Ook daar moet ik je teleurstellen makkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde net de planten in de tuin water gaan geven, nu een STORTBUI, deze zaterdag kan voor mij niet meer stuk. Dit ondanks het feit dat @:Onlogisch nu zelfs frituurhapjes in grote rode tassen in zijn winkelwagentje verstopt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb vroegah kort voor BTC gevoetbald. Een roemruchte club die helaas ten onder is gegaan
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je ook nog een sportschool echt van binnen hebt gezien?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook daar moet ik je teleurstellen makker
Een week of 6 geleden voor het laatst een patatje op
Klopt. Daar hebben toch wat mooie spelers gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je doet je naam eer aan, veel Haagser kan het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je ook nog een sportschool echt van binnen hebt gezien?
Toch wel zonder gewichten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was vandaag legday
Nee maat. We raken weer een beetje back on trackquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel zonder gewichten mag ik hopen.
Smith machine helemaal gesloopt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maat. We raken weer een beetje back on track
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maat. We raken weer een beetje back on track
Ik ben alleen wat vermoeid geweest van de prik de afgelopen anderhalve dag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kopzeert is weer weg @:Befje
edit: oh, wist niet eens dat er een user genaamd Befje was
SUPER MAX MAX MAXquote:Op zondag 4 juli 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
Wielrennen en F1. Vandaag een dagje zonder sport
Ook geen Wimbledon. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 4 juli 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
Wielrennen en F1. Vandaag een dagje zonder sport
Top, Netflixen vandaag dusquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg dat
Gelukkig is er straks F1@:ggmm @:maxi-mus
Het loopt VOLLEDIG uit de hand zie ik!quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, deze gekkies zijn er ook nog steeds
Wat een schreeuwtweet. Ik zie weinig bloed.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tot morgenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Net terug uit het F1 topic.
[ afbeelding ]
@:neef_wuppie @:wereldgozer
Tot morgen.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook geen Wimbledon. @:lenny_leonard
Derdewereldland.
Brood.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
boontjesquote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vis met worteltjesquote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen foodreviewquote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef Zipportal het volgende:
Heerlijk draadje allen.
https://twitter.com/BradgeTv/status/1411646739384352769
Denk dat hij het hiken niet zo leuk vindt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
100 euro per dag is toch niet heel gek inclusief benzine en overnachtingen.
Dat dumpert is ook afgegleden zegquote:Op zondag 4 juli 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk dat hij het hiken niet zo leuk vindt.
Braadpan is wel vaker kieskeurig.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100003516_b356d426
Bami, kip, groenten, babi pagnang en ei.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker. Zelf gekookt?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bami, kip, groenten, babi pagnang en ei.
Zuurkool met worst.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou Capote uit 2005 kijken als ik jou was.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Zware week gehad boys
ik denk dat ik S.S. Doomtrooper weer ga kijken. Tijdje geleden dat ik deze parel van een film heb gezien.
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_1_3.4.ProductImagequote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou Capote uit 2005 kijken als ik jou was.
Oke Caland.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_1_3.4.ProductImage
Ik ga dit NU lezen.
Je suis Jürgen Conings.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Niks mis met 80quote:Op zondag 4 juli 2021 20:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb geloof ik 80% van deze dag weggeslapen
Gewoon.
Ik ben ook aardig naar de tering makker.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:33 schreef Oriente het volgende:
Gewoon.
Morgen weer dramaandag. Vakantie voorbij. Antigenot.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig naar de tering makker.
Het is het wel waard. Af en toe.
Das niet best makker. Ik heb juist mijn laatste week nu, daarna vakantiequote:Op zondag 4 juli 2021 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen weer dramaandag. Vakantie voorbij. Antigenot.
Heb nog 4 weken staan gelukkig waarvan ik er minstens 1 mee wil nemen naar volgend jaar.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet best makker. Ik heb juist mijn laatste week nu, daarna vakantie
Gaat wel belachelijk druk worden komende dagen, en dan nog hopen dat de dip niet te hard erin gaat knallen.
Hoe ging de date?quote:Op zondag 4 juli 2021 20:33 schreef Oriente het volgende:
Gewoon.
Lui varken.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:33 schreef Oriente het volgende:
Gewoon.
Ongezond bezig maatjequote:Op zondag 4 juli 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:oriente @:onlogisch @:caland @:yvonne @:jojoortje
Jij kan beter 2 uurtjes pakken, maatje.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:oriente @:onlogisch @:caland @:yvonne @:jojoortje
Ik schrok een beetje van de ‘tactische’ analyses van Michelsquote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van de ‘tactische’ analyses van Michels
Precies matiequote:Op zondag 4 juli 2021 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kan beter 2 uurtjes pakken, maatje.
Geklikt en gekeken. Minnetje gegeven. Wat een walgelijke instelling.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk dat hij het hiken niet zo leuk vindt.
Braadpan is wel vaker kieskeurig.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100003516_b356d426
Ik steun deze stelling.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:58 schreef Oriente het volgende:
Dramaandag.
@:Coco @:Scrummie @:Fetx @:Gurneyisbestoke @:Zipportal
Lekker bezig hoor! Gezoend aan het einde van de date?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel 10x leuker en beter dan verwacht hoor, maar geen idee verder wat nu
Motie aangenomen.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:58 schreef Oriente het volgende:
Dramaandag.
@:Coco @:Scrummie @:Fetx @:Gurneyisbestoke @:Zipportal
Uitstekende reviews. Veel beter dan die complete boekwerken van @onlogischquote:Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef GGMM het volgende:
The Tomorrow War: 6/10
Fear Street: 5/10
@:lenny_leonard @:caland @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus check deze reviews
Leest goed weg. Bedankt maat. Ik weet dat ik dus niet hoef te kijken.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef GGMM het volgende:
Ja excuus maat. Ik ben soms wat lang van stof.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekende reviews. Veel beter dan die complete boekwerken van @:onlogisch
Geen probleem ouwe reus, we weten dat je er van leertquote:Op maandag 5 juli 2021 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja excuus maat. Ik ben soms wat lang van stof.
Lekker vlot geschreven reviews, zou je iets mee moeten doen!quote:Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef GGMM het volgende:
ik ga deze antwoord niet bevragenquote:Op maandag 5 juli 2021 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor! Gezoend aan het einde van de date?
En, ben je autistisch?quote:Op maandag 5 juli 2021 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
testje gedaan @:elan @:fetx @:lenny_leonard
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En, ben je autistisch?
@:kingroland check deze leuke grap
Ja geen idee maat, zou leuk zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sow. Dan zit het wel goed
Op naar date 2 dan (das de makkelijkste).
Hier 13:00 pas ouwe reusquote:Op maandag 5 juli 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen
Dus niet 10 minuten geleden @:zipportal
Geslaagd?quote:Op maandag 5 juli 2021 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
testje gedaan @:elan @:fetx @:lenny_leonard
Walgelijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)je-het-eet~a0cb5b86/
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Caland
Niet geklikt.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Niet gekliktquote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Niet gelezenquote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Rotterdamse krant, doen we niet aan.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Gelezen. Gelukkig at ik mijn kiwi sowieso al met schil.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2021 12:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gelezen. Gelukkig at ik mijn kiwi sowieso al met schil.
Al besproken.quote:
Geklikt. En bedankt, Hans.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_quote:Op maandag 5 juli 2021 13:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen, derhalve verworpen.
KingRoland is tooBig4 thisquote:Op maandag 5 juli 2021 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:wereldgozer is betrapt op een leugen.
En dit is vast niet de eerste keer dat hij ons beflikkert.
@:kingroland
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen, derhalve verworpen.
Hopelijk ben je nu weer beter? User @Wereldgozer ondervindt nu hoe kut het forum is zonder abo. Zou jij Wereldgozer willen sponsoren voor een abo?quote:Op zondag 4 juli 2021 09:05 schreef DJMO het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik vier volle dagen ziek ga zijn, maar zelfs in één dag ellendig heb ik gewoon geen trek zo vlak voor ik 4 x 40 km ga wandelen. Kan m'n energie dan wel beter gebruiken
Nog steeds dramaandag hierquote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
5 likes van Lenny te pakken
Dit is een fijne dag zeg
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
5 likes van Lenny te pakken
Dit is een fijne dag zeg
Rustig aan maat. Dit is crewbashquote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze weer ingetrokken?
VIEZE KLOOTZAK
TR gezet wegens crewbashquote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze weer ingetrokken?
VIEZE KLOOTZAK
En dat terwijl je vrijdag hebt staan lipzingen (met iemand van wie je daadwerkelijk de naam kent en het nummer hebt)quote:
vrijdagquote:Op maandag 5 juli 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat terwijl je vrijdag hebt staan lipzingen (met iemand van wie je daadwerkelijk de naam kent en het nummer hebt)
Ik vind dat je genoeg gezeurd hebt.
Bredaquote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar ben je met je date geweest? @:oriente
Je bent het helemaal kwijtquote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je date vorige week was toch vrijdag?
Ik ben toch niet in de war???
geeft niets maatje, hebben feyenoorders vakerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
a ja
ik was het zaterdag ook helemaal kwijt!
Erg gezond. Maar misschien moet hij minder 's nachts gaan eten.quote:
Je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je in Tilburg woont dan moet je een gruwelijke hekel hebben aan Breda ofzo
Nee joh, leuke stadquote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je in Tilburg woont dan moet je een gruwelijke hekel hebben aan Breda ofzo
Ik had het zaterdag zwaarder makkerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
geeft niets maatje, hebben feyenoorders vaker
Oef, dat is ruig maatquote:Op maandag 5 juli 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het zaterdag zwaarder makker
had wel wat succes, maar tegen het einde klikte ik prima met echt wel een bloedmooie meid. heeft ze zich godverdomme ingeschreven voor de opleiding waar ik werk. het daardoor moeten opgeven is echt treurig
Ik heb vandaag even geen mening.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt eruit dan!!
@:scrummie graag beoordelen
Braddie om half 12 bakken salade opsturenquote:
Ja is wel jammer. Sowieso wel meh dat ik op zo'n manier contact had met een student met van die megapupo's maar goed, dat is ook niet zo'n ramp, zal mogelijk nog wel vaker gebeuren. Al blij zat dat ik niet in een roes zat van 'ach wat zou het' want dat had wel problemen kunnen opleveren. Geen idee over haar voetbalvoorkeuren maat daar praat ik zelden over met meiden laat staan op festivals.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, dat is ruig maatnou ja, je regelt vast wel weer iemand anders.
Had ze wel een beetje verstand van voetbal?
Je was dus nog wel helder genoegquote:Op maandag 5 juli 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja is wel jammer. Sowieso wel meh dat ik op zo'n manier contact had met een student met van die megapupo's maar goed, dat is ook niet zo'n ramp, zal mogelijk nog wel vaker gebeuren. Al blij zat dat ik niet in een roes zat van 'ach wat zou het' want dat had wel problemen kunnen opleveren. Geen idee over haar voetbalvoorkeuren maat daar praat ik zelden over met meiden laat staan op festivals.
En ja de zomer duurt nog lang en ik had zaterdag wel enig succes hoor, maar dit was gerust een negen of een tien geweest, dat gebeurt niet zo gauw
Maar echtquote:Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
Het Viva forum is al doorgesijpeld naar VBL zie ik
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat puntquote:Op maandag 5 juli 2021 13:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je was dus nog wel helder genoeg![]()
Nee ok, kan ik me voorstellen, ik heb het daar wel uitgebreid over gehad, deze heeft er veel verstand van, genot
Nog 2.5 maand joh, tijd zat ouwe dibbes
zulke vragen moet je ook niet stellen voor het neukenquote:Op maandag 5 juli 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het zaterdag zwaarder makker
had wel wat succes, maar tegen het einde klikte ik prima met echt wel een bloedmooie meid. heeft ze zich godverdomme ingeschreven voor de opleiding waar ik werk. het daardoor moeten opgeven is echt treurig
neuken is op zo'n avond niet echt een optie helaasquote:Op maandag 5 juli 2021 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke vragen moet je ook niet stellen voor het neuken
Als je dan toch bezig bent met drugs gebruiken heb je daar ook wel pillen voor.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
neuken is op zo'n avond niet echt een optie helaas
Definitief einde tijdperk VBL SC.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
Het Viva forum is al doorgesijpeld naar VBL zie ik
Klinkt interessantquote:Op maandag 5 juli 2021 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat punt. Alleen aan het einde van een festival heb je juist niet bepaald meer zo'n seksuele drive, eigenlijk het tegenovergestelde van een avondje kroeg waarbij je tegen rondje huis aan opgewonden raakt van iedere homp vlees die je ziet.
Lekker dat je gewoon met haar over voetbal kon lullen. Ik vind het juist heel lastig als iemand waarmee ik date heel erg van voetbal houdt, juist omdat ik liever niet met meiden voetbal kijk omdat ik er nogal fanatiek van wordt. Tijdens wedstrijden kan ik uit frustratie/spanning ook echt extreem debiele dingen zeggen ( @:maxi-mus ), dat hoef ik nooit zo te delen
.
Erg sympathiekquote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk ben je nu weer beter? User @:Wereldgozer ondervindt nu hoe kut het forum is zonder abo. Zou jij Wereldgozer willen sponsoren voor een abo?
niet alleen tijdens de wedstrijd hoor hahahahaquote:Op maandag 5 juli 2021 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat punt. Alleen aan het einde van een festival heb je juist niet bepaald meer zo'n seksuele drive, eigenlijk het tegenovergestelde van een avondje kroeg waarbij je tegen rondje huis aan opgewonden raakt van iedere homp vlees die je ziet.
Lekker dat je gewoon met haar over voetbal kon lullen. Ik vind het juist heel lastig als iemand waarmee ik date heel erg van voetbal houdt, juist omdat ik liever niet met meiden voetbal kijk omdat ik er nogal fanatiek van wordt. Tijdens wedstrijden kan ik uit frustratie/spanning ook echt extreem debiele dingen zeggen ( @:maxi-mus ), dat hoef ik nooit zo te delen
.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk ben je nu weer beter? User @:Wereldgozer ondervindt nu hoe kut het forum is zonder abo. Zou jij Wereldgozer willen sponsoren voor een abo?
Dreigen met een permban, uitschelden van een user.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
OHHHH SHIIIIIIITTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
@Zipportal wordt keihard aangepakt.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sow hoppa koekoekquote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Verhalen dat je bijna geneukt hebt zijn echt hele slechte verhalen.
Tip: Als je een abo hebt kun je bepaalde users blokkeren.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om 23:00 uur nog even vet vreten.quote:
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hemquote:
Moet hij weten.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Maar de week ervoor 800 gram afgevallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Vind je een scheldende vrouw aantrekkelijk?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wtf ik dacht dat @:djmo een vriendin van de show was
DJMO heeft mention alerts uit staan, dus ik help je even met een quote:quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wat een sneer.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh bedanktquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
Hier passeer je @GGMM even. Flauw hoor!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
@yvonne heeft natuurlijk overwichtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier passeer je @:GGMM even. Flauw hoor!
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forumquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat @:DJMO 'achter' aan het lobbyen is om heel VBL te sluiten.
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Frontpage koningin @:DJMO heeft duidelijk de 10.0000 stappen vandaag nog niet gehaald. Ze komt lichtelijk geagiteerd over.
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Je kan toch gewoon users blokkeren met je pimp abo. Zulk taalgebruik is gewoon ongewenst.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Wow echt mega ziedend!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.
[..]
Wij zijn in touch with our feminine sidequote:Op maandag 5 juli 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forum
Daar zullen @:oriente en ik uitstekend aansluiten.
Je bent zelf ondersneuveld.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @:DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:De Amsterdamse wethouder Laurens Ivens (SP) stapt op omdat hij grensoverschrijdende opmerkingen heeft gemaakt tegen vrouwelijke medewerkers.
quote:Halsema schrijft dat in 2019 een eerste signaal binnenkwam over ongewenste e-mails van Ivens aan een ambtenaar. Ivens is er toen op gewezen dat zijn gedrag ongepast was. Later kwamen er nog zes signalen binnen over ongewenst gedrag van de wethouder.
Nadat die signalen door twee externe deskundigen waren geduid, zijn er met Ivens afspraken gemaakt over zijn omgang met medewerkers, die ook met de betreffende medewerkers zijn gedeeld.
Begin dit jaar deden vier medewerkers daarop een formele melding tegen Ivens, waarop Halsema een extern onderzoek instelde. Dat heeft geleid tot de conclusie dat er een onwerkbare situatie is ontstaan en Ivens niet langer kan aanblijven.
Hallo zeg. User @DJMO spaart NIEMAND in deze sc.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Prima opties, maar graag een combinatie. @R-woud93 naar VBL. Jij optyfen en je rotzooi meenemen @skysheriffquote:
Ik weet niet waar het om gaat maar Ajax in de avatar geeft wel het voordeel van de twijfel, daar ben ik KNJBer genoeg voor.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo zeg. User @:djmo spaart NIEMAND in deze sc.
Maakt wel nieuwsgierig, wat hij dan heeft gezegd jaquote:Op maandag 5 juli 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog doen alsof het niet bewust was
quote:Volgens Ivens zijn de gedragingen waaraan hij schuldig is per geval "in objectieve zin licht" en hebben ze "geen betrekking op seksueel contact", maar zijn ze als "overdonderend, grensoverschrijdend of zelfs seksualiserend ervaren".
Nee, dat is slechts omdat ze er een dekentje van heeft, verder heeft ze niks met Ajax.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om gaat maar Ajax in de avatar geeft wel het voordeel van de twijfel, daar ben ik KNJBer genoeg voor.
Ken ik nietquote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wow, jij bent echt stappen aan het maken!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
GGMM gaat straks lekker een uurtje sportenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het loopt (haha) aardig uit de klauwen hier sinds @:DJMO om haar heen uithaalt
en @:GGMM DOET NIKS
Ook in het FOK!Stok topic @fetX kaffert deze smerige klaploper iedereen maar af.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Als jullie de hints niet snappen is jullie geografische kennis en vermogen om logisch na te denken wel zwaar beperkt![]()
Suggesties in een gifje graagquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook in het FOK!Stok topic @:fetx kaffert deze smerige klaploper iedereen maar af.
Het moet maar eens afgelopen zijn, @:DJMO
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
'Voetbal kijken bij de vrienden' als het hem te heet onder de voeten wordtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM gaat straks lekker een uurtje sporten
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het loopt (haha) aardig uit de klauwen hier sinds @:DJMO om haar heen uithaalt
en @:GGMM DOET NIKS
Kan je niet tegen een stootje?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
Mwah @onlogisch doet het wel prima als moderatorquote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.
*bekkenstootje toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een stootje?
Get the fuck out right now!
Weet ik, alleen EK is datquote:Op maandag 5 juli 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen warm bad hier. @:paul @:r-woud93
Vannacht kwam jouw chococolade van pas tijdens m'n hongerklop.quote:
Veelte vroeg deze vraag man. Laat mij eerst klaar zijn met werken voordat ik erover na kan denken in de supermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Falafelsalade.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlapjes met stamppot van witte-en snijbonen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga met je meedoen denk ik. Maar dan nog met een bonenmix van Hak erbij (kidneybonen chili schotel)quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Doe niet zo verslaafd.quote:
Fijn om te horen!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Vet zwijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Is dit de nieuwe scrummie meme?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oriente Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@:Scrummie
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Bakkie pleur erbij eerst.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Gelezen, gelachen, like uitgedeeldquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te mentionen in KLB en ONZ dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd. Je hebt je toch niets anders laten wijsmaken
Jij als policytijger hoeft daar niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen, like uitgedeeld
Maak me ook een beetje zorgen. Betekent dit dat permbans te koop zijn? @:yvonne is dit zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |