Wacht maar af wat er gaat gebeuren.quote:
Lees nu even goed wat ik zeg: apartheid is een wreed systeem met als doel de systematische onderdrukking van een bevolkingsgroep.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijbkaar wel, niet naar een restaurant mogen, niet in de bus mogen, vanwege arbitraire zaken, dat ken ik alleen vanuit streng racisme eigenlijk, nouja, misschien voor 1912 nog enigszins vanuit het seksisme, maar die uitsluitingen zijn naar mijn mening nogal... Idioot.
En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb 26-50%+ van de bevolking zien veranderen in mensen die apartheid wel een prima idee vinden.
Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt?quote:
Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het gaat om symptomen die het dagelijks leven flink kunnen beïnvloeden is dat al niet genoeg?
Euh nee... beter lezen..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, het gaat om allerhande symptomen waaronder ook symptomen die het dagelijks leven niet "significant" beinvloeden.
Serieus de vraag is in veel van die onderzoeken gewoon "na 14 dagen nog last van symptoom x"
En het wordt meegeteld in de statistiek.
Puur de onderbuik die spreektquote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus welk punt probeer je precies te maken, als je daar hypothetische toekomstscenarios voor nodig hebt?
Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Altijd weer dat eeuwige wacht maar af
Alsof jullie de toekomst kunnen voorspellen.
Ik heb daar minder moeite mee dan de 26% die het wel prima vind om mensen zelfs uit winkels te weren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En ik heb mensen zien veranderen van liefdevolle personen tot randfiguren die Kaag/D66 en anderen onder een laffe Twitterschuilnaam voor NSBer uitmaken. Mag dat wel?
Iedereen die radicaal is, links of rechts, keur ik af. Ik heb niks met populisme
Ga jij maar beter lezen.quote:
Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof jij het kan, ik vind het een reele optie. Geef het wel meer dan 50% kans dat het ergens op de wereld nu al gebeurt, gebeurt is, of gaat gebeuren.
Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?quote:
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jij kan van alles vinden, feit is dat jij geen wetenschapper bent.
Weet je wat arbitrair betekent?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want een gevaccineerde zou een snotneus kunnen oplopen? Of moeten we rekening houden met allerlei extreem kleine minderheden?
Je kan alles wel belangrijk benoemen maar dan kijk je niet naar het totaal plaatje.
Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom? Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..quote:Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je op 50? Waarom geen 30? Of 70?
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tot nu toe meer inhoudelijk zaken geleverd dan jij..
Geen idee wanneer je jezelf wetenschapper mag noemen, maar wat jij hier allemaal eruit kraamt maak ik op dat je iig geen bent.. Of een mislukte zoals Engel.
Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als jij je gezondheid niet in gevaar wil brengen moet je misschien niet met 100 duizend man naar een festival gaan, slimpie.
Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting van de wereld op dit moment. Denk dat veel landen hun handen van vervoer afhouden, omdat het een nogal primaire zaak is, maar uit oogpunt dat ongevaccineerden een risico zijn en men ze niet kan ontwijken, acht ik het nog wel mogelijk dat het gaat gebeuren.
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat is mijn keuze. Maar ik zou er vanuit moeten kunnen gaan dat de mensen om mij heen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze geen rare ziektes verspreiden.
Kan alle kanten opvallen, maar weet niet waarom je denkt dat 50% kans aan iets geven een enorme overtuigingskracht met zich meeneemt. Ik zou er wel een kratje bier op wedden maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klinkt nogal arbitrair, die inschatting van jou.
Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Ik ben enkel bereid om:quote:Op maandag 26 juli 2021 14:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor Corona liep je als gezonde 20'er meer risico van influenza dan nu met vaccinatie van corona, ben ik stellig van overtuigd.
Geldt +- voor iedereen.
Risico van de schadelijkheid per besmetting is dan niet meer bijzonder, blijft alleen het stukje besmettelijkheid nog over, maar zo vreemd is dit virus niet is mijn overtuiging dus dat zal ook gewoon loslopen.
Dat is zo, als je de nevenschade niet zo hoog inschat dan is vindt men het allemaal acceptabel nu, maar ze zijn blind voor de hypocrisie in de behandeling voor Covid in dat geval t.o.v. hoe we altijd met influenza hebben omgegaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tolquote:Op maandag 26 juli 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer ben je wetenschapper? Lol. Kom op zeg, heb je nog wat inhoudelijks te melden?
Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk komquote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook voor corona waren er mensen die niet voor alles gevaccineerd waren. Op staphorst bijvoorbeeld. Heb je die lui ook als de pest vermeden dan?
Daar kan ik er wel meer van opnoemen. Jij niet overigens, met jou kan ik de dialoog aangaan zonder daarna voor rotte vis uitgemaakt te worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te melden ipv op de persoon te spelen zoals relatief vaak.
Ehh wat? Harry Tol?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
Maar je kan oudgereformeerden niet altijd herkennen van de buitenkant. Als er een vrouw met zwarte kouse en zo'n jurk de bus in stapt, ren je dan gillend weg? Ze komen namelijk soms ook wel buiten hun eigen woonplaatsen. Ze wonen zelfs in de randstad, bijvoorbeeld in Capelle aan den IJssel heb je ze ook en dat zit aan Rotterdam vast.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik ooit in Staphorst of Urk kom
Zeker niet als daar mazelen of polio heerst
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen?
Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh wat? Harry Tol?
Als je afgestudeerd ben op een universiteit ben je wetenschapper?
Ik ben inhoudelijk kritisch op methodologie van onderzoeken, ik krijg vervolgens persoonlijke sneren naar mijn kop, cognitieve dissonantie uit zich in een vorm van rare agressie, want twijfelen aan de eigen overtuigingen is niks natuurlijk.
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?quote:
AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig hoe Bill Gates gedemoniseerd wordt.
Ook dit is weerlegt:
https://www.mariusengelbr(...)loppen/#Bill%20Gates
Maar wappies blijven vasthouden aan hun idiote waanideeen.
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.
Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ?
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
Wat geeft iemand die zich bewust niet wil vaccineren het recht om mijn gezondheid in gevaar te brengen? En ja ik ben gevaccineerd en nee dat werkt niet 100%
Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die cognitieve dissonantie is er bij beide partijen.
Harry Tol is een journalist.
Het idee ... maar blijkbaar toch niet de praktijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
De kans dat een gevaccineerde het virus verspreidt zou ietsjes lager zijn, is het idee.
jaja maar wat is nou het verschil tussen eventuele besmetting door een wel of niet gevaccineerde ?quote:De kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt zou véél lager zijn.
Typisch dat ik wappies nog wel veel ergere dingen heb horen zeggen en zien doen.Doodsverwensingen/bredeigingen aan pro vaxxers zijn helaas het nieuwe normaal geworpen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
AAN ALLEN : we hebben de ultieme website gevonden !!!!
Na het oergezang kan je hier terecht voor alle wijsheid en waarheid
-----------
en wappies , idiote waanideeen ... schelden is een bewijs van zwakheid
Men noemt dat (terecht) niet zo bij influenza, dus laten we dat ook svp niet doen met Corona.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jij vind dat om te lachen? Mag ik daaruit concluderen dat het van jou wél mag,mensen hun gezondheid in gevaar brengen?
Sorry, ik typ op mijn mobiel en dat gaat nog weleens mis. Harry Hol inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die van die youtube filmpjes? Bedoel je? Harry Hol? Met de H?
Sowieso, hogere viral load, maar ehh, totale waanzin natuurlijk om zo te gaan leven.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jullie snappen het blijkbaar allemaal niet zo goed ... gevaccineerden geraken evenveel besmet als niet-gevaccineerden en geven het evengoed door aan een ander.
Waar zie jij het verschil dan ? Is mijn covid gevaarlijker dan jouw covid misschien ?
86% weleens gehoord, maar tegen Delta variant 30% minder (?) volgens Israel...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
De kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis belandt zou véél lager zijn.
Maar ehh, Harry moeten we serieus nemen? En die hartchirurg of Carla Peeters niet? Bij Blackbox?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer je ervoor gestudeerd hebt. En dat geldt niet voor die simpele zielen op Twitter die zich viroloog/professor wanen doordat ze naar Blckbx/9fornews hebben gekeken. Hun "onderzoek"beperkt zich tot vooringenomen bronnen, waarvan aantoonbaar is dat het onjuist is. Wederom: Harry Tol
De Spaanse griep sloeg heel snel om zich heen daarom eiste het zo ontzettend veel slachtoffers.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben enkel bereid om:
1. te sterven aan corona. Gezien mijn leeftijd en gezondheid erg onwaarschijnlijk
2. De pandemie te overleven zonder vaccinatie. Of ik dan ziek word door corona of gewoon gezond blijf, dat maakt me dan niet uit. Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario.
Zelfs de spaanse griep van 1918 is uiteindelijk na ongeveer 5 jaar verdwenen. Zonder vaccinaties of geavanceerde medische hulpmiddelen. Dus als corona nog veel langer doormoddert dan is dat niet vanwege de corona maar vanwege de overheden en de controledrang die zij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |