Dat t wat schuimend bubbelt?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ik filmpjes van scheten laten terwijl ongesteld (zonder tampon) voor dubbel kunnen verkopen vraag ik mij af...
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de omschrijving "natte donder" maar ik heb dan ook ervaring met menstrueren.
SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]SPOILER: dit klik je zelf bewust openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r/menwritingwomen
r/nothowgirlsworkI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
r/menwritingwomen
r/nothowgirlswork
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik deze subreddits toevoeg aan mijn favorieten dan euh, is het niet heel amusant om mijn Reddit app nog te openen op de telefoon, gok ik.
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zienquote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De man is nog steeds boos dat ik hem een paar Murakami gerelateerde posts liet zien
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.quote:
GODVERquote:Op maandag 21 juni 2021 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar ja, tulpenbollen in de regen is ook zo blauw.
Nee hoor, werkt prima, deze sc.quote:
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval die eerste is zo verschrikkelijk dat het hilarisch wordt.
Gewoon, de HOEZO DENK JE DAT.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat las ik daar?!?!?!? Confused. Nu die tweede bekijken.
Blij dat ik 2 reddit accounts heb.
Het is ook fucking triest ook he.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Even je menstruatiebloed ophouden voor thuis.
Zo homo als het maar zijn kan ten eerste.quote:
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Redditquote:Op maandag 21 juni 2021 14:48 schreef fietsie het volgende:
Oeh @:Sarabi er staan wijsheden in de Reddit die DiePie postte! https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
De meeste plaatjes van Reddit mag ik hier niet posten dus dan moet het maar links naar tekst zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van al die lappen tekst op Reddit
Ik snap niet hoe Reddit werkt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor wie smullen raad ik r/femaledatingstrategy aan trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |