Ja was mooi gedaanquote:
Ik vind die dingen zo lelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 19:28 schreef Meridiaan het volgende:
Een man met een fannypack. Ik kan daar niet aan wennen.
Hand in hand kameradenquote:
Joling in het doel, een Vol-linie en Shinen in de spits, not disappointedquote:
Joling pakt alle ballenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Joling in het doel, een Vol-linie en Shinen in de spits, not disappointed
Joling bewust ver van De Toppers vandaan.quote:
Ik had Ilse aan de rechterkant en Waylon links in de verdediging gezet, met 3 verdedigers tussen ze in.quote:
quote:
Haha scherpquote:Op maandag 21 juni 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joling bewust ver van De Toppers vandaan.
Ja maar die zijn weer oké he?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had Ilse aan de rechterkant en Waylon links in de verdediging gezet, met 3 verdedigers tussen ze in.
Macrooy, Makaay, ze maken met zo’n naam blijkbaar standaard te weinig minuten.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk deze
Nederland is echt de eerste waarbij de 2021kandidaat er niet bij zit volgens mij
Die was leuk geweest jaquote:Op maandag 21 juni 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had Ilse aan de rechterkant en Waylon links in de verdediging gezet, met 3 verdedigers tussen ze in.
Die heeft tijdens het laatste toernooi te weinig gepresteerd.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Macrooy, Makaay, ze maken met zo’n naam blijkbaar standaard te weinig minuten.
Hij was verliezend finalist?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het laatste toernooi te weinig gepresteerd.
Dat bedoel ik! Gewoon de één voor de ander laten invallen ofzo, komen ze elkaar niet tegenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan zo weer misgaan natuurlijk
Kansloos verloren.quote:
Hij neemt het te Ligtzinnig op inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
De Ligt glijdt weer eens uit op een gevaarlijke plek
Hij Ligtquote:Op maandag 21 juni 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
De Ligt glijdt weer eens uit op een gevaarlijke plek
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij neemt het te Ligtzinnig op inderdaad.
De VAR grijpt in. Niks aan de handquote:
Zo zie je maar dat het op het eerste oog anders kan lijken.quote:
Vooral van de scheidsrechterquote:
Eerlijk? Het klinkt meer als een forumnaam dan als een echte achternaamquote:Op maandag 21 juni 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
'Gehaktbal? Ohhhh nee Gakpo, natuurlijk.'
'Hoe ken jij die?'
'Die is net gewisseld.'
'Oh ik dacht dat je iemand van het forum bedoelde.'
We gaan dus verliezen van Spanje straksquote:Rafael van der Vaart: “Spain is awful, awful. I hope we face them. They have nothing in this team. They just go from one side of the pitch to the other, they don't even have a player who knows how to make a decisive pass.”
Haha dat welquote:Op maandag 21 juni 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerlijk? Het klinkt meer als een forumnaam dan als een echte achternaam
Oh vandaar jouw niveauquote:Op maandag 21 juni 2021 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het niveau van de scheidsrechter zakt naar het niveau van de spelers.
En wij moeten serieus geloven dat dit echt gezegd is zekerquote:Op maandag 21 juni 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: "Zat Promes niet in de gevangenis?"
Pap: "Ja hij ging met een mes zwaaien"
Verdikkeme, TT mogelijkheid verspild
Dit is woord voor woord écht dialoogquote:Op maandag 21 juni 2021 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij moeten serieus geloven dat dit echt gezegd is zeker
Rafal is wel een beetje een mopperkont he dit ek ?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:46 schreef Em31 het volgende:
Zie net dit via Reddit
[..]
We gaan dus verliezen van Spanje straks
Dat gelooft niemandquote:
Fixed!quote:Op maandag 21 juni 2021 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Rafal is wel een beetje een mopperkont he dit ek ?
Ja hij had ook net de finale van het ESF niet gehaald, daar baalt hij nog steeds vanquote:Op maandag 21 juni 2021 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Jawel, dit soort dingen kan ik niet verzinnenquote:
Valt wel mee toch? Hij zegt ‘t gewoon als het niet goed is. En Spanje was niet goed.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
9 punten yeaahhquote:
Dik. Vet. Wig. Allesquote:
quote:
Ja precies. Promes 1 goede actie, de rest slecht. Gakpo 1 slechte actie, de rest goed.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is Promes walgelijk slecht. Gewoon helemaal niks goed gedaan.Als je dan ziet hoe makkelijk Gakpo voetbalt, moet die echt boven Promes staan in de rangorde hoor.
Zo blij dat die vent gewoon weer in Rusland voetbalt nu.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Promes 1 goede actie, de rest slecht. Gakpo 1 slechte actie, de rest goed.
Op naar de douze pointsquote:
Was vandaag ook een artikel op Marca over zijn woordenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:46 schreef Em31 het volgende:
Zie net dit via Reddit
[..]
We gaan dus verliezen van Spanje straks
Als je hier opeens 7 - 0 wint is de realiteitszin wel een beetje weg ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:00 schreef Em31 het volgende:
Niet zo'n ramp eigenlijk dat ze balen. Er zijn gewoon betere teams en zo blijf je daar als underdog tegen spelen, in plaats van dat je te zelfverzekerd bent geworden door deze wedstrijden.
Oké dus we houden het nog even bij boze Mexicanen in plaats van boze Mexicanen én Spanjaarden.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Was vandaag ook een artikel op Marca over zijn woordenMaar in de comments was men het er eigenlijk wel mee eens.
Als ze alsnog boos zijn dan zeggen we ze gewoon dat Rafael half-Spaans isquote:Op maandag 21 juni 2021 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké dus we houden het nog even bij boze Mexicanen in plaats van boze Mexicanen én Spanjaarden.
Nee het is Rafael de voorspelwalrus.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze alsnog boos zijn dan zeggen we ze gewoon dat Rafael half-Spaans is
Was wel een terechte uitslag geweest overigens. Nou ja, 7-2 misschien.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je hier opeens 7 - 0 wint is de realiteitszin wel een beetje weg ja.
Eens.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Was wel een terechte uitslag geweest overigens. Nou ja, 7-2 misschien.
Voor de volgende wedstrijd hoop ik dat Malen blijft staan ipv Weghorst. Ik durf het bijna niet te zeggen maar je zag nu wel dat De Roon daadwerkelijk wat toevoegt, Gravenberch is net zo slordig maar die pakt geen ballen af.
Vind die cynische opmerkingen van journalisten richting De Roon ook gewoon sneu worden. Elke keer weer in zijn gezicht zeggen dat het allemaal wel een wonder is dat hij speelt is ook totaal onnodig.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Was wel een terechte uitslag geweest overigens. Nou ja, 7-2 misschien.
Voor de volgende wedstrijd hoop ik dat Malen blijft staan ipv Weghorst. Ik durf het bijna niet te zeggen maar je zag nu wel dat De Roon daadwerkelijk wat toevoegt, Gravenberch is net zo slordig maar die pakt geen ballen af.
Ok, straks ook nog even @Cyan9 ‘s kant van het verhaal afwachten.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:12 schreef Strani het volgende:
Dank voor jullie vragen!
Ging goed uiteindelijk. Was nog even een hoop georganiseer met Human Resources en IT, nota bena tijdens de wedstrijd van Nederland, maar goed. Uiteindelijk heb ik dat gesprek met 'm gehad en hij accepteerde het eigenlijk verrassend goed. Het was ook het gevolg van een eigen grove fout van hem dus hij kon het ook wel een beetje aan zien komen.
Maar ik ben blij dat het achter de rug is en ik nu weer verder kan met m'n team.
Dat wordt lastig want hem is inmiddels de toegang ontzegd.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, straks ook nog even @:cyan9 ‘s kant van het verhaal afwachten.
Ja. In de oefenwedstrijden speelde die slecht en was de kritiek terecht. Maar de eerste twee wedstrijden speelde die goed. En dan alsnog al die kritiekquote:Op maandag 21 juni 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die cynische opmerkingen van journalisten richting De Roon ook gewoon sneu worden. Elke keer weer in zijn gezicht zeggen dat het allemaal wel een wonder is dat hij speelt is ook totaal onnodig.
Gelukkig dat het goed is gegaan en het nu achter de rug isquote:Op maandag 21 juni 2021 20:12 schreef Strani het volgende:
Dank voor jullie vragen!
Ging goed uiteindelijk. Was nog even een hoop georganiseer met Human Resources en IT, nota bena tijdens de wedstrijd van Nederland, maar goed. Uiteindelijk heb ik dat gesprek met 'm gehad en hij accepteerde het eigenlijk verrassend goed. Het was ook het gevolg van een eigen grove fout van hem dus hij kon het ook wel een beetje aan zien komen.
Maar ik ben blij dat het achter de rug is en ik nu weer verder kan met m'n team.
Ja, gewoon onaardig.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In de oefenwedstrijden speelde die slecht en was de kritiek terecht. Maar de eerste twee wedstrijden speelde die goed. En dan alsnog al die kritiek
Nee, maar je weet maar nooit. Ik heb raardere dingen zien gebeuren op dit forum.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Macedonië zal vast niet zo'n spektakel zijn toch?
...en dan gaat het gebeuren?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ] 1
[ afbeelding ] 2
[ afbeelding ] 3
Nee, dan is het al gebeurd.quote:
Veel van die journalisten zijn heel eenzijdig. Iemand is slecht en dan is die altijd slecht...quote:
Dan moet iemand Guus even inlichten dat hij de tekst fout heeftquote:
Fijn dat het gewoon goed is gegaanquote:Op maandag 21 juni 2021 20:12 schreef Strani het volgende:
Dank voor jullie vragen!
Sjaan en zijn militair gaan gewoon met pensioen nu, komt goed, die redden zich welquote:Op maandag 21 juni 2021 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jeroen Stekelenburg doet het volgens mij ook omdat De Roon zelf ook altijd wel met grapjes enzo bezig is en denkt volgens mij dat dit ook grappig overkomt en hij het wel kan hebben (oké toegegeven hij maakte er ook zelf een grapje over in de kleedkamer), maar het begint gewoon automatisme te zijn zo jaquote:Op maandag 21 juni 2021 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel van die journalisten zijn heel eenzijdig. Iemand is slecht en dan is die altijd slecht...
Cathérine Ferryquote:Op maandag 21 juni 2021 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ] 1
[ afbeelding ] 2
[ afbeelding ] 3
quote:
Vrede, eindelijk mag ik hier echt weer zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
1648
Daar zijn we dan eindelijk. Het langverwachte jaar van de Vrede van Münster en de Vrede van Osnabrück! [ afbeelding ]
Met de Vrede van Münster zou er eindelijk een einde komen aan de Tachtigjarige oorlog en zou de souvereiniteit van de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden officieel door Spanje erkend worden en met de Vrede van Osnabrück zou een einde gemaakt worden aan de Dertigjarige Oorlog, waarbij het Heilige Roomse Rijk aardig wat grondgebied (en daaarmee macht) zou kwijtraken.
Als (misschien wel) een van de grootste spelers ooit binnen koninklijk politiek Europa was de Vrede van Westfalen, waar beide bovenstaande verdragen deel van uitmaakten, voornamelijk negatief voor huis Habsburg.
Ook het jaar dat de bouw van de Taj Mahal voltooid werd. Het prachtige wit marmeren mausoleum wat Shah Jahan liet bouwen voor zijn geliefde overleden echtgenote Mumtaz Mahal.
Dat doe ik standaard elke keer dat hij een nieuw liedje schrijft.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan moet iemand Guus even inlichten dat hij de tekst fout heeft
Ongelukkige timing zullen we maar zeggen. De best scorende nummer twee ooit, die verliest van de best verkochte ESF-plaat ooit.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
1648
Daar zijn we dan eindelijk. Het langverwachte jaar van de Vrede van Münster en de Vrede van Osnabrück! [ afbeelding ]
Met de Vrede van Münster zou er eindelijk een einde komen aan de Tachtigjarige oorlog en zou de souvereiniteit van de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden officieel door Spanje erkend worden en met de Vrede van Osnabrück zou een einde gemaakt worden aan de Dertigjarige Oorlog, waarbij het Heilige Roomse Rijk aardig wat grondgebied (en daaarmee macht) zou kwijtraken.
Als (misschien wel) een van de grootste spelers ooit binnen koninklijk politiek Europa was de Vrede van Westfalen, waar beide bovenstaande verdragen deel van uitmaakten, voornamelijk negatief voor huis Habsburg.
Ook het jaar dat de bouw van de Taj Mahal voltooid werd. Het prachtige wit marmeren mausoleum wat Shah Jahan liet bouwen voor zijn geliefde overleden echtgenote Mumtaz Mahal.
Jeroen Stekelenburg is dan ook een van de zwakste journalisten die we hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeroen Stekelenburg doet het volgens mij ook omdat De Roon zelf ook altijd wel met grapjes enzo bezig is en denkt volgens mij dat dit ook grappig overkomt en hij het wel kan hebben (oké toegegeven hij maakte er ook zelf een grapje over in de kleedkamer), maar het begint gewoon automatisme te zijn zo ja![]()
Het wil alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewarenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrede, eindelijk mag ik hier echt weer zijn![]()
Ik stel voor dat we nog even 12 jaar afwachten of het niet weer een tijdelijk bestand is.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrede, eindelijk mag ik hier echt weer zijn![]()
Memoriesquote:
kleine Koen was destijds niet bezig met kwaliteit, Nederland moest gewoon winnenquote:
Ja ik kan ook absoluut niet zeggen dat de winst van Brotherhood of Man onterecht is; gewoon een prima winnaarquote:Op maandag 21 juni 2021 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ongelukkige timing zullen we maar zeggen. De best scorende nummer twee ooit, die verliest van de best verkochte ESF-plaat ooit.
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
Stadion in regenboogkleuren? Hongaarse minister woedend over Duits idee
De Hongaarse minister van buitenlandse zaken is woedend over een plan van de gemeente München om de Allianz Arena woensdag bij het EK-duel tussen Duitsland en Hongarije in de kleuren van de regenboog te verlichten.
Burgemeester Dieter Reiter van München diende het verzoek zondag in bij de UEFA. 'We staan voor diversiteit en tolerantie', aldus de politicus, enkele dagen nadat in het Hongaarse parlement een wet was aangenomen waarmee het verboden wordt om homoseksualiteit en het veranderen van sekse te 'promoten' onder kinderen.
Peter Szijjarto, de Hongaarse minister van buitenlandse zaken, voelt zich geprovoceerd. 'Erg schadelijk en zelfs gevaarlijk om sport en politiek te mengen', liet hij maandag optekenen rond een vergadering van ministers van buitenlandse zaken van EU-landen. 'Dat is al eens gebeurd in de geschiedenis en daar weet Duitsland alles van. Iedereen ziet toch in dat dit een reactie is op de wet waarover in Hongarije is gestemd?'
Manuel Neuer speelt op dit toernooi met een aanvoerdersband in de regenboogkleuren. De UEFA besloot afgelopen weekeinde een onderzoek hiernaar te openen. De conclusie was dat het statement van Neuer de 'goede zaak dient'.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)dend-over-duits-idee
Dat deden we het jaar daarvoor al, dus mini-Koen moest niet zo inhalig zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleine Koen was destijds niet bezig met kwaliteit, Nederland moest gewoon winnen
Ach, nog 50 uur en niemand denkt meer aan Hongarije.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
De Hongaarse minister van buitenlandse zaken is woedend over een plan van de gemeente München om de Allianz Arena woensdag bij het EK-duel tussen Duitsland en Hongarije in de kleuren van de regenboog te verlichten.
Burgemeester Dieter Reiter van München diende het verzoek zondag in bij de UEFA. 'We staan voor diversiteit en tolerantie', aldus de politicus, enkele dagen nadat in het Hongaarse parlement een wet was aangenomen waarmee het verboden wordt om homoseksualiteit en het veranderen van sekse te 'promoten' onder kinderen.
Peter Szijjarto, de Hongaarse minister van buitenlandse zaken, voelt zich geprovoceerd. 'Erg schadelijk en zelfs gevaarlijk om sport en politiek te mengen', liet hij maandag optekenen rond een vergadering van ministers van buitenlandse zaken van EU-landen. 'Dat is al eens gebeurd in de geschiedenis en daar weet Duitsland alles van. Iedereen ziet toch in dat dit een reactie is op de wet waarover in Hongarije is gestemd?'
Manuel Neuer speelt op dit toernooi met een aanvoerdersband in de regenboogkleuren. De UEFA besloot afgelopen weekeinde een onderzoek hiernaar te openen. De conclusie was dat het statement van Neuer de 'goede zaak dient'.
Moeten zij maar geen politiek met seksuele voorkeuren mengen.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
Paramorequote:
dat was het 1e ESF dat ik mocht kijken, dus dan denk je als kind al snel dat dat normaal isquote:Op maandag 21 juni 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deden we het jaar daarvoor al, dus mini-Koen moest niet zo inhalig zijn
Behalve als straks de halve finales en de finale daar gespeeld wordenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, nog 50 uur en niemand denkt meer aan Hongarije.
Hongaarse politici hebben nogal snel een grote mond.quote:
Gaat dat gebeuren dan? Ik dacht dat dat vooral was om wat druk te zetten op Engeland.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve als straks de halve finales en de finale daar gespeeld worden
Geen idee hoor, dat moeten we inderdaad nog maar zien.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gaat dat gebeuren dan? Ik dacht dat dat vooral was om wat druk te zetten op Engeland.
Er zal wel weer een of ander privé treinspoor zijn aangelegdquote:Op maandag 21 juni 2021 20:43 schreef Em31 het volgende:
Je weet ook nu al bij Hongarije dat we over 1/2 jaar horen dat dat geld wat ze nu krijgen van dat coronafonds weer bij Orban zijn vriendjes of familie is beland.
'Promoten' nog wel, alsof seksualiteit een modetrend isquote:Op maandag 21 juni 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
Kent u die Hongaarse Europarlementariër nog, die gesnapt werd tijdens een feesteje tijdens Corona?quote:
Zielige ventjes maken ze minister daarquote:Op maandag 21 juni 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
Ze weten het, maar toch gebeurt er dan weer niets. Mede door Polen natuurlijk, maar te irritant voor woorden.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal wel weer een of ander privé treinspoor zijn aangelegd![]()
En dat is dan de grote held van Wilders, Baudet en heel veel mensen op FOK!
Vrede, dat worden saaie terugblikken dus vanaf nuquote:Op maandag 21 juni 2021 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
1648
Snap ik wel hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was het 1e ESF dat ik mocht kijken, dus dan denk je als kind al snel dat dat normaal is
Ohjaaaquote:Op maandag 21 juni 2021 20:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kent u die Hongaarse Europarlementariër nog, die gesnapt werd tijdens een feesteje tijdens Corona?
Schreef nota bene mee aan een trouwwet.
Ja, je zou bijna gaan denken dat die Engelsen nog erger zijn dan de Spanjaarden.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vrede, dat worden saaie terugblikken dus vanaf nu![]()
Oh nee, we krijgen zo de Eerste Engels-Nederlandse Oorlog, de Tweede Engels-Nederlandse Oorlog en de Derde Engels-Nederlandse Oorlog
Niveau ligt altijd weer hoog op ons forumquote:Op maandag 21 juni 2021 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze weten het, maar toch gebeurt er dan weer niets. Mede door Polen natuurlijk, maar te irritant voor woorden.![]()
Ja wtf keek in zo'n topic hier, werd er gezegd dat Mbappé apengeluiden had verzonnen om Orban in een kwaad daglicht te stellen. Gvd wat een site is dit ook![]()
Ik vind wat dat aangaat de moderatie ook echt kwalijk soms. Er worden gewoon racistische teksten en insinuaties niet weggehaald. Vroeger verwezen we mensen naar Stormfront daarvoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niveau ligt altijd weer hoog op ons forum
Ik ben in ieder geval zwaar bewapend tegen de Vivadames, want ben er jarenlang undercover geweestquote:Op maandag 21 juni 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind wat dat aangaat de moderatie ook echt kwalijk soms. Er worden gewoon racistische teksten en insinuaties niet weggehaald. Vroeger verwezen we mensen naar Stormfront daarvoor.
Nou, welkom aan de Vivadames
Films, reclamespotjes en series waarin lhbtiq+-content voorkomt mogen tussen vijf uur ’s ochtends en tien uur ’s avonds niet meer worden uitgezonden op de Hongaarse televisie en het wordt onbespreekbaar op scholen.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Promoten' nog wel, alsof seksualiteit een modetrend is![]()
Oh ja, VIVA, eens even bekijken dat subforum! En de boel onveilig makenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind wat dat aangaat de moderatie ook echt kwalijk soms. Er worden gewoon racistische teksten en insinuaties niet weggehaald. Vroeger verwezen we mensen naar Stormfront daarvoor.
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Films, reclamespotjes en series waarin lhbtiq+-content voorkomt mogen tussen vijf uur ’s ochtends en tien uur ’s avonds niet meer worden uitgezonden op de Hongaarse televisie en het wordt onbespreekbaar op scholen.
Natascha van Weezel schreef er vandaag een column over.
Kijken of ik je kan spottenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, VIVA, eens even bekijken dat subforum! En de boel onveilig maken
Mooiste ooitquote:Op maandag 21 juni 2021 20:56 schreef Cee het volgende:
Dat Russische volkslied klinkt toch wel gaaf hoor.
Daarmee kun je natuurlijk nooit de mist inquote:Op zondag 20 juni 2021 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Ik stond al op het punt Meke een fijne verjaardag te wensen
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:56 schreef Cee het volgende:
Dat Russische volkslied klinkt toch wel gaaf hoor.
quote:
De sportjournalistiek is ook wel van een bedroevend niveau... nou denk ik ook dat een beetje goede schrijver of interviewer geen sportjournalist wordt, dus dat is ook niet zo raar. Hoogtepuntje was Joep Schreuder die Duitsland voorafgaand aan de wedstrijd tegen Portugal helemaal afbrak. Hij is een van die mensen bij de NOS waarvan je denkt: wat kan jij nou eigenlijk?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die cynische opmerkingen van journalisten richting De Roon ook gewoon sneu worden. Elke keer weer in zijn gezicht zeggen dat het allemaal wel een wonder is dat hij speelt is ook totaal onnodig.
Niet voor niets dat de Frontpage de bijnaam Stormfrontpage heeft.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg. Nu met minder besmettingen, hoe zit het met je werk? Gaat dat nu minder worden?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik wel hoorIk vond het heel normaal dat Nederland natuurlijk gewoon in de finale stond, en in 2005 (derde jaar dat ik keek) was ik toch even ziedend joh
Die man staat soms items vol te lullen alsof ie voor Zapp sport bezig is.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoogtepuntje was Joep Schreuder die Duitsland voorafgaand aan de wedstrijd tegen Portugal helemaal afbrak. Hij is een van die mensen bij de NOS waarvan je denkt: wat kan jij nou eigenlijk?
Aan passie zal het de Finnen in elk geval niet ontbreken.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
Shit. Snoeks bij de Denen.
Ik wil liever de vernedering van de Finnen niet zien
Joep Schreuder, Jeroen Stekelenburg, Joris van den Berg. Er lopen heel wat slechte journalisten rond bij de NOSquote:Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De sportjournalistiek is ook wel van een bedroevend niveau... nou denk ik ook dat een beetje goede schrijver of interviewer geen sportjournalist wordt, dus dat is ook niet zo raar. Hoogtepuntje was Joep Schreuder die Duitsland voorafgaand aan de wedstrijd tegen Portugal helemaal afbrak. Hij is een van die mensen bij de NOS waarvan je denkt: wat kan jij nou eigenlijk?
Undercover Vivaloverquote:Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zwaar bewapend tegen de Vivadames, want ben er jarenlang undercover geweest
En dat is dan nog een belediging voor Zappsport.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Die man staat soms items vol te lullen alsof ie voor Zapp sport bezig is.
is het Viva forum stukquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb de VIVA-dames ook maar even in naam van onze SC welkom geheten. Direct diplomatieke banden creëren met deze jonge natie.
Ik heb maar weinig edities van Hard Gras gelezen, maar dat vond ik wel mooie verhalen. Van vroeger de VI ook, zat veel diepgang in.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De sportjournalistiek is ook wel van een bedroevend niveau... nou denk ik ook dat een beetje goede schrijver of interviewer geen sportjournalist wordt, dus dat is ook niet zo raar. Hoogtepuntje was Joep Schreuder die Duitsland voorafgaand aan de wedstrijd tegen Portugal helemaal afbrak. Hij is een van die mensen bij de NOS waarvan je denkt: wat kan jij nou eigenlijk?
Persoonlijk vind ik Jan Roelfs het ergst. De man is een wandelend cliché. Maar er is veel concurrentie inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joep Schreuder, Jeroen Stekelenburg, Joris van den Berg. Er lopen heel wat slechte journalisten rond bij de NOS
bij de buren ging het daar ook al over, meer weet ik er niet vanquote:
We moeten wel op onze gebroederlijke hoede zijn als SC hoor, zitten pittige types tussenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb de VIVA-dames ook maar even in naam van onze SC welkom geheten. Direct diplomatieke banden creëren met deze jonge natie.
Ja, het gaat helemaal nergens over. Maar daarom zeg ik: als je echt iets kan word je ook geen sportjournalist, want in feite gaat het ook echt nergens overquote:Op maandag 21 juni 2021 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Die man staat soms items vol te lullen alsof ie voor Zapp sport bezig is.
Heel goedquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
Waar heb je het over?quote:
Aardig dat je het vraagt!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg. Nu met minder besmettingen, hoe zit het met je werk? Gaat dat nu minder worden?
Nog niet, maar het gaat opgeheven worden. Fok heeft nu een soort opvangforum ingesteld onder de naam Viva Forever, voor users die de overstap naar Fok willen makenquote:
Ja! Allemaal. En als echte linksche deugmenschen vangen wij hier in ESF het grootste deel op. ESF schafft das!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Komt t hele Viva forum echt hierheen?
"Sporter, je hebt gewonnen, ben je nu blij?"quote:Op maandag 21 juni 2021 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal nergens over. Maar daarom zeg ik: als je echt iets kan word je ook geen sportjournalist, want in feite gaat het ook echt nergens over
And I can't even Tweetquote:
Ah ja, ik zie nu ook de med bovenaan. Op zich niet te missen zou je zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Allemaal. En als echte linksche deugmenschen vangen wij hier in ESF het grootste deel op. ESF schafft das!
yupquote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viva Forever!
Ik nam iig aan dat je de Viva-Vluchtelingen bedoelde?
Ja, dat dacht ik al wel ja. Als je dat dan tijdelijk zou kunnen combineren met op locatie werken zou dat mooi zijn ja! En dan uitzingen tot begin September. Krijg je al zin in je master?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aardig dat je het vraagt!
Wordt inderdaad veel minder. Vorige week ben ik maar 2x ingepland, terwijl ik normaal gesproken drie dagen werk. Deze week alleen maar op vrijdag een reservedienst (wat in de praktijk betekent dat je tot 11 uur wacht op werk en dan naar huis wordt gestuurd).
De kogel is nog niet door de kerk, maar het lijkt erop dat het BCO steeds kleinschaliger wordt en er minder mensen nodig zijn. Steeds meer mensen worden gevaccineerd, dus minder besmettingen en (in het geval van een besmetting) minder tot geen symptomen en dus minder reden tot testen, wat voor ons minder werk betekent.
Toevallig heb ik deze avond een mailtje gekregen van Unique (het uitzendbureau) dat er nu ook duo-combinaties van werk beschikbaar gaan zijn waarbij een dagje BCO gecombineerd wordt met werken bij de vaccinatiestraat of de KCC-bellijn. Ik mag uiterlijk tot overmorgen reageren of ik interesse heb. Dat ga ik wel doen
Ik ben pittigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We moeten wel op onze gebroederlijke hoede zijn als SC hoor, zitten pittige types tussen
We schaften idd, net nog een hele maaltijd op.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Allemaal. En als echte linksche deugmenschen vangen wij hier in ESF het grootste deel op. ESF schafft das!
Bij de inburgeringscursus moet sowieso dat het ESF natuurlijk twéé weken duurt. Ze kennen daar de hoofden nietquote:
Hoe voel je je nu?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
"Sporter, je hebt gewonnen, ben je nu blij?"
"Sporter, door iets wat je verkeerd deed heb je niet gewonnen. Baal je daarvan? Vind je dat je dat beter had moeten doen?"
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Komt t hele Viva forum echt hierheen?
tsk, ik heb daar gewoon account en durf zelfs te posten daarquote:Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zwaar bewapend tegen de Vivadames, want ben er jarenlang undercover geweest
Een mogelijke bijwerking is dat je zin krijgt om honderden euro's over te maken naar een mod met een gebruikersnaam die ongeveer klinkt als Saté... Heb je niet daar last van toevallig?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Yesse het volgende:
Nou heb ik dus een leuke tweede helft gemist (de WiFi doet het hier ook niet en kijken op mobiele data ging dus niet). Nu nog niet klaar overigens maar ik verveel me
Inmiddels wel een beurse plek op de vaccinatie plek maar dat is tot nu toe het enige. Een beetje bijwerkingen zou ik wel willen want dan weet je dat het wat heeft gedaan
Twee weken? Je bent zelf weer toe aan een opfriscursus?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de inburgeringscursus moet sowieso dat het ESF natuurlijk twéé weken duurt. Ze kennen daar de hoofden niet
Kan diegene die achter staat nog winnen?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu?
Waar ligt dat dan aan?
Is dat dan een gebrek aan internationale ervaring?
Zoiets mag toch niet gebeuren?
Denk je dat je klaar bent voor de wedstrijd?
Han Kock: 'voel je de druk al? Denk je dat je kunt omgaan met de druk? Hoe is het om te moeten presteren onder zoveel druk?' Die man is in staat om elke Nederlandse sporter een complex aan te praten.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu?
Waar ligt dat dan aan?
Is dat dan een gebrek aan internationale ervaring?
Zoiets mag toch niet gebeuren?
Denk je dat je klaar bent voor de wedstrijd?
Nu je het zegt… ik heb wel opeens plannen gemaakt voor allemaal aankopen..quote:Op maandag 21 juni 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Een mogelijke bijwerking is dat je zin krijgt om honderden euro's over te maken naar een mod met een gebruikersnaam die ongeveer klinkt als Saté... Heb je niet daar last van toevallig?
@Strani is inmiddels afgevoerd met het busje en ik mag verder geen uitspraken doen over zijn fysieke en mentale toestand.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
't is een bewussie van @Vivquote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ben ik de enige die voortdurend het lied van de Spice Girls hoort bij de titel van dat subforum?
Ik vond als kind die clip eng van Viva Foreverquote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ben ik de enige die voortdurend het lied van de Spice Girls hoort bij de titel van dat subforum?
Ja die combi zou voor nu echt prima zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al wel ja. Als je dat dan tijdelijk zou kunnen combineren met op locatie werken zou dat mooi zijn ja! En dan uitzingen tot begin September. Krijg je al zin in je master?
Nog geen vernederingquote:Op maandag 21 juni 2021 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
Shit. Snoeks bij de Denen.
Ik wil liever de vernedering van de Finnen niet zien
wat was daar eng aan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond als kind die clip eng van Viva Forever
Ah, de nieuwe telefoon voor @ijs_beer natuurlijk!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu je het zegt… ik heb wel opeens plannen gemaakt voor allemaal aankopen..![]()
Oh ik dacht dat wel zeker was? Wat doet je twijfelen? (en heb je een plan B?)quote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die combi zou voor nu echt prima zijnIk hoop dat het lukt! Zal vast wel een run op zijn.
Ik weet nog niet of ik de master echt ga doen trouwens. Wel aangemeld, want beter safe than sorry.
Ik weet niet eens welk lied.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Dat meisje opsluiten in zo'n speelgoedei en dan in zo'n machine stoppenquote:
Jij bent leuk pittig en een gedeelte van overig VIVA is niet-leuk pittigquote:
Als ik dit gerealiseerd had, had ik net effe dat half uurtje gewacht met bestellen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe telefoon voor @:ijs_beer natuurlijk!
Waar staan jullie nu?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan diegene die achter staat nog winnen?
Kan je zeggen dat degene die voorstaat beter is?
Als je hier vooraf op had ingezet had je zeker erg veel geld kunnen verdienen?
Is dit niet een beetje het Real Madrid-Barcelona van een compleet andere sport?
IK OOKquote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk kom je straks nog een beetje aan je trekken bij deze wedstrijd!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Yesse het volgende:
Nou heb ik dus een leuke tweede helft gemist (de WiFi doet het hier ook niet en kijken op mobiele data ging dus niet). Nu nog niet klaar overigens maar ik verveel me
Inmiddels wel een beurse plek op de vaccinatie plek maar dat is tot nu toe het enige. Een beetje bijwerkingen zou ik wel willen want dan weet je dat het wat heeft gedaan
Ik mod ook een nieuwequote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe telefoon voor @:ijs_beer natuurlijk!
De jongen verdween niet, maar dat meisje werd in speelgoedei gestopt.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
IK OOKMet die elfjes die niet op de girls leken en de kindjes die weggelokt werden en verdwenen (toch?)
Hé piefpafiales, ik bedoelde de twee weken dat het écht in de aréna gebeurtquote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twee weken? Je bent zelf weer toe aan een opfriscursus?![]()
[ afbeelding ]
Doe je die bestelling aan mij cadeauquote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ik dit gerealiseerd had, had ik net effe dat half uurtje gewacht met bestellen.
Even doorheen gegaan, ik heb dit nummer dus echt nog nooit gehoord. Terwijl het toch niet echt een onbekend bandje was vroeger.quote:
Ik twijfel ook soms of het allemaal wel ‘werkt’ aangezien ik ook niets meer dan wat beursigheid had.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Yesse het volgende:
Every moment, everlasting, like the sunquote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Maar zo zei je het niet, je moet wel duidelijk zijn met die inburgeringscursussen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé piefpafiales, ik bedoelde de twee weken dat het écht in de aréna gebeurt
Ga me nou niet vertellen dat je me inschat als iemand die de voorrondes niet eens kent
Ik associeer dat nummer altijd met een camping bij Barcelona waar we in de zomer wel eens kwamen toen ik kind was, en waar je elke avond bij het zwembad een discofontein had en ik zo'n Calypso ijsje kreeg wat dan van die groene bolletjes waren die ik aan de rand van dat zwembad op ging eten, kijken naar de discofontein. En toen draaiden ze HEEL VAAK dat nummer van de Spice Girlsquote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staat genoteerd als een van de opties.quote:
Ooh ja, heb m even opnieuw bekeken.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De jongen verdween niet, maar dat meisje werd in speelgoedei gestopt.
Die elfjes hadden kwaadaardige oogjes.
Is de Belgische soep of de Finse soep niet lekker?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nou. België Finland is (nog) niet veel soeps
Het gaat hem ook wel worden denk ik hoor. Meer een soort twijfelvrees dat ik twee jaar geleden ook al had (toen had ik me ook voor masters aangemeld), en toch weer gevoed doordat ik nu best een goedbetaalde baan heb gehad een aantal maandenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat wel zeker was? Wat doet je twijfelen? (en heb je een plan B?)
Ik vind het zielig voor die jongenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ooh ja, heb m even opnieuw bekeken.
Ik snap wat ik er toen naar aan vond. Wel typisch dat ik dan de helft niet goed meer onthoud na zoveel jaar. Logisch wel, maar je blijft er dan nog zo in geloven
De nominaties voor slechtste grap van juni zijn hierbij geschorst.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Belgische soep of de Finse soep niet lekker?
Wat heb ik gewonnen?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
De nominaties voor slechtste grap van juni zijn hierbij geschorst.
Ik ken alleen speelgoedei wat in een meisje gestopt moet worden...quote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De jongen verdween niet, maar dat meisje werd in speelgoedei gestopt.
Die elfjes hadden kwaadaardige oogjes.
Snap de twijfel, maarrrrr deze baan is natuurlijk maar tijdelijk. En de kans dat je een goedbetaalde baan vindt is met master nog een tikkie groter dan alleen een bachelor natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat hem ook wel worden denk ik hoor. Meer een soort twijfelvrees dat ik twee jaar geleden ook al had (toen had ik me ook voor masters aangemeld), en toch weer gevoed doordat ik nu best een goedbetaalde baan heb gehad een aantal maanden
Mijn ouders uit de prehistorie hadden allebei alleen last van moeheid en hadden AstraZeneca, en Paoibhin heeft ook nog lichte lichamelijke chronische klachtenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfel ook soms of het allemaal wel ‘werkt’ aangezien ik ook niets meer dan wat beursigheid had.
Een SC schorsing van een week.quote:
We kunnen niet ineens met álles aan komen zetten he? Dan schrikken we ze af. De ESF inburgering gaat in etappes. Geef ze eerst een globaal beeld!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zo zei je het niet, je moet wel duidelijk zijn met die inburgeringscursussen.![]()
Voor je het weet lopen ze overal te verkondigen dat wij hier gezegd zouden hebben dat er buiten die twee weken niks gebeurt.
Dat overleef ik welquote:
Toen Strani 16 was heeft een meisje in Engeland waar hij op dat moment online contact had 'm een casettebandje gestuurd met dit liedje eropquote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Say Na Na Na opgezet na depressieve liedje van de Spice Girls
Hopen dat die net zo legendarisch wordt als de 100 miljoenstequote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MEN / Post-id 200.000.000 is bijna aan de beurt
200 miljoen
Die ONZquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
200 miljoen
Oooh dat is liefquote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen Strani 16 was heeft een meisje in Engeland waar hij op dat moment online contact had 'm een casettebandje gestuurd met dit liedje erop
Was die legendarisch dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hopen dat die net zo legendarisch wordt als de 100 miljoenste
Nee, meteen die poster onder de neus duwen en overmorgen een overhoring.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen niet ineens met álles aan komen zetten he? Dan schrikken we ze af. De ESF inburgering gaat in etappes. Geef ze eerst een globaal beeld!
Nou nou ONZ hoeft ook weer niet dood hoor.quote:
Vis een optie? Die toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik had het net al over vistaartquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zij wist toen al dat Serhat met dat liedje zou komen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen Strani 16 was heeft een meisje in Engeland waar hij op dat moment online contact had 'm een casettebandje gestuurd met dit liedje erop
Spannend!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
200 miljoen
Moet dan wel hier gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
200 miljoen
How much is the fish?quote:
Ja je hebt groot gelijk hoor, ik ga het waarschijnlijk ook wel gewoon doenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Snap de twijfel, maarrrrr deze baan is natuurlijk maar tijdelijk. En de kans dat je een goedbetaalde baan vindt is met master nog een tikkie groter dan alleen een bachelor natuurlijk.![]()
(zelf heb ik alleen bachelor hoor, maar da's meer omdat hbo.)
Tis beide niks.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Belgische soep of de Finse soep niet lekker?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oooh dat is liefToen al de wereld aan zijn voeten
Hee Koeman, jij hier.quote:
Gentse waterzooi is anders best lekker.quote:
Was wel passend geweest na vis een optie.quote:
Jij bent de veroorzaker van het slechte weer vandaagquote:Op maandag 21 juni 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer even een plaatje uit mijn dierentuin. Het regenseizoen is aangebroken, dus het is nogal nat.
[ afbeelding ]
Je komt jonger over, maar zelfs in 2019 had ik je geen 16 gegeven!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Had toen ik begon aan m'n studie ook een aantal van 29 op de opleiding. Heel even wennen voor hen, maar dat was snel genoeg gebeurd. En bij een Master is iedereen ook al wat ouder, of iig geen 18 meer, dat scheelt ook wel denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je hebt groot gelijk hoor, ik ga het waarschijnlijk ook wel gewoon doen![]()
Zit ook een beetje met dat ik het heel apart vind om ineens weer te gaan studeren en tussen de begin-20'ers te zitten, maar dat is gewoon een kwestie van wennen en dan gaat het wel
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je komt jonger over, maar zelfs in 2019 had ik je geen 16 gegeven!
Oh ja, jij bent de meesterquote:Op maandag 21 juni 2021 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, meteen die poster onder de neus duwen en overmorgen een overhoring.
Vol erin en kort houden.
Lekker he?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit mee te lezen in het "Waar gaan we heen nu Viva stopt?" topic daar. Ik vind het intrigerend om te zien wat de mensen daar van Fok! vinden, zowel positief als negatief.
Past misschien ook wel lekker bij de visquote:
Altijd uitkijken voor Hazards.quote:
Joh.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
De blote tieten plaatjes in de beruchte balk onderaan leveren ons in ieder geval weinig credits op.
Die balk heb ik zo snel als het kon uitgezetquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
De blote tieten plaatjes in de beruchte balk onderaan leveren ons in ieder geval weinig credits op.
Elke post is toch serieusquote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met zo'n 200 miljoenste post incoming zijn gesprekken over studies wel een risico natuurlijk. Straks hebben we nog een serieuze post als winnaar.
#metooquote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die balk heb ik zo snel als het kon uitgezet
Mijn posts wel.quote:
Klapdeuren mag ik hopen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef open geramde deuren graag nog een schop na.
Je hebt post 199999999quote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef open geramde deuren graag nog een schop na.
En met jou zo'n 90% van de userbase (gok ik).quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die balk heb ik zo snel als het kon uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |