Is gewoon mode onder jongeren tegenwoordig hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind die hoedjes voor de mannen bij het boogschieten wel betreurenswaardig trouwens.
Dit is wel weer typisch voor de NOS jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
De NOS en de Nu hebben al urenlang het einde van de carrière van Epke in hun headline, alsof dat totaal onverwacht is, maar ondertussen is al een half uur bekend dat “we” na 21 jaar weer een medaille hebben bij het boogschieten en naar dat nieuwtje moet je bijna gaan zoeken.
(Nu is het voor mensen die weinig met sport of OS hebben sowieso totaal niet nieuwswaardig, maar toch).
Ik ga vanmiddag echt instorten na zo weinig slaap en al die spanning al.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is gewoon mode onder jongeren tegenwoordig hoor![]()
Neemt niet weg dat ik het zelf er vreselijk uit vind zien
Dit is voor hem het lastigste stuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:36 schreef Strani het volgende:
Wout moet wel een hoop energie verspelen zo.
It’s Bouquet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bucket-hoedjes wel leuk eigenlijk.
Wat dat betret heeft Epke gewoon meer nieuwswaarde want "bekend" dan die twee boogschutters. Neemt niet weg dat het totaal debiel isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
De NOS en de Nu hebben al urenlang het einde van de carrière van Epke in hun headline, alsof dat totaal onverwacht is, maar ondertussen is al een half uur bekend dat “we” na 21 jaar weer een medaille hebben bij het boogschieten en naar dat nieuwtje moet je bijna gaan zoeken.
(Nu is het voor mensen die weinig met sport of OS hebben sowieso totaal niet nieuwswaardig, maar toch).
Als losstaand object, of specifiek op het hoofd van een man?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Ik noem die dingen altijd vissershoedjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Jawel, een gouden medaille te verliezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Nou we gaan bijna billenknijpen nu. Maar in principe niks te verliezen tegen Zuid-Korea, als ik het goed begrijp.
Ja maar ik ga toch maar uit van zilver gezien de favorietenrol van de Koreanen. En als het dan goud wordt, is het alleen maar extra mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jawel, een gouden medaille te verliezen.
Zilver met een gouden randjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Commentator heeft net gezegd dat één vervelend zuchtje wind al roet in het eten kan gooien. Daar houd ik me dan maar aan vastquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch maar uit van zilver gezien de favorietenrol van de Koreanen. En als het dan goud wordt, is het alleen maar extra mooi
Nee. Normaal gesproken zijn ze kansloos tegen Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je dat nooit kan voorspellenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken zijn ze kansloos tegen Zuid-Korea.
Het was na de OS in Brazilië al überhaupt de vraag of Epke aan de spelen van Tokio zou meedoen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:34 schreef Cee het volgende:
Klopt. Wat ik daarna zei je weet het nooit. Nu gelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat je dat nooit kan voorspellenOp dit moment voorsprong drie punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |