Ik kan heel goed boekhouden, maar ik kan dat niet bij mezelf, iets met menselijke onhandigheid.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben misschien iets te veel ignorance is bliss, maar ik ben er van overtuigd dat ik altijd wel aan werk kan komen. Desnoods voor minimum loon, maar daar zou ik ook van kunnen leven als het nodig is. Zeker nu met een tweepersoonsinkomen.
Sterker nog, ik heb de afgelopen jaren zelfs verlangd naar de overzichtelijkheid en het gebrek aan pretenties van een lopende band baantje
Jij doet niet iets simpelsquote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hah, een minilot/Isabeau houdingDoe maar iets simpels, geen zin in gedoe.
Nou, het is geen rocketscience hoor. Ik ben dol op mijn baan, alleen zo jammer dat nachtwerk per definitie niet zo gezond isquote:Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij doet niet iets simpels
Jij bent ooit begonnen aan iets dat nogveelmindersimpel was, maar dat wil niet zeggen dat dat wat jij nu doet "iets simpels" is ja!
-kijkt de naschommelende bovenarmen na-quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt jongens dames, soms zou ik jullie allemaal met de koppen tegen elkaar willen slaan![]()
![]()
* DancingPhoebe stampvoet het topic uit![]()
![]()
ik sleep je wel weer terug, zucht.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt jongens dames, soms zou ik jullie allemaal met de koppen tegen elkaar willen slaan![]()
![]()
* DancingPhoebe stampvoet het topic uit![]()
![]()
dat is het ook niet. tenzij je een vampier bent.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is geen rocketscience hoor. Ik ben dol op mijn baan, alleen zo jammer dat nachtwerk per definitie niet zo gezond is
Mijn innige aanstaande dank hiervoor. Al is het waarschijnlijk een sigaar uit eigen doos, want ik sponsor al ruim 42 jaarquote:Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk, ik sponsor die WW al sinds m'n 20e met een voltijdsbaan, en na bijna 26 jaar vol meebetalen is ie nog steeds niet gewoon tot je pensioen, en gewoon 100%.....
Dat ze dat toch wagen he..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
mocht er nog dringend behoefte zijn aan kaarten ik heb ze ook nog.
Mmmm...volgens advocaat heeft het bedrijf waarschijnlijk een beetje een vuiligheidje uitgehaald. En daar heb ik een schurfthekel aan en ga in de "pardon, zo doen we dat niet, kom maar op" modus
Klinkt als een handige app. Maar waarvoor zou je op de grond moeten gaan liggen worstelen anders?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nu een app met buikspieroefeningen, dat werkt wel cool.
Je kan dan aangeven welke oefening je doet, en hoe vaak, en dan geeft de app het tempo aan enzo, en voorspelt de werking er van.
Scheelt me weer op de grond liggen worstelen.
Die auto kan ik wel inkomen, die fiets klinkt toch wel wat onveilig..quote:Op maandag 21 juni 2021 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Klopt overigens wel ja over wat we nu kunnen met geld. Ik denk soms ook dat ik veels te weinig verdien maar vroeger ging ik maar 1x per jaar uit eten (wel gezin met 4 kinderen) en nu kan ik veel vaker.
Geef niet graag geld zomaar uit. Heb een oude auto met een mega deuk en overal ouderdomsvlekken (lijkt wel gesprayd) maar hij doet het nog dus waarom moet ik een nieuwe. Net als m'n fiets die mega rammelt en ketting hangt bijna helemaal los. Heb em al 25 jaar maar hij fietst nog dus waarom moet ik een nieuwe.
Denk dat ik het van m'n vader heb overgenomen. Alhoewel hij daar nu spijt van heeft omdat hij wil dat ik nieuwe dingen koop
Ben beter in geld uitgeven voor/aan anderen.
hoeveel jaar zou jij eigenlijk nog moeten werken Kaatje?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn innige aanstaande dank hiervoor. Al is het waarschijnlijk een sigaar uit eigen doos, want ik sponsor al ruim 42 jaar
Kan alleen met een aboquote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
En hoe zet ik bepaalde users op onzichtbaar?
Maar die app alleen geeft je toch geen getrainde buikspieren?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:01 schreef fietsie het volgende:
Om die oefeningen op een matje te gaan liggen doen?
In de desktop GUI staat een rondje met schuin streepje erdoor als 1e icoontje in het rijtje icoontjes boven iedere post.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heet die app?
En hoe zet ik bepaalde users op onzichtbaar?
Pas maar op, zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer iets meer duidelijkheid/onduidelijkheid. Ze hebben wel een vuiligheidje uitgehaald (ga niet in details treden), maar nu gaan wij een wettelijk pad betreden omdat zij iets zijn vergeten. En dat kan voor mij ook wel gunstig uitpakken.
Ik ga gewoon, als het allemaal gaat 2 of 3 maanden een "DPtje" doen. En langzaamaan eens kijken wat ik de rest van mijn werkzame leven wil gaan doen.
20 reizen organiseren op 1 dag wil ik in ieder geval niet meer.
Zonder abo niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de desktop GUI staat een rondje met schuin streepje erdoor als 1e icoontje in het rijtje icoontjes boven iedere post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |