werkt twee kanten op. Speel dus niet de heilige onschuld, want het vergelijken met apartheid is gewoon not done. Dan ben je voor mij af.
pi_200560466
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij begint alleen met 'kritisch denken' wanneer een tekst, bewering of onderzoek een uitslag bevat die jou niet bevalt. En dan is de uitkomst van dat 'kritische denken' altijd dat die tekst, bewering of onderzoek onzin is, niet kan kloppen of niet voldoet aan 100 extra eisen die je ter plekke bedenkt.
Neehoor, een onderzoek moet gewoon extern valide zijn, met dus een goede steekproef en duidelijke definities van symptomen zodat je de schadelijkheid / economische significantie te kunnen interpreteren.

Als resultaten mij niet aannemelijk lijken ben ik skeptischer ja. Dat geldt voor iedereen denk ik, neemt niet weg dat als iemand mij op zwakke punten van een onderzoek wijzen die wel resultaten laten zien waar ik in geloof dat ik die niet zal wegwuiven. Of als ik die onderzoeken aandachtig zal lezen dat ik die zwakke punten niet zie.

Laat wetenschappers svp lekker kritisch tegen elkaar zijn en open in debat met elkaar gaan ipv dit gecensureer wat we zo nu en dan zien, youtube heeft ook weer een filmpje verwijderd van een hart-chirurg met een eerlijk verhaal op Blackbox.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 juli 2021 @ 16:54:26 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200560469
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat gebeurt helaas ook met influenza, maar de kans dat het met Covid gebeurt nadat opa en oma gevaccineerd zijn is nog een tandje marginaler, dit zijn risico's die je niet kan ontwijken als je normaal wilt leven.
Het grote verschil met influenza en covid is dat hij influenza je geen of amper incubatie tijd hebt.
Als ik wat grieperig ben blijf ik altijd bij ouderen uit de buurt.

Maar schijnbaar kan jij daar niet veel mee zitten of wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 juli 2021 @ 16:55:57 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200560493
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen die braaf mee doet met uitsluiting en discriminatie van andere groepen moet zich gaan schamen . Degenen die er iets van zeggen hoeven zich niet te schamen .
Als je na mijn uitleg nog steeds niet inziet waarom het beleid omtrent testen en vaccineren totaal niet te vergelijken is met het apartheidsregime dan moet je je ook schamen.
Huilen dan.
pi_200560496
quote:
15s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..

:')
Ik ga note bene inhoudelijk op de onderzoeken in, reageer dan ook inhoudelijk op mijn kritiek, ipv in de cognitieve dissonantie te zwijmelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 juli 2021 @ 16:56:20 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200560501
Historisch besef van een pinda.
Huilen dan.
pi_200560518
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het grote verschil met influenza en covid is dat hij influenza je geen of amper incubatie tijd hebt.
Als ik wat grieperig ben blijf ik altijd bij ouderen uit de buurt.

Maar schijnbaar kan jij daar niet veel mee zitten of wel?
Wie zegt er hier dat je opa en oma op moet zoeken als je grieperig bent? Helemaal niemand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560525
quote:
15s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het zal allemaal best jochie... Blijf lekker in je waanbeeld zitten dat je het allemaal zo perfect weet.. Wat wij ook inbrengen het heeft allemaal geen zin.. Onderzoeken die we aandragen zijn allemaal niet goed uitgevoerd en wij zijn te dom omdat te zien..

:')
Precies. En daarom heeft discussiëren in dit topic geen enkele zin. Niemand komt nader tot elkaar, de sfeer verhard alleen.

Want zij zijn immers wakker *klik* en wij achterlijke schapen immers niet #sarcasme
pi_200560543
quote:
13s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
Historisch besef van een pinda.
Och ik vind het eng dat je op basis van je onderbuik - maar okay, maanden lange propaganda aan vooraf gegaan natuurlijk - mensen wilt uitsluiten van de normale dingen in de wereld terwijl ze niks verkeerds doen nog een gevaar vormen dat andere individuen zelf kunnen mitigeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560572
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Precies. En daarom heeft discussiëren in dit topic geen enkele zin. Niemand komt nader tot elkaar, de sfeer verhard alleen.

Want zij zijn immers wakker *klik* en wij achterlijke schapen immers niet #sarcasme



Is dit feitelijk of zijn dit meningen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560573
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat wetenschappers svp lekker kritisch tegen elkaar zijn en open in debat met elkaar gaan ipv dit gecensureer wat we zo nu en dan zien, youtube heeft ook weer een filmpje verwijderd van een hart-chirurg met een eerlijk verhaal op Blackbox.
Wat is de naam van die hart chirurg en wat is zijn track record?
pi_200560596
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wat is de naam van die hart chirurg en wat is zijn track record?
https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560597
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:17 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Dat word nu al meer dan een jaar beweerd, maar er is nog niemand die het beweerde die er ook bewijs voor heeft geleverd.
Voor de geinteresseerden:

In Maart 2020, vlak na de 'pandemic' publicatie(computer model) van crooked wetenschaaper Dr.Neil Ferguson*,de doodverklaring process helemaal versoepeld was.
Dat het gros van 'corona' doden allemaal andere ziekten hadden geen geheim is hoor. Ik ken er 3 opgeschreven als corona doden....2 oude dames van 80+ en 'n vriendin van 56, die allemaal jarenlang ziek waren.

* Prof. Ferguson (ook government adviseur en betrapt op 'n weekendje met z'n getrouwde vriendinnetje was, dus heeft corona regels gebroken en ontslag genomen) Die gast heeft 'n geschiedenis van het maken foute, paniekzaaijende plandemic computer modellen, maar nog steeds vaak te horen/zien op TV/Radio chatshows is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200560613
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is dit feitelijk of zijn dit meningen?
Feiten. Maar daarin wordt niks gezegd over long covid, ik vind het daarom eenzijdig belicht.
pi_200560632
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor de geinteresseerden:

In Maart 2020, vlak na de 'pandemic' publicatie(computer model) van crooked wetenschaaper Dr.Neil Ferguson*,de doodverklaring process helemaal versoepeld was.
Dat het gros van 'corona' doden allemaal andere ziekten hadden geen geheim is hoor. Ik ken er 3 opgeschreven als corona doden....2 oude dames van 80+ en 'n vriendin van 56, die allemaal jarenlang ziek waren.

* Prof. Ferguson (ook government adviseur en betrapt op 'n weekendje met z'n getrouwde vriendinnetje was, dus heeft corona regels gebroken en ontslag genomen) Die gast heeft 'n geschiedenis van het maken foute, paniekzaaijende plandemic computer modellen, maar nog steeds vaak te horen/zien op TV/Radio chatshows is.
Er zijn statistisch te ondersteunen argumenten te vinden dat we sneller mensen Corona dode zijn gaan noemen dan voorheen werd gedaan met griep. Maar dat hele probleem haal je er eigenlijk al enigszins uit door gewoon naar oversterfte te gaan kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 juli 2021 @ 17:04:22 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200560662
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wie zegt er hier dat je opa en oma op moet zoeken als je grieperig bent? Helemaal niemand.
ik geef alleen aan dat je bij griep besmetting heel snel symptomen voelt.. gok een dag.
Covid-19 7 dagen ... en dan kan nog zijn dat je niet eens ziek voelt.

en je kan dus onbewust je je opa en oma dus besmetten zonder dat je het door hebt.
In tegenstelling tot influenza!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 juli 2021 @ 17:04:46 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200560670
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je na mijn uitleg nog steeds niet inziet waarom het beleid omtrent testen en vaccineren totaal niet te vergelijken is met het apartheidsregime dan moet je je ook schamen.
Shame on you dat je alles dus maar goedpraat omdat jij toch niet bij de groep hoort die gediscrimineerd word .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200560691
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:01 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Feiten. Maar daarin wordt niks gezegd over long covid, ik vind het daarom eenzijdig belicht.
Okay.........

Maar de long-covid definitie is een umbrella definitie, die dus an sich weinig zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560696
quote:
Het wordt inderdaad niet uitgelegd door youtube:
https://www.tubantia.nl/e(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik snap wel dat dat steekt. Ik weet evenmin de beweegreden, ik ken de beste man niet en heb ook geen idee waarom blckbx zijn opvattingen niet via MSM mag ventileren.
Maar dat ze een staatsgevaarlijke gek als Engel geen podium geven begrijp ik wel.
pi_200560700
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik geef alleen aan dat je bij griep besmetting heel snel symptomen voelt.. gok een dag.
Covid-19 7 dagen ... en dan kan nog zijn dat je niet eens ziek voelt.

en je kan dus onbewust je je opa en oma dus besmetten zonder dat je het door hebt.
In tegenstelling tot influenza!
In tegenstelling tot influenza? Bron?

7 dagen incubatie? Van Corona? Bron?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 juli 2021 @ 17:06:47 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200560703
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Shame on you dat je alles dus maar goedpraat omdat jij toch niet bij de groep hoort die gediscrimineerd word .
Ik zeg alleen dat paralellen trekken met apartheid belachelijk is. Daarmee laat je zien dat je werkelijk geen flauw idee hebt van wat apartheid was.
Huilen dan.
  maandag 26 juli 2021 @ 17:07:39 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200560713
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Och ik vind het eng dat je op basis van je onderbuik - maar okay, maanden lange propaganda aan vooraf gegaan natuurlijk - mensen wilt uitsluiten van de normale dingen in de wereld terwijl ze niks verkeerds doen nog een gevaar vormen dat andere individuen zelf kunnen mitigeren.
Mag je vinden, maar dat heeft allemaal he-le-maal niks met apartheid van doen.
Huilen dan.
pi_200560770
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad niet uitgelegd door youtube:
https://www.tubantia.nl/e(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik snap wel dat dat steekt. Ik weet evenmin de beweegreden, ik ken de beste man niet en heb ook geen idee waarom blckbx zijn opvattingen niet via MSM mag ventileren.
Maar dat ze een staatsgevaarlijke gek als Engel geen podium geven begrijp ik wel.
Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200560776
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.

Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ? :D
Ja - jij heb de Belgische variant :)
Belgische bier goed tegen 'corona' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 juli 2021 @ 17:18:06 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200560868
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.
Dat neem ik niet meer serieus van you tube , facebook, twitter enz , de regels breken is niks meer dan tegen de staatpropaganda ingaan onder het mom van iets wat lekker legitiem klinkt . Ordinaire censuur :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200560873
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die bewuste video is van youtube verwijdert omdat ze de regels van youtube verbraken. Er was volgens YT sprake van misleidende medische informatie.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200560904
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik ben 3 maanden zelf wap geweest en ken al die kanalen. Heb ze gretig tot me genomen en ken hun inhoud goed. Ik heb er bewust afstand van genomen.

De wappen die ik kende waren verbitterde mensen, boos op alles en iedereen. Alleen al daarom was afstand van hen nemen nemen het beste, want ik merkte dat ik ook de hele tijd boos was op alles en iedereen. Ik werd besmet met hun zwartgalligheid. -O-
Das (oprecht) jammer voor je. Ik nooit. Ik ken ook geen 'wappies'. (Wat 'n ontzettende domme term is dat- was het niet die totaal niet grappig, dikke, schreeuwende 'cabaratier' die heeft t verzonnen en 'n stomme liedje over gemaakt?)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200560940
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Geloof je dat niet, vind je dat triest of bedoel je iets anders met die smiley?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 26 juli 2021 @ 17:22:43 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200560941
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat paralellen trekken met apartheid belachelijk is. Daarmee laat je zien dat je werkelijk geen flauw idee hebt van wat apartheid was.
Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 26 juli 2021 @ 17:28:01 #281
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561014
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das (oprecht) jammer voor je. Ik nooit. Ik ken ook geen 'wappies'. (Wat 'n ontzettende domme term is dat- was het niet die totaal niet grappig, dikke, schreeuwende 'cabaratier' die heeft t verzonnen en 'n stomme liedje over gemaakt?)
Wappie is een term die in de jaren 90 in zwang is geraakt bij de gabberhouse scene
Het betekende zoveel als onder invloed van veel drank en drugs helemaal uit je dak gaan (helemaal wappie gaan)

Ter illustratie:
https://www.facebook.com/(...)31692/?extid=SEO----

Youp van 't Hek heeft de term niet verzonnen, hij heeft wel zijn nummer Flappie van nieuwe tekst voorzien.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200561023
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voorbeeldje De disco in Enschede waren er 165 besmet misschien wel meer.
Laten we er op houden dat de helft er van nog thuis woont dus 80 die gaat naar huis en besmet gezin en etc etc..
waarom doet het er toe? zoals je zelf al aan geeft zijn het de ouderen die meeste last ervaren van Covid-19 en hetzij dus in dit geval ook de jongeren die de ouderen besmetten!

Dus het kan zo zijn dat tiener niet van de ouders naar de disco mag, gaat toch besmet ouders, en ouder word heel erg ziek en overlijd misschien..
Je zal het maar op je geweten hebben omdat je zo nodig naar een disco moet!!!
'Positief getest' niet 'besmet'.
Maar niemand doodgegaan is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 juli 2021 @ 17:29:04 #283
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561037
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Positief getest' niet 'besmet'.
Maar niemand doodgegaan is.
Als je positief getest bent, ben je besmet geraakt.
Of je besmettelijk bent is wat anders
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200561071
Alle videos die het gebruik van hydroxychloroquine of ivermectin aanprijzen worden standaard verwijderd. Ongeacht wie die video maakt.

quote:
YouTube verwijdert video’s Bolsonaro over corona
‘Onze regels staan geen inhoud toe waarin staat dat hydroxychloroquine of het medicijn ivermectin effectief zijn bij de bestrijding van het coronavirus of het voorkomen van een coronabesmetting’, schrijft YouTube in de verklaring, erbij vermeldend dat ‘de functie of politieke ideologie van Bolsonaro hier geen rol bij speelden’.
https://www.nd.nl/varia/v(...)olsonaro-over-corona
Dan kan je de meeste video's van blckbx al uitsluiten. En medische beweringen doen die onzin zijn mag ook niet van YT. Misschien moeten al die sites als offguardian, blckbx en ninefornews maar een eigen streamingplatform beginnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 26 juli 2021 @ 17:33:58 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200561110
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .
Leg anders even uit waarom je het zo'n treffende vergelijking vindt?
Huilen dan.
  maandag 26 juli 2021 @ 17:37:11 #286
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561149
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Je vind het belachelijk omdat je meedoet dus jij bent niet objectief meer en ik luister niet meer naar niet objectieve mensen die tegenwoordig liever alles goedpraten dan iets te erkennen .
Het verschil zit hem er in dat de zwarte bevolking van Zuid-Afrika nou niet echt konden kiezen tussen wel of niet een kleurtje maar wel de consequenties van het zwart zijn in een door een blanke minderheid geleid Z-Afrika moesten ondergaan.

Jij hebt de keuze tussen wel en niet vaccineren, je weet de consequenties. Vaccineer je niet dan heb je nog als alternatief dat je je kunt laten testen en daarmee kunt doen wat je wil.

Daarom gaat de vergelijking met apartheid of Jodenvervolging dus ongelooflijk scheef. Zij hadden geen keuze. Jij wel.

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200561151
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je positief getest bent, ben je besmet geraakt.
Of je besmettelijk bent is wat anders
tsja - volgens die test.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200561170
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wappie is een term die in de jaren 90 in zwang is geraakt bij de gabberhouse scene
Het betekende zoveel als onder invloed van veel drank en drugs helemaal uit je dak gaan (helemaal wappie gaan)

Ter illustratie:
https://www.facebook.com/(...)31692/?extid=SEO----

Youp van 't Hek heeft de term niet verzonnen, hij heeft wel zijn nummer Flappie van nieuwe tekst voorzien.
Ojee - maar dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 juli 2021 @ 17:38:55 #289
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561171
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

tsja - volgens die test.
Die test wordt al tientallen jaren gebruikt. Twijfelen aan de werking er van is onzinnig.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 26 juli 2021 @ 17:39:48 #290
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561181
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ojee - maar dankje.
Geen probleem, we zijn op deze aarde om elkaar te helpen O-)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200561216
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die test wordt al tientallen jaren gebruikt. Twijfelen aan de werking er van is onzinnig.
Kary Mullis dacht er anders over. Maar is goed zo, dat hebben we al 18 maanden geleden over gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 juli 2021 @ 17:44:56 #292
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200561259
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kary Mullis dacht er anders over. Maar is goed zo, dat hebben we al 18 maanden geleden over gehad.
klopt.
Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Mullis dat ooit heeft gezegd daar hij al dood was voor Corona uitbrak
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200561324


[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 26-07-2021 17:52:40 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 juli 2021 @ 17:52:47 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200561331
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kary Mullis dacht er anders over.
Misschien even opzoeken wat de beste man over AIDS dacht?
Huilen dan.
  maandag 26 juli 2021 @ 17:57:33 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200561372
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle videos die het gebruik van hydroxychloroquine of ivermectin aanprijzen worden standaard verwijderd. Ongeacht wie die video maakt.
[..]

Dan kan je de meeste video's van blckbx al uitsluiten. En medische beweringen doen die onzin zijn mag ook niet van YT. Misschien moeten al die sites als offguardian, blckbx en ninefornews maar een eigen streamingplatform beginnen.
Daar gaan we vast naar toe want er hoort helemaal niemand te vertellen wat je wel en niet mag bekijken tenzij je een ouder bent met een kind onder de 18 .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200561388
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Misschien even opzoeken wat de beste man over AIDS dacht?
Ook al gezien, ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200561428
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het verschil zit hem er in dat de zwarte bevolking van Zuid-Afrika nou niet echt konden kiezen tussen wel of niet een kleurtje maar wel de consequenties van het zwart zijn in een door een blanke minderheid geleid Z-Afrika moesten ondergaan.

Jij hebt de keuze tussen wel en niet vaccineren, je weet de consequenties. Vaccineer je niet dan heb je nog als alternatief dat je je kunt laten testen en daarmee kunt doen wat je wil.

Daarom gaat de vergelijking met apartheid of Jodenvervolging dus ongelooflijk scheef. Zij hadden geen keuze. Jij wel.

En je hebt ook keuze om Feyenoord supporter te zijn, je te bekeren tot de Islam, etc etc etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200561430
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt.
Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Mullis dat ooit heeft gezegd daar hij al dood was voor Corona uitbrak
Ik weet dat ie al dood was, ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200561443
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen probleem, we zijn op deze aarde om elkaar te helpen O-)
Tsja, weet ik ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200561447
Goodbye
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')