Runderlapjes met stamppot van witte-en snijbonen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ga met je meedoen denk ik. Maar dan nog met een bonenmix van Hak erbij (kidneybonen chili schotel)quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Doe niet zo verslaafd.quote:
Fijn om te horen!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Vet zwijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Is dit de nieuwe scrummie meme?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oriente Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@:Scrummie
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Bakkie pleur erbij eerst.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Gelezen, gelachen, like uitgedeeldquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te mentionen in KLB en ONZ dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd. Je hebt je toch niets anders laten wijsmaken
Jij als policytijger hoeft daar niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen, like uitgedeeld
Maak me ook een beetje zorgen. Betekent dit dat permbans te koop zijn? @:yvonne is dit zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |