quote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik draag nog altijd goedkope tienerparfum.
Dat is het bij mij ook niet. Het zijn bij mij gewoon geldzorgen en nog heel veel aankomende kosten plus een gebrek aan pensioen. Dat zorgt er voor dat ik heel veel dingen als 'onnodig' bestempel die misschien toch wel nodig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit gedacht heb in termen van 'deze uitgave verdien ik!' of 'deze uitgave verdien ik niet
' - zo denk ik eigenlijk nooit over mezelf na. Hmmm. Lijkt me maar lastig.
En je er dan compleet in verzuipen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
GMTAquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
Oh god jaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef Molo het volgende:
Vogue parfum spray of deo of wat het ook was
Gádverdamme. Dat daar geen verbod op stond op school en thuis is me een raadsel, die lúcht
Ook herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, het geurtje was uiteraad ķķk in de aanbieding
Cadeaubon + aanbieding + beetje zelf betalen = nog steeds twijfelen
Tweedehands ondergoedquote:Op maandag 21 juni 2021 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook herkenbaardaarom zei ik een mooie aanbieding. Tot nu toe vond ik de korting steeds niet goed genoeg.
Verder ben ik niet zo van de spullen/kleding kopen. Zo'n beetje al mijn kleren zijn 2e hands (behalve sokken en ondergoed).
Ik ben wel goed in geld uitgeven aan eten en drinken
Werkproof garderobe, check.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
Die snap ik even niet geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.
Gelukkig kom ik met vrij veel weg, maar m'n wolvenshirts zijn net een stap te ver helaas.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog een ding! Dubbelduur! En je moet er kleding voor hebben waar je anders zonder kunt EN je hebt geen tijd deze lekker tweedehands bij elkaar te scharrelen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tele, je hebt er wel eens over verteld, maar ik heb niet helemaal helder of jouw moeder altijd "zo" is geweest en als niet of ze daarvoor wel een leuk mens was. Je komt over (en ik realiseer me dat deze verwoording, voor iemand wiens sensors afgestemd staan op "doe IK iets verkeerd?" klinkt alsof jij iets verkeerd doet daarin. Nee.) als iemand die veel basisveiligheid tekort is gekomen. En alles wat daar mee te maken heeft is doorgaans al lang en breed in stelling gebracht voor diegene bij elkaar geneukt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verplichting om er wat van te maken, en om de middelen daarvoor te zoeken, zie ik wel. Ik heb een beetje een "ga ervoor of doe het niet" karakter en zit inmiddels in "ga ervoor" modus gelukkig.quote:Het voordeel van leven in 2021 is dat er zo veel meer beschikbaar en bekend is dan in de tijd van onze ouders. Waardoor je die cirkel van ellende doorgeven iig beter en meer kunt doorbreken dan voor vele generaties voor de onzen het geval was. Ik baal als een modderfukker wat er met ons systeem voor geestelijke gezondheidszorg is gebeurd en schaam me dood dat er in een land als het onze een stuitend gebrek aan beschikbaarheid van is, maar onderschat ook de kracht van je over dingen bewust zijn en lotgenoten contact etc niet.
Je bent er niet verantwoordelijk voor, het is je allemaal aangedaan, maar tegelijkertijd krijg je er wel de verantwoordelijke bij om zelf beter te zijn dan je jeugdtrauma's ofzo. Niet omdat het moet, maar wel omdat het kan en je het min of meer aan jezelf verplicht bent er wat van te maken en je die middelen ook hebt.
Sorry, beetje onsamenhangende rant van iemand die du moment ook lekker labiel is. Ik wou maar zeggen:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je rant![]()
Ik heb eventueel nog wel AH zegels.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Ik wil ook graag ergens een kortingskaart vandaan.![]()
En als ik met @:leintjuh mee mag rijden moet ik nog maar even met haar kijken wanneer we er zijn..
Mja, ik denk dat ik -iig in mijn laatste baan, mijn voorlaatste stukken minder- met veel meer weg had kunnen komen. Mijn directe collega zat regelmatig als een soort Kenny te werken, met een dichtgetrokken hoody over zn hoofdquote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik met vrij veel weg, maar m'n wolvenshirts zijn net een stap te ver helaas.
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ah ja, pre-tele dus al te hard op dr fontanel gevallen. Niet de schuld van TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die verplichting om er wat van te maken, en om de middelen daarvoor te zoeken, zie ik wel. Ik heb een beetje een "ga ervoor of doe het niet" karakter en zit inmiddels in "ga ervoor" modus gelukkig.
Bedankt voor je rantOf van Lonaa for that matter
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Liefje doe je telegifje nog eens voor de Lonaaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop nog steeds binnenkort multibiljonair te zijn door mijn memestocks.
MAAK JULLIE BORSTEN DAN MAAR NAT JA!
Hoe komen die naar mijn huis?quote:
Dat is een mooie bondige omschrijvingquote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah ja, pre-tele dus al te hard op dr fontanel gevallen. Niet de schuld van TeleOf van Lonaa for that matter
Het helpt absoluut bij de juiste mindset hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik -iig in mijn laatste baan, mijn voorlaatste stukken minder- met veel meer weg had kunnen komen. Mijn directe collega zat regelmatig als een soort Kenny te werken, met een dichtgetrokken hoody over zn hoofdMaar ik weet niet man, ik moet zoveel faken om door een werkdag te komen dat ik er dan ook liever mijn juiste kostuum bij aantrek ofzo
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje doe je telegifje nog eens voor de Lonaa
Wat heeft Wim Lex er nou weer mee te maken?quote:
Ik ga voor mij en Lein een AH kaartje halen, dat kan ook x3quote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Ik wil ook graag ergens een kortingskaart vandaan.![]()
En als ik met @:leintjeuh mee mag rijden moet ik nog maar even met haar kijken wanneer we er zijn..
Dan moet je haar wel @en natuurlijk eiquote:
Ze leest toch welquote:Op maandag 21 juni 2021 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan moet je haar wel @:en natuurlijk ei
Dat is niet erg.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bang dat @:Tele6 ook nog zegels nodig heeft. Sorry, dode musWaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |