Ik kan me wel voorstellen dat het gruwelijk misgaat als je die plank verwacht. Maar hoe kon hij dat niet weten?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener die er niet meer was
Het is wel raar dat de rest het weet behalve hij.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het gruwelijk misgaat als je die plank verwacht. Maar hoe kon hij dat niet weten?
Je zou van Japan juist het tegenovergestelde verwachten. Alhoewel de plank- en communicatie-fails bij het fietsen niet aan de organisatie te wijten was.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan gisteren nog de faal met de techniek bij 3*3 basketbal. Het is i.i.g. nog niet de best georganiseerde Spelen ooit
Misschien door de spanning op het moment supreme er toch niet meer aan gedacht?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:58 schreef Strani het volgende:
Oh volgens Milan Vader moet Mathieu het wél geweten hebben want ze hadden het er in de ochtend over gehad.
Dat zou kunnen ja, treurig.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien door de spanning op het moment supreme er toch niet meer aan gedacht?
Misschien niet ineens een plank die weg is, maar daar kan je wel een stoep tegenkomen die je niet zo goedgezind isquote:Op maandag 26 juli 2021 10:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, treurig.
Met wegwielrennen heb je al dit gedoe niet, Mathieu.
Ik stuur de kat op je af! Hij zal je redden!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
Loopt er ineens een spin over mijn arm, DAT OOK NOG
Zoiets denk ik ook, en de rest is er natuurlijk wel al wel een week langer dan hem.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Aangezien ze het er wel over hebben gehad, aldus Vader en de bondscoach, even een theorietje: Matje was gespannen en in z'n hoofd al druk bezig met de race, waardoor niet echt tot hem door is gedrongen dat de plank er niet meer zou liggen, met de fout tot gevolg
Daar kunnen ze een heel seizoen mee vullen voor Brisbane 2036.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een plank. Eentje die er nog voor rijdt. 12 man in het elftal bij de hockey. Een Corona-vlucht met Olympiërs en gewone mensen die de avond ervoor nog aan het Dansen met Jansen waren.
Het wordt wel een druk seizoen voor Andere Tijden Sport over 10 jaar
Ja, maar ik weet niet of die per se veel extra informatie hebben gekregen? Als ik het goed begrijp, wist Vader ervan vanwege het testevent twee jaar geleden, dus ben wel benieuwd hoe dat dit jaar is gecommuniceerd. Je zou verwachten dat hij vanaf de eerste training op het parcours te horen kreeg dat hij in de wedstrijd dat plankje niet kon pakken.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, en de rest is er natuurlijk wel al wel een week langer dan hem.
En dit is pas dag drie.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een plank. Eentje die er nog voor rijdt. 12 man in het elftal bij de hockey. Een Corona-vlucht met Olympiërs en gewone mensen die de avond ervoor nog aan het Dansen met Jansen waren.
Het wordt wel een druk seizoen voor Andere Tijden Sport over 10 jaar
Volgens Vader had hij nog over het plankje tegen Mathieu tijdens de lunch van vandaag.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of die per se veel extra informatie hebben gekregen? Als ik het goed begrijp, wist Vader ervan vanwege het testevent twee jaar geleden, dus ben wel benieuwd hoe dat dit jaar is gecommuniceerd. Je zou verwachten dat hij vanaf de eerste training op het parcours te horen kreeg dat hij in de wedstrijd dat plankje niet kon pakken.
Laten we hopen dat dit een rotte start van een verder mooie Spelen wordt. Als we nu opeens mooie verrassingen krijgen dan is dat ook mooi voor de Andere Tijden afleveringquote:
Ja, gezien de reacties van Matje zelf, sterkt mij dat weer in de theorie dat hij die informatie op dat moment niet meer echt tot zich wist te nemenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens Vader had hij nog over het plankje tegen Mathieu tijdens de lunch van vandaag.
En ik had er dan weer geen last van behalve een pijnlijke bovenarmquote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar de priklocatie voor mijn tweede vaccinatie van Pfizer. Een vriend van me was er drie dagen ziek van geworden, dus ik kijk er dit keer wederom tegenop.
Is je dag meteen weer goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
En hij is natuurlijk ook van de risico's, hij gaat niet voor het veilige maar schiet er meteen in.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, gezien de reacties van Matje zelf, sterkt mij dat weer in de theorie dat hij die informatie op dat moment niet meer echt tot zich wist te nemen
Het wisselt heel erg. Met een beetje geluk krijg je alleen een pijnlijke bovenarm.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar de priklocatie voor mijn tweede vaccinatie van Pfizer. Een vriend van me was er drie dagen ziek van geworden, dus ik kijk er dit keer wederom tegenop.
Dat scheeltquote:Op maandag 26 juli 2021 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik had er dan weer geen last van behalve een pijnlijke bovenarm
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat Matje een goede Tourweek heeft gereden, is er iets moois om te herinneren van deze periode. Over drie jaar lekker een volledig MTB-seizoen rijden en dan maar winnen!
OS 2024quote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?
Oh grapje haha ik snap hem alquote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?
Over drie jaar zijn de Spelen van Parijs! In de twee tussenliggende jaren moet hij het mountainbiken lekker combineren met wegwielrennen, in het Olympische jaar zou ik de pijlen dan volledig richten op het mountainbikenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
De eerste keer had ik veel zwaardere klachten dan de tweede keer Pfizer fwiw.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Om je nog wat geruster te maken. Ik beide keren helemaal nergens last van gehad. Zelfs geen spierpijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheeltDan ga ik met jou in mijn hoofd naar de vaccinatielocatie en ben ik ietsjes rustiger dan wanneer ik aan Arizona met 2 dagen hoofdpijn denk
Die zetten we naast de P van 'Polletje'quote:Op maandag 26 juli 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
'Plankje' mag toegevoegd worden aan het lijstje van Nederlandse sporttraumawoorden.
'Olympische Spelen 2021' lijkt me geschikter voor het traumalijstje, dan heb je gelijk allesquote:Op maandag 26 juli 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
'Plankje' mag toegevoegd worden aan het lijstje van Nederlandse sporttraumawoorden.
Ik sluit me bij @Momo aan, nergens last van gehad!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dat lijkt me voor ons allemaal wel beter jaquote:Op maandag 26 juli 2021 11:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Olympische Spelen 2021' lijkt me geschikter voor het traumalijstje, dan heb je gelijk alles![]()
Het is echt niet te geloven, gisteren zet ik de tv aan en zie ik Van Vleuten in een kansloze chasse patate, vandaag zet ik de tv aan en echt die seconde gaat Van der Poel op z'n bek. Ik moet maar niet meer kijken, denk ik.
Ja sorryquote:Op maandag 26 juli 2021 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheeltDan ga ik met jou in mijn hoofd naar de vaccinatielocatie en ben ik ietsjes rustiger dan wanneer ik aan Arizona met 2 dagen hoofdpijn denk
Pidcock wordt ook niet slechter natuurlijk. Dat is net zo'n groot talent als Van der Poel (misschien nog wel groter, want hij kan ook echt klimmen).quote:Op maandag 26 juli 2021 10:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Over drie jaar zijn de Spelen van Parijs! In de twee tussenliggende jaren moet hij het mountainbiken lekker combineren met wegwielrennen, in het Olympische jaar zou ik de pijlen dan volledig richten op het mountainbiken
Lijkt me ook niet fijn om net voor de race te horen. Ben je de hele race alleen maar aan het hopen dat de achtste een beetje een leuke jongen is ipv je op de wedstrijd te concentreren.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel raar om te horen dat de Nederlandse windsurfer de achtste plaats mag aftrekken. Voor hemzelf lijkt me dat niet leuk en voor degene die achtste wordt misschien iets te veel eer.
quote:Op maandag 26 juli 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
Maar als hij het leuk vind maakt het toch weinig uit hoe prestigieus het is?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteraard kan het, maar het is een keuze voor een veel minder prestigieuze sport. Alsof Messi zich een seizoen toelegt op zaalvoetbal of Joris Luijten op minigolf.
Zeker waar, maar ik moet nog zien hoe lang Pidcock los mag gaan op de mountainbike van Ineos. Als hij zich een beetje verder ontwikkelt, is hij minsten een waardevolle toevoeging aan het treintje en mogelijk zelfs kopmanwaardig. En Ineos ziet hem liever de Tour winnen dan de Olympische titel prolongeren, lijkt mijquote:Op maandag 26 juli 2021 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Pidcock wordt ook niet slechter natuurlijk. Dat is net zo'n groot talent als Van der Poel (misschien nog wel groter, want hij kan ook echt klimmen).
Ik zou eerder verwachten dat die hele plank er van het begin niet zou zijn geweest.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of die per se veel extra informatie hebben gekregen? Als ik het goed begrijp, wist Vader ervan vanwege het testevent twee jaar geleden, dus ben wel benieuwd hoe dat dit jaar is gecommuniceerd. Je zou verwachten dat hij vanaf de eerste training op het parcours te horen kreeg dat hij in de wedstrijd dat plankje niet kon pakken.
Ik heb gisteren ook mijn tweede prik gekregen, tot nu toe alleen wat spierpijn in die arm (dat is al meer dan na de eerste, maar geen horrorscenarioquote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
De prik zit erin! Het ging best snel. Toen ik in de wachtruimte ging zitten, zaten er een stuk of 7 andere personen. Toen ik 14 minuten later wegging, waren er nog maar 2 weggegaan. Gaan mensen voor hun plezier in die wachtruimte zitten ofzo?![]()
Ik hoop ergens dat ik wel een beetje last krijg van iets, want dan weet je dat dat vaccin werkt. Nergens last van is ook fijn, maar voelt minder effectief.
@:Arizona, fijn dat je hoofdpijn weg isGelukkig maar, langer dan 1 dag hoofdpijn is vervelend.
Van mij mag hij zich toeleggen op waterfietsen als hij dat leuk vindt. Maar het lijkt me voor de sponsor en de gemiddelde kijker interessanter als de grote toppers elkaar treffen op de weg.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als hij het leuk vind maakt het toch weinig uit hoe prestigieus het is?
Dat is vrij gebruikelijk bij mountainbike. Die plank ligt er zodat ze bij de trainingsrondes niet elke keer die sprong hoeft te maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat die hele plank er van het begin niet zou zijn geweest.
Waarom laat je mensen een parcours verkennen met onderdelen die je daarna weghaalt?
Alsof je mensen schaatsen laat oefenen op een ijsbaan om ze daarna in de plomp te gooien en te zeggen "Oh ja, dat ijs is weg. Hadden we toch gezegd?"
Ik had de elektrische vliegenmepper al gepakt toen ik me bedacht dat dat geen goede oplossing was.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht, op je arm zei je...![]()
Sorry, ik hoop dat je andere arm nog werkt.![]()
Zoals @Redefine ook al aangaf, is dat vooral voor het gemak bij de verkenningen en trainingen. Dan rijd je uiteraard niet elk rondje volle bak en gebruiken ze bijvoorbeeld een makkelijkere B-route om de obstakels heen. Bij deze rotsen was er niet een route om het obstakel heen, dus de enige manier om te voorkomen dat iedereen elke keer moet springen, is zo'n plankje neerleggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat die hele plank er van het begin niet zou zijn geweest.
Waarom laat je mensen een parcours verkennen met onderdelen die je daarna weghaalt?
Alsof je mensen schaatsen laat oefenen op een ijsbaan om ze daarna in de plomp te gooien en te zeggen "Oh ja, dat ijs is weg. Hadden we toch gezegd?"
Ja, dat lijkt mij ook interessanter, maar uiteindelijk gaat het niet om de sponsors en de gemiddelde kijkers.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van mij mag hij zich toeleggen op waterfietsen als hij dat leuk vindt. Maar het lijkt me voor de sponsor en de gemiddelde kijker interessanter als de grote toppers elkaar treffen op de weg.
En een zware blessure bij een van de spelersquote:
Ik denk dat corona toch een grotere invloed heeft. Als er allemaal landgenoten wegvallen, dan voel je je ook niet helemaal op je gemak en dat maakt net het verschil tussen winst en verlies.quote:
Ik vind dat toch maar een vaag principe.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vrij gebruikelijk bij mountainbike. Die plank ligt er zodat ze bij de trainingsrondes niet elke keer die sprong hoeft te maken.
Ik zie deze nu pas, maar bovenstaande is ook hier van toepassing.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zoals @:Redefine ook al aangaf, is dat vooral voor het gemak bij de verkenningen en trainingen. Dan rijd je uiteraard niet elk rondje volle bak en gebruiken ze bijvoorbeeld een makkelijkere B-route om de obstakels heen. Bij deze rotsen was er niet een route om het obstakel heen, dus de enige manier om te voorkomen dat iedereen elke keer moet springen, is zo'n plankje neerleggen.
Dat je nog zo helder kon nadenken, petje af.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had de elektrische vliegenmepper al gepakt toen ik me bedacht dat dat geen goede oplossing was.
Ik quote even Vader, de andere Nederlandse mountainbiker van vandaag:quote:Op maandag 26 juli 2021 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas, maar bovenstaande is ook hier van toepassing.
Dan heb je nog de uitleg van een ervaringsexpert, wordt het misschien niet logischer van, maar dan heb je het niet meer van zo'n leek als ikquote:Ja, meestal doen ze dat in de training voor de veiligheid, uh, dat je 'm ook rustig kan rijden, dat je even kan oefenen, als je dan niet genoeg snelheid hebt, dat je 'm toch nog op dat plankje landt.
Ik was het al aan het overwegenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat je nog zo helder kon nadenken, petje af.![]()
Ik had meteen geprobeerd mijn arm in het stopcontact te steken.
Ja vermoeiend, overal begint dit trouwens al. Sommige mensen hopen er volgens mij op, wat een zelfhaat.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:53 schreef Redefine het volgende:
Het is wel weer typisch FOK! op het OS forum. Eerst was het niveau van de users prima en de sfeer ook goed. Maar nu loopt het even wat minder en er komen weer topics als het zijn de slechtste Spelen voor Nederland ooit. En komen de trollen weer vanaf alle kanten opdagen
Vader heeft het ook al over een plankje terwijl dat het om een pallett van 2 bij 2 meter gaat.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik quote even Vader, de andere Nederlandse mountainbiker van vandaag:
[..]
Dan heb je nog de uitleg van een ervaringsexpert, wordt het misschien niet logischer van, maar dan heb je het niet meer van zo'n leek als ik
Ja ze doen het erom.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vermoeiend, overal begint dit trouwens al. Sommige mensen hopen er volgens mij op, wat een zelfhaat.
Dit is nou de échte oikofobie, waar is Thierry?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vermoeiend, overal begint dit trouwens al. Sommige mensen hopen er volgens mij op, wat een zelfhaat.
Media doet ook lekker mee, het gaat hier van ‘we gaan alles winnen!!’ naar ‘alles gaat mislukken, alles is rampzalig’ in 5 minuten.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is nou de échte oikofobie, waar is Thierry?
Dit is een van die vage situaties waarin ik de uitleg echt wel heel logisch vind klinken, maar waarvan ik vervolgens (als ik er dan even over nadenk) denk "Nee, F dat, ik vind het helemaal niet logischquote:Op maandag 26 juli 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik quote even Vader, de andere Nederlandse mountainbiker van vandaag:
[..]
Dan heb je nog de uitleg van een ervaringsexpert, wordt het misschien niet logischer van, maar dan heb je het niet meer van zo'n leek als ik
En dat terwijl er vermoedelijk vrij veel FvD'ers bijzitten.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is nou de échte oikofobie, waar is Thierry?
"Mathieu is gevallen omdat er geen plankje lag en hij niet over een kiezelsteentje kon springen."quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vader heeft het ook al over een plankje terwijl dat het om een pallett van 2 bij 2 meter gaat.
En dat op een fietsje.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Mathieu is gevallen omdat er geen plankje lag en hij niet over een kiezelsteentje kon springen."
Dat is straks hoe het in de geschiedenisboekjes komt te staan.
In Londen gaat het ook los.quote:
En daar hoor je bij de NOS dan weer niks over.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:04 schreef Arizona het volgende:
Er is ook nog positief nieuws hoor op deze dag, ik heb een heerlijke lunchwandeling in perfecte temperaturen gemaakt
En nu geniet ik van een glas ijsthee
Dat is Nederland he. En dan vervolgens de atleten overmoedig en arrogant noemen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Media doet ook lekker mee, het gaat hier van ‘we gaan alles winnen!!’ naar ‘alles gaat mislukken, alles is rampzalig’ in 5 minuten.
Ja echt treurig. Al is dat natuurlijk ook wel weer typisch het zure van sociale media.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is Nederland he. En dan vervolgens de atleten overmoedig en arrogant noemen.
Een schande is het! Zeker omdat ik ook nog eens niet ben gevallen en niemand uit het oog verloren heb!quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daar hoor je bij de NOS dan weer niks over.
Ho ho. Jouw dochter was gewoon eerder binnen hoor. Maar die zit bij jullie gezin natuurlijk in het rechter rijtje dus die houdt jij daarom niet in de gaten.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een schande is het! Zeker omdat ik ook nog eens niet ben gevallen en niemand uit het oog verloren heb!
Mijn dochter was niet eens mee! Geloof ik tenminstequote:Op maandag 26 juli 2021 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Jouw dochter was gewoon eerder binnen hoor. Maar die zit bij jullie gezin natuurlijk in het rechter rijtje dus die houdt jij daarom niet in de gaten.
Zie, daar ga je al.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter was niet eens mee! Geloof ik tenminste
Vergeet corona niet. Dat mag na vandaag ook wel wegblijven in het TeamNLquote:Op maandag 26 juli 2021 13:22 schreef sportfreak het volgende:
Chokes, blessures, valpartijen, diskwalificaties...
Ik hoop dat we vandaag in één keer het hele rijtje tegenvallers hebben kunnen afstrepen.
Onlangs ook niet in een pestvliegtuig gezeten?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een schande is het! Zeker omdat ik ook nog eens niet ben gevallen en niemand uit het oog verloren heb!
Nederland ten onder.quote:
Ik vind het vooral heel verwarrend dat "de media" zijn voornaam er niet bij zetten. Nu lijkt het alsof papa van der Poel er heel veel over te vertellen heeft (of zelfs ook gereden heeft).quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vader heeft het ook al over een plankje terwijl dat het om een pallett van 2 bij 2 meter gaat.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel verwarrend dat "de media" zijn voornaam er niet bij zetten. Nu lijkt het alsof papa van der Poel er heel veel over te vertellen heeft (of zelfs ook gereden heeft).
Op de NOS site staat het dan weer wel, maar je moet er wel even naar zoeken.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
Ik was even op teletekst aan het kijken naar het laatste reguliere nieuws. Er staan daarbij drie OS berichten.
Eentje onder Corona (Rojer) verder 'Einde Carrière Kiki Bertens' en 'Opgave VDP na val'.
Dan staan er al drie berichten onder NWS wat niet echt nodig is. Maar dan gaat geen enkel bericht over de zilveren medaille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |