Ik kan me wel voorstellen dat het gruwelijk misgaat als je die plank verwacht. Maar hoe kon hij dat niet weten?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener die er niet meer was
Het is wel raar dat de rest het weet behalve hij.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het gruwelijk misgaat als je die plank verwacht. Maar hoe kon hij dat niet weten?
Je zou van Japan juist het tegenovergestelde verwachten. Alhoewel de plank- en communicatie-fails bij het fietsen niet aan de organisatie te wijten was.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan gisteren nog de faal met de techniek bij 3*3 basketbal. Het is i.i.g. nog niet de best georganiseerde Spelen ooit
Misschien door de spanning op het moment supreme er toch niet meer aan gedacht?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:58 schreef Strani het volgende:
Oh volgens Milan Vader moet Mathieu het wél geweten hebben want ze hadden het er in de ochtend over gehad.
Dat zou kunnen ja, treurig.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien door de spanning op het moment supreme er toch niet meer aan gedacht?
Misschien niet ineens een plank die weg is, maar daar kan je wel een stoep tegenkomen die je niet zo goedgezind isquote:Op maandag 26 juli 2021 10:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, treurig.
Met wegwielrennen heb je al dit gedoe niet, Mathieu.
Ik stuur de kat op je af! Hij zal je redden!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
Loopt er ineens een spin over mijn arm, DAT OOK NOG
Zoiets denk ik ook, en de rest is er natuurlijk wel al wel een week langer dan hem.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Aangezien ze het er wel over hebben gehad, aldus Vader en de bondscoach, even een theorietje: Matje was gespannen en in z'n hoofd al druk bezig met de race, waardoor niet echt tot hem door is gedrongen dat de plank er niet meer zou liggen, met de fout tot gevolg
Daar kunnen ze een heel seizoen mee vullen voor Brisbane 2036.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een plank. Eentje die er nog voor rijdt. 12 man in het elftal bij de hockey. Een Corona-vlucht met Olympiërs en gewone mensen die de avond ervoor nog aan het Dansen met Jansen waren.
Het wordt wel een druk seizoen voor Andere Tijden Sport over 10 jaar
Ja, maar ik weet niet of die per se veel extra informatie hebben gekregen? Als ik het goed begrijp, wist Vader ervan vanwege het testevent twee jaar geleden, dus ben wel benieuwd hoe dat dit jaar is gecommuniceerd. Je zou verwachten dat hij vanaf de eerste training op het parcours te horen kreeg dat hij in de wedstrijd dat plankje niet kon pakken.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, en de rest is er natuurlijk wel al wel een week langer dan hem.
En dit is pas dag drie.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een plank. Eentje die er nog voor rijdt. 12 man in het elftal bij de hockey. Een Corona-vlucht met Olympiërs en gewone mensen die de avond ervoor nog aan het Dansen met Jansen waren.
Het wordt wel een druk seizoen voor Andere Tijden Sport over 10 jaar
Volgens Vader had hij nog over het plankje tegen Mathieu tijdens de lunch van vandaag.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of die per se veel extra informatie hebben gekregen? Als ik het goed begrijp, wist Vader ervan vanwege het testevent twee jaar geleden, dus ben wel benieuwd hoe dat dit jaar is gecommuniceerd. Je zou verwachten dat hij vanaf de eerste training op het parcours te horen kreeg dat hij in de wedstrijd dat plankje niet kon pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |