Suggesties in een gifje graagquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook in het FOK!Stok topic @:fetx kaffert deze smerige klaploper iedereen maar af.
Het moet maar eens afgelopen zijn, @:DJMO
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
'Voetbal kijken bij de vrienden' als het hem te heet onder de voeten wordtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM gaat straks lekker een uurtje sporten
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het loopt (haha) aardig uit de klauwen hier sinds @:DJMO om haar heen uithaalt
en @:GGMM DOET NIKS
Kan je niet tegen een stootje?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
Mwah @onlogisch doet het wel prima als moderatorquote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.
*bekkenstootje toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een stootje?
Get the fuck out right now!
Weet ik, alleen EK is datquote:Op maandag 5 juli 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen warm bad hier. @:paul @:r-woud93
Vannacht kwam jouw chococolade van pas tijdens m'n hongerklop.quote:
Veelte vroeg deze vraag man. Laat mij eerst klaar zijn met werken voordat ik erover na kan denken in de supermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Falafelsalade.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |