abonnement Unibet Coolblue
pi_200543017
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
Maar heeft er al iemand enig bewijs voor de BBB theorie want het wil maar niet opschieten. Die Schwab voert niet veel uit, lijkt het.

Laten we het even sec bekijken, de inflatie is nog steeds historisch laag (als je begrijot wat inflatie is), ieder land voert eigen beleid op het gebied van covid, dat rijmt ook niet met een wereldwijde conspiracy, bedrijven worden aan alle kanten financieel gesteund, rijmt alweer niet met de theorie.

Kortom, als je kijkt naar de realiteit is er gewoon geen enkele onderbouwing voor deze theorie.
Meer hebben dat niet door hoor. Maar dat komt later wel..
Ik kijk altijd eerst wat fakenews wat later pas in de MSM verschijnt.
Fake news - ya gotta love it

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200543051

Zeer net interview is dus weer verwijderd van YouTube. Alsof die hartchirurg een of andere complot wappie is die mensen verkeerd informeert, wordt wel ff bepaald door een of ander journalistentypje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200543101
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
Maar heeft er al iemand enig bewijs voor de BBB theorie want het wil maar niet opschieten. Die Schwab voert niet veel uit, lijkt het.

Laten we het even sec bekijken, de inflatie is nog steeds historisch laag (als je begrijot wat inflatie is), ieder land voert eigen beleid op het gebied van covid, dat rijmt ook niet met een wereldwijde conspiracy, bedrijven worden aan alle kanten financieel gesteund, rijmt alweer niet met de theorie.

Kortom, als je kijkt naar de realiteit is er gewoon geen enkele onderbouwing voor deze theorie.
Je weet niet waar je het over hebt.

Die inflatie is gigantisch, de centrale banken hebben hun inflatie doelstellingen aangepast, spreken uit dat ze meer inflatie tolereren. De lage rentes hebben alle asset prijzen verhoogd en de kloof tussen arm en rijk vergroot, de rente laten stijgen heeft vanwege de relatief hoge schulden een gigantisch effect op de economie. Simpel gezegd zit er enorme risico in de markt qua inflatie / economische toestand.

Neem even mee dat het middel om inflatie in te perken rentestijging is en de mogelijkheid daartoe flink wordt beknot vanwege de rigoureuze economische implicaties op dit moment van rentestijgingen.

Inflatie is de middenklasse belasten. Rentestijgingen is de asset prijzen van bijv huizen laten inklappen, staan straks de huizen weer onder water terwijl leven duurder wordt en allicht mensen hun baan kwijtraken.

Mag je allemaal doemscenario vinden maar dat risico is nu veel hoger dan 3 jaar terug.

Inflatie kun je overigens op meerdere manieren definiëren geloof dat Milton Friedman naar geldhoeveelheid gebruikt daarvoor bijv, maar die is vaak gedefinieerd als M1 / M2 etc.

In de volksmond is het prijsinflatie. De stijging van prijzen van een mandje goederen. Daar zit bepaalde subjectiviteit in nog want de mandjes die mensen kopen veranderen namelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 25-07-2021 19:21:44 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 juli 2021 @ 19:30:25 #254
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200543275
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij wil meer varianten?
Ja misschien komt er dan eens een serieus virus welke maatregelen rechtvaardigt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 19:31:05 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200543284
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt.

Die inflatie is gigantisch, de centrale banken hebben hun inflatie doelstellingen aangepast, spreken uit dat ze meer inflatie tolereren. De lage rentes hebben alle asset prijzen verhoogd en de kloof tussen arm en rijk vergroot, de rente laten stijgen heeft vanwege de relatief hoge schulden een gigantisch effect op de economie. Simpel gezegd zit er enorme risico in de markt qua inflatie / economische toestand.

Neem even mee dat het middel om inflatie in te perken rentestijging is en de mogelijkheid daartoe flink wordt beknot vanwege de rigoureuze economische implicaties op dit moment van rentestijgingen.

Inflatie is de middenklasse belasten. Rentestijgingen is de asset prijzen van bijv huizen laten inklappen, staan straks de huizen weer onder water terwijl leven duurder wordt en allicht mensen hun baan kwijtraken.

Mag je allemaal doemscenario vinden maar dat risico is nu veel hoger dan 3 jaar terug.

Inflatie kun je overigens op meerdere manieren definiëren geloof dat Milton Friedman naar geldhoeveelheid gebruikt daarvoor bijv, maar die is vaak gedefinieerd als M1 / M2 etc.

In de volksmond is het prijsinflatie. De stijging van prijzen van een mandje goederen. Daar zit bepaalde subjectiviteit in nog want de mandjes die mensen kopen veranderen namelijk.

Kortom, je verzin een eigen definitie van inflatie en claimt dat je gelijk hebt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 juli 2021 @ 19:37:40 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200543351
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja misschien komt er dan eens een serieus virus welke maatregelen rechtvaardigt.
De volle ziekenhuizen was niet reden genoeg?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200543597
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De volle ziekenhuizen was niet reden genoeg?
Dan had je in 2018 ook maatregelen moeten invoeren..
En als je gaat afschalen en mensen die in de zorg werken na fake testen naar huis stuurt is het al snel te druk.

Maar gelukkig zijn de ouderen en kwetsbare geïnjecteerd wat betekend dat de druk om de zorg zal afnemen :)
Daar deden we het toch voor... ze zijn geïnjecteerd en dus beschermt. We kunnen weer door tenzij ze andere duistere plannen hebben en dit allemaal een smokescreen was
pi_200543659
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Er staat letterlijk onderaan in de update wat het is.

Een maat van mij heeft dagenlang op de IC gelegen - het is geen griep.
Een maat van mij had symptomen die vergelijkbaar waren met de griep die hij 2 jaar geleden te pakken had
  zondag 25 juli 2021 @ 19:59:23 #259
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200543666
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan had je in 2018 ook maatregelen moeten invoeren..
voor die 2 weken in een paar ziekenhuizen?
Je wil dat serieus vergelijken met 2020?
quote:
En als je gaat afschalen en mensen die in de zorg werken na fake testen naar huis stuurt is het al snel te druk.
fake testen nog wel. Ik neem aan dat je de pcr bedoelt?
quote:
Maar gelukkig zijn de ouderen en kwetsbare geïnjecteerd wat betekend dat de druk om de zorg zal afnemen :)
Daar deden we het toch voor... ze zijn geïnjecteerd en dus beschermt. We kunnen weer door tenzij ze andere duistere plannen hebben en dit allemaal een smokescreen was
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:02:42 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200543716
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan had je in 2018 ook maatregelen moeten invoeren..

Want toen was het ook maandenlang en wereldwijd problemen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200543773
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want toen was het ook maandenlang en wereldwijd problemen?
Het griepseizoen is een jaarlijks terugkomend ''probleem'', wereldwijd..
Alleen hoorde we daar nooit wat van omdat ziek worden bij het leven hoort. Hadden we geaccepteerd.

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
pi_200543783
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een maat van mij had symptomen die vergelijkbaar waren met de griep die hij 2 jaar geleden te pakken had
Er zijn ook 'n heleboel mensen die symptomen van ouderdom of veel anderen ziekten, ernstige condities, gezondheids problemen enz. hadden maar wel opgeschreven als 'Death by Covid' zijn/waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200543841
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het griepseizoen is een jaarlijks terugkomend ''probleem'', wereldwijd..
Alleen hoorde we daar nooit wat van omdat ziek worden bij het leven hoort. Hadden we geaccepteerd.

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
Bird flu 2009?
Flu-jabs ook waardeloos zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200543867
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Klopt dit? 90% van hoeveel IC's waren er door ongevaccineerden bezet? Hoe oud waren ze? Waren ze al ziek?
Ik dacht begrepen te hebben dat gezonde gevaccineerden elkaar zo'n beetje onbedoeld (veilig als zij zich terecht dachten te kunnen vermaken) aan het besmetten zijn geweest.
[..]

Ja goochelen en googelen. Viroloog tegen viroloog. En die mag wat zeggen, en die moet zijn mond houden.
Maar uiteindelijk gaat het om de (wereldwijde) IFR. En niet om relatief normale stijgingen en dalingen.

Men wil Lockdowns in stand houden voor de Great Reset. Build Back Better. A New World Order.
Doe eens normaal man, met je zogenaamde vragen.... Je gelooft maar in 1 ding, complot, complot,complot en daarnaar geloof je dingen wel of niet..

Het is vrij normaal dat men in de gaten houdt hoeveel mensen besmet zijn en ziek. Want 2 weken daarna zie je dat terug in het ziekenhuis. Gelukkig valt het nog mee, omdat vooral jongeren ziek worden en die niet zwaar lijden.

Tevens zou je eens op internet moeten gaan zoeken naar wat BBB echt betekent. Harry Hol heeft er nog een mooie video van gemaakt. Het is logisch dat BBB aan de hand is. Want dat is overal aan de hand. Als een brug instort omdat er 10 mensen opstaan wil je niet precies dezelfde brug bouwen want dan stort hij ook weer in bij 10 mensen, je wilt beter terug opbouwen.
We zagen het in 1953 met de watersnoodramp in Zeeland. Toen bouwde men dijken, want dit nooit weer.
Dankzij het feit dat we in 1995 overstromingen hadden hebben we nu in 2021 geen doden te betreuren in Limburg.

Dus het is heel goed en volkomen normaal dat men aan BBB doet. Zo ook met virussen. We weten hoe ze komen (via dieren) en dus moeten we ons gedrag naar dieren aanpassen. Is dat zo choquerend?

Hetzelfde geldt overigens voor die andere termen. Zovaak gebruikt door wappies, zonder dat ze weten wat het betekent en wie het verzonnen heeft... De new world orde is verzonnen door mensen die denken dat satan/de antichrist echte figuren zijn die ooit de Aarde in handen hebben. En die heeft dan alles in handen, behalve een handjevol gelovigen die samen met de christelijke God strijden.. Echt, als je eens kijkt hoe de wereld er al 100en jaren uitziet dan lach je hierom.. Zelfs Europa is zo verdeeld als de pest, maar voor de new world orde moeten ze achter de schermen met elkaar samenwerken..
En the great reset is hetzelfde als BBB. Hoe het nu gaat met de mensheid en het klimaat is de Aarde te dode opgeschreven. Dus moeten bepaalde dingen anders gaan, zoals financieen, dierenproblematiek, opwarming van de Aarde waardoor je meer oorlogen krijgt waardoor je meer vluchtelingen krijgt etc..
Dankzij de opwarming van de Aarde wordt Afrika nog veel warmer, drogen de waterputten uit, gaan daar allerlei groeperingen met elkaar de strijd aan en onschuldige mensen zitten tussen de strijdende partijen in en vluchten hierheen...
Dankzij de great reset kunnen we er misschien paal en perk aanstellen..
pi_200543902
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn ook 'n heleboel mensen die symptomen van ouderdom of veel anderen ziekten, ernstige condities, gezondheids problemen enz. hadden maar wel opgeschreven als 'Death by Covid' zijn/waren.
Tegenwoordig is alles Covid.. heb je de symptomen van de Delta variant gezien?? zijn precies hetzelfde als de verkoudheid _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)dheid-hebt~a1cbcebd/

'Je kan denken dat je een gewone verkoudheid hebt'. LAAT JE TESTEN!!
pi_200543937
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
Neen, dat kan de media niet...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandemie

Pandemie is gewoon een bestaande term waar de media niks aan kan doen. Covid is over de hele wereld verspreid dus een pandemie. Maar blame de media!

Fakenews van wappies is inmiddels ook een pandemie.
pi_200543951
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn ook 'n heleboel mensen die symptomen van ouderdom of veel anderen ziekten, ernstige condities, gezondheids problemen enz. hadden maar wel opgeschreven als 'Death by Covid' zijn/waren.
Dat word nu al meer dan een jaar beweerd, maar er is nog niemand die het beweerde die er ook bewijs voor heeft geleverd.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:24:15 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200544072
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het griepseizoen is een jaarlijks terugkomend ''probleem'', wereldwijd..
Alleen hoorde we daar nooit wat van omdat ziek worden bij het leven hoort. Hadden we geaccepteerd.

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
Liggen de ziekenhuizen door griep wereldwijd maandenlang overvol?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200544088
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:17 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Neen, dat kan de media niet...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandemie


Haha jij gelooft zeker ook dat talkshows (propaganda uur) objectief verslag doen.
De media kan en doet dat gewoon ..gelukkig kijken de meeste mensen daar dwars doorheen

pi_200544105
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Liggen de ziekenhuizen door griep wereldwijd maandenlang overvol?
Zou het niet weten , kwam nooit ter sprake in de msm.

In NL hebben ze iig wel een jaar vol gelegen , waarom is het nooit opgeschaald
  zondag 25 juli 2021 @ 20:26:35 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544106
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tegenwoordig is alles Covid.. heb je de symptomen van de Delta variant gezien?? zijn precies hetzelfde als de verkoudheid _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)dheid-hebt~a1cbcebd/

'Je kan denken dat je een gewone verkoudheid hebt'. LAAT JE TESTEN!!
Joh zo toevallig :7 Nee deze dan : je bent ziek , je voelt het alleen niet 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200544153
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha jij gelooft zeker ook dat talkshows (propaganda uur) objectief verslag doen.
De media kan en doet dat gewoon ..gelukkig kijken de meeste mensen daar dwars doorheen
Dit heb ik wel vaker met wappies, dat ik A zeg en dat ze op G lijken te reageren...

Een pandemie is een wereldwijde epidemie. En covid is toevallig wereldwijd. Daar kan de media helemaal niks aan doen. Dat is gewoon een feit.
Dat de meeste mensen daar dwars doorheen kijken lijkt me dan ook niet waar. Die zien ook wel dat Japan er last van heeft, dat Amerika er last van heeft, dat Rusland er last van heeft, dat NL er last van heeft...
pi_200544203
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Joh zo toevallig :7 Nee deze dan : je bent ziek , je voelt het alleen niet 8)7
Blijf je er maar mee bezig?

Denk je echt dat mensen die beginnend kanker hebben weten dat ze het hebben? Dat zou een hoop doden schelen op jaarbasis maar helaas groeit kanker ongemerkt en soms tot het te laat is..

Niet om kanker en covid te vergelijken maar om te bewijzen dat je soms ziek kan zijn zonder dat je het merkt. Die discussie heb ik al eerder met jou gevoerd maar het kwartje is blijkbaar nog niet gevallen?
Zal ook wel 2 jaar duren, net zoals het covidkwartje.

En welk mens is niet af en toe verkouden? Dat je denkt "ach, het is hooikoorts". Maar voor hetzelfde geld is het covid.

Dus zo vreemd is het niet om te testen, alleen voor notoire domoren is het moeilijk blijkbaar.
pi_200544223
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, je verzin een eigen definitie van inflatie en claimt dat je gelijk hebt.
Of je zoekt het gewoon ff uit op internet ofzo, ga je straks ontkennen dat water nat is?

Ik verzin hier niks. Wat wil je? Bronnen??

https://www.homefinance.n(...)0economie%20toeneemt.


Ik zit dieper in deze stof dan jij, maar op basis van rare vooroordelen zit je dom te bazelen.

Sterkt alleen maar mijn overtuiging dat het pure dogma's zijn waar men in gelooft overigens. Ik heb het per definitie fout anders daagt het je overtuiging nog uit. Dat kan natuurlijk niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200544248
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:13 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, met je zogenaamde vragen.... Je gelooft maar in 1 ding, complot, complot,complot en daarnaar geloof je dingen wel of niet..
Gelijk al klaar met jou.
Ik las alweer ergens wappie enzo.daarom.
Ik heb je elders ook al zien schreeuwen met hele lange verhalen.
En steeds boos .... haha. Het is goed met je.
Lees jij maar gewoon af en toe lekker mee met mijn berichten en hou je een beetje in.
Je hebt je spuitje al dus niets te vrezen. Voelt ie lekker?

:W
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200544309
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Gelijk al klaar met jou.
Ik las alweer ergens wappie enzo.daarom.
Ik heb je elders ook al zien schreeuwen met hele lange verhalen.
En steeds boos .... haha. Het is goed met je.
Lees jij maar gewoon af en toe lekker mee met mijn berichten en hou je een beetje in.
Je hebt je spuitje al dus niets te vrezen. Voelt ie lekker?

:W
De meeste wappies denken dat ze geen wappies zijn.

Jij stelt alleen maar vragen omdat je naar de bekende weg aan het vragen bent, dat is hypocriet.

En voor de rest kan ik alleen maar antwoorden wat iemand anders mij antwoordde "ik blijf op jou reageren, ook als je er boos om wordt"...

Tevens vind ik het vrij grappig dat je mijn berichten boos vindt, dat is "in the eye of the beholder".. Ik vermaak me prima met het reageren op domme mensen. Het is alsof je schaakt met iemand en je weet van te voren alle zetten al.
pi_200544332
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:

Ik zit dieper in deze stof dan jij, maar op basis van rare vooroordelen zit je dom te bazelen.

Heheh, jij zit dieper in de stof? In de poeder zeker, met je neus?
pi_200544447
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:38 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

De meeste wappies denken dat ze geen wappies zijn.

Jij stelt alleen maar vragen omdat je naar de bekende weg aan het vragen bent, dat is hypocriet.

En voor de rest kan ik alleen maar antwoorden wat iemand anders mij antwoordde "ik blijf op jou reageren, ook als je er boos om wordt"...

Tevens vind ik het vrij grappig dat je mijn berichten boos vindt, dat is "in the eye of the beholder".. Ik vermaak me prima met het reageren op domme mensen. Het is alsof je schaakt met iemand en je weet van te voren alle zetten al.
Zoals ik al zei. Veel geschreeuw en heel vermoeiend voor jezelf om allemaal op te schrijven. Kwam er nu ook ergens "God" voorbij in je verhaal? Tja. Daar kan ik al helemaal niet tegenop.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zondag 25 juli 2021 @ 20:47:07 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544459
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:32 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Blijf je er maar mee bezig?

Denk je echt dat mensen die beginnend kanker hebben weten dat ze het hebben? Dat zou een hoop doden schelen op jaarbasis maar helaas groeit kanker ongemerkt en soms tot het te laat is..

Niet om kanker en covid te vergelijken maar om te bewijzen dat je soms ziek kan zijn zonder dat je het merkt. Die discussie heb ik al eerder met jou gevoerd maar het kwartje is blijkbaar nog niet gevallen?
Zal ook wel 2 jaar duren, net zoals het covidkwartje.

En welk mens is niet af en toe verkouden? Dat je denkt "ach, het is hooikoorts". Maar voor hetzelfde geld is het covid.

Dus zo vreemd is het niet om te testen, alleen voor notoire domoren is het moeilijk blijkbaar.
Je voorbeelden zeggen me niks want het is nergens bewijs voor . Voor de rest bepaal ik hoeveel tijd ik ergens in steek en niet jij .

Dan geloof jij het toch allemaal wel ? Het kwartje valt inderdaad wel vanzelf bij degene die het niet bij het juiste einde had , dat is zo mooi van het leven _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200544489
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:46 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Kwam er nu ook ergens "God" voorbij in je verhaal? Tja. Daar kan ik al helemaal niet tegenop.
Dat is altijd het argument van Summers om niks te geloven van corona
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200544512
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:46 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Veel geschreeuw en heel vermoeiend voor jezelf om allemaal op te schrijven. Kwam er nu ook ergens "God" voorbij in je verhaal? Tja. Daar kan ik al helemaal niet tegenop.
Het is voor mij helemaal niet vermoeiend om het op te schrijven, hoe kom je erbij? Voor mij is schrijven op een pc iets ontspannend omdat ik voor de rest fysiek werk doe en dit is lekker rustgevend...

Tevens kwam er inderdaad "God" voorbij in mijn verhaal, maar wel in een andere context. Namelijk dat de NEW World Orde is verzonnen door mensen die beweren dat achter alles 1 groot geheime macht schuilt. En die vecht uiteindelijk tegen de christelijke God.. Zonder geloof in God of goden valt dus die hele NWO in duigen...

Dus het zou je sieren om inderdaad mijn berichten te lezen en ook nog begrijpend te lezen..

Groetjes
  zondag 25 juli 2021 @ 20:51:24 #282
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200544540
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het griepseizoen is een jaarlijks terugkomend ''probleem'', wereldwijd..
Alleen hoorde we daar nooit wat van omdat ziek worden bij het leven hoort. Hadden we geaccepteerd.

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
3000 oversterfte 2018 vs 15000-20000 oversterfte in 2020 vindt je vergelijkbaar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200544580
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Je voorbeelden zeggen me niks want het is nergens bewijs voor . Voor de rest bepaal ik hoeveel tijd ik ergens in steek en niet jij .
Er is wel degelijk overal bewijs voor. Nogmaals, denk je echt dat mensen met kanker het meteen voelen als ze ziek zijn? Als je dat denkt, ben je gek.. En anders ook trouwens :D

Er zijn helaas genoeg mensen die bij de dokter komen en die dan na veel onderzoek te horen krijgen "was u maar eerder gekomen, nu kunnen we niks voor u doen".

quote:
Dan geloof jij het toch allemaal wel ? Het kwartje valt inderdaad wel vanzelf bij degene die het niet bij het juiste einde had , dat is zo mooi van het leven _O_
Dit lijkt me onzin. Er zijn mensen die gestorven zijn denkende in Walhalla te komen. Anderen die stierven dachten dat de Aarde plat was..
Dus helaas, jij zal je best moeten doen om het kwartje te laten vallen. Dat komt je niet aanwaaien meid.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:54:51 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200544598
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zou het niet weten , kwam nooit ter sprake in de msm.
Ok dan, dus maar lekker dingen beweren die niet waar zijn uit onwetendheid dan?

quote:
In NL hebben ze iig wel een jaar vol gelegen , waarom is het nooit opgeschaald
Klopt ook al niet, er is behoorlijk opgeschaald.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 25 juli 2021 @ 20:56:05 #285
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200544616
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het griepseizoen is een jaarlijks terugkomend ''probleem'', wereldwijd..
Alleen hoorde we daar nooit wat van omdat ziek worden bij het leven hoort. Hadden we geaccepteerd.

De media kan ook van het griepseizoen een pandemie maken als ze willen. Dan hadden jij en de rest van de kudde weer volgzaam gevolgd
Zoek even de betekenis van pandemie op wil je.
Dat is gewoon een besmettelijke ziekte die wereldwijd rondwaart

Het zegt niks over de ernst
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200544620
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Het is voor mij helemaal niet vermoeiend om het op te schrijven, hoe kom je erbij? Voor mij is schrijven op een pc iets ontspannend omdat ik voor de rest fysiek werk doe en dit is lekker rustgevend...

Tevens kwam er inderdaad "God" voorbij in mijn verhaal, maar wel in een andere context. Namelijk dat de NEW World Orde is verzonnen door mensen die beweren dat achter alles 1 groot geheime macht schuilt. En die vecht uiteindelijk tegen de christelijke God.. Zonder geloof in God of goden valt dus die hele NWO in duigen...

Dus het zou je sieren om inderdaad mijn berichten te lezen en ook nog begrijpend te lezen..

Groetjes
Gedaan. Heel interessant.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zondag 25 juli 2021 @ 20:59:13 #287
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200544668
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:53 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Er is wel degelijk overal bewijs voor. Nogmaals, denk je echt dat mensen met kanker het meteen voelen als ze ziek zijn? Als je dat denkt, ben je gek.. En anders ook trouwens :D


HIV, Chlamydia om er nog maar een paar leuke tegenaan te gooien
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200544737
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

HIV, Chlamydia om er nog maar een paar leuke tegenaan te gooien
Ja precies, lekker doorgeven van die ziektes als je niet voelt dat je ze hebt..

Maar deze discussie hebben we drie weken geleden ook al gevoerd met Summer. Ze snapt het nog steeds niet.
pi_200544759
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:39 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Heheh, jij zit dieper in de stof? In de poeder zeker, met je neus?
Wat heb jij bereikt en waar heb jij verstand van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 juli 2021 @ 21:04:34 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200544761
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De volle ziekenhuizen was niet reden genoeg?
'Vol' juist
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 25 juli 2021 @ 21:05:22 #291
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200544772
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:39 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Heheh, jij zit dieper in de stof? In de poeder zeker, met je neus?
luister troll, als je 95% in NWS zit, blijf dan daar ook, met je 2 mnd oude account
  zondag 25 juli 2021 @ 21:10:27 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200544858
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

'Vol' juist
De IC wel ja, of was dat allemaal gelogen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 25 juli 2021 @ 21:10:35 #293
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544861
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:03 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ja precies, lekker doorgeven van die ziektes als je niet voelt dat je ze hebt..

Maar deze discussie hebben we drie weken geleden ook al gevoerd met Summer. Ze snapt het nog steeds niet.
Dan was je gewoon niet overtuigend met je msm propaganda (DUH) plus je verdiept je duidelijk ook nooit in BNW onderwerpen dus je mening is niks meer dan een vooroordeel . Vooroordelen worden nooit waarheid en terecht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200544871
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Berjan3 het volgende:
Dus het zou je sieren om inderdaad mijn berichten te lezen en ook nog begrijpend te lezen..
Zegt hij die over poeder begint naar aanleiding van een tamelijk uitgebreid verhaal + bronvermelding om het nog even extern te valideren voor jullie, omdat jullie vooringenomen zijn over eventuele kennis van andere forumleden.

Waarom ben je ziende blind slechts omdat iemand "tegenpartij" is? Wat is er mis met het "challengen" van overtuigingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 juli 2021 @ 21:12:31 #295
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200544881
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan was je gewoon niet overtuigend met je msm propaganda (DUH) plus je verdiept je duidelijk ook nooit in BNW onderwerpen dus je mening is niks meer dan een vooroordeel . Vooroordelen worden nooit waarheid en terecht .
Ontken je dat je HIV kunt hebben zonder het te weten?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:12:54 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544885
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat heb jij bereikt en waar heb jij verstand van?
Niet van complotten in ieder geval .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 25 juli 2021 @ 21:14:11 #297
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200544907
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ontken je dat je HIV kunt hebben zonder het te weten?
Niet boeiend :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 25 juli 2021 @ 21:15:38 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200544926
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Joh zo toevallig :7 Nee deze dan : je bent ziek , je voelt het alleen niet 8)7
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet boeiend :O
Eehh
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200544967
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

luister troll, als je 95% in NWS zit, blijf dan daar ook, met je 2 mnd oude account
Ik ben hier al langer dan jij, met verschillende accounts. Dus geen grote bek alsjeblieft...

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat heb jij bereikt en waar heb jij verstand van?
Waarom wil je dat weten? Mogen alleen volleerde experts ergens iets over zeggen? Zou ik wel waarderen overigens.. Maar dan valt 99,9% van wappiesland al af.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan was je gewoon niet overtuigend met je msm propaganda (DUH) plus je verdiept je duidelijk ook nooit in BNW onderwerpen dus je mening is niks meer dan een vooroordeel . Vooroordelen worden nooit waarheid en terecht .
Meid, het is een feit dat mensen die ziek zijn dit niet altijd weten.. Daar valt niks in te overtuigen.. Het is ook geen hogere wiskunde of zo...

En dat ik mij niet in BNW onderwerpen verdiep is mij enkel te prijzen.. Komt nog bij dat ik ooit, in een ver verleden, me wel degelijk met BNW onderwerpen heb beziggehouden. Voor mij staat de b niet voor brave maar voor bullshit..

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet boeiend :O
Dus je wordt gedist en dan vindt je het niet boeiend?

Komt nog bij dat de symptomen van covid zo vaag en veelvoorkomend zijn dat mensen kunnen denken "ach, ik heb last van hooikoorts" maar dan blijkt het toch covid te zijn.. Lekker verspreiden van Covid omdat je denkt "ach het is maar een niesaanval"...

Een beetje zoals het verspreiden van soa, omdat je denkt "ach, ik heb even jeuk bij mijn ballen"...

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zegt hij die over poeder begint naar aanleiding van een tamelijk uitgebreid verhaal + bronvermelding om het nog even extern te valideren voor jullie, omdat jullie vooringenomen zijn over eventuele kennis van andere forumleden.

Waarom ben je ziende blind slechts omdat iemand "tegenpartij" is? Wat is er mis met het "challengen" van overtuigingen?
Omdat jullie challengen gewoon hypocriet is. Wel vragen stellen bij alles dat zogenaamd MSM is, maar niet bij Willem Engel en consorten..
pi_200544968
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Eehh
Kap hier gewoon mee?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')