Omdat we met al die coronasjizzle eindelijk toe zijn aan leuke dingen en vreugde en glorie maar dat komt maar niet echt van de grond?quote:
Al is vandaag dan nog wat meer een dag waar veel de verkeerde kant op valt. VDP helemaal geen medaille, boogschieten ook maar sterk de vraag. En de Geus en Bouwmeester vooralsnog kansloos.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Valt wel mee, wel als je in 2 dagen 10 medailles had verwachtalleen vrouwen wegwedstrijd was een echte domper.
Ja na mijn post waren er wat meer teleurstellingenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al is vandaag dan nog wat meer een dag waar veel de verkeerde kant op valt. VDP helemaal geen medaille, boogschieten ook maar sterk de vraag. En de Geus en Bouwmeester vooralsnog kansloos.
Verder nog wat kansjes gemist bij skateboarden en tennis.
Maar tegelijkertijd het zilver voor Kamminga en Badlor staat nu weer eerste
Over drie jaar mag hij de groene trui pakken, in plaats van voor een B-sport te gaanquote:Op maandag 26 juli 2021 09:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat Matje een goede Tourweek heeft gereden, is er iets moois om te herinneren van deze periode. Over drie jaar lekker een volledig MTB-seizoen rijden en dan maar winnen!
En ook omdat de NOS alles teveel hyped waardoor men gaat denken dat kans op goud een zekerheidje is. En een kansje op medaille als gemiste kans voelt als die medaille dan niet valt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat we met al die coronasjizzle eindelijk toe zijn aan leuke dingen en vreugde en glorie maar dat komt maar niet echt van de grond?
Je verwoordt het perfect.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat we met al die coronasjizzle eindelijk toe zijn aan leuke dingen en vreugde en glorie maar dat komt maar niet echt van de grond?
En ook dit is perfect verwoord.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook omdat de NOS alles teveel hyped waardoor men gaat denken dat kans op goud een zekerheidje is. En een kansje op medaille als gemiste kans voelt als die medaille dan niet valt.
Dat laatste sluit ik bij aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja na mijn post waren er wat meer teleurstellingen
Maar alsnog vind ik het overdreven hoe je vaak leest dat het allemaal een flop is etc. Laten we daarvoor eerst maar veel andere sporten even afwachten
Denken dat hij ooit gaat stoppen met MTB’enquote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over drie jaar mag hij de groene trui pakken, in plaats van voor een B-sport te gaan
VDP was zeker een van de favorieten. Maar niet de topfavoriet en er kan zoveel gebeuren. Maar ja de NOS blaast het weer op.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En ook dit is perfect verwoord.
Dat van Mathieu had ik al een voorgevoel over, zo veel hype eromheen.
Nu al helemaal niet. Nu heeft die nog wat recht te zetten.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat hij ooit gaat stoppen met MTB’en
Hij vindt het ook gewoon te leuk om ermee te stoppenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet. Nu heeft die nog wat recht te zetten.
Nu al boosquote:Op maandag 26 juli 2021 09:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar hebben de Britten straks gewoon weer rondere wielen
Uiteraard kan het, maar het is een keuze voor een veel minder prestigieuze sport. Alsof Messi zich een seizoen toelegt op zaalvoetbal of Joris Luijten op minigolf.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hij vindt het ook gewoon te leuk om ermee te stoppen
En op zich kan het wel redelijk, denk ik, paar crossen in de winter, klassieke voorjaar op de weg, paar MTB-races, in niet-Olympische jaren de Tour rijden, daarna weer de MTB op en dan een langere rustperiode
Ik hoor toch redelijk veel besmettingen bij team NL.quote:Op maandag 26 juli 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
OS is niet extreem positief tot op heden voor NL toch? (volg het niet echt)
Het enige positieve is dat ze wel een goed voorbeeld zijn van dat vaccinatie wellicht niet per se tegen besmetting beschermt maar wel tegen klachten. Het is wel te hopen dat het hierbij blijftquote:Op maandag 26 juli 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor toch redelijk veel besmettingen bij team NL.
Goh, een wereldbekerwedstrijd MTB winnen of een etappe in de Ronde van Zwitserland, voor een renner van het kaliber VDP maakt dat qua prestige niet eens heel veel uit, dan gaat het toch om de grote vissen. Als hij de grote vissen van die drie sporten kan combineren, maakt hem dat alleen maar legendarischerquote:Op maandag 26 juli 2021 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteraard kan het, maar het is een keuze voor een veel minder prestigieuze sport. Alsof Messi zich een seizoen toelegt op zaalvoetbal of Joris Luijten op minigolf.
Rond Parijs kan je best een Amstel Gold Race-achtig parcours uitzetten op de hellingen langs de Seine. Al kan het ook dat ze een soort rit maken als de laatste dag van de Tour natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:33 schreef Em31 het volgende:
Is de wegwedstrijd gewoon in Parijs of gaan ze de bergen in?
Gewoon criterium op de Champs-Elysées toch?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:33 schreef Em31 het volgende:
Is de wegwedstrijd gewoon in Parijs of gaan ze de bergen in?
Finish is nu ook niet in Tokio bij de wegrit toch? Gewoon naar Roubaix karren.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon criterium op de Champs-Elysées toch?
Finish moet wel in Parijs, volgens mij, maar parcours verder niet bekend as far as I know
Doe er eens wat aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:38 schreef Strani het volgende:
Nou ik word weer wakker met allemaal rampspoed
Maar wel zilver en misschien zo nog brons. Nou dat goud nog mensen!
Oh, ja, niet zo moeten, maar dat het de bedoeling is dat ze daar finishenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Finish is nu ook niet in Tokio bij de wegrit toch? Gewoon naar Roubaix karren.
En dan gisteren nog de faal met de techniek bij 3*3 basketbal. Het is i.i.g. nog niet de best georganiseerde Spelen ooitquote:Op maandag 26 juli 2021 09:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch wel een popcorn-spelen zeg, al die rare verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |