Gefeliciteerd, moest giechelen toen je @Scrummie liet zwetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Nee ik ben echt jarig
Wil je weten wat ik voor m'n verjaardag gehad heb?
Bedankt ouwe reus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie nu pas dat user @:scrummie terug is van zijn (onterechte) ban.
Erg mooi.
Welkom terug maat.
Lennyquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:lenny_leonard vindt het op notabene de verjaardag van FA @:ggmm nodig om even stevig uit te delen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu al weer uit naar de eerste aanvaring tussen @:scrummie en @:maxi-mus
patatzaak, Amersfoort is patat gebiedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan woon je met je kat boven de frietzaak.
Mooi leven.
Dank je Niels.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu al weer uit naar de eerste aanvaring tussen @:scrummie en @:maxi-mus
Jonger dan @Karinaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is dus ouder dan jij, hoe voel je je nu
Erg matig dat Waz/Bart/Frans/Sander/Maarten/Leo/Jeremy/Rick @GGMM niet feliciteert.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Blij dat iedereen @:GGMM even feliciteert. Vorig jaar was hij in november nog 'pislink' dat niemand aan zijn verjaardag had gedacht.
Hij mag jou daarvoor bedanken. Zonder jou had niemand het geweten!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Blij dat iedereen @:GGMM even feliciteert. Vorig jaar was hij in november nog 'pislink' dat niemand aan zijn verjaardag had gedacht.
Eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg matig dat Waz/Bart/Frans/Sander/Maarten/Leo/Jeremy/Rick @:GGMM niet feliciteert.
Ik gaf slechts de voorzet, dat iedereen hem inkopt is aan niemand minder te danken dan de fijne persoonlijkheid van @GGMM zelf. Immers, als die jongen een klootzak was geweest, denk ik niet dat er zoveel felicitaties kwamen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hij mag jou daarvoor bedanken. Zonder jou had niemand het geweten!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Welk gifje?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Al was het gifje van @:3rr0r wel gemeen, dus ik denk dat daar nog wat onopgelost wrok zit.
Ik heb echt geen flauw idee, zag het net toevallig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wellicht met de VI ban?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, zag het net toevallig.
Nee ik heb nooit iets naar dat account getweet.quote:
De tweet staat boven je quote.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Nee ik heb nooit iets naar dat account getweet.
Edit oh toch wel
Humorloos volk
Ja dat gebeurt mobiel automatischquote:
Hoe liep dat af?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaar geleden al gemeld dus neem aan dat @:danny ermee bezig is
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HA HA HA
@:djmo check deze grap
quote:
41 is een grap toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een mooie leeftijd!
Ook leuk dat je vaak nog heel kinderlijk overkomt.
Van harte!
Lijkt mij niet.quote:
minstens tot 20:00quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:31 schreef MC-Morgan het volgende:
@:oriente graag een update over jouw dag.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bah
ik drink nu een glas coca cola zero met 2 ijsblokjes
Ging prima, moet nog even wachten. Teaching Assistant job aan de uniquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Hoe ging de sollicitatie?
Klasse. Goed gedaan maat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging prima, moet nog even wachten. Teaching Assistant job aan de uni
Wat ga je de studenten vertellen over deze marketingactie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging prima, moet nog even wachten. Teaching Assistant job aan de uni
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik was in de pub en de hele dag in de veronderstelling dat Ingurland om 6 uur was
Ik was woedend
Nee, maar jouw 40e is naderbij!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proficiat makker.
@:muskusboktor57 klopt dit???
En de mijne?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, maar jouw 40e is naderbij!!
Opdonderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:08 schreef Boze_Eend het volgende:
Gefeliciteerd @:ggmm verjaardagen worden niet besproken maar ik breek regels graag voor jou.
Oh ja 2 uurtjes gesport vandaag ter info
9 holes zeker @fetXquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:08 schreef Boze_Eend het volgende:
Gefeliciteerd @:ggmm verjaardagen worden niet besproken maar ik breek regels graag voor jou.
Oh ja 2 uurtjes gesport vandaag ter info
Even gekeken. Niet echt mijn humor. Misschien iets voor user @KingRoland .quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:06 schreef Paul het volgende:
Niemand?
EK / [EK-editie] Funny links, pics & clips
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eetquote:
Als je de hele video had gekeken wist je dat deze pizza niet ongezond is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eet
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eet
Ben je al magnetisch? #dtvquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Middag heren. Tweede spuit zit er ook in. Genot.
Gefeliciteerd met je 5G maat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Welke is het geworden maat? Ik heb vorige week eindelijk kwakzalvers binnen gekregen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor koffie.
En mijn pakketje van gisteren uitpakken. Nieuw bordspel @:buitendam
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke is het geworden maat? Ik heb vorige week eindelijk kwakzalvers binnen gekregen.
Nerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.
Ik ben nu Lost Ruins of Arnak aan het unboxen en een keer op aan het zetten.
Verder ook binnen gekregen: sheriff of Nottingham, tranquility en eentje uit de Century serie.
Eigenlijk was het me alleen om Ruins of Arnak te doen. Rest is bijvangst.
OK boomer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Doe meestal zij- en achterkant op 9mm en dan bovenop wel wat langer laten zodat het een beetje zo schuin omhoog kanquote:
Kan je toch niet mee over straat man.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe meestal zij- en achterkant op 9mm en dan bovenop wel wat langer laten zodat het een beetje zo schuin omhoog kan
En ik ga het zwart laten blonderen hihi
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.
Verder ook binnen gekregen: sheriff of Nottingham, tranquility en eentje uit de Century serie.
Ik brand een kaarsje voor je.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de headset (Steelseries Arctis 1 wireless) gister teruggestuurd omdat het kreng niet werkte, vandaag krijg ik een andere (HyperX Cloud Flight wireless) binnen. Hopelijk doet die het wel gewoon.
Utrecht doet drie stappen terug in de tijd.quote:
@Nattekat krijgt gelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:10 schreef Tagliano het volgende:
Zit er weer iemand met de knoppen te kloten
Jongejonge
Per definitie nietquote:
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per definitie niet
Crew kan er zo te zien nog wel posten overigens
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het EK subforum.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is het hongarije - frankrijk livetopic
EK / [Zaterdag 19 juni 15:00] Hongarije - Frankrijk (Groep F) #1quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is het hongarije - frankrijk livetopic
Zeg Paul, ik heb gehoord dat je na het EK overstapt naar VBL. Vind ik heel leuk voor je!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:32 schreef Paul het volgende:
[..]
EK / [Zaterdag 19 juni 15:00] Hongarije - Frankrijk (Groep F) #1
Kan niet, ik ben veel tijd kwijt om DTS in ONZ te onderhouden (fitties elke dag)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg Paul, ik heb gehoord dat je na het EK overstapt naar VBL. Vind ik heel leuk voor je!
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Goedemiddag.
Alle deuren open, alle ramen open, laat het er maar doorwaaien
Fijn dat ze je hebben laten uitslapenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, mijn pakketje is er tussen 16:40 en 18:40
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://boardgamegeek.com/boardgame/312484/lost-ruins-arnakquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?
Ik ook niet en we zijn vast niet de enige in de sc die al die spelletjes niet kennen. Zal wel vast iets voor boomers zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?
@Cocoquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Ludiek forumquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Kutsite.
Je bent zelf een kutsite. Zo hoppa biem.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Kutsite.
Niet geklikt.quote:
niet gekliktquote:Op zondag 20 juni 2021 11:04 schreef Paul het volgende:
ONZ / [video] Bij FOK-voetbaltoernooi geweest
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden
Geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Drazondag.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.
En maak er ook maar vast een dramaandag van.quote:
Morgen prik, feest op maandag!quote:Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En maak er ook maar vast een dramaandag van.
Hij gaat bijna met pensioen.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Waarmee gefeliciteerd? Istie eindelijk zwanger?
Het schijnt dat hij eindelijk anaal ontmaagd is.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij eindelijk anaal ontmaagd is.
Verjaardag. Felicitaties graag per dm.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Laf gezopen?quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden
Geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Graag een link naar deze filmpjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie nu filmpjes voorbij komen dat ik gister met een kamerplant op tafel stond te rossen.
Ik ben Wuppie en ik heb een groot probleem.
Geile VIVA-moedertjes lastigvallenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Er komt een VIVA forum.![]()
![]()
![]()
![]()
Flitste zonet voorbij.
Of die wijven hier heen willen.
Gratis notes op te halen. Erg mooi.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Er komt een VIVA forum.![]()
![]()
![]()
![]()
Flitste zonet voorbij.
Of die wijven hier heen willen.
Hallo Drizzt, wat staat er op het menu vanavond?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geile VIVA-moedertjes lastigvallen
Laat jij dan je glimmende koptelefoon zien dan?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geile VIVA-moedertjes lastigvallen
Veels te vroeg om deze vraag te stellen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Drizzt, wat staat er op het menu vanavond?
ik ben nieuw hier. En ben 12. Wat is dm?!quote:Op zondag 20 juni 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verjaardag. Felicitaties graag per dm.
Nee nee nee, ik ben nieuw!quote:
12 is perfect voor GGmm.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier. En ben 12. Wat is dm?!
Volgens mij niet, maar ga binnenkort weer op onderzoek uit. Altijd prima wegleesmateriaal daar.quote:
Welkom op het geheime homo-forum van Fok!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink op moment van schrijven een glaasje rosé.
Even een tampon inbrengen.
Ik doe met je mee. Vandaag had ik er geelgroene sliertjes tussenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink op moment van schrijven een glaasje rosé.
Even een tampon inbrengen.
Waar? Je tampon of in je rosé?quote:Op zondag 20 juni 2021 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Vandaag had ik er geelgroene sliertjes tussen
Terugloop van dit, terugloop van dat het moet allemaal beter en meer maar zodra er 3 extra users meeposten is het gelijk einde verhaal.quote:
Daar heeft dit niets mee te maken Hans.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terugloop van dit, terugloop van dat het moet allemaal beter en meer maar zodra er 3 extra users meeposten is het gelijk einde verhaal.
Als fok mijn hond zou zijn dan zou ik allang het spuitje bij de dierenarts hebben laten gegeven.
Je hebt gelijk aangezien ik helemaal geen hond heb.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft dit niets mee te maken Hans.
Dit klinkt als een erg logische verklaring.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm is al een paar dagen bezig het Viva subforum op te zetten maar het gaat steeds mis
Het is de bedoeling dat de viva dames bepaalde fora niet kunnen zien maar het wil niet echt lukken de usergroups in te stellenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt als een erg logische verklaring.
Als dit echt zo is dan is het wel een bizarre middelvinger naar de al actieve userbase.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de viva dames bepaalde fora niet kunnen zien maar het wil niet echt lukken de usergroups in te stellen
Ja, aan jou hebben we tenminste iets.quote:
Enige probleempje is nog dat ik mezelf geen rechten kan geven in EK en dus niet kan kijkenquote:Op zondag 20 juni 2021 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, aan jou hebben we tenminste iets.
Ik noem verder geen namen.
Je kunt mij ook even promoveren tot mod. Dan zijn we er.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enige probleempje is nog dat ik mezelf geen rechten kan geven in EK en dus niet kan kijken
Een oplossing is mezelf degraderen tot mod in plaats van FA
EK / [Zondag 20 juni 18:00] Italie-Wales + Zwitserland-Turkije #1quote:Op zondag 20 juni 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt mij ook even promoveren tot mod. Dan zijn we er.
Is dit echt?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de viva dames bepaalde fora niet kunnen zien maar het wil niet echt lukken de usergroups in te stellen
zieke gek gespotquote:Op zondag 20 juni 2021 17:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dit zijn toch eerste eerstewereldproblemen, elkaars gezicht niet meer zien. Sorry dat ik het moet zeggen.
Duidelijk een niet-drager van een FFP2-mondmasker gespot.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Boys, mag ik jullie éven het psv-topic aanraden?
Nee, maar dat zou ik wel een giller vindenquote:
hoiquote:Op zondag 20 juni 2021 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ik wel een giller vinden
We zitten allemaal op de verjaardag van @GGMMquote:Op zondag 20 juni 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
Drazondag zeg. Zie dat al mijn vrienden ook niet aan het posten zijn.
Mij niet gezien.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We zitten allemaal op de verjaardag van @:GGMM
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Geen kaas, geen worst.
Wat een kutfeest.
/flauwvaltquote:
Bedankt habibo ga ik doen volgende keer.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet wel mensen mentionen om @:GGMM na te doen.
Lekker man.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
Terrasje gepakt in de Kuip @:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:scrummie
Lekker man, ga binnenkort ook weer.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
Lekker hoor, nog even in het zonnetje. Niks mis mee. Eten was ook prima.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man.
Hoe is het daar zitten?
Weet niet waar het de vorige keer was eerlijk gezegd, maar nu aan de Y-kant in ieder gevalquote:Op zondag 20 juni 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, ga binnenkort ook weer.
Dit keer aan de andere kant toch?
Ik zal deze feedback meenemenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
geen mention gehad
ik vind jouw mentions interessanter dan die van een zekere FA!
Hij heeft zijn verjaardag met vrienden gevierdquote:Op maandag 21 juni 2021 00:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je een fijne verjaardag gehad GGMM?
quote:Op zondag 20 juni 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
geen mention gehad
ik vind jouw mentions interessanter dan die van een zekere FA!
Ludiek.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef aTypisch het volgende:
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
leugens!
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
toch mooi dat geboren mannen nu ook in die tak van sport kunnen laten zien dat we het superieure geslacht zijnquote:
als het zo door gaat hebben we over 10 jaar geen vrouwen(top)sport meer, niet dat ik dat een probleem vind hoor maar wel lullig voor ze net nu ze een beetje exposure krijgenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat geboren mannen nu ook in die tak van sport kunnen laten zien dat we het superieure geslacht zijn
FEMINISM
Een eigen tone of voicequote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef aTypisch het volgende:
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
leugens!
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vindquote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een eigen tone of voice
Wie heeft deze tekst verzonnen
Ik vind alles leuk en mooiquote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vind
leven en laten leven, plekje voor iedereen!!
@:nattekat
Vast meer omdat je er constant over ging doordrammen en dat dan discussiëren noemt.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vind
leven en laten leven, plekje voor iedereen!!
@:nattekat
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes weer lekker zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |