Het verschil is dat bij gevaccineerden de symptomen minder ernstig zijn. De kans op overlijden is significant lager.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.
Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ?
Veel besmettelijker? Of is de wereld nu anders?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Spaanse griep sloeg heel snel om zich heen daarom eiste het zo ontzettend veel slachtoffers.
Dat virus was vele malen besmettelijker dan covid-19 ook in Nederland vielen er toen in verhouding heel veel slachtoffers 38.000 op +- 7 miljoen inwoners, dus nu komen we er nog heel makkelijk van af als je het met deze groep variant vergelijkt.
Klopt , als de huidige covid zo ernstig was , zou ik ook geen antivaxxer zijn geworden.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Veel besmettelijker? Of is de wereld nu anders?
Sowieso was de groep die er last van had vanwege de leeftijd van die personen nogal wat zwaarwichtiger dan de gemiddelde Covid dode.
Als jij ze serieus wilt nemen mag dat. Weet alleen dat er een tegengeluid is en wees dan zo eerlijk om ook de andere kant te onderzoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar ehh, Harry moeten we serieus nemen? En die hartchirurg of Carla Peeters niet? Bij Blackbox?
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:41 schreef An_0_Niem het volgende:
Als jij ze serieus wilt nemen mag dat. Weet alleen dat er een tegengeluid is en wees dan zo eerlijk om ook de andere kant te onderzoeken.
Ik ben 3 maanden zelf wap geweest en ken al die kanalen. Heb ze gretig tot me genomen en ken hun inhoud goed. Ik heb er bewust afstand van genomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.
Heb ik jullie nog niet veel weten doen eerlijk gezegd.
Is er momenteel een mazelen epidemie ?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar je kan oudgereformeerden niet altijd herkennen van de buitenkant. Als er een vrouw met zwarte kouse en zo'n jurk de bus in stapt, ren je dan gillend weg? Ze komen namelijk soms ook wel buiten hun eigen woonplaatsen. Ze wonen zelfs in de randstad, bijvoorbeeld in Capelle aan den IJssel heb je ze ook en dat zit aan Rotterdam vast.
Heel verstandigquote:Kabinet zet definitief streep door festivalseizoen, verplichte test bij terugkeer vakantie
Meerdaagse festivals zoals Lowlands mogen deze zomer niet doorgaan. Nu al zijn dergelijke festivals verboden tot begin augustus, maar het kabinet trekt het verbod door voor festivals met een camping tot 1 september.
Het is één van de besluiten die het kabinet vandaag heeft genomen, na nieuw overleg over corona. Een ander is dat vakantiegangers die terugkeren uit Europese landen die nu geel kleuren op de coronakaart en niet volledige gevaccineerd zijn, vanaf 8 augustus voor terugreis naar Nederland moeten aantonen dat ze corona-vrij zijn. De regel geldt nu al voor mensen die uit Spanje, Portugal, Cyprus of Andorra komen. Het gaat om iedereen vanaf 12 jaar. Mensen die volledig gevaccineerd zijn, of hersteld zijn van corona, hoeven geen test te doen, maar kunnen de CoronaCheck-app gebruiken.
https://www.ad.nl/politie(...)vakantie~a968f37a2f/
Wat vind je van dit stuk dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb jouw oerzang-goeroe zijn site deels gelezen.
Heb ik jullie nog niet veel weten doen eerlijk gezegd.
Over zweverig gesprokenquote:Responding to the plasticity of nature and the human body, we developed an innovative working method: Personalised Integrative Care. A simple and effective method to support the body naturally towards recovery with the right intervention at the right time. The program is a guidance program for personal leadership with nutrition, lifestyle and meaning tailored to the body and situation to a resilient body with a strong immune system.
En wie gaat alle onkosten betalen?quote:
Die zijn er niet zo heel lang geleden wel geweest. Zat je toen ook kwaad te typen over dat je niet met oudgereformeerden i nde zelfde bus wil zitten? Er was zo recent als 2013 nog een mazelenepidemie in de omgeving Barneveld.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is er momenteel een mazelen epidemie ?
Nee he, beetje onzinnige vergelijking dus
Dat bedrag is veel lager dan wanneer we, zoals jij vaak roept, 'alles maar los gooien'quote:
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?quote:
Tuurlijk, verlies aan levensgeluk waarderen we op 0, en men mag niet ziek worden want die kosten zijn oneindig.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat bedrag is veel lager dan wanneer we, zoals jij vaak roept, 'alles maar los gooien'
Je kan weleens ziek zijn, ik ga liever naar een festival met risico op een snotneus dan niet naar een festival en geen snotneus.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?
Ook nu zit ik niet kwaad te typen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo heel lang geleden wel geweest. Zat je toen ook kwaad te typen over dat je niet met oudgereformeerden i nde zelfde bus wil zitten? Er was zo recent als 2013 nog een mazelenepidemie in de omgeving Barneveld.
https://www.barneveldsekr(...)braak-mazelen-574220
Want ernstig ziek in het ziekenhuis komen of long covid oplopen gaat niet ten koste van levensgelukquote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tuurlijk, verlies aan levensgeluk waarderen we op 0, en men mag niet ziek worden want die kosten zijn oneindig.
In welk universum is dit een antwoord op de vraag?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan weleens ziek zijn, ik ga liever naar een festival met risico op een snotneus dan niet naar een festival en geen snotneus.
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie gaat alle onkosten betalen wanneer mensen ziek worden wanneer dat voorkomen had kunnen worden?
Ik betaal toch lekker zelf de kosten van ziek zijn omdat ik een snotneus heb.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In welk universum is dit een antwoord op de vraag?
Maar als veel mensen tegelijk ziek worden dan krijg je weer maatregelen en wie gaat dat betalen danquote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.
Vaccinatie verlaagt die kans met ruim 90% en voorkomt dat als je toch besmet raakt je ernstig ziek word. Lijkt me wel de moeite om daarvoor even een prik te halen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ziekte is nagenoeg niet te voorkomen overigens, van virussen that is. Niet nu? Dan later, ja tenzij 100% werkend vaccin.
Daar kan je jezelf tegen beschermen met een vaccin, als je bewust die keuze niet neemt dat is prima, maar dan ligt die verantwoording bij het individu, dat is geenszins een risico waar je de samenleving voor op slot gaat gooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Want ernstig ziek in het ziekenhuis komen of long covid oplopen gaat niet ten koste van levensgeluk
Zou er voor zorgen dat niet iedereen tegelijk ziek gaat worden, dat hebben we wel aardig opgelost nu met de vaccinaties.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar als veel mensen tegelijk ziek worden dan krijg je weer maatregelen en wie gaat dat betalen dan?
Zegt Ludo die iedereen die met bewijs of feiten komt die zijn waarheid tegenspreken; meteen maar dom noemt. Daar nog buiten gelaten hoe je experts wegzet..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |