Ik niet i.i.g.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar nationale voorrondes
Ik zal niet buigen voor deze lasterquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik maak vooral jou belachelijk
Vind je qua sport dan eigenlijk alleen F1 leuk?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen rondjes rijdende auto's sport
Moet je maar eens je best gaan doenquote:
Over wie zegt hij het eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Het is Joris van der Berg die het zegt. Veel vreemder vind je ze niet.
Over Steve Wijler.quote:
Function over fashionquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind die hoedjes voor de mannen bij het boogschieten wel betreurenswaardig trouwens.
Pirouette om het ijs schaatsen is ook mooi. Meestal komt dat amper op tv.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je qua sport dan eigenlijk alleen F1 leuk?
Die is al in de 30 en zit tegen pensioen van zijn turn carrière aan.quote:
Ja tijdens de zomerspelen wordt het kunstschaatsen helaas standaard schandalig onderbelicht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pirouette om het ijs schaatsen is ook mooi. Meestal komt dat amper op tv.
Waterschaatsen mogen ze wel introducerenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tijdens de zomerspelen wordt het kunstschaatsen helaas standaard schandalig onderbelicht.
Tijdens de winter spelen dan weer wel uitgebreid.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pirouette om het ijs schaatsen is ook mooi. Meestal komt dat amper op tv.
Maar ja geen Nederlandse deelnemers op dat onderdeel, dus niet interessant om uit te zendenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens de winter spelen dan weer wel uitgebreid.
Dat wordt altijd heel uitgebreid uitgezonden tijdens de winterspelen hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar ja geen Nederlandse deelnemers op dat onderdeel, dus niet interessant om uit te zenden
Hij was ook al geen topfavoriet en zo zag hij zichzelf ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is al in de 30 en zit tegen pensioen van zijn turn carrière aan.
Is gewoon mode onder jongeren tegenwoordig hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind die hoedjes voor de mannen bij het boogschieten wel betreurenswaardig trouwens.
Dit is wel weer typisch voor de NOS jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
De NOS en de Nu hebben al urenlang het einde van de carrière van Epke in hun headline, alsof dat totaal onverwacht is, maar ondertussen is al een half uur bekend dat “we” na 21 jaar weer een medaille hebben bij het boogschieten en naar dat nieuwtje moet je bijna gaan zoeken.
(Nu is het voor mensen die weinig met sport of OS hebben sowieso totaal niet nieuwswaardig, maar toch).
Ik ga vanmiddag echt instorten na zo weinig slaap en al die spanning al.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is gewoon mode onder jongeren tegenwoordig hoor![]()
Neemt niet weg dat ik het zelf er vreselijk uit vind zien
Dit is voor hem het lastigste stuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:36 schreef Strani het volgende:
Wout moet wel een hoop energie verspelen zo.
It’s Bouquet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bucket-hoedjes wel leuk eigenlijk.
Wat dat betret heeft Epke gewoon meer nieuwswaarde want "bekend" dan die twee boogschutters. Neemt niet weg dat het totaal debiel isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
De NOS en de Nu hebben al urenlang het einde van de carrière van Epke in hun headline, alsof dat totaal onverwacht is, maar ondertussen is al een half uur bekend dat “we” na 21 jaar weer een medaille hebben bij het boogschieten en naar dat nieuwtje moet je bijna gaan zoeken.
(Nu is het voor mensen die weinig met sport of OS hebben sowieso totaal niet nieuwswaardig, maar toch).
Als losstaand object, of specifiek op het hoofd van een man?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Ik noem die dingen altijd vissershoedjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Jawel, een gouden medaille te verliezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Nou we gaan bijna billenknijpen nu. Maar in principe niks te verliezen tegen Zuid-Korea, als ik het goed begrijp.
Ja maar ik ga toch maar uit van zilver gezien de favorietenrol van de Koreanen. En als het dan goud wordt, is het alleen maar extra mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jawel, een gouden medaille te verliezen.
Zilver met een gouden randjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Commentator heeft net gezegd dat één vervelend zuchtje wind al roet in het eten kan gooien. Daar houd ik me dan maar aan vastquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch maar uit van zilver gezien de favorietenrol van de Koreanen. En als het dan goud wordt, is het alleen maar extra mooi
Nee. Normaal gesproken zijn ze kansloos tegen Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je dat nooit kan voorspellenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken zijn ze kansloos tegen Zuid-Korea.
Het was na de OS in Brazilië al überhaupt de vraag of Epke aan de spelen van Tokio zou meedoen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
Klopt. Wat ik daarna zei je weet het nooit. Nu gelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je dat nooit kan voorspellenOp dit moment voorsprong drie punten
We houden het spannend, leukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Wat ik daarna zei je weet het nooit. Nu gelijk.
Zou ook wel raar zijn als jullie allebei nog steeds op de middelbare school zouden zitten, zeker als je tegelijk ook een bachelor doetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik had op de middelbare school iemand in de klas zitten die op Europees niveau handboog schoot. Inmiddels niet meerToch blijf ik het er vet uit blijven zien, hoe ze daar met die boog staan
Nou bij @molloot200 weet je natuurlijk nooit zeker waar hij tegen ons over liegtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als jullie allebei nog steeds op de middelbare school zouden zitten, zeker als je tegelijk ook een bachelor doet
De legendarische boogschutter heet niet Robin Petquote:
Hey nee ik heb alleen ooit gezegd dat ik 20 was want dat was gewoon een makkelijk rond getalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou bij @:molloot200 weet je natuurlijk nooit zeker waar hij tegen ons over liegt![]()
Zie hier: een leugenquote:
Dit was wel echt zilver winnen in plaats van goud verliezen, ze mogen heel trots zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:00 schreef Strani het volgende:
Met 39 punten niet de set pakken, wel zonde! Maar applaus voor deze twee![]()
![]()
Misschien wel een ideequote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:32 schreef Strani het volgende:
Als men wil dat we binnen ESF even een apart topic openen voor de OS, dan moet men dat maar even aangeven. Ik kan me wel voorstellen dat dit nog een stukje verwarrender is dan het EK met al die verschillende sporten, als je het verder allemaal niet zo volgt.
Nou ja dat heb je ook bij F1 hè. Ze willen allemaal winnen maar per team is er ook altijd een tweede auto die de ander helptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind wielrennen op olympische spelen maar raar. Op de baan enzo wel leuk, maar dat samenwerken terwijl maar 1 de medaille krijgt vind ik minder leuk.
Ja McNulty Olympisch kampioen zou een verschrikking zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze twee zijn wel weg, doe dan maar Carapaz
Beide.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als losstaand object, of specifiek op het hoofd van een man?
Voor mij hoeft er binnen ESF geen nieuw topic voor de OS te komen hoor, het gaat hier wel vaker over dingen die mij minder boeien (bijv. F1) maar dan sla ik het óf over, of ik geniet gewoon van het enthousiasme van degenen die er wél over pratenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel een ideeSowieso een geschikte aanleiding om iedereen alvast even te wijzen op het subforum Olympische Zomerspelen 2021 , onder de vertrouwde leiding van onze geliefde ijs_beer
Okay, en een paar andere mods. Daar kan je sowieso uitgebreid posten over welke Olympische sport dan ook
Ohh zat 'ie OS daarom te pluggenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel een ideeSowieso een geschikte aanleiding om iedereen alvast even te wijzen op het subforum Olympische Zomerspelen 2021 , onder de vertrouwde leiding van onze geliefde ijs_beer
Okay, en een paar andere mods. Daar kan je sowieso uitgebreid posten over welke Olympische sport dan ook
Ja maar dan heb je, net als bij de tour, een lange periode waar uiteindelijk gemiddeld de beste naar boven komt. Dan hangt t niet af van 1 wedstrijd en 1 keer pech of geluk ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dat heb je ook bij F1 hè. Ze willen allemaal winnen maar per team is er ook altijd een tweede auto die de ander helpt
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh zat 'ie OS daarom te pluggen
Ik denk dat een apart topic hier in ESF wel leuk is, om het echt een beetje te volgen met ons vaste gezelschap en ook niet telkens tussen topics hoeven te switchen. Maar ik hoor graag andere meningen.
Ik heb ook geen zin een dagjesmens tussen de fanatiekelingen te zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.
Bij sporten die doorgaans niemand kijkt meld ik me wel bij OS.
In het wielrentopic word je ook gekielhaald als je voor het vlaggetje durft te wapperenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.
Nou ja die mening deel ik dus met je. En daarbij heb ik zelf iets minder met het publiek van de meeste sportfora en ik neem aan dat die zich momenteel verzamelen in OS. Da's puur persoonlijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In het wielrentopic word je ook gekielhaald als je voor het vlaggetje durft te wapperen
Ja precies, in t boogschiettopic durf ik wel te zeggen 'hoe werkt die puntentelling'.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou jaaaa, chill… die is eigenlijk net niet goed genoeg vandaag om meer te kunnen dan aanklampen, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
Mollema zit wel heel chill in het laatste wiel de hele tijd
Nou kan ik me er iets bij voorstellen dat men in het hockeytopic raar op zou kijken met zo'n vraag.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja precies, in t boogschiettopic durf ik wel te zeggen 'hoe werkt die puntentelling'.
Maar in t hockey topic niet hoor.
Er hoeft voor mij ook niet voor elke sport een apart ESF-topic te komen, dat lijkt me een beetje gek. Voor grote evenementen die wat geconcentreerd in het jaar plaatsvinden (dus een paar weken aaneengesloten en verder niet, zoals EK, Tour de France en Olympische Spelen) gaat het misschien wel werken, voor F1 zie ik dat dan weer niet gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er binnen ESF geen nieuw topic voor de OS te komen hoor, het gaat hier wel vaker over dingen die mij minder boeien (bijv. F1) maar dan sla ik het óf over, of ik geniet gewoon van het enthousiasme van degenen die er wél over praten
Nee joh, die gaat nooit winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou jaaaa, chill… die is eigenlijk net niet goed genoeg vandaag om meer te kunnen dan aanklampen, zo lijkt het
Haha ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kan ik me er iets bij voorstellen dat men in het hockeytopic raar op zou kijken met zo'n vraag.
Snelwandelenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gunt hem een massale valpartij van de anderenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, die gaat nooit winnen natuurlijk.
Ik kan 'r aanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewaagd voorstel, @:Em31 is een beest.
Ah, een ouderwetse Bradburyquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je gunt hem een massale valpartij van de anderen
Nee, want bij rennen heb je momenten dat je met beide voeten tegelijk los bent van de grond. En dat mag dus niet bij snelwandelen. De vraag of het een domme sport is laat ik even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omg dat is de meest domme sport ever. En eigenlijk rennen ze.
Ik moet alleen maar denken aan diarree en daarom weiger ik het al te kijken, mocht het weer gebeurenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, want bij rennen heb je momenten dat je met beide voeten tegelijk los bent van de grond. En dat mag dus niet bij snelwandelen. De vraag of het een domme sport is laat ik even buiten beschouwing
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:22 schreef H_T het volgende:
Ik zat eraan te denken om vandaag weer te gaan vrijwilligerswerken, maar heb niet overdreven veel zin. Even op de planning gekeken of er nog een studio vrij was, en wat blijkt? Ze zijn dicht wegens werkzaamheden.
Opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |