We houden het spannend, leukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Wat ik daarna zei je weet het nooit. Nu gelijk.
Zou ook wel raar zijn als jullie allebei nog steeds op de middelbare school zouden zitten, zeker als je tegelijk ook een bachelor doetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik had op de middelbare school iemand in de klas zitten die op Europees niveau handboog schoot. Inmiddels niet meerToch blijf ik het er vet uit blijven zien, hoe ze daar met die boog staan
Nou bij @molloot200 weet je natuurlijk nooit zeker waar hij tegen ons over liegtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als jullie allebei nog steeds op de middelbare school zouden zitten, zeker als je tegelijk ook een bachelor doet
De legendarische boogschutter heet niet Robin Petquote:
Hey nee ik heb alleen ooit gezegd dat ik 20 was want dat was gewoon een makkelijk rond getalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou bij @:molloot200 weet je natuurlijk nooit zeker waar hij tegen ons over liegt![]()
Zie hier: een leugenquote:
Dit was wel echt zilver winnen in plaats van goud verliezen, ze mogen heel trots zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:00 schreef Strani het volgende:
Met 39 punten niet de set pakken, wel zonde! Maar applaus voor deze twee![]()
![]()
Misschien wel een ideequote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:32 schreef Strani het volgende:
Als men wil dat we binnen ESF even een apart topic openen voor de OS, dan moet men dat maar even aangeven. Ik kan me wel voorstellen dat dit nog een stukje verwarrender is dan het EK met al die verschillende sporten, als je het verder allemaal niet zo volgt.
Nou ja dat heb je ook bij F1 hè. Ze willen allemaal winnen maar per team is er ook altijd een tweede auto die de ander helptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind wielrennen op olympische spelen maar raar. Op de baan enzo wel leuk, maar dat samenwerken terwijl maar 1 de medaille krijgt vind ik minder leuk.
Ja McNulty Olympisch kampioen zou een verschrikking zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze twee zijn wel weg, doe dan maar Carapaz
Beide.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als losstaand object, of specifiek op het hoofd van een man?
Voor mij hoeft er binnen ESF geen nieuw topic voor de OS te komen hoor, het gaat hier wel vaker over dingen die mij minder boeien (bijv. F1) maar dan sla ik het óf over, of ik geniet gewoon van het enthousiasme van degenen die er wél over pratenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel een ideeSowieso een geschikte aanleiding om iedereen alvast even te wijzen op het subforum Olympische Zomerspelen 2021 , onder de vertrouwde leiding van onze geliefde ijs_beer
Okay, en een paar andere mods. Daar kan je sowieso uitgebreid posten over welke Olympische sport dan ook
Ohh zat 'ie OS daarom te pluggenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel een ideeSowieso een geschikte aanleiding om iedereen alvast even te wijzen op het subforum Olympische Zomerspelen 2021 , onder de vertrouwde leiding van onze geliefde ijs_beer
Okay, en een paar andere mods. Daar kan je sowieso uitgebreid posten over welke Olympische sport dan ook
Ja maar dan heb je, net als bij de tour, een lange periode waar uiteindelijk gemiddeld de beste naar boven komt. Dan hangt t niet af van 1 wedstrijd en 1 keer pech of geluk ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dat heb je ook bij F1 hè. Ze willen allemaal winnen maar per team is er ook altijd een tweede auto die de ander helpt
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh zat 'ie OS daarom te pluggen
Ik denk dat een apart topic hier in ESF wel leuk is, om het echt een beetje te volgen met ons vaste gezelschap en ook niet telkens tussen topics hoeven te switchen. Maar ik hoor graag andere meningen.
Ik heb ook geen zin een dagjesmens tussen de fanatiekelingen te zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.
Bij sporten die doorgaans niemand kijkt meld ik me wel bij OS.
In het wielrentopic word je ook gekielhaald als je voor het vlaggetje durft te wapperenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien stom, maar in OS zitten allemaal van die ‘kenners’ (denk ik), die er van die termen in gooien gebaseerd op het jarenlange volgen van de sport dus dan ga ik niet even in het wielrentopic daar vlagwapperen en potentieel domme vragen stellen waar je, in tegenstelling tot hier, geen of geen fatsoenlijk antwoord op krijgt.
Nou ja die mening deel ik dus met je. En daarbij heb ik zelf iets minder met het publiek van de meeste sportfora en ik neem aan dat die zich momenteel verzamelen in OS. Da's puur persoonlijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |