IN HET NIEUWE NORMAAL ZIJN DE COCKTAILS OOK INSAAAAANE DUURquote:Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onze ober was daar vooral echt super.
Verder herinner ik me alleen dat de cocktails erg duur waren.
Ik weet niet of het bijzonder goed is, maar er is wel veel leuk in thema.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het eten?
Staat dat als goed aangeschreven dan?
Kan me niet voorstellen dat daar goedgoed eten te krijgen is?
Een bokkepoot in de vorm van Mickey Mouse?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bijzonder goed is, maar er is wel veel leuk in thema.Al heb ik vooral veel filmpjes gezien waar ze al het eten in Amerika proberen. Dus ik weet niet of Parijs net zo extreem is.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas de regenboog.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwen
Ja, dat had ik laatst ookquote:Op maandag 21 juni 2021 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben zo blij met een foto die gisteren gemaakt is van mn moeder en mij, alleen duuuuuuuuuude, mijn blote bovenarmen lijken een continent groot
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komtquote:Op maandag 21 juni 2021 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst ookIk denk echt dat het komt door die telefoon ofzo, want mijn bovenarm was net zo breed als m'n hoofd.
En nou is mijn bovenarm niet smal maar ook niet zo gigantisch wtf.
ik ben reddit uit geknikkert, omdat ik grappen aan het maken was omdat een turk in alanja ofzo, 50 euro ging rekenen voor een broodje kebab.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IN HET NIEUWE NORMAAL ZIJN DE COCKTAILS OOK INSAAAAANE DUUR
Schrok me echt helemaal de bultjes vorige week
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij door mn dikheid komt
Ik overweeg serieus scheidenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:16 schreef Lonaa het volgende:
Die van mij leek net een been van iemand met een gemiddeld BMI (maar wel aan de bovenkant van het spectrum). Dat is niet oke hoor.
Ik word nooit dunner van medicijnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus scheiden
En ik hoop niet dat mn medicatieexperiment mislukt, maar ALS het mislukt kan ik wel opnieuw met medicatie beginnen en daar viel ik echt als een malle van af
insert itssomething.gif
alle medicijnen hebben bijwerkingen, en vrouwen worden meestal dik van pillen. Zijn ze eerst depressief, gaan ze anti-depressiva slikken, worden ze daar weer depressief van. Omdat niks meer past.quote:
Ik zat aan het einde van een lekkere periode afvallen toen ik begon. Kreeg nog een mooie dip naar benedenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word nooit dunner van medicijnen.Niet van stoppen en niet van starten.
Ik word ook niet dikker van medicijnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:21 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
alle medicijnen hebben bijwerkingen, en vrouwen worden meestal dik van pillen. Zijn ze eerst depressief, gaan ze anti-depressiva slikken, worden ze daar weer depressief van. Omdat niks meer past.
Ik eet gewoon graagquote:Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zat aan het einde van een lekkere periode afvallen toen ik begon. Kreeg nog een mooie dip naar beneden![]()
Toen kwam ik de man tegen met wie ik binnen 3 seconden ging samenwonen![]()
De man is het verzorgende type en ik ben het type dat zich graag laat bedienen
Ik drink gewoon graagquote:
Jij conformeert je aan Hongaarse wetgeving?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben we geen PR mensen in de SC die dat pride logo even uit de header kan slopen?
Ik zie een lammetje met een mondkapje; krijgen vrouwelijke fok-sters privileges qua header banners???quote:Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja! Het is juist zo ironisch mooi in combinatie met de erg heterosexuele schaars geklede vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |