abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2021 @ 13:27:00 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199989205
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onze ober was daar vooral echt super.

Hoe eh, moet ik dit duiden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199989210
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij conformeert je aan Hongaarse wetgeving? :P
Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 21 juni 2021 @ 13:27:22 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199989211
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik drink gewoon graag :@
Why not both?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199989218
als je zwanger bent heh, en je wordt weet ik veel, die kleine krijgt die dosis, harder binnen dan jij!
pi_199989231
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Why not both?
Sowieso both, sowieso both :Y

Alleen eet ik wel aanzienlijk veel slechter als er een drankje inzit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:28:58 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199989232
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beter luid en duidelijk tegen, dan een beetje voor de vorm je logo pinkwashen, terwijl je niet eens de moeite neemt om op te treden tegen overvloedige, gerapporteerde homohaat omdat een gebbetje toch moet kunnen.
Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199989238
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen.
Als dat je kutpolicy is, laat dat frigging kutlogo dan ook weg.
pi_199989242
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja maar optreden mag sowieso nergens tegen omdat een gebbetje toch moet kunnen. elke click er 1 is
FTFY
  maandag 21 juni 2021 @ 13:32:01 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199989268
En dan nog al die SC mensen die ineenen een overdag schermpjesloos leven hebben, of werk. En dus niet gezellig komen kleppen.
pi_199989275
waarom zitten de strike en spoiler tags eigenlijk niet standaard in een wysiwyg?

Iedereen gebruikt ze.
pi_199989276
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
En dan nog al die SC mensen die ineenen een overdag schermpjesloos leven hebben, of werk. En dus niet gezellig komen kleppen.
Kom in de WW!

Neem koekjes mee!
pi_199989294
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

Kom in de WW!

Neem koekjes mee!
Ik wil wel *O* Maar dat is helaas maar tijdelijk en niet 100% salaris -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 juni 2021 @ 13:35:09 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199989307
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil wel *O* Maar dat is helaas maar tijdelijk en niet 100% salaris -O-
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
pi_199989319
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef fietsie het volgende:

Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaakt :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199989344
Jongens, jullie kunnen een hoop aanmerken op de WW maar de werkelijkheid is nog veel schandaliger :D Ik lach me helemaal de ballen uit de broek elke keer dat ik er mee te maken heb :D

Ik was al ernstig pro-ubi, maar sinds ik af en toe bij het UWV binnenwaai is er echt helemaal niets meer positiefs te zeggen over het nut van dat soort instanties. Letterlijk al het geld dat daar rond gaat is weggegooid geld.
pi_199989347
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sponsor ze ook al heel lang en nog geen week gebruik van gemaakt :{
Danki danki :@
pi_199989361
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Danki danki :@
Het is je gegunt. Maar ik benijd je wel :7
pi_199989367
parallel import

is waarom ik heel raar kan kijken naar liefdadigheids geld, met landen die zo corrupt zijn en hun eigen bevolking gewoon laten verhongeren.
pi_199989372
Ik heb die nier ook gedoneerd om vrij te zijn -O- Maar dat kan maar eenmalig :'(
pi_199989397
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is je gegunt. Maar ik benijd je wel :7
Snap ik!

Ik zou willen dat een Kaatje ook *O* kon denken bij de gedachte aan WW, want het werkende leven is zoooo zaaddodend en er een periode niet aan mee hoeven doen is een fantastische luxe.
pi_199989404
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die nier ook gedoneerd om vrij te zijn -O- Maar dat kan maar eenmalig :'(
we willen geen halve of nog minder Isabella.
pi_199989417
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Snap ik!

Ik zou willen dat een Kaatje ook *O* kon denken bij de gedachte aan WW, want het werkende leven is zoooo zaaddodend en er een periode niet aan mee hoeven doen is een fantastische luxe.
Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.
pi_199989450
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helaas genieten de meeste mensen er totaal niet van vanwege de onzekerheid van wel/geen werk in de toekomst. Als je nou zeker wist dat je na een jaar weer een super leuke baan had, dan zou het echt zalig zijn.
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.

Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje :@
pi_199989461
En anders kan ik altijd nog only farts beginnen, sinds ik laatst las dat iemand dr geld verdient als poeppies performer :D
pi_199989462
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.

Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje :@
Hah, een minilot/Isabeau houding _O_ Doe maar iets simpels, geen zin in gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')