Ja is wel jammer. Sowieso wel meh dat ik op zo'n manier contact had met een student met van die megapupo's maar goed, dat is ook niet zo'n ramp, zal mogelijk nog wel vaker gebeuren. Al blij zat dat ik niet in een roes zat van 'ach wat zou het' want dat had wel problemen kunnen opleveren. Geen idee over haar voetbalvoorkeuren maat daar praat ik zelden over met meiden laat staan op festivals.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, dat is ruig maatnou ja, je regelt vast wel weer iemand anders.
Had ze wel een beetje verstand van voetbal?
Je was dus nog wel helder genoegquote:Op maandag 5 juli 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja is wel jammer. Sowieso wel meh dat ik op zo'n manier contact had met een student met van die megapupo's maar goed, dat is ook niet zo'n ramp, zal mogelijk nog wel vaker gebeuren. Al blij zat dat ik niet in een roes zat van 'ach wat zou het' want dat had wel problemen kunnen opleveren. Geen idee over haar voetbalvoorkeuren maat daar praat ik zelden over met meiden laat staan op festivals.
En ja de zomer duurt nog lang en ik had zaterdag wel enig succes hoor, maar dit was gerust een negen of een tien geweest, dat gebeurt niet zo gauw
Maar echtquote:Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
Het Viva forum is al doorgesijpeld naar VBL zie ik
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat puntquote:Op maandag 5 juli 2021 13:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je was dus nog wel helder genoeg![]()
Nee ok, kan ik me voorstellen, ik heb het daar wel uitgebreid over gehad, deze heeft er veel verstand van, genot
Nog 2.5 maand joh, tijd zat ouwe dibbes
zulke vragen moet je ook niet stellen voor het neukenquote:Op maandag 5 juli 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het zaterdag zwaarder makker
had wel wat succes, maar tegen het einde klikte ik prima met echt wel een bloedmooie meid. heeft ze zich godverdomme ingeschreven voor de opleiding waar ik werk. het daardoor moeten opgeven is echt treurig
neuken is op zo'n avond niet echt een optie helaasquote:Op maandag 5 juli 2021 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke vragen moet je ook niet stellen voor het neuken
Als je dan toch bezig bent met drugs gebruiken heb je daar ook wel pillen voor.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
neuken is op zo'n avond niet echt een optie helaas
Definitief einde tijdperk VBL SC.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
Het Viva forum is al doorgesijpeld naar VBL zie ik
Klinkt interessantquote:Op maandag 5 juli 2021 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat punt. Alleen aan het einde van een festival heb je juist niet bepaald meer zo'n seksuele drive, eigenlijk het tegenovergestelde van een avondje kroeg waarbij je tegen rondje huis aan opgewonden raakt van iedere homp vlees die je ziet.
Lekker dat je gewoon met haar over voetbal kon lullen. Ik vind het juist heel lastig als iemand waarmee ik date heel erg van voetbal houdt, juist omdat ik liever niet met meiden voetbal kijk omdat ik er nogal fanatiek van wordt. Tijdens wedstrijden kan ik uit frustratie/spanning ook echt extreem debiele dingen zeggen ( @:maxi-mus ), dat hoef ik nooit zo te delen
.
Erg sympathiekquote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk ben je nu weer beter? User @:Wereldgozer ondervindt nu hoe kut het forum is zonder abo. Zou jij Wereldgozer willen sponsoren voor een abo?
niet alleen tijdens de wedstrijd hoor hahahahaquote:Op maandag 5 juli 2021 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helderheid zou ik het niet noemen, ik was compleet naar de tering op dat punt. Alleen aan het einde van een festival heb je juist niet bepaald meer zo'n seksuele drive, eigenlijk het tegenovergestelde van een avondje kroeg waarbij je tegen rondje huis aan opgewonden raakt van iedere homp vlees die je ziet.
Lekker dat je gewoon met haar over voetbal kon lullen. Ik vind het juist heel lastig als iemand waarmee ik date heel erg van voetbal houdt, juist omdat ik liever niet met meiden voetbal kijk omdat ik er nogal fanatiek van wordt. Tijdens wedstrijden kan ik uit frustratie/spanning ook echt extreem debiele dingen zeggen ( @:maxi-mus ), dat hoef ik nooit zo te delen
.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk ben je nu weer beter? User @:Wereldgozer ondervindt nu hoe kut het forum is zonder abo. Zou jij Wereldgozer willen sponsoren voor een abo?
Dreigen met een permban, uitschelden van een user.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
OHHHH SHIIIIIIITTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
@Zipportal wordt keihard aangepakt.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sow hoppa koekoekquote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Verhalen dat je bijna geneukt hebt zijn echt hele slechte verhalen.
Tip: Als je een abo hebt kun je bepaalde users blokkeren.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om 23:00 uur nog even vet vreten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |