Ja! Ik heb er 4quote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef Tele6 het volgende:
Dat is niet erg.
Ik heb alleen wel geen idee hoe ik kaartjes moet kopen en waar zegels en zo. @:Isabeau?
arnold zwarzenegger.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben zo blij met een foto die gisteren gemaakt is van mn moeder en mij, alleen duuuuuuuuuude, mijn blote bovenarmen lijken een continent groot
En hoe gaan we dst dan doen? Bestel jij ze en doe je en tikkie?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er 4
Dus voor mij, Lein, Barreltje en jou!
Ik haal ze vandaag of morgen op in de AH en neem de kaartjes dan mee. Afrekenen met tikkie of contant op dag Efteling? Ze zijn 28,50 voor die dinsdag.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:30 schreef Barreltje het volgende:
En hoe gaan we dst dan doen? Bestel jij ze en doe je en tikkie?
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er 4
Dus voor mij, Lein, Barreltje en jou!
Alleen hier voor zou ik al een dagje willen gaanquote:Op maandag 21 juni 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat die donut balls er nog zijn
En reserveer jij dan ook een tijdslot of moeten we dat ieder individueel doen ?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haal ze vandaag of morgen op in de AH en neem de kaartjes dan mee. Afrekenen met tikkie of contant op dag Efteling? Ze zijn 28,50 voor die dinsdag.
Ik heb voor 1 persoon (me, myself and I) gereserveerd tussen 10.00 en 10.45. Dus lijkt me handig als iedereen dat even doet.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:36 schreef Barreltje het volgende:
En reserveer jij dan ook een tijdslot of moeten we dat ieder individueel doen ?
Meteen gedaanquote:Op maandag 21 juni 2021 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 persoon (me, myself and I) gereserveerd tussen 10.00 en 10.45. Dus lijkt me handig als iedereen dat even doet.
Bedrijf x zorgt vooral goed voor bedrijf x zeg je..? VERRASSEND!quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
mocht er nog dringend behoefte zijn aan kaarten ik heb ze ook nog.
Mmmm...volgens advocaat heeft het bedrijf waarschijnlijk een beetje een vuiligheidje uitgehaald. En daar heb ik een schurfthekel aan en ga in de "pardon, zo doen we dat niet, kom maar op" modus
Ohh dat is wel stom!quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
mocht er nog dringend behoefte zijn aan kaarten ik heb ze ook nog.
Mmmm...volgens advocaat heeft het bedrijf waarschijnlijk een beetje een vuiligheidje uitgehaald. En daar heb ik een schurfthekel aan en ga in de "pardon, zo doen we dat niet, kom maar op" modus
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Wacht, ik zei dat de Efteling 41 euro kost. Maar dat is de laagseizoenprijsEen 'flexibel' ticket kost 45 euro en is altijd geldig
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh, werd best wel somber wakker, maar na een uurtje op jullie problemen focussen voel ik me aanzienlijk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik denk dat je er zo van ontdaan bent dat je nodig de soapdetails even met je SCULlies moet delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben we geen PR mensen in de SC die dat pride logo even uit de header kan slopen?
Het eten?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik vind Disney ook belachelijk duur. Vooral omdat ik dus niet voor de attracties zou gaan, maar ik wel graag een keer wil om al het (ook veel te dure) eten te kunnen proberen.![]()
Maar ik wacht wel gewoon tot ik kinderen heb.
Onze ober was daar vooral echt super.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik vind Disney ook belachelijk duur. Vooral omdat ik dus niet voor de attracties zou gaan, maar ik wel graag een keer wil om al het (ook veel te dure) eten te kunnen proberen.![]()
Maar ik wacht wel gewoon tot ik kinderen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |