Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hemquote:
Moet hij weten.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Maar de week ervoor 800 gram afgevallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Vind je een scheldende vrouw aantrekkelijk?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wtf ik dacht dat @:djmo een vriendin van de show was
@:kingroland
DJMO heeft mention alerts uit staan, dus ik help je even met een quote:quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Hallo zeg. Wat een sneer.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Oh bedanktquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
Hier passeer je @GGMM even. Flauw hoor!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
@yvonne heeft natuurlijk overwichtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier passeer je @:GGMM even. Flauw hoor!
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forumquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat @:DJMO 'achter' aan het lobbyen is om heel VBL te sluiten.
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Frontpage koningin @:DJMO heeft duidelijk de 10.0000 stappen vandaag nog niet gehaald. Ze komt lichtelijk geagiteerd over.
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Je kan toch gewoon users blokkeren met je pimp abo. Zulk taalgebruik is gewoon ongewenst.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Wow echt mega ziedend!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij zijn in touch with our feminine sidequote:Op maandag 5 juli 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forum
Daar zullen @:oriente en ik uitstekend aansluiten.
Je bent zelf ondersneuveld.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @:DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:De Amsterdamse wethouder Laurens Ivens (SP) stapt op omdat hij grensoverschrijdende opmerkingen heeft gemaakt tegen vrouwelijke medewerkers.
quote:Halsema schrijft dat in 2019 een eerste signaal binnenkwam over ongewenste e-mails van Ivens aan een ambtenaar. Ivens is er toen op gewezen dat zijn gedrag ongepast was. Later kwamen er nog zes signalen binnen over ongewenst gedrag van de wethouder.
Nadat die signalen door twee externe deskundigen waren geduid, zijn er met Ivens afspraken gemaakt over zijn omgang met medewerkers, die ook met de betreffende medewerkers zijn gedeeld.
Begin dit jaar deden vier medewerkers daarop een formele melding tegen Ivens, waarop Halsema een extern onderzoek instelde. Dat heeft geleid tot de conclusie dat er een onwerkbare situatie is ontstaan en Ivens niet langer kan aanblijven.
Hallo zeg. User @DJMO spaart NIEMAND in deze sc.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Prima opties, maar graag een combinatie. @R-woud93 naar VBL. Jij optyfen en je rotzooi meenemen @skysheriffquote:
Ik weet niet waar het om gaat maar Ajax in de avatar geeft wel het voordeel van de twijfel, daar ben ik KNJBer genoeg voor.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo zeg. User @:djmo spaart NIEMAND in deze sc.
Maakt wel nieuwsgierig, wat hij dan heeft gezegd jaquote:Op maandag 5 juli 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog doen alsof het niet bewust was
quote:Volgens Ivens zijn de gedragingen waaraan hij schuldig is per geval "in objectieve zin licht" en hebben ze "geen betrekking op seksueel contact", maar zijn ze als "overdonderend, grensoverschrijdend of zelfs seksualiserend ervaren".
Nee, dat is slechts omdat ze er een dekentje van heeft, verder heeft ze niks met Ajax.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om gaat maar Ajax in de avatar geeft wel het voordeel van de twijfel, daar ben ik KNJBer genoeg voor.
Ken ik nietquote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wow, jij bent echt stappen aan het maken!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
GGMM gaat straks lekker een uurtje sportenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het loopt (haha) aardig uit de klauwen hier sinds @:DJMO om haar heen uithaalt
en @:GGMM DOET NIKS
Ook in het FOK!Stok topic @fetX kaffert deze smerige klaploper iedereen maar af.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Als jullie de hints niet snappen is jullie geografische kennis en vermogen om logisch na te denken wel zwaar beperkt![]()
Suggesties in een gifje graagquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook in het FOK!Stok topic @:fetx kaffert deze smerige klaploper iedereen maar af.
Het moet maar eens afgelopen zijn, @:DJMO
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
'Voetbal kijken bij de vrienden' als het hem te heet onder de voeten wordtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM gaat straks lekker een uurtje sporten
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het loopt (haha) aardig uit de klauwen hier sinds @:DJMO om haar heen uithaalt
en @:GGMM DOET NIKS
Kan je niet tegen een stootje?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm durft niet op te treden tegen frontpage koningin @:djmo
Het is weer eens duidelijk dat het bij @:ggmm alleen maar naar beneden schoppen en naar boven likken is.
Mwah @onlogisch doet het wel prima als moderatorquote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De moderatie op dit forum is er nog slechter aan toe dan de lichamelijke staat van thebradge.
*bekkenstootje toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een stootje?
Get the fuck out right now!
Weet ik, alleen EK is datquote:Op maandag 5 juli 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen warm bad hier. @:paul @:r-woud93
Vannacht kwam jouw chococolade van pas tijdens m'n hongerklop.quote:
Veelte vroeg deze vraag man. Laat mij eerst klaar zijn met werken voordat ik erover na kan denken in de supermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Falafelsalade.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlapjes met stamppot van witte-en snijbonen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga met je meedoen denk ik. Maar dan nog met een bonenmix van Hak erbij (kidneybonen chili schotel)quote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Doe niet zo verslaafd.quote:
Fijn om te horen!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Vet zwijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Ik was op pad en vandaag op kantoor.
Net veilig thuisgekomen
Is dit de nieuwe scrummie meme?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oriente Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@:Scrummie
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Bakkie pleur erbij eerst.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Gelezen, gelachen, like uitgedeeldquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7938] BTC _O_
Vanaf hier lezen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te mentionen in KLB en ONZ dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd. Je hebt je toch niets anders laten wijsmaken
Jij als policytijger hoeft daar niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen, like uitgedeeld
Maak me ook een beetje zorgen. Betekent dit dat permbans te koop zijn? @:yvonne is dit zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |