Ja, gezien de reacties van Matje zelf, sterkt mij dat weer in de theorie dat hij die informatie op dat moment niet meer echt tot zich wist te nemenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens Vader had hij nog over het plankje tegen Mathieu tijdens de lunch van vandaag.
En ik had er dan weer geen last van behalve een pijnlijke bovenarmquote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar de priklocatie voor mijn tweede vaccinatie van Pfizer. Een vriend van me was er drie dagen ziek van geworden, dus ik kijk er dit keer wederom tegenop.
Is je dag meteen weer goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
Loopt er ineens een spin over mijn arm, DAT OOK NOG
En hij is natuurlijk ook van de risico's, hij gaat niet voor het veilige maar schiet er meteen in.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, gezien de reacties van Matje zelf, sterkt mij dat weer in de theorie dat hij die informatie op dat moment niet meer echt tot zich wist te nemen
Het wisselt heel erg. Met een beetje geluk krijg je alleen een pijnlijke bovenarm.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar de priklocatie voor mijn tweede vaccinatie van Pfizer. Een vriend van me was er drie dagen ziek van geworden, dus ik kijk er dit keer wederom tegenop.
Dat scheeltquote:Op maandag 26 juli 2021 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik had er dan weer geen last van behalve een pijnlijke bovenarm
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat Matje een goede Tourweek heeft gereden, is er iets moois om te herinneren van deze periode. Over drie jaar lekker een volledig MTB-seizoen rijden en dan maar winnen!
OS 2024quote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?
Oh grapje haha ik snap hem alquote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jahallo, hier komt de noobvraag: waarom over drie jaar? Gaat hij eerst twee jaar vakantie vieren?
Over drie jaar zijn de Spelen van Parijs! In de twee tussenliggende jaren moet hij het mountainbiken lekker combineren met wegwielrennen, in het Olympische jaar zou ik de pijlen dan volledig richten op het mountainbikenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
De eerste keer had ik veel zwaardere klachten dan de tweede keer Pfizer fwiw.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Om je nog wat geruster te maken. Ik beide keren helemaal nergens last van gehad. Zelfs geen spierpijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheeltDan ga ik met jou in mijn hoofd naar de vaccinatielocatie en ben ik ietsjes rustiger dan wanneer ik aan Arizona met 2 dagen hoofdpijn denk
Die zetten we naast de P van 'Polletje'quote:Op maandag 26 juli 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
'Plankje' mag toegevoegd worden aan het lijstje van Nederlandse sporttraumawoorden.
'Olympische Spelen 2021' lijkt me geschikter voor het traumalijstje, dan heb je gelijk allesquote:Op maandag 26 juli 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
'Plankje' mag toegevoegd worden aan het lijstje van Nederlandse sporttraumawoorden.
Ik sluit me bij @Momo aan, nergens last van gehad!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dat lijkt me voor ons allemaal wel beter jaquote:Op maandag 26 juli 2021 11:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Olympische Spelen 2021' lijkt me geschikter voor het traumalijstje, dan heb je gelijk alles![]()
Het is echt niet te geloven, gisteren zet ik de tv aan en zie ik Van Vleuten in een kansloze chasse patate, vandaag zet ik de tv aan en echt die seconde gaat Van der Poel op z'n bek. Ik moet maar niet meer kijken, denk ik.
Ja sorryquote:Op maandag 26 juli 2021 10:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheeltDan ga ik met jou in mijn hoofd naar de vaccinatielocatie en ben ik ietsjes rustiger dan wanneer ik aan Arizona met 2 dagen hoofdpijn denk
Pidcock wordt ook niet slechter natuurlijk. Dat is net zo'n groot talent als Van der Poel (misschien nog wel groter, want hij kan ook echt klimmen).quote:Op maandag 26 juli 2021 10:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Over drie jaar zijn de Spelen van Parijs! In de twee tussenliggende jaren moet hij het mountainbiken lekker combineren met wegwielrennen, in het Olympische jaar zou ik de pijlen dan volledig richten op het mountainbiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |