Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat contentquote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijn).
Hypotheek is eind 2026 afbetaald (dus wanneer ik 65 ben) Dus nog even wat werken en dan "mak an"
Mij is het gelukt...wat een rustquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
En hoe zet ik bepaalde users op onzichtbaar?
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden), maar nu gaan wij een wettelijk pad betreden omdat zij iets zijn vergeten. En dat kan voor mij ook wel gunstig uitpakken.
Ik ga gewoon, als het allemaal gaat 2 of 3 maanden een "DPtje" doen. En langzaamaan eens kijken wat ik de rest van mijn werkzame leven wil gaan doen.
20 reizen organiseren op 1 dag wil ik in ieder geval niet meer.
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Je bedoelt dat je nog niet zo handig bent met een camera?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Wanneer je dit moet doen zonder professionele hulp...dan zou ik wel in een hoekje gaan zitten huilen. Da's echt niet te doen. Ik heb echt zo'n mazzel met deze twee mensen. Als het allemaal een beetje klaar is gaat er ook een mooi boeket naar toe.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaakt
Ik had dit eerder moeten weten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nuquote:
Oh, nee, qua filmpjestiming. Ik had een indrukwekkende net.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nu
De beste/enige reden voor een abbo. Voor mij tenminstequote:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nogquote:Op maandag 21 juni 2021 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoor
Ja, die kende ik al!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Ja maar dan zit je zelf weer met de nadelen daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Hoe groot is die markt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Niet alleen in Japan; op allerlei NL sites ook wel.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Paar cm diameter, schat ik.quote:
Vraag je me nu hoeveel mannen met weirdass sexuele voorkeuren er zijn?quote:
* IJsdraakje kijkt naar (nieuwe) tampons.quote:
Dat t wat schuimend bubbelt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ik filmpjes van scheten laten terwijl ongesteld (zonder tampon) voor dubbel kunnen verkopen vraag ik mij af...
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.
SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r/menwritingwomen
r/nothowgirlsworkI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
r/menwritingwomen
r/nothowgirlswork
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zienquote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zien
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.quote:
GODVERquote:Op maandag 21 juni 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.
Nee hoor, werkt prima, deze sc.quote:
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
Gewoon, de HOEZO DENK JE DAT.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.
Blij dat ik 2 reddit accounts heb.
Het is ook fucking triest ook he.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Even je menstruatiebloed ophouden voor thuis.
Zo homo als het maar zijn kan ten eerste.quote:
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Redditquote:Op maandag 21 juni 2021 14:48 schreef fietsie het volgende:
Oeh @:Sarabi er staan wijsheden in de Reddit die DiePie postte! https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
De meeste plaatjes van Reddit mag ik hier niet posten dus dan moet het maar links naar tekst zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Reddit
Ik snap niet hoe Reddit werkt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor wie smullen raad ik r/femaledatingstrategy aan trouwens
Maar goed puntquote:Op maandag 21 juni 2021 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste plaatjes van Reddit mag ik hier niet posten dus dan moet het maar links naar tekst zijn
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik wil je ook best een keer bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes verzekerd. Velen zijn je reeds voorgegaan en hebben gezucht van verlichting.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Da's gewoon rooduit sexyquote:Op maandag 21 juni 2021 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed punt![]()
Ookal komt er op dit moment te veel grijs doorheen
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |