Ik beschrijf het altijd als 'gespannen passie' maar @Em31 denkt daar weer heel anders over. Wellicht ook omdat ze het gewend is om me tegen te spreken hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
Ik weet niet of ik de situatie tussen @:EM31 en @:strani zo zou beschrijven. @:TT
Dat lijkt me juist gezond in een relatie, dat de een wat tegenspraak kan hebben (de man) en dat de ander dat ook gewoon en vaak durft te geven (de vrouw).quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beschrijf het altijd als 'gespannen passie' maar @:Em31 denkt daar weer heel anders over. Wellicht ook omdat ze het gewend is om me tegen te spreken hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist gezond in een relatie, dat de een wat tegenspraak kan hebben (de man) en dat de ander dat ook gewoon en vaak durft te geven (de vrouw).![]()
Zo denkt mijn moeder er iig over, jammer dat ik niet meer aan mijn vader kan vragen waarom hij weg is gegaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:33 schreef Em31 het volgende:
Alles wat ik nu zeg wordt teniet gedaan door dat stukje over tegensprekenwell played
Damn ik moest lachen maar voel me meteen schuldigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist gezond in een relatie, dat de een wat tegenspraak kan hebben (de man) en dat de ander dat ook gewoon en vaak durft te geven (de vrouw).![]()
Zo denkt mijn moeder er iig over, jammer dat ik niet meer aan mijn vader kan vragen waarom hij weg is gegaan.
Ik hou wel van dat soort humor, al is het idd vaak wel het soort grap wat je het beste zelf kan maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn ik moest lachen maar voel me meteen schuldiggelukkig maak je ‘m zelf
Hier misschien ook wel, maar kan ik het gewoon niet horen boven het geluid van wat klinkt als een miljard meeuwen die net ergens van geschrokken zijn.quote:
meeuwen niet zo vaak, maar wel vaak van die lawaaierige kauwtjes hierquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier misschien ook wel, maar kan ik het gewoon niet horen boven het geluid van wat klinkt als een miljard meeuwen die net ergens van geschrokken zijn.
Kauwtjes hebben we hier ook zat, maar die vind ik niet zo vervelend. Meestal vind ik ze zelfs wel leuk, hele slimme beestjes. Ze zijn eigenlijk alleen echt lawaaiig als ze nog jong zijn en om eten bedelen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeuwen niet zo vaak, maar wel vaak van die lawaaierige kauwtjes hier
Meeuwen maken ook altijd een teringbende van allesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kauwtjes hebben we hier ook zat, maar die vind ik niet zo vervelend. Meestal vind ik ze zelfs wel leuk, hele slimme beestjes. Ze zijn eigenlijk alleen echt lawaaiig als ze nog jong zijn en om eten bedelen.
Die meeuwen zijn gewoon het hele jaar door luid, met nog wat extra in de tijd van nesten en jongen.
Zeker als er weer eens zo'n ondergrondse container vol is en mensen hun vuilniszakken er dus maar omheen gaan zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Meeuwen maken ook altijd een teringbende van alles
Wij hebben er twee direct voor de voordeur staanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker als er weer eens zo'n ondergrondse container vol is en mensen hun vuilniszakken er dus maar omheen gaan zetten.![]()
Kan ik die meeuwen dan weer niet helemaal de schuld van geven, maar een bende wordt het wel.
Die ondergrondse dingen? Ze willen ze hier ook overal gaan plaatsen en dan die degelijke huiscontainers wegdoen. Niemand wil het, iedereen is tegen, dus het zal wel doorgaan. *rolleyes.gifquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben er twee direct voor de voordeur staan
Het erge is dat er 100 meter verderop 4 zijn die nooit vol zitten of rommelig zijn, maar die van ons zijn heel vaak een grote bendequote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ondergrondse dingen? Ze willen ze hier ook overal gaan plaatsen en dan die degelijke huiscontainers wegdoen. Niemand wil het, iedereen is tegen, dus het zal wel doorgaan. *rolleyes.gif
Dan staan er waarschijnlijk bij jullie net wat grotere huizenblokken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het erge is dat er 100 meter verderop 4 zijn die nooit vol zitten of rommelig zijn, maar die van ons zijn heel vaak een grote bende
* Zet voor de zekerheid een voet in de deur tegen sluiten.quote:
*Overrated Sportevenementquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Zet voor de zekerheid een voet in de deur tegen sluiten.
Ja, ik denk dat iedereen is gaan slapen om straks voor de OS vroeg op te kunnen.
Dat is de oorspronkelijke titel, maar dat klinkt toch minder prestigieus dus dat zeggen we niet tegen de sporters.quote:
Je vraagt erom, dan kan je het krijgen ookquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Je vraagt erom, dan kan je het krijgen ook
[ afbeelding ]
Ik ben niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Je vraagt erom, dan kan je het krijgen ook
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben toch wel benieuwd wat je zoektermen warenquote:
Voor die? Gewoon "riot".quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat je zoektermen waren
Hm, verrassendquote:
Zeker verrassend, bijna niet te geloven zelfs.quote:
Oh damn, that puts me in a mood.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:48 schreef H_T het volgende:
Het is nacht, ideaal moment om een plaatje te posten waarvoor je veel te veel moet scrollen
[ afbeelding ]
Volgende week hebben ze je pizza burgers!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
Spaanse week bij de Lidl, met echte Spaanse chorizopizza!
En omdat het ook Portugese week is hebben ze Pastels de Nata @:Cee @:Greys
De sportdag is al drie uur bezigquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:45 schreef Em31 het volgende:
Epke![]()
Maar blijft een held met één van de mooiste momenten op de OS ooit
Dat krijg je met meerdere tabs openquote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:51 schreef Em31 het volgende:
Even wat bijlezen via Fok, zie dat @:Redefine nog wat moeite heeft om in het juiste topic te blijven.
Het is ook laat/vroegquote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je met meerdere tabs open
Mijn dag is al een kleine vijf uur onderwegquote:
Respectquote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dag is al een kleine vijf uur onderweg
Ga je dat elke nacht doen nu ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dag is al een kleine vijf uur onderweg
Meeste nachten wel ja. Het laatste weekend ga ik dan weer terug naar normale tijden om zo weer in werkritme te komen.quote:
Hoop dat iedereen negatief gaat testenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb m'n coronasneltestafspraak gemaakt voor m'n bruiloft!![]()
Oké, superraar dat dat moet, maar dat betekent wel dat t steeds dichterbij komt.
Maar nu gaan de handboogschutters schroeien en de roeiers hebben ook iedereen eruit geroeid!!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:12 schreef Strani het volgende:
Nou ik word wakker met het nieuws dat Epke's loopbaan klaar is en dat België ons heeft ingemaakt met hockey. Eén en al drama
Oké nu voel ik me alweer wat beterquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar nu gaan de handboogschutters schroeien en de roeiers hebben ook iedereen eruit geroeid!!
Dat verbaast niemandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is met de Nederlandse sport over de linie gezien eigenlijk al jaren zo.
Walgelijk is het!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is zo'n purist die de OS gedurende de hele vier jaar volgt.
Jaaa dit was direct een leuke binnenkomerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:31 schreef Em31 het volgende:
Heerlijk dit soort momenten![]()
En dit is pas dag 1
Ik weet nog dat het hele dorp uitliep om de bronzen medaillewinnaar van 2000 binnen te halen, die kwam niet eens echt uit ons dorp volgens mij, woonde er pas, maar toch, successupporters for life.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik had op de middelbare school iemand in de klas zitten die op Europees niveau handboog schoot. Inmiddels niet meerToch blijf ik het er vet uit blijven zien, hoe ze daar met die boog staan
Alleen begin augustus is wat vervelend, maar dat overleef ik welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:32 schreef Strani het volgende:
Als men wil dat we binnen ESF even een apart topic openen voor de OS, dan moet men dat maar even aangeven. Ik kan me wel voorstellen dat dit nog een stukje verwarrender is dan het EK met al die verschillende sporten, als je het verder allemaal niet zo volgt.
Waarom alleen dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen begin augustus is wat vervelend, maar dat overleef ik wel
Geen rondjes rijdende auto's sportquote:
Wie kijkt er nou naar nationale voorrondesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is zo'n purist die de OS gedurende de hele vier jaar volgt.
Nou ja. Het is Joris van der Berg die het zegt. Veel vreemder vind je ze niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
Zit je als ouders voor de tv, noemt de commentator je zoon een vreemde snuiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |