abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200557745
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mensen mogen niet de bus in? :?
Wacht maar af wat er gaat gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 juli 2021 @ 14:34:29 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200557767
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
Lees nu even goed wat ik zeg: apartheid is een wreed systeem met als doel de systematische onderdrukking van een bevolkingsgroep.

Van alle drie is nu totaal geen sprake.
Huilen dan.
pi_200557774
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik heb 26-50%+ van de bevolking zien veranderen in mensen die apartheid wel een prima idee vinden.
En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?
Iedereen die radicaal is, links of rechts, keur ik af. Ik heb niks met populisme
  maandag 26 juli 2021 @ 14:34:53 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200557775
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200557783
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat om symptomen die het dagelijks leven flink kunnen beïnvloeden is dat al niet genoeg?
Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.

Serieus de vraag is in veel van die onderzoeken gewoon "na 14 dagen nog last van symptoom x"
En het wordt meegeteld in de statistiek.

Smaakverlies, voor een Kok een ernstig probleem, voor het gros van de mensen heel vervelend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200557793
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Altijd weer dat eeuwige wacht maar af
Alsof jullie de toekomst kunnen voorspellen.
  maandag 26 juli 2021 @ 14:35:48 #157
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200557796
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.

Serieus de vraag is in veel van die onderzoeken gewoon "na 14 dagen nog last van symptoom x"
En het wordt meegeteld in de statistiek.
Euh nee... beter lezen..
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 26 juli 2021 @ 14:36:06 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200557807
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mensen mogen niet de bus in? :?
En arbitrair is het ook niet.
Huilen dan.
pi_200557808
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt? :?
Puur de onderbuik die spreekt
  maandag 26 juli 2021 @ 14:36:22 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200557814
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat ook nog eens ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200557820
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Altijd weer dat eeuwige wacht maar af
Alsof jullie de toekomst kunnen voorspellen.
Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.
  maandag 26 juli 2021 @ 14:36:50 #162
451005 Grems
Clown World
pi_200557829
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?
Iedereen die radicaal is, links of rechts, keur ik af. Ik heb niks met populisme
Ik heb daar minder moeite mee dan de 26% die het wel prima vind om mensen zelfs uit winkels te weren.

Nog los van de 50%+ die uitsluiting van andere aspecten van het publieke leven wel ziet zitten.
pi_200557832
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Euh nee... beter lezen..
Ga jij maar beter lezen.
  maandag 26 juli 2021 @ 14:37:26 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200557845
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.
Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?
Huilen dan.
pi_200557862
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?

Je kan alles wel belangrijk benoemen maar dan kijk je niet naar het totaal plaatje.
pi_200557883
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Jij kan van alles vinden, feit is dat jij geen wetenschapper bent.
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
  maandag 26 juli 2021 @ 14:39:34 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200557893
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?

Je kan alles wel belangrijk benoemen maar dan kijk je niet naar het totaal plaatje.
Weet je wat arbitrair betekent?
Huilen dan.
pi_200557928
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom? Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 26 juli 2021 @ 14:42:34 #169
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200557951
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..

Geen idee wanneer je jezelf wetenschapper mag noemen, maar wat jij hier allemaal eruit kraamt maak ik op dat je iig geen bent.. Of een mislukte zoals Engel.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200557981
quote:
6s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?
Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.
pi_200558005
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..

Geen idee wanneer je jezelf wetenschapper mag noemen, maar wat jij hier allemaal eruit kraamt maak ik op dat je iig geen bent.. Of een mislukte zoals Engel.
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
pi_200558141
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:41 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.
Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.
  maandag 26 juli 2021 @ 14:52:16 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200558151
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.
Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.
Huilen dan.
pi_200558165
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200558207
quote:
6s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.
Kan alle kanten opvallen, maar weet niet waarom je denkt dat 50% kans aan iets geven een enorme overtuigingskracht met zich meeneemt. Ik zou er wel een kratje bier op wedden maar daar houdt het ook wel bij op.
pi_200558240
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.

Geldt +- voor iedereen.
Risico van de schadelijkheid per besmetting is dan niet meer bijzonder, blijft alleen het stukje besmettelijkheid nog over, maar zo vreemd is dit virus niet is mijn overtuiging dus dat zal ook gewoon loslopen.
pi_200558275
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.

Geldt +- voor iedereen.
Risico van de schadelijkheid per besmetting is dan niet meer bijzonder, blijft alleen het stukje besmettelijkheid nog over, maar zo vreemd is dit virus niet is mijn overtuiging dus dat zal ook gewoon loslopen.
Ik ben enkel bereid om:

1. te sterven aan corona. Gezien mijn leeftijd en gezondheid erg onwaarschijnlijk
2. De pandemie te overleven zonder vaccinatie. Of ik dan ziek word door corona of gewoon gezond blijf, dat maakt me dan niet uit. Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario.

Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
pi_200558307
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
Dat is zo, als je de nevenschade niet zo hoog inschat dan is vindt men het allemaal acceptabel nu, maar ze zijn blind voor de hypocrisie in de behandeling voor Covid in dat geval t.o.v. hoe we altijd met influenza hebben omgegaan.

Men schat het risico gewoon veel hoger in, het is gewoon niet zo rationeel.
pi_200558332
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
pi_200558353
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk kom
Zeker niet als daar mazelen of polio heerst
pi_200558362
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
Daar kan ik er wel meer van opnoemen. Jij niet overigens, met jou kan ik de dialoog aangaan zonder daarna voor rotte vis uitgemaakt te worden.
pi_200558378
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
Ehh wat? Harry Tol?

Als je afgestudeerd ben op een universiteit ben je wetenschapper?
Ik ben inhoudelijk kritisch op methodologie van onderzoeken, ik krijg vervolgens persoonlijke sneren naar mijn kop, cognitieve dissonantie uit zich in een vorm van rare agressie, want twijfelen aan de eigen overtuigingen is niks natuurlijk.
pi_200558392
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk kom
Zeker niet als daar mazelen of polio heerst
Maar je kan oudgereformeerden niet altijd herkennen van de buitenkant. Als er een vrouw met zwarte kouse en zo'n jurk de bus in stapt, ren je dan gillend weg? Ze komen namelijk soms ook wel buiten hun eigen woonplaatsen. Ze wonen zelfs in de randstad, bijvoorbeeld in Capelle aan den IJssel heb je ze ook en dat zit aan Rotterdam vast.
pi_200558472
Ik vind het trouwens schandalig hoe Bill Gates gedemoniseerd wordt.
Ook dit is weerlegt:

https://www.mariusengelbr(...)loppen/#Bill%20Gates

Maar wappies blijven vasthouden aan hun idiote waanideeen.
pi_200558488
quote:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen?
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200558502
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh wat? Harry Tol?

Als je afgestudeerd ben op een universiteit ben je wetenschapper?
Ik ben inhoudelijk kritisch op methodologie van onderzoeken, ik krijg vervolgens persoonlijke sneren naar mijn kop, cognitieve dissonantie uit zich in een vorm van rare agressie, want twijfelen aan de eigen overtuigingen is niks natuurlijk.
Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.
Harry Tol is een journalist.
pi_200558524
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:')
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
pi_200558539
quote:
4s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig hoe Bill Gates gedemoniseerd wordt.
Ook dit is weerlegt:

https://www.mariusengelbr(...)loppen/#Bill%20Gates

Maar wappies blijven vasthouden aan hun idiote waanideeen.
AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!

Na het oergezang kan je hier terecht voor alle wijsheid en waarheid

-----------

en wappies , idiote waanideeen ... schelden is een bewijs van zwakheid
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200558581
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.

Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ? :D
pi_200558726
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.

Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ? :D
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.

De kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt zou véél lager zijn.
pi_200558739
quote:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
:D
pi_200558793
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.
Harry Tol is een journalist.
Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?
pi_200558809
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.
Het idee ... maar blijkbaar toch niet de praktijk.

quote:
jaja maar wat is nou het verschil tussen eventuele besmetting door een wel of niet gevaccineerde ?

FF wachten op een antwoord van de experts hier
pi_200558820
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!

Na het oergezang kan je hier terecht voor alle wijsheid en waarheid

-----------

en wappies , idiote waanideeen ... schelden is een bewijs van zwakheid
Typisch dat ik wappies nog wel veel ergere dingen heb horen zeggen en zien doen.Doodsverwensingen/bredeigingen aan pro vaxxers zijn helaas het nieuwe normaal geworpen.
Dan vind ik wappie nog reuze meevallen. Als dat mijn ergste "zonde" is dan doe ik het eigenlijk prima.
Ik steek geen teststraten in de fik, ik ga niet demonstreren middenin een pandemie, ik hou me aan de regels.
pi_200558833
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Men noemt dat (terecht) niet zo bij influenza, dus laten we dat ook svp niet doen met Corona.
pi_200558840
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?
Sorry, ik typ op mijn mobiel en dat gaat nog weleens mis. Harry Hol inderdaad.
pi_200558853
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Sowieso, hogere viral load, maar ehh, totale waanzin natuurlijk om zo te gaan leven.
pi_200558895
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
86% weleens gehoord, maar tegen Delta variant 30% minder (?) volgens Israel...

Het virus muteert zich toch zo - vanwege survival of the fittest principes - in een virus dat de antistoffen beter kan ontwijken en besmettelijker is gezien de omstandigheden waarin het virus zich bevind ( in brede zin)..

Allemaal logisch, Covid gaan we niet uitroeien, net als influenza.
pi_200558944
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Maar ehh, Harry moeten we serieus nemen? En die hartchirurg of Carla Peeters niet? Bij Blackbox?
  maandag 26 juli 2021 @ 15:37:40 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200559033
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ben enkel bereid om:

1. te sterven aan corona. Gezien mijn leeftijd en gezondheid erg onwaarschijnlijk
2. De pandemie te overleven zonder vaccinatie. Of ik dan ziek word door corona of gewoon gezond blijf, dat maakt me dan niet uit. Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario.

De Spaanse griep sloeg heel snel om zich heen daarom eiste het zo ontzettend veel slachtoffers.
Dat virus was vele malen besmettelijker dan covid-19 ook in Nederland vielen er toen in verhouding heel veel slachtoffers 38.000 op +- 7 miljoen inwoners, dus nu komen we er nog heel makkelijk van af als je het met deze groep variant vergelijkt.

De pandemie duurde maar iets meer dan een jaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')