Jij bent de enige die goed leest :pquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die app alleen geeft je toch geen getrainde buikspieren?
Jammer dat buikspieroefeningen an sich zo weinig doen. Kan je beter zware meuk tillen.
Is het nog niet hoor gelukkigquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die auto kan ik wel inkomen, die fiets klinkt toch wel wat onveilig..
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hoeveel jaar zou jij eigenlijk nog moeten werken Kaatje?
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat contentquote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 60 dus niet heel erg lang meer. Maar officieel kan men nog niet zeggen wanneer de pensioenleeftijd in gaat, want dat hang weer samen met de levensverwachting (en die schijnt door corona wat gezakt te zijn).
Hypotheek is eind 2026 afbetaald (dus wanneer ik 65 ben) Dus nog even wat werken en dan "mak an"
Mij is het gelukt...wat een rustquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
En hoe zet ik bepaalde users op onzichtbaar?
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden), maar nu gaan wij een wettelijk pad betreden omdat zij iets zijn vergeten. En dat kan voor mij ook wel gunstig uitpakken.
Ik ga gewoon, als het allemaal gaat 2 of 3 maanden een "DPtje" doen. En langzaamaan eens kijken wat ik de rest van mijn werkzame leven wil gaan doen.
20 reizen organiseren op 1 dag wil ik in ieder geval niet meer.
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Je bedoelt dat je nog niet zo handig bent met een camera?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan "insert nuffig toontje"
Wanneer je dit moet doen zonder professionele hulp...dan zou ik wel in een hoekje gaan zitten huilen. Da's echt niet te doen. Ik heb echt zo'n mazzel met deze twee mensen. Als het allemaal een beetje klaar is gaat er ook een mooi boeket naar toe.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel veel succes Kaatje. Hoop dat het je niet te veel energie/verdriet gaat kosten om hier mee bezig te moeten zijn. Sterke plannen gemaakt
Ik had dit eerder moeten weten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met je werkende jaren kun je iig een welverdiend breakje nemen. Misschien kun je die maanden/jaren vullen met het maken van scheetfilmpjes. Als je ww dan op is, kun je ook een onlyfarts starten en heb je flink wat content
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nuquote:
Oh, nee, qua filmpjestiming. Ik had een indrukwekkende net.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het beste moment om in te stappen was x jaar geleden, Het op een na beste moment is nu
De beste/enige reden voor een abbo. Voor mij tenminstequote:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nogquote:Op maandag 21 juni 2021 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je soms leest dat sommige contentaanbieders daar 70k binnenharken, dan eet ik wel een bonenschoteltje extra hoor
Ja, die kende ik al!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Ja maar dan zit je zelf weer met de nadelen daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Hoe groot is die markt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruikte tampons
Zou een goede reden zijn mijn spiraal te laten verwijderen. Krijgt iedereen waar voor zn geld
Niet alleen in Japan; op allerlei NL sites ook wel.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er schijnt in Japan ook markt te zijn voor gedragen vrouwenonderbroeken. Ik twijfel nog
Paar cm diameter, schat ik.quote:
Vraag je me nu hoeveel mannen met weirdass sexuele voorkeuren er zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |