Rustig aan maat. Dit is crewbashquote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze weer ingetrokken?
VIEZE KLOOTZAK
TR gezet wegens crewbashquote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze weer ingetrokken?
VIEZE KLOOTZAK
En dat terwijl je vrijdag hebt staan lipzingen (met iemand van wie je daadwerkelijk de naam kent en het nummer hebt)quote:
vrijdagquote:Op maandag 5 juli 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat terwijl je vrijdag hebt staan lipzingen (met iemand van wie je daadwerkelijk de naam kent en het nummer hebt)
Ik vind dat je genoeg gezeurd hebt.
Je date vorige week was toch vrijdag?quote:
Bredaquote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar ben je met je date geweest? @:oriente
Je bent het helemaal kwijtquote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je date vorige week was toch vrijdag?
Ik ben toch niet in de war???
geeft niets maatje, hebben feyenoorders vakerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
a ja
ik was het zaterdag ook helemaal kwijt!
Erg gezond. Maar misschien moet hij minder 's nachts gaan eten.quote:
Je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je in Tilburg woont dan moet je een gruwelijke hekel hebben aan Breda ofzo
Nee joh, leuke stadquote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je in Tilburg woont dan moet je een gruwelijke hekel hebben aan Breda ofzo
Ik had het zaterdag zwaarder makkerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
geeft niets maatje, hebben feyenoorders vaker
Oef, dat is ruig maatquote:Op maandag 5 juli 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het zaterdag zwaarder makker
had wel wat succes, maar tegen het einde klikte ik prima met echt wel een bloedmooie meid. heeft ze zich godverdomme ingeschreven voor de opleiding waar ik werk. het daardoor moeten opgeven is echt treurig
Ik heb vandaag even geen mening.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt eruit dan!!
@:scrummie graag beoordelen
Braddie om half 12 bakken salade opsturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |