De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaasquote:
Ja, ik denk dat dat wel een enorme impact had idd.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Hij wisselt dat steeds heel snel af.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dumfries:![]()
Ziet dat hij in beeld is:
2021 klinkt wel heel ver weg inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaas![]()
Maar ik kijk er naar uit
* Aoibhin is altijd te pochen voor taartquote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst nog dat we een hele grote taart hadden en maar 10 gasten ofzo
Promes heeft toch ook nog niet gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Em31 het volgende:
Zet er dan een paar spelers in die helemaal geen minuten hebben gemaakt
Hij gaat op t scherpst van de snede spelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
#viesdikquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin is altijd te pochen voor taart
De grappen zijn weer van hoog niveauquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
Oh ja dat was zo naar toenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Ja. Die misten hem juistquote:Op maandag 21 juni 2021 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mocht Gakpo ook nog mee naar het EK onder 21? Dat was een stuk beter voor hem geweest dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |