quote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik draag nog altijd goedkope tienerparfum.
Dat is het bij mij ook niet. Het zijn bij mij gewoon geldzorgen en nog heel veel aankomende kosten plus een gebrek aan pensioen. Dat zorgt er voor dat ik heel veel dingen als 'onnodig' bestempel die misschien toch wel nodig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit gedacht heb in termen van 'deze uitgave verdien ik!' of 'deze uitgave verdien ik niet
' - zo denk ik eigenlijk nooit over mezelf na. Hmmm. Lijkt me maar lastig.
En je er dan compleet in verzuipen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
GMTAquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
Oh god jaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef Molo het volgende:
Vogue parfum spray of deo of wat het ook was
Gádverdamme. Dat daar geen verbod op stond op school en thuis is me een raadsel, die lúcht
Ook herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, het geurtje was uiteraad ķķk in de aanbieding
Cadeaubon + aanbieding + beetje zelf betalen = nog steeds twijfelen
Tweedehands ondergoedquote:Op maandag 21 juni 2021 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook herkenbaardaarom zei ik een mooie aanbieding. Tot nu toe vond ik de korting steeds niet goed genoeg.
Verder ben ik niet zo van de spullen/kleding kopen. Zo'n beetje al mijn kleren zijn 2e hands (behalve sokken en ondergoed).
Ik ben wel goed in geld uitgeven aan eten en drinken
Werkproof garderobe, check.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
Die snap ik even niet geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.
Gelukkig kom ik met vrij veel weg, maar m'n wolvenshirts zijn net een stap te ver helaas.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tele, je hebt er wel eens over verteld, maar ik heb niet helemaal helder of jouw moeder altijd "zo" is geweest en als niet of ze daarvoor wel een leuk mens was. Je komt over (en ik realiseer me dat deze verwoording, voor iemand wiens sensors afgestemd staan op "doe IK iets verkeerd?" klinkt alsof jij iets verkeerd doet daarin. Nee.) als iemand die veel basisveiligheid tekort is gekomen. En alles wat daar mee te maken heeft is doorgaans al lang en breed in stelling gebracht voor diegene bij elkaar geneukt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verplichting om er wat van te maken, en om de middelen daarvoor te zoeken, zie ik wel. Ik heb een beetje een "ga ervoor of doe het niet" karakter en zit inmiddels in "ga ervoor" modus gelukkig.quote:Het voordeel van leven in 2021 is dat er zo veel meer beschikbaar en bekend is dan in de tijd van onze ouders. Waardoor je die cirkel van ellende doorgeven iig beter en meer kunt doorbreken dan voor vele generaties voor de onzen het geval was. Ik baal als een modderfukker wat er met ons systeem voor geestelijke gezondheidszorg is gebeurd en schaam me dood dat er in een land als het onze een stuitend gebrek aan beschikbaarheid van is, maar onderschat ook de kracht van je over dingen bewust zijn en lotgenoten contact etc niet.
Je bent er niet verantwoordelijk voor, het is je allemaal aangedaan, maar tegelijkertijd krijg je er wel de verantwoordelijke bij om zelf beter te zijn dan je jeugdtrauma's ofzo. Niet omdat het moet, maar wel omdat het kan en je het min of meer aan jezelf verplicht bent er wat van te maken en je die middelen ook hebt.
Sorry, beetje onsamenhangende rant van iemand die du moment ook lekker labiel is. Ik wou maar zeggen:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je rant![]()
Ik heb eventueel nog wel AH zegels.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Ik wil ook graag ergens een kortingskaart vandaan.![]()
En als ik met @:leintjuh mee mag rijden moet ik nog maar even met haar kijken wanneer we er zijn..
Mja, ik denk dat ik -iig in mijn laatste baan, mijn voorlaatste stukken minder- met veel meer weg had kunnen komen. Mijn directe collega zat regelmatig als een soort Kenny te werken, met een dichtgetrokken hoody over zn hoofdquote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik met vrij veel weg, maar m'n wolvenshirts zijn net een stap te ver helaas.
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ah ja, pre-tele dus al te hard op dr fontanel gevallen. Niet de schuld van TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die verplichting om er wat van te maken, en om de middelen daarvoor te zoeken, zie ik wel. Ik heb een beetje een "ga ervoor of doe het niet" karakter en zit inmiddels in "ga ervoor" modus gelukkig.
Bedankt voor je rantOf van Lonaa for that matter
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Liefje doe je telegifje nog eens voor de Lonaaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop nog steeds binnenkort multibiljonair te zijn door mijn memestocks.
MAAK JULLIE BORSTEN DAN MAAR NAT JA!
Hoe komen die naar mijn huis?quote:
Dat is een mooie bondige omschrijvingquote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah ja, pre-tele dus al te hard op dr fontanel gevallen. Niet de schuld van TeleOf van Lonaa for that matter
Het helpt absoluut bij de juiste mindset hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik -iig in mijn laatste baan, mijn voorlaatste stukken minder- met veel meer weg had kunnen komen. Mijn directe collega zat regelmatig als een soort Kenny te werken, met een dichtgetrokken hoody over zn hoofdMaar ik weet niet man, ik moet zoveel faken om door een werkdag te komen dat ik er dan ook liever mijn juiste kostuum bij aantrek ofzo
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje doe je telegifje nog eens voor de Lonaa
Wat heeft Wim Lex er nou weer mee te maken?quote:
Ik ga voor mij en Lein een AH kaartje halen, dat kan ook x3quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Ik wil ook graag ergens een kortingskaart vandaan.![]()
En als ik met @:leintjeuh mee mag rijden moet ik nog maar even met haar kijken wanneer we er zijn..
Dan moet je haar wel @en natuurlijk eiquote:
Ze leest toch welquote:Op maandag 21 juni 2021 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan moet je haar wel @:en natuurlijk ei
Dat is niet erg.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bang dat @:Tele6 ook nog zegels nodig heeft. Sorry, dode musWaarschijnlijk.
Ja! Ik heb er 4quote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef Tele6 het volgende:
Dat is niet erg.
Ik heb alleen wel geen idee hoe ik kaartjes moet kopen en waar zegels en zo. @:Isabeau?
arnold zwarzenegger.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben zo blij met een foto die gisteren gemaakt is van mn moeder en mij, alleen duuuuuuuuuude, mijn blote bovenarmen lijken een continent groot
En hoe gaan we dst dan doen? Bestel jij ze en doe je en tikkie?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er 4
Dus voor mij, Lein, Barreltje en jou!
Ik haal ze vandaag of morgen op in de AH en neem de kaartjes dan mee. Afrekenen met tikkie of contant op dag Efteling? Ze zijn 28,50 voor die dinsdag.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:30 schreef Barreltje het volgende:
En hoe gaan we dst dan doen? Bestel jij ze en doe je en tikkie?
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er 4
Dus voor mij, Lein, Barreltje en jou!
Alleen hier voor zou ik al een dagje willen gaanquote:Op maandag 21 juni 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat die donut balls er nog zijn
En reserveer jij dan ook een tijdslot of moeten we dat ieder individueel doen ?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haal ze vandaag of morgen op in de AH en neem de kaartjes dan mee. Afrekenen met tikkie of contant op dag Efteling? Ze zijn 28,50 voor die dinsdag.
Ik heb voor 1 persoon (me, myself and I) gereserveerd tussen 10.00 en 10.45. Dus lijkt me handig als iedereen dat even doet.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:36 schreef Barreltje het volgende:
En reserveer jij dan ook een tijdslot of moeten we dat ieder individueel doen ?
Meteen gedaanquote:Op maandag 21 juni 2021 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 persoon (me, myself and I) gereserveerd tussen 10.00 en 10.45. Dus lijkt me handig als iedereen dat even doet.
Bedrijf x zorgt vooral goed voor bedrijf x zeg je..? VERRASSEND!quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
mocht er nog dringend behoefte zijn aan kaarten ik heb ze ook nog.
Mmmm...volgens advocaat heeft het bedrijf waarschijnlijk een beetje een vuiligheidje uitgehaald. En daar heb ik een schurfthekel aan en ga in de "pardon, zo doen we dat niet, kom maar op" modus
Ohh dat is wel stom!quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm...volgens advocaat heeft het bedrijf waarschijnlijk een beetje een vuiligheidje uitgehaald. En daar heb ik een schurfthekel aan en ga in de "pardon, zo doen we dat niet, kom maar op" modus
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Wacht, ik zei dat de Efteling 41 euro kost. Maar dat is de laagseizoenprijsEen 'flexibel' ticket kost 45 euro en is altijd geldig
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh, werd best wel somber wakker, maar na een uurtje op jullie problemen focussen voel ik me aanzienlijk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik denk dat je er zo van ontdaan bent dat je nodig de soapdetails even met je SCULlies moet delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben we geen PR mensen in de SC die dat pride logo even uit de header kan slopen?
Het eten?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik vind Disney ook belachelijk duur. Vooral omdat ik dus niet voor de attracties zou gaan, maar ik wel graag een keer wil om al het (ook veel te dure) eten te kunnen proberen.![]()
Maar ik wacht wel gewoon tot ik kinderen heb.
Onze ober was daar vooral echt super.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik vind Disney ook belachelijk duur. Vooral omdat ik dus niet voor de attracties zou gaan, maar ik wel graag een keer wil om al het (ook veel te dure) eten te kunnen proberen.![]()
Maar ik wacht wel gewoon tot ik kinderen heb.
IN HET NIEUWE NORMAAL ZIJN DE COCKTAILS OOK INSAAAAANE DUURquote:Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onze ober was daar vooral echt super.
Verder herinner ik me alleen dat de cocktails erg duur waren.
Ik weet niet of het bijzonder goed is, maar er is wel veel leuk in thema.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het eten?
Staat dat als goed aangeschreven dan?
Kan me niet voorstellen dat daar goedgoed eten te krijgen is?
Een bokkepoot in de vorm van Mickey Mouse?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bijzonder goed is, maar er is wel veel leuk in thema.Al heb ik vooral veel filmpjes gezien waar ze al het eten in Amerika proberen. Dus ik weet niet of Parijs net zo extreem is.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas de regenboog.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwen
Ja, dat had ik laatst ookquote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben zo blij met een foto die gisteren gemaakt is van mn moeder en mij, alleen duuuuuuuuuude, mijn blote bovenarmen lijken een continent groot
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komtquote:Op maandag 21 juni 2021 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst ookIk denk echt dat het komt door die telefoon ofzo, want mijn bovenarm was net zo breed als m'n hoofd.
En nou is mijn bovenarm niet smal maar ook niet zo gigantisch wtf.
ik ben reddit uit geknikkert, omdat ik grappen aan het maken was omdat een turk in alanja ofzo, 50 euro ging rekenen voor een broodje kebab.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IN HET NIEUWE NORMAAL ZIJN DE COCKTAILS OOK INSAAAAANE DUUR
Schrok me echt helemaal de bultjes vorige week
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komt
Ik overweeg serieus scheidenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:16 schreef Lonaa het volgende:
Die van mij leek net een been van iemand met een gemiddeld BMI (maar wel aan de bovenkant van het spectrum). Dat is niet oke hoor.
Ik word nooit dunner van medicijnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus scheiden
En ik hoop niet dat mn medicatieexperiment mislukt, maar ALS het mislukt kan ik wel opnieuw met medicatie beginnen en daar viel ik echt als een malle van af
insert itssomething.gif
alle medicijnen hebben bijwerkingen, en vrouwen worden meestal dik van pillen. Zijn ze eerst depressief, gaan ze anti-depressiva slikken, worden ze daar weer depressief van. Omdat niks meer past.quote:
Ik zat aan het einde van een lekkere periode afvallen toen ik begon. Kreeg nog een mooie dip naar benedenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word nooit dunner van medicijnen.Niet van stoppen en niet van starten.
Ik word ook niet dikker van medicijnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:21 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
alle medicijnen hebben bijwerkingen, en vrouwen worden meestal dik van pillen. Zijn ze eerst depressief, gaan ze anti-depressiva slikken, worden ze daar weer depressief van. Omdat niks meer past.
Ik eet gewoon graagquote:Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zat aan het einde van een lekkere periode afvallen toen ik begon. Kreeg nog een mooie dip naar beneden![]()
Toen kwam ik de man tegen met wie ik binnen 3 seconden ging samenwonen![]()
De man is het verzorgende type en ik ben het type dat zich graag laat bedienen
Ik drink gewoon graagquote:
Jij conformeert je aan Hongaarse wetgeving?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben we geen PR mensen in de SC die dat pride logo even uit de header kan slopen?
Ik zie een lammetje met een mondkapje; krijgen vrouwelijke fok-sters privileges qua header banners???quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwen
Hoe eh, moet ik dit duiden?quote:
Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij conformeert je aan Hongaarse wetgeving?
Sowieso both, sowieso bothquote:
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.
Als dat je kutpolicy is, laat dat frigging kutlogo dan ook weg.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.
FTFYquote:Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen. elke click er 1 is
Kom in de WW!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
En dan nog al die SC mensen die ineenen een overdag schermpjesloos leven hebben, of werk. En dus niet gezellig komen kleppen.
Ik wil welquote:
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....quote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil welMaar dat is helaas maar tijdelijk en niet 100% salaris
Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef fietsie het volgende:
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
Danki dankiquote:Op maandag 21 juni 2021 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaakt
Het is je gegunt. Maar ik benijd je welquote:
Snap ik!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is je gegunt. Maar ik benijd je wel
we willen geen halve of nog minder Isabella.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die nier ook gedoneerd om vrij te zijnMaar dat kan maar eenmalig
Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snap ik!
Ik zou willen dat een Kaatje ookkon denken bij de gedachte aan WW, want het werkende leven is zoooo zaaddodend en er een periode niet aan mee hoeven doen is een fantastische luxe.
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.
Hah, een minilot/Isabeau houdingquote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.
Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje
Ik kan heel goed boekhouden, maar ik kan dat niet bij mezelf, iets met menselijke onhandigheid.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.
Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje
Jij doet niet iets simpelsquote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hah, een minilot/Isabeau houdingDoe maar iets simpels, geen zin in gedoe.
Nou, het is geen rocketscience hoor. Ik ben dol op mijn baan, alleen zo jammer dat nachtwerk per definitie niet zo gezond isquote:Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij doet niet iets simpels
Jij bent ooit begonnen aan iets dat nogveelmindersimpel was, maar dat wil niet zeggen dat dat wat jij nu doet "iets simpels" is ja!
-kijkt de naschommelende bovenarmen na-quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt jongens dames, soms zou ik jullie allemaal met de koppen tegen elkaar willen slaan![]()
![]()
* DancingPhoebe stampvoet het topic uit![]()
![]()
ik sleep je wel weer terug, zucht.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt jongens dames, soms zou ik jullie allemaal met de koppen tegen elkaar willen slaan![]()
![]()
* DancingPhoebe stampvoet het topic uit![]()
![]()
dat is het ook niet. tenzij je een vampier bent.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is geen rocketscience hoor. Ik ben dol op mijn baan, alleen zo jammer dat nachtwerk per definitie niet zo gezond is
Mijn innige aanstaande dank hiervoor. Al is het waarschijnlijk een sigaar uit eigen doos, want ik sponsor al ruim 42 jaarquote:Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
Dat ze dat toch wagen he..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een handige app. Maar waarvoor zou je op de grond moeten gaan liggen worstelen anders?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nu een app met buikspieroefeningen, dat werkt wel cool.
Je kan dan aangeven welke oefening je doet, en hoe vaak, en dan geeft de app het tempo aan enzo, en voorspelt de werking er van.
Scheelt me weer op de grond liggen worstelen.
Die auto kan ik wel inkomen, die fiets klinkt toch wel wat onveilig..quote:Op maandag 21 juni 2021 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Klopt overigens wel ja over wat we nu kunnen met geld. Ik denk soms ook dat ik veels te weinig verdien maar vroeger ging ik maar 1x per jaar uit eten (wel gezin met 4 kinderen) en nu kan ik veel vaker.
Geef niet graag geld zomaar uit. Heb een oude auto met een mega deuk en overal ouderdomsvlekken (lijkt wel gesprayd) maar hij doet het nog dus waarom moet ik een nieuwe. Net als m'n fiets die mega rammelt en ketting hangt bijna helemaal los. Heb em al 25 jaar maar hij fietst nog dus waarom moet ik een nieuwe.
Denk dat ik het van m'n vader heb overgenomen. Alhoewel hij daar nu spijt van heeft omdat hij wil dat ik nieuwe dingen koop
Ben beter in geld uitgeven voor/aan anderen.
hoeveel jaar zou jij eigenlijk nog moeten werken Kaatje?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn innige aanstaande dank hiervoor. Al is het waarschijnlijk een sigaar uit eigen doos, want ik sponsor al ruim 42 jaar
Kan alleen met een aboquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
En hoe zet ik bepaalde users op onzichtbaar?
Maar die app alleen geeft je toch geen getrainde buikspieren?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:01 schreef fietsie het volgende:
Om die oefeningen op een matje te gaan liggen doen?
In de desktop GUI staat een rondje met schuin streepje erdoor als 1e icoontje in het rijtje icoontjes boven iedere post.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
Pas maar op, zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden), maar nu gaan wij een wettelijk pad betreden omdat zij iets zijn vergeten. En dat kan voor mij ook wel gunstig uitpakken.
Ik ga gewoon, als het allemaal gaat 2 of 3 maanden een "DPtje" doen. En langzaamaan eens kijken wat ik de rest van mijn werkzame leven wil gaan doen.
20 reizen organiseren op 1 dag wil ik in ieder geval niet meer.
Zonder abo niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de desktop GUI staat een rondje met schuin streepje erdoor als 1e icoontje in het rijtje icoontjes boven iedere post.
Jij bent de enige die goed leest :pquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die app alleen geeft je toch geen getrainde buikspieren?
Jammer dat buikspieroefeningen an sich zo weinig doen. Kan je beter zware meuk tillen.
Is het nog niet hoor gelukkigquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die auto kan ik wel inkomen, die fiets klinkt toch wel wat onveilig..
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hoeveel jaar zou jij eigenlijk nog moeten werken Kaatje?
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat contentquote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijn).
Hypotheek is eind 2026 afbetaald (dus wanneer ik 65 ben) Dus nog even wat werken en dan "mak an"
Mij is het gelukt...wat een rustquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden), maar nu gaan wij een wettelijk pad betreden omdat zij iets zijn vergeten. En dat kan voor mij ook wel gunstig uitpakken.
Ik ga gewoon, als het allemaal gaat 2 of 3 maanden een "DPtje" doen. En langzaamaan eens kijken wat ik de rest van mijn werkzame leven wil gaan doen.
20 reizen organiseren op 1 dag wil ik in ieder geval niet meer.
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Je bedoelt dat je nog niet zo handig bent met een camera?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Wanneer je dit moet doen zonder professionele hulp...dan zou ik wel in een hoekje gaan zitten huilen. Da's echt niet te doen. Ik heb echt zo'n mazzel met deze twee mensen. Als het allemaal een beetje klaar is gaat er ook een mooi boeket naar toe.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaakt
Ik had dit eerder moeten weten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nuquote:
Oh, nee, qua filmpjestiming. Ik had een indrukwekkende net.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nu
De beste/enige reden voor een abbo. Voor mij tenminstequote:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nogquote:Op maandag 21 juni 2021 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoor
Ja, die kende ik al!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Ja maar dan zit je zelf weer met de nadelen daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Hoe groot is die markt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Niet alleen in Japan; op allerlei NL sites ook wel.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Paar cm diameter, schat ik.quote:
Vraag je me nu hoeveel mannen met weirdass sexuele voorkeuren er zijn?quote:
* IJsdraakje kijkt naar (nieuwe) tampons.quote:
Dat t wat schuimend bubbelt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ik filmpjes van scheten laten terwijl ongesteld (zonder tampon) voor dubbel kunnen verkopen vraag ik mij af...
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.
SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r/menwritingwomen
r/nothowgirlsworkI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
r/menwritingwomen
r/nothowgirlswork
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zienquote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zien
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.quote:
GODVERquote:Op maandag 21 juni 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.
Nee hoor, werkt prima, deze sc.quote:
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
Gewoon, de HOEZO DENK JE DAT.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.
Blij dat ik 2 reddit accounts heb.
Het is ook fucking triest ook he.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Even je menstruatiebloed ophouden voor thuis.
Zo homo als het maar zijn kan ten eerste.quote:
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Redditquote:Op maandag 21 juni 2021 14:48 schreef fietsie het volgende:
Oeh @:Sarabi er staan wijsheden in de Reddit die DiePie postte! https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
De meeste plaatjes van Reddit mag ik hier niet posten dus dan moet het maar links naar tekst zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Reddit
Ik snap niet hoe Reddit werkt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor wie smullen raad ik r/femaledatingstrategy aan trouwens
Maar goed puntquote:Op maandag 21 juni 2021 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste plaatjes van Reddit mag ik hier niet posten dus dan moet het maar links naar tekst zijn
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik wil je ook best een keer bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes verzekerd. Velen zijn je reeds voorgegaan en hebben gezucht van verlichting.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Da's gewoon rooduit sexyquote:Op maandag 21 juni 2021 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed punt![]()
Ookal komt er op dit moment te veel grijs doorheen
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komt
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op maandag 21 juni 2021 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil je ook best een keer bellen.
Succes verzekerd. Velen zijn je reeds voorgegaan en hebben gezucht van verlichting.
Eeeh jaaa ik ook niet perse. Alleen dat het veul fijner werkt dan fok, omdat je hier 1 stroom antwoorden hebt. Dus alle onzin en kreekree in dezelfde thread, waardoor je je eigenlijk al de moeite van het starten van een topic kunt besparen. Op Reddit worden de idioten naar beneden gestemd en zie je die alleen wanneer je op controversieel sorteert. Daarnaast kun je dus ook op reacties reageren, waardoor je in een topic over ondwerp a, allemaal zijdraadjes krijgt over a.1, a.2, a.3. En dit dus terwijl je als je je door blijft scrollen je gewoon vanzelf weer terug komt naar hoofdgesprek a. Als je niet op nieuw sorteert, heeft de wereld alle semigrappige loldebielen er al uitgefilterd voor je.quote:
IK VOEL COMPETITIE! Misschien moet we een onlyfartshuis beginnen! Together we stand, united we fall, together we fartquote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, hoe werkt dat OnlyFans? We denken dat we rijk kunnen worden met mijn farts.
QFTquote:Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is je gegund. Maar ik benijd je wel
Que levensverwachting en verschuiven van pensioenleeftijd: de formule waarmee de pensioenleeftijd kan worden veranderd op basis van levensverwachting heeft een ingebouwd slimmigheidje: er kan NIET naar beneden worden bijgesteld. Die formule maakt deel uit van de wet.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijn).
Hypotheek is eind 2026 afbetaald (dus wanneer ik 65 ben) Dus nog even wat werken en dan "mak an"
Weet jij wat zij doet dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij doet niet iets simpels
Jij bent ooit begonnen aan iets dat nogveelmindersimpel was, maar dat wil niet zeggen dat dat wat jij nu doet "iets simpels" is ja!
Isa wel. Volgens mij werkt mini nu niet, maar ik weet ook niet zo goed wat die eigenlijk deed daarvoor. Behalve met lamballen werken.quote:
Dit vinden wij jammerquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden),
Dát is zonder overdrijven serieus dus wčl moeilijkquote:Op maandag 21 juni 2021 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarnaast healt ze in WOW dus das ook keibelangrijk
^quote:
Let's go for it!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
I
[..]
IK VOEL COMPETITIE! Misschien moet we een onlyfartshuis beginnen! Together we stand, united we fall, together we fart
Maar, we zijn niet verbaasd.quote:
Hier verdwaal ik al direct in de beschrijving. Ik ben te dom voor reddit. Face it.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeeh jaaa ik ook niet perse. Alleen dat het veul fijner werkt dan fok, omdat je hier 1 stroom antwoorden hebt. Dus alle onzin en kreekree in dezelfde thread, waardoor je je eigenlijk al de moeite van het starten van een topic kunt besparen. Op Reddit worden de idioten naar beneden gestemd en zie je die alleen wanneer je op controversieel sorteert. Daarnaast kun je dus ook op reacties reageren, waardoor je in een topic over ondwerp a, allemaal zijdraadjes krijgt over a.1, a.2, a.3. En dit dus terwijl je als je je door blijft scrollen je gewoon vanzelf weer terug komt naar hoofdgesprek a. Als je niet op nieuw sorteert, heeft de wereld alle semigrappige loldebielen er al uitgefilterd voor je.
Daartegenover staat weer dat het zo groot en drukbezocht is dat de kans dat een topic dat je aanmaakt enige tractie krijgt, heeeeul erg klein is.
Daarnaast kun je je eigen feed maken, met daarin je eigen gekozen subreddits. Subreddits zijn wat we hier subfora noemen, maar dan onnoemelijk veel specifieker
Ja hoor, alweer verdwaald. Ik hou het wel bij fok.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:29 schreef fietsie het volgende:
Ik gooi subreddits die iemand suggereert altijd gewoon in Google om er dan op te kunnen klikken.
En mijn wachtwoorddinges regelt permissies dan wel.
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
I
[..]
IK VOEL COMPETITIE! Misschien moet we een onlyfartshuis beginnen! Together we stand, united we fall, together we fart
Wat ik vooral irritant vind is dat ik nog geen optie heb kunnen vinden om te kijken welke subreddits er nou allemaal zijn. En sommige hebben ook niet perse googlebare namen, heel veel acronymen met 40000 letters. De simpelste (en dus de enige waar ik zo even op kan komen) r/ATBGE; Awful Taste But Great Execution For everything that displays quality craftsmanship in the least elegant way possible. All things gaudy, tacky, overdone, and otherwise tasteless. Work done so well, you won't know whether to love it or hate it.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer reddit wel eens, maar het is zo overweldigend, dat ik al snel weer vergeet dat ik reddit probeerde.
Die is mooi ja. DIWHY heeft ook fantastische momenten.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat ik vooral irritant vind is dat ik nog geen optie heb kunnen vinden om te kijken welke subreddits er nou allemaal zijn. En sommige hebben ook niet perse googlebare namen, heel veel acronymen met 40000 letters. De simpelste (en dus de enige waar ik zo even op kan komen) r/ATBGE; Awful Taste But Great Execution For everything that displays quality craftsmanship in the least elegant way possible. All things gaudy, tacky, overdone, and otherwise tasteless. Work done so well, you won't know whether to love it or hate it.
Ik begon er pas een beetje in te komen toen ik (fok echt als verloren beschouwde en) er de tijd even instopte om vanuit de frontpage in te zoomen op een aantal subreddits en die te gaan volgen, waardoor de nieuwe topics dus in je eigen feed komen. Vandaar uit kom je dan vanzelf weer op andere subreddits uit, maar er blijft een hoop volledig onbekend voor me.
Ze gaat echt nooit dood. Over 1000 jaar vindt iemand haar fossiel.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef sigme het volgende:
Maarrrrrrrrrr ik heb wel een superduper horrortulpupdate.
Zo stond ze er gister bij:
[ afbeelding ]
Mja, je kunt er sarcastisch over doen als iemand die porno op een gezonde wijze consumeert, maar ik vind oprecht ook wel wat te zeggen van de steeds luider worden kritiek op porno.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef fietsie het volgende:
Hier is vast ook klandizie voor? r/PornFreeRelationships/
Is dat een slak? Muteert ze in een slak? WTF GEBEURT ER?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef sigme het volgende:
En zo stond ze er zojuist bij. Ik slaakte van schik een gilletje. En dat doe ik niet vaak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is mooi ja. DIWHY heeft ook fantastische momenten.
En soms Popping.
Verschilt een beetje wat hip is daar, blaren enzo vind ik geen reet aan en oorsmeer hoeft ook niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]altijd popping
Vooral als ze er een ingegroeide rapunsel uitpulken
Ahja maar euh, zegmaar de ehm, commercieel vrij beschikbare stromingen in dit genre staan zo ontzettend veel kilometers af van normale menselijke interactie... ik snap wel dat mensen daar vraagtekens bij zetten, maar euh, dat zou je eigenlijk al als kijker moeten doen want het is hoogstens... hoogst ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, je kunt er sarcastisch over doen als iemand die porno op een gezonde wijze consumeert, maar ik vind oprecht ook wel wat te zeggen van de steeds luider worden kritiek op porno.
Waar je vroeger toch een beetje gedwongen werd om te accepteren dat "iedere man dat nou eenmaal kijkt" zijn er nu wel echt stromingen die zich serieus afvragen of het wel zo normaal is.
Voor dom vermaak is dit wel een aardig begin: https://www.reddit.com/hot/quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, oke, maar waar moet ik nou op zoeken dan op Reddit? Ik was er net en I got lost
Echt? Waar gaat het toch heen met de wereld?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, je kunt er sarcastisch over doen als iemand die porno op een gezonde wijze consumeert, maar ik vind oprecht ook wel wat te zeggen van de steeds luider worden kritiek op porno.
Waar je vroeger toch een beetje gedwongen werd om te accepteren dat "iedere man dat nou eenmaal kijkt" zijn er nu wel echt stromingen die zich serieus afvragen of het wel zo normaal is.
Dit is wel echt een kunstwerkje van de natuur. Slakken, zo gaaf (van een afstand en niet onder mijn voeten)quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef sigme het volgende:
En zo stond ze er zojuist bij. Ik slaakte van schik een gilletje. En dat doe ik niet vaak
[ afbeelding ]
Ik doe er bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/3Dprinting/quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, oke, maar waar moet ik nou op zoeken dan op Reddit? Ik was er net en I got lost
Eerst even een username aanmaken en dan een paar subreddits gaan volgen.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed als je dus nooit andere seksuele voorlichting hebt gehad en nooit bent uitgenodigd je vragen te stellen en alleen maar behehe boyswillbeboys gesprekken hoort voeren over seks. En als je zo opgroeit en dat meeneemt in je relatie... dan snap ik wel dat je een hoop hebt af te leren voor je normaal kunt liefhebben en vrrrrrrrrrrijen.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar euh, zegmaar de ehm, commercieel vrij beschikbare stromingen in dit genre staan zo ontzettend veel kilometers af van normale menselijke interactie... ik snap wel dat mensen daar vraagtekens bij zetten, maar euh, dat zou je eigenlijk al als kijker moeten doen want het is hoogstens... hoogst ongemakkelijk om naar te kijken.
LS, als jij het kunt verzinnen is het ergens op een obscure pornosite vast een goedlopende subcategoriequote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n 25 korstjes op mijn lijf en nog 10-15 aanstaande. Kan ik met pulken aan wondjes ook geld verdienen?
Ahja een 1e indicatie zou in dat geval niet zijn dat je 2/3 van het getoonde orgaan mist???quote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar goed als je dus nooit andere seksuele voorlichting hebt gehad en nooit bent uitgenodigd je vragen te stellen en alleen maar behehe boyswillbeboys gesprekken hoort voeren over seks. En als je zo opgroeit en dat meeneemt in je relatie... dan snap ik wel dat je een hoop hebt af te leren voor je normaal kunt liefhebben en vrrrrrrrrrrijen.
Hmm. Interessant.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LS, als jij het kunt verzinnen is het ergens op een obscure pornosite vast een goedlopende subcategorie
Ik kom niet verder dan in Google intypen: reddit world of warcraft, of reddit *naam tv serie*quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LS, als jij het kunt verzinnen is het ergens op een obscure pornosite vast een goedlopende subcategorie
Welke regel is dat ook weer? Ik wil zeggen 42, maar dat is al het antwoord op alles.
Begrijp je niet?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja een 1e indicatie zou in dat geval niet zijn dat je 2/3 van het getoonde orgaan mist???
Die!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:41 schreef fietsie het volgende:
34
If it existst, there'r porn featuring it.
[..]
Het internet heeft me nu zo verpest dat ik oprecht niet weet of je het juist eens bent met DP of juist vindt dat ze wartaal uitslaatquote:Op maandag 21 juni 2021 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt? Waar gaat het toch heen met de wereld?
Dat newbies zonder opvoeding niet doorhebben dat ze in het ootje genomen worden door specimens met uitzonderlijke door zeldzaam DNA veroorzaakte kenmerken, zoals omvang en lengte?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het internet heeft me nu zo verpest dat ik oprecht niet weet of je het juist eens bent met DP of juist vindt dat ze wartaal uitslaat
Dat is een beetje als een kind, je krijgt het niet, je vindt het. Ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan in Google intypen: reddit world of warcraft, of reddit *naam tv serie*Hoe moet ik in godsnaam iets vinden zoals dat r/ATBGE etc
Begrijp je niet?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat newbies zonder opvoeding niet doorhebben dat ze in het ootje genomen worden door specimens met uitzonderlijke door zeldzaam DNA veroorzaakte kenmerken, zoals omvang en lengte?
Altijd gecombineerd met het hoofd van een beroepsdelinquent
Jamaar ik wil geen plattigheden tiepen.quote:
Dat vind je hier: r/pizzadare/quote:Op maandag 21 juni 2021 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek dit weekend The Kominsky Method en in één scene is Michael Douglas op zoek naar porno op zijn tablet. En het is allemaal extreem, extremer, extreemst en hij vraagt zich af wat er gebeurd is met fucking the pizza delivery guy. Daar moest ik wel om lachen, want waarschijnlijk waar
Exact dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is een beetje als een kind, je krijgt het niet, je vindt het. Ofzo.
De meeste subreddits die ik volg kom ik idd via all (ik reddit vooral op de telefoon, via de officiele reddit app en dan heb je HOME (met onderwerpen uit de door mij gevolgde subreddits in de volgorde die ik kies -dus new, rising, top, controversial etc-) of POPULAR, waar ik dus alles van heel reddit (dat niet prive staat) te zien krijg in de door mij gekozen volgorde.
Als je reageert in een topic uit een bepaalde sub, krijg je al de uitnodiging om te joinen, maar je kunt ook zelf naar de sub gaan en op joinen klikken. Alle subs die je gejoined hebt komen dus samen in je eigen HOME.
De subreddits die ik volg komen denk ik 50/50 uit POPULAR/naar verwezen in een topic dat ik las.
Ik heb het nooit een probleem gevonden. Merk dat ik het wel steeds meer een probleem ga vinden. Ook omdat het een product is wat je eigenlijk niet meer met goed fatsoen kunt consumeren als je je een beetje druk maakt om hoe komt mijn product tot stand.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb overigens uitstekende seksuele voorlichting gehad. Maar niet over porno.
Ik vond het way back when enorm beledigend dat mijn vriendje porno keek. Dat voelde als vreemdgaan. Dat heb ik destijds wel moeten leren accepteren. En nu ik oud en uitgezakt ben, snap ik het prima.
Am i the asshole heb ik ontvolgd, CAUSE THEY ARE NEVER THE ASSHOLE en compleet redelijk over de zeikquote:Op maandag 21 juni 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dit.
ChoosingBeggars en AmITheAsshole.
Sorteren op Controversial. Dan krijg je echt alleen maar assholes.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Am i the asshole heb ik ontvolgd, CAUSE THEY ARE NEVER THE ASSHOLE en compleet redelijk over de zeik
Is het nog steeds zo slecht gesteld met de pornodames? Ik dacht dat dat door de hele hype van homemade porn verbeterd was.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het nooit een probleem gevonden. Merk dat ik het wel steeds meer een probleem ga vinden. Ook omdat het een product is wat je eigenlijk niet meer met goed fatsoen kunt consumeren als je je een beetje druk maakt om hoe komt mijn product tot stand.
En ik ga me hier toch weer een potje zureslootfeministisch klinken, maar een tailormade maatorgasme voor de man met de gecompliceerde seksualiteit is me dat eigenlijk niet waard. Ga dan je brein maar detoxen en met je zelf aan de slag.
Nou ja, je had een x aantal maanden "the purge" op porn hub, waarbij ze echt het overgrote deel van hun materiaal rucksichtloss verwijderd hebben omdat de uploaders (of makers? dunno) niet konden worden geverifieerd.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo slecht gesteld met de pornodames? Ik dacht dat dat door de hele hype van homemade porn verbeterd was.
Maar geen idee waarom ik dat denk. Ik vind porno echt waanzinnig oninteressant eigenlijk.
Ik denk dat we deelkamers moeten gaan doen in ons huis. Totdat we echt een mansion bij elkaar gewindt hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef Syrena het volgende:
Ik volg alleen de reddit voor Township (spel).
Op Instagram krijgt ik om de 1 of andere reden altijd de AITA dingen te zien. Om depri van te worden af en toe. Wat doen mensen zich onderling aan.
Meedoen met OnlyFarts: yes, al ben ik het sterkst als daar ook geur bij komt kijken hurhurdus een side hustle voor mij dat ik die in een potje opstuur
Oh ja, dit wist ik. Goede zaak.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, je had een x aantal maanden "the purge" op porn hub, waarbij ze echt het overgrote deel van hun materiaal rucksichtloss verwijderd hebben omdat de uploaders (of makers? dunno) niet konden worden geverifieerd.
Dit deden ze enkel omdat ze de roep om kinderverkrachtingsmateriaal van de site te halen (door slachtoffers zelf mind you) dusdanig lang hebben genegeerd, dat ze nu eindelijk eens hardcore aangeklaagd worden en dat er ook eindelijk eens mensen veroordeeld worden voor het geld verdienen aan dit materiaal.
Townshipquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef Syrena het volgende:
Op Instagram krijgt ik om de 1 of andere reden altijd de AITA dingen te zien. Om depri van te worden af en toe. Wat doen mensen zich onderling aan.
Meedoen met OnlyFarts: yes, al ben ik het sterkst als daar ook geur bij komt kijken hurhurdus een side hustle voor mij dat ik die in een potje opstuur
Miljoen miljard dingen moeten oogsten voor puntenquote:
Nee, ik heb niet gekliktquote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef fietsie het volgende:
Zou @:isabeau nu al die Pizza dares zitten te kijken?
Bij ons zijn geen fitties meer. Onze coop bestaat uit 2quote:Op maandag 21 juni 2021 16:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Miljoen miljard dingen moeten oogsten voor punten![]()
Als er 85 ongelezen chats staan weten dat er een fittie was de avond ervoor
93. Met dank aan het thuiswerkenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij ons zijn geen fitties meer. Onze coop bestaat uit 2![]()
Welk level ben je?
Idemquote:Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die nier ook gedoneerd om vrij te zijnMaar dat kan maar eenmalig
Goeden samenvatting. Ik ben daar vooral een lurker.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeeh jaaa ik ook niet perse. Alleen dat het veul fijner werkt dan fok, omdat je hier 1 stroom antwoorden hebt. Dus alle onzin en kreekree in dezelfde thread, waardoor je je eigenlijk al de moeite van het starten van een topic kunt besparen. Op Reddit worden de idioten naar beneden gestemd en zie je die alleen wanneer je op controversieel sorteert. Daarnaast kun je dus ook op reacties reageren, waardoor je in een topic over ondwerp a, allemaal zijdraadjes krijgt over a.1, a.2, a.3. En dit dus terwijl je als je je door blijft scrollen je gewoon vanzelf weer terug komt naar hoofdgesprek a. Als je niet op nieuw sorteert, heeft de wereld alle semigrappige loldebielen er al uitgefilterd voor je.
Daartegenover staat weer dat het zo groot en drukbezocht is dat de kans dat een topic dat je aanmaakt enige tractie krijgt, heeeeul erg klein is.
Daarnaast kun je je eigen feed maken, met daarin je eigen gekozen subreddits. Subreddits zijn wat we hier subfora noemen, maar dan onnoemelijk veel specifieker
quote:
Niet wapperen!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog nul dingen te doen. Je gaat dat bouwen nog missenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:36 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Ik was zo blij dat ik geen gebouwen meer hoefde te bouwen.
Ben nu bezig met de dierentuin compleet te maken.
RIP? Wat is dat?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:39 schreef Syrena het volgende:
Wat ik bij Reddit wel echt ontzettend irritant vind zijn die stomme afkortingen ķveral voor. TIFU, AITA ken ik nu, maar om de haverklap verzinnen ze wel weer een andere die ik dan na een paar dagen negeren toch maar ga opzoeken omdat het anders onleesbaar wordt.
Dan liever kadden en honten.
RIP aan de nabestaanden...
Inderdaad. Stilliggen en ondergaanquote:
Haha zo iemand kom je ook niet elke dag tegen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef Tele6 het volgende:
De man van een van mijn vriendinnen is een bedrijf gestart waarbij hij als christen andere mannen coacht bij het stoppen met porno kijken, omdat hij er zelf ooit aan verslaafd was.
Hij is best wel enthousiast in z'n marketing, ik kom de foto van zijn gezicht en "Stop net als ik met porno" echt op de raarste plekken tegen en ik wil dit allemaal niet weten eigenlijk![]()
Dacht dat jij later aan de beurt was dan ik. Maarquote:Op maandag 21 juni 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Prik erin deed wel pijn![]()
Maar prik![]()
Nu wachten.
Ik mis de mayo van de Aldi heel erg. Staat bovenaan 't lijstje.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha zo iemand kom je ook niet elke dag tegen.
Heeft iemand een tip voor een lekkere zure mayo uit DE? Ik ga in ieder geval naar Kaufland en misschien ook naar Rewe. Of iets anders wat ik echt moet halen?
Stom, maar je hebt hemquote:Op maandag 21 juni 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Prik erin deed wel pijn![]()
Maar prik![]()
Nu wachten.
Wat is clubs kind en wat is er angstaanjagend aan.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kind zit in de klas bij Clubs kind!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt angstaanjagend dichtbij nu
De zoon van Clubsoda.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is clubs kind en wat is er angstaanjagend aan.
Ik ben doodeng jeweetsquote:Op maandag 21 juni 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen klassenmoeder worden! Met een appgroep enzoquote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kind zit in de klas bij Clubs kind!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt angstaanjagend dichtbij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |