Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hemquote:
Moet hij weten.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Maar de week ervoor 800 gram afgevallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, alleen afgelopen week al 20 kilo erbij gekomen bij hem
Godsamme. Misschien kan DJMO wandelen met hem
Vind je een scheldende vrouw aantrekkelijk?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wtf ik dacht dat @:djmo een vriendin van de show was
@:kingroland
DJMO heeft mention alerts uit staan, dus ik help je even met een quote:quote:Op maandag 5 juli 2021 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Wtf ik dacht dat @:djmo een vriendin van de show was
@:kingroland
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Hallo zeg. Wat een sneer.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Oh bedanktquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
Hier passeer je @GGMM even. Flauw hoor!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Alleen @:yvonne kan deze gespannen situatie nog redden.
@yvonne heeft natuurlijk overwichtquote:Op maandag 5 juli 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier passeer je @:GGMM even. Flauw hoor!
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forumquote:Op maandag 5 juli 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat @:DJMO 'achter' aan het lobbyen is om heel VBL te sluiten.
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Frontpage koningin @:DJMO heeft duidelijk de 10.0000 stappen vandaag nog niet gehaald. Ze komt lichtelijk geagiteerd over.
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Je kan toch gewoon users blokkeren met je pimp abo. Zulk taalgebruik is gewoon ongewenst.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Wow echt mega ziedend!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik voel echt hele heftige vibes bij jou.
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij zijn in touch with our feminine sidequote:Op maandag 5 juli 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shit, dan moeten we maar verplaatsen naar het Viva forum
Daar zullen @:oriente en ik uitstekend aansluiten.
Je bent zelf ondersneuveld.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel jammer voor je dat je er net een prima uithaal gaf naar mij maar hij ondersneuveld wordt door @:DJMO die met gestrekte benen een paar keiharde tackles doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |