Hoe eh, moet ik dit duiden?quote:
Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij conformeert je aan Hongaarse wetgeving?
Sowieso both, sowieso bothquote:
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.
Als dat je kutpolicy is, laat dat frigging kutlogo dan ook weg.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.
FTFYquote:Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen. elke click er 1 is
Kom in de WW!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
En dan nog al die SC mensen die ineenen een overdag schermpjesloos leven hebben, of werk. En dus niet gezellig komen kleppen.
Ik wil welquote:
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....quote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil welMaar dat is helaas maar tijdelijk en niet 100% salaris
Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef fietsie het volgende:
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
Danki dankiquote:Op maandag 21 juni 2021 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaakt
Het is je gegunt. Maar ik benijd je welquote:
Snap ik!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is je gegunt. Maar ik benijd je wel
we willen geen halve of nog minder Isabella.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die nier ook gedoneerd om vrij te zijnMaar dat kan maar eenmalig
Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snap ik!
Ik zou willen dat een Kaatje ookkon denken bij de gedachte aan WW, want het werkende leven is zoooo zaaddodend en er een periode niet aan mee hoeven doen is een fantastische luxe.
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.
Hah, een minilot/Isabeau houdingquote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.
Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |